Версия за печат

00123-2014-0003

BG-с.Езерово: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Варна" ЕАД, с.Езерово,Варненска област, За: инж.Георги Стоянов - експерт търговия, отдел "Доставки/ТЕЦ Варна" в "ЧЕЗ България" ЕАД, РБългария 9168, с.Езерово, Тел.: 052 6656373, E-mail: georgi.stoyanov@cez.bg, Факс: 052 6656260

Място/места за контакт: инж.Георги Стоянов - експерт търговия, отдел "Доставки/ТЕЦ Варна" в "ЧЕЗ България" ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cez.bg.

Адрес на профила на купувача: www.cez.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Варна" ЕАД, с.Езерово, Варненска област, За: Илиана Георгиева - секретар, Република България 9168, -, Тел.: 052 6656311, E-mail: i.georgieva@varna-tpp.com, Факс: 052 6656371

Място/места за контакт: Илиана Георгиева- секретар

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Почистване, хигиенизиране и озеленяване на обекти, собственост на ТЕЦ Варна ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 14
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: "ТЕЦ Варна" ЕАД с. Езерово, обл. Варненска, Р. България
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Почистване, хигиенизиране и озеленяване на обекти, собственост на ТЕЦ Варна ЕАД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90910000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, промишлени инсталации и превозни средства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Почистване, хигиенизиране и озеленяване на обекти, собственост на ТЕЦ Варна ЕАД съгласно Глава III. ПЪЛНО ОПИСАНИЕ НА ПРЕДМЕТА НА ПОРЪЧКАТА от документацията за участие в процедурата.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

I. Гаранция за участие в процедурата: Банкова гаранция или парична сума в размер на 5470 лв. внесена по следната банкова сметка на “ТЕЦ Варна” ЕАД: IBAN BG84BNPA 9440 1050 0015 10, BIC BNPA BGSX при БНП ПАРИБА /България/ АД с адрес гр. Варна , ул. “ Кн. Батенберг” №41 . II. Гаранция за изпълнение на договора: Парична сума или неотменяема и безусловна банкова гаранция в размер на 3 % от стойноста на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията се извършват чрез банкови преводи по реда и при условията, описани в договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато определеният за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за изпълнението на обществената поръчка се сключва след като изпълнителят представи на възложителя заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Когато участникът, определен за изпълнител, е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл. 48, ал. 2 във връзка с чл. 48, ал. 3 и ал. 4 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие (Заглавна страница по образец): 2.Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато кандидатът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документа за самоличност, когато кандидатът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица представят в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако кандидатът е чуждестранно физическо лице, завереното копие на документа за самоличност следва да бъде представено в официален превод. В случай, че кандидатът е обединение от физически и/или юридически лица, то документите по настоящата точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3. Договор за създаване на обединение, подписан от участниците в обединението (в случай че Кандидатът е обединение, което не е самостоятелно юридическо лице) – оригинал или нотариално заверено копие. В договора за създаване на обединението или на отделен документ, подписан от участниците в обединението, се посочва представляващия обединението; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки, във връзка с чл. 47 ал. (9) от ЗОП; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, и чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3, и чл. 47, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки, във връзка с чл. 47 ал. (9) от ЗОП. 6. Декларация за наличие/отсъствие на подизпълнители. 7. Декларация от кандидата за имената на подизпълнителите /ако се предвиждат такива/, съдържаща данни за вида на работите, които ще извършват, както и дела на тяхното участие. 8. Декларация от подизпълнителя за съгласие за участие, като подизпълнител. 9.Валидни сертификати на кандидата за внедрена система за управление: - по стандарт ISO 9001 или еквивалент; - по стандарт ISO 14001 или еквивалент; - по стандарт OHSAS 18001 или еквивалент; Минимално изискване: Кандидатът да е сертифициран по стандарт ISO 9001, стандарт ISO 14001 и стандарт OHSAS 18001 с обхват на сертификацията съответстващ на предмета на поръчката. Забележка: Сертифициращия орган издал съответния сертификат трябва да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 10.Декларация за изискванията по безопасност на труда 11.Декларация от кандидата за оглед на обекта 12. Документ за гаранция за участие. 13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор. 14. Списък на документите, съдържащи се в заявлението за участие в предварителния подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Копия от годишните финансови отчети за 2010, 2011 и 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която кандидата е установен. Ако публикуването на годишния финансов отчет не се изисква от законодателството на страната на кандидата, то кандидатът да представи отчета за приходите и разходите и баланса за 2010, 2011 и 2012 г. – заверени от кандидата копия. 2. Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години (2010, 2011, 2012), в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си. Минимално изискване: За последните три години (2010, 2011, 2012) кандидатът да има общ оборот от услугите, които са предмет на поръчката, не по-малко от 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди лева) без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация на кандидата, съдържаща списък на основните му договори за услуги с предмет подобен на предмета на поръчката, изпълнени през последните три години (2011, 2012, 2013г), включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки (копия) за добро изпълнение. Забележка: Списъкът да бъде изготвен по години, спрямо датите на сключване на договорите и към всеки договор да бъде посочено има ли представена препоръка. В препоръките задължително следва да е посочено следното: издател и получател на препоръката, предмет на услугата, коментар за нейното изпълнение и период на извършване на услугата.Минимално изискване: Кандидатът да притежава опит в извършване на дейности за почистване на промишлени предприятия, което се доказва чрез списъка с договори посочени в декларацията и приложените препоръки за добро изпълнение. Може да не се представят препоръки по всички договори от декларацията, но задължително трябва да има препоръки за договорите, участващи в покриването на минималното изискване. Забележка : Под промишлени предприятия да се разбира: Предприятия обхванати в КИД 2008 както следва:- От Сектор “В”, раздел 5; - От Сектор “С”, раздели 19, 20, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 33; - Сектор “D”, целия 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът за изпълнение на обществената поръчка. Минимално изискване: Кандидатите трябва да разполагат най-малко със следното оборудване - машина за почистване на подове (коридори, пътеки, стаи и помещения) и оборудване за почистване на прозорци на височина до кота 21. Забележка: Декларацията да съдържа списък на техническото оборудване за извършване на обществената поръчка с посочени технически характеристики и параметри на оборудването.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

PPSV 14-0001

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

12 лв с ДДС по разплащателна банкова сметка на "ЧЕЗ България" ЕАД: IBAN BG65 CITI 9250 1005 0048 02; BIC CITIBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала в сграда "Капитално строителство - ТЕЦ Варна" ет.2, с. Езерово, Варненска област

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на заявленията могат да присъстват лица съгласно чл. 88, ал.2 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ