Версия за печат

01071-2014-0001

BG-Долни Дъбник:

РЕШЕНИЕ

Номер: 20 от 16.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" № 59, За: Росен Монов - Главен експерт "Обществени поръчки", Република България 5870, Долни Дъбник, Тел.: 06514 2454, E-mail: mun_dabnik@mail.bg, Факс: 06514 2070

Място/места за контакт: Община Долни Дъбник

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Упражняване на строителен надзор на обект: „Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник”"

II.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител на консултантска услуга за упражняване на строителен надзор при изпълнението на обект: „Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник”.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 4 от 06.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-577974
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1071-2014-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

577974

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

06.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Минимални изисквания т.1

Вместо:

"Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 160 000 лв. (сто и шестдесет хиляди лева), без вкл. ДДС"

Да се чете:

"Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2011 г.,2012 г.,2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 160 000 лв. (сто и шестдесет хиляди лева), без вкл. ДДС"

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Изискуеми документи и информация т.1

Вместо:

"Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на Търговския закон, регистриран в РБългария); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същия представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница."

Да се чете:

"Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на Търговския закон, регистриран в РБългария); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същия представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница."

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Минимални изисквания т.2

Вместо:

"Реализиран оборот от осъществяване на строителен надзор за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 80 000лв. (осемдесет хиляди лева), без вкл.ДДС"

Да се чете:

"Реализиран оборот от осъществяване на строителен надзор за последните три приключили финансови год. (2011 г.,2012 г.,2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 80 000лв. (осемдесет хиляди лева), без вкл.ДДС"

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Изискуеми документи и информация т.2

Вместо:

"Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от осъществяван от него строителен надзор за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си"

Да се чете:

"Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от осъществяван от него строителен надзор за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си"

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
10/02/2014 16:30
Да се чете:
20/02/2014 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия за получаване на документация за участие

Вместо:
03/02/2014 16:30
Да се чете:
13/02/2014 16:30
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Условия при отваряне на офертите

Вместо:
11/02/2014 10:00
Да се чете:
21/02/2014 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

Промяната засяга и изискванията в документацията за участие и в образците към нея (на всяко място, на което е записано).


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул ."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

16.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Борислав Стоядинов Станимиров
Длъжност: Кмет на Община Долни Дъбник