Версия за печат

00226-2013-0031

BG-Плевен: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, пл. Възраждане №2, За: Цеца Овчарова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Одит по проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Одит по проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен” и има за цел да предостави услуга за извършване на независим финансов одит на отчитаните разходи по проект на „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен” на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013. Одитът трябва да изразява независимо одиторско мнение относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти и да включва преглед и мнение по следните въпроси: • Всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, в съответствие с изискванията на регламентите на ЕС и ПМС № 62/2007 за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС за финансовата рамка 2007 – 2013 г. • Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, в оригинал с всички необходими реквизити и действително се отнасят до разхода, който следва да оправдаят, неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред и са осчетоводени коректно. • Спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека. • Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. • Документите за възстановяване на средства подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от съответния УО. • Счетоводни системи и осчетоводявания • Напредъкът по Проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо).

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79200000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги; данъчни консултации

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526900 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 556508 от 21.08.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИРО-1794 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Одит по проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен”
V.1) Дата на сключване договора
14.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
25.11.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Универс Одит Сървисиз” ЕООД („О.К.У.К” ЕООД), ЕИК 130690960, район Витоша, ул. „Горска теменуга” №16, България 1619, София, Тел.: 02 9812315, E-mail: m_kondova@universconsult.com, Факс: 02 9812744

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013 www.bgregio.eu Инвестираме във Вашето бъдеще! Договор ВG161PO001/1.4-09/2012/033 Проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на Централната пешеходна зона на град Плевен”

VI.2) Допълнителна информация

Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България Този документ е създаден в рамките на проект „Обновяване и модернизация на физическата среда, чрез реконструкция на централната пешеходна зона на град Плевен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие.” 2007-2013г, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието се носи от Община Плевен и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Плевен, пл. Възраждане №2, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Интернет адрес/и:

URL: www.pleven.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор