01071-2014-0001
Технически редакции | ||
16.01.2014 16:25 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.01.2014 16:25 ч. : | 16/01/2014 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.01.2014 16:25 ч. : | 16/01/2014 16:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Долни Дъбник:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Долни Дъбник, ул. "Христо Янчев" № 59, За: Росен Монов - Главен експерт "Обществени поръчки", Република България 5870, Долни Дъбник, Тел.: 06514 2454, E-mail: mun_dabnik@mail.bg, Факс: 06514 2070
Място/места за контакт: Община Долни ДъбникИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.dolni-dabnik.acstre.com.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
"Упражняване на строителен надзор на обект: „Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник”"
Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнител на консултантска услуга за упражняване на строителен надзор при изпълнението на обект: „Реконструкция и подмяна на водопроводна мрежа на с. Петърница, общ. Долни Дъбник”.
71521000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
577974
06.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Минимални изисквания т.1
"Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 160 000 лв. (сто и шестдесет хиляди лева), без вкл. ДДС"
"Реализиран общ оборот от дейността за последните три приключили финансови год. (2011 г.,2012 г.,2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учр. или е започнал дейността си в размер не по-малко от 160 000 лв. (сто и шестдесет хиляди лева), без вкл. ДДС"
Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Изискуеми документи и информация т.1
"Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на Търговския закон, регистриран в РБългария); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същия представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница."
"Заверени от участника копия на следните съставни части на годишния финансов отчет на Участника: баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните три години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - за юридическите лица и едноличните търговци или декларация (свободен текст в оригинал), че горните документи са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията (когато участникът е търговец по см. на Търговския закон, регистриран в РБългария); Когато участникът е чуждестранно лице горепосочените документи се представят, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която същият е установен. Ако съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на горепосочените документи, тогава същия представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на тази страна. Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника (ако участника разполага с такъв) и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице. Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му и/или всеки документ, който Възложителя счита за подходящ, включително и годишна данъчна декларация за всяка една от последните 3 години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница."
Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Минимални изисквания т.2
"Реализиран оборот от осъществяване на строителен надзор за последните три приключили финансови год. (2010 г.,2011 г.,2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 80 000лв. (осемдесет хиляди лева), без вкл.ДДС"
"Реализиран оборот от осъществяване на строителен надзор за последните три приключили финансови год. (2011 г.,2012 г.,2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер не по-малко от 80 000лв. (осемдесет хиляди лева), без вкл.ДДС"
Раздел ІІІ.2.2) "Икономически възможности", Изискуеми документи и информация т.2
"Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от осъществяван от него строителен надзор за последните три приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си"
"Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от осъществяван от него строителен надзор за последните три приключени финансови години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си"
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Условия за получаване на документация за участие
Условия при отваряне на офертите
Промяната засяга и изискванията в документацията за участие и в образците към нея (на всяко място, на което е записано).
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул ."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
16.01.2014 г.
Възложител