Версия за печат

00040-2014-0002

BG-Свиленград: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свиленград, бул."България" 32, За: Христина Николова; Янка Грудева, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74322; 0379 74328, E-mail: europroject_svgr@abv.bg, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация-стая 316

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.svilengrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Свиленград, бул."България" 32, За: Мария Димитрова, Република България 6500, Свиленград, Тел.: 0379 74302, Факс: 0379 74371

Място/места за контакт: Общинска администрация-стая 302

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Разработване на стратегически документи за местно развитие, инструменти за наблюдение и контрол на стратегически документи на общинско ниво и тяхното консултиране”, по проект „Мониторинг на местни политики за развитие и подобряване на процеса на стратегическо планиране в община Свиленград”, Договор № 13-13-149 от 02.12.2013г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос І Добро управление, подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Свиленград
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разработване на стратегически документи за местно развитие, инструменти за наблюдение и контрол на стратегически документи на общинско ниво и тяхното консултиране, включващо: Задача 1: Извършване на Последваща оценка на общинския план за развитие (ОПР) 2007-2013г. на Община Свиленград, с оглед разработване на ОПР за периода 2014-2020 г. Задача 2: Разработване на програма за опазване на Околната среда 2014-2020 в община Свиленград Задача 3: Разработване на стратегически документи на общинско ниво, в т.ч.: Задача 3.1. Разработване на общински план за развитие (ОПР) на община Свиленград за периода 2014-2020 г. Задача 3.2. Разработване на Общинска стратегия (Програма) за насърчаване използването на възобновяеми енергийни източници (ВЕИ) и алтернативни енергийни източници на община Свиленград за периода 2014-2020 г. Задача 3.3. Разработване на общински план за енергийна ефективност и програма за неговото изпълнение на община Свиленград за периода 2014-2020 г. Задача 4: Разработване на методология за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на стратегически документи на общинско ниво Задача 5: Консултиране на политиките, обект на стратегическо планиране на общинско ниво, с всички заинтересовани страни Задача 6: Провеждане на съпътстващо обучение, свързано с въведената методология за мониторинг, контрол и последваща оценка на изпълнението на стратегически документи на общинско ниво за периода 2014 – 2020 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71600000, 80500000

Описание:

Услуги по технически изпитания, услуги по анализ и консултантски услуги
Услуги по обучение

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на предмета на договора се състои в следните конкретни задачи: Задача 1: Извършване на Последваща оценка на общинския план за развитие (ОПР) 2007-2013г. на Община Свиленград, с оглед разработване на ОПР за периода 2014-2020 г.-максимална стойност 4500лв. без ДДС. Задача 2: Разработване на програма за опазване на Околната среда 2014-2020 в община Свиленград -максимална стойност 4583 лв. без ДДС. Задача 3: Разработване на стратегически документи на общинско ниво, в т.ч.: Задача 3.1. Разработване на общински план за развитие (ОПР) на община Свиленград за периода 2014-2020 г.-максимална стойност 16667лв. без ДДС. Задача 3.2. Разработване на Общинска стратегия (Програма) за насърчаване използването на възобновяеми енергийни източници (ВЕИ) и алтернативни енергийни източници на община Свиленград за периода 2014-2020 г.-максимална стойност 8000лв. без ДДС. Задача 3.3. Разработване на общински план за енергийна ефективност и програма за неговото изпълнение на община Свиленград за периода 2014-2020 г.-максимална стойност 8600лв. без ДДС. Задача 4: Разработване на методология за мониторинг, контрол и последваща оценка при изпълнението на стратегически документи на общинско ниво -максимална стойност 6500лв. без ДДС. Задача 5: Консултиране на политиките, обект на стратегическо планиране на общинско ниво, с всички заинтересовани страни-максимална стойност 8200лв. без ДДС. Задача 6: Провеждане на съпътстващо обучение, свързано с въведената методология за мониторинг, контрол и последваща оценка на изпълнението на стратегически документи на общинско ниво за периода 2014 – 2020 г.-максимална стойност1150лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
58200 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

02.09.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител - гаранция за изпълнение на договора.Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Гаранцията за участие в абсолютна сума в размер на 580.00 лв. Банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя и трябва да е задължително със срок на валидност на офертата, считано от крайния срок за подаване на оферти. Когато участникът в настоящата процедура е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Гаранцията за изпълнение на договора е 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя, трябва да е със срок на валидност минимум 30 (тридесет) работни дни след изтичане на срока на договора. Гаранциите се представя като парична сума, внесена по банкова сметка BIC-DEMIBGSF, IBAN-BG27DEMI92403300034744, при “Търговска банка Д”АД, финансов център Свиленград или като безусловна банкова гаранция в оригинал. Участникът или определения изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в проекто- договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се извършват поетапно в срок до 30 /тридесет/ дни след изпълнение и приемането на работата на изпълнителя по всяка една от задачите в обхвата на предмета на договора, както следва:За Задача 1; Задача 2; Задача 3; Задача 4 – окончателно плащане в размер на 100 % от предложената цена от участника, избран за изпълнител, за изпълнение на Задача 1; Задача 2; Задача 3; Задача 4 се извършва след приемане на работата от Комисия по чл.14, ал.1 от договора, назначена със Заповед на Кмета на Община Свиленград, подписан двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ, че работата е извършена качествено и в срок, и представена оригинална фактура. Заплащането за Задача 5 и Задача 6– окончателно плащане в размер на 100 % от предложената цена от участника, избран за изпълнител, за изпълнение на Задача 5 и Задача 6 се извършва след подписан двустранен приемо-предавателен протокол, удостоверяващ, че работата е извършена качествено и в срок, представена оригинална фактура и други отчетни документи, доказващи изпълнението на Задачата съгласно Техническото задание.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителя не изисква създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; За чуждестранните юридически лица, представят съответен еквивалентен документ на документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.2 При участници обединения - документ /договор/, подписан от лицата в обединението, който задължително да бъде нотариално заверен и да включва клаузи определящи, името на обединението, кои са участници в него, коя част от дейносите, в какъв обем ще изпълняват - разпределение на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението да е в съответствие с чл.25, ал. 8 ЗОП. Участниците в обединението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката.3. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал.4.Удостоверение за регистрация по ЗДДС, когато участникът е регистриран, а за чуждестранните участници еквивалентен документ;5.Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (Приложение № 7). 6. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП (Приложение № 8).7. Оригинал на декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП (Приложение № 9).8. Декларация за ползването на подизпълнители (Приложение № 10).9.Декларации за съгласие за участие от подизпълнител(и) по образец (Приложение № 11). 10. Декларация за приемане условията в проекта на договор - (Приложение № 14).11. Пълномощно, нотариално заверено, в случай че офертата се подписва от пълномощник.12. Оферта, съдържаща административни сведения за участника – (Приложение № 1). 13.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – (Приложение № 15).Органите, от които участниците могат да получат информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в страната са:НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ ; МИНИСТЕРСТВО НА ОКОЛНАТА СРЕДА И ВОДИТЕ; АГЕНЦИЯ ПО ЗАЕТОСТТА;ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА 14. Декларация по чл.19, т.19.3 от Общите условия към договорите/заповедите за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” – (Приложение №16). Участникът декларира, дали ще ползва/няма да ползва подизпълнители и посочва списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката (ако има такива), и дела на тяхното участие (с процент от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител). Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т. 1,4,5,6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, която съдържа информация за общия оборот и оборот от услуги с предмет, сходен на предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) финансово приключили години, в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 2). -Копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните три финансово приключили години, оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: 1.Общият оборот на участника (сумарно обединението) общо за последните три финансово приключили години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 165 000 лв. /сто шестдесет и пет хиляди лева/. 1.1.Оборотът на участника (сумарно обединението) от услуги с предмет, сходен на предмета на поръчката, общо за последните три финансово приключили години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да не е по-малко от 80 000 лв. /осемдесет хиляди лева/. Под „сходен предмет” да се разбира: проучвания и изготвяне на анализи за социално-икономическо развитие, и/или разработване на стратегически документи на национално и/или регионално и/или местно ниво, в това число стратегии, планове и програми за развитие, и/или изготвяне на доклади и оценки за изпълнение на планове, стратегии и политики за развитие, и/или изготвяне на методически указания за разработване на политики.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация-Списък на ключовите експерти, ангажирани с изпълнение на поръчката (Приложение № 3), придружен с автобиографии (Приложение № 4) и с документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на експертите, както и копие от трудови книжки или други документи по преценка на участника, доказващи опита на експерта. - Декларация за разположение на ключовите експерти (Приложение № 5). 2.Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен на обекта на поръчката, изпълнени през последните 3 години до крайния срок на подаване на оферти (Приложение № 6), придружена с минимум три препоръки (референции) за изпълнение на договори, посочени в декларацията. Тези препоръки (референции) задължително трябва да съдържат стойност, дата и място на изпълнение, както и то дали е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания.
Минимални изисквания: 1.Участникът (сумарно обединението) да разполага минимум със следните ключови експерти (собствени или наети), които ще бъдат ангажирани с изпълнението на поръчката и да притежават необходимата квалификация и опит, а именно:1. експерт „Ръководител екип” -с висше образование с образователна степен «Магистър» или еквивалентна в областта на правото, или икономиката, или публична или бизнес администрация, или регионално развитие, или географията;Минимум 8 год. общ трудов стаж;Минимум 3 год. опит в областта на устойчивото интегрирано регионално и/или местно развитие, в т.ч. изработване на социално-икономически и/или екологични анализи, и/или проучвания, и/или стратегии, и/или планове, и/или програми, и/или доклади и оценки в публичния сектор;Участие като ръководител в минимум 2 изпълнени проекта/договора в областта на устойчивото интегрирано регионално и/или местно развитие, в т.ч. изработване на социално-икономически или екологични анализи, или проучвания, или стратегии, или планове, или програми, или оценки в публичния сектор или други сходни с предмета на поръчката;2. Експерт „Стратегическо планиране” -с висше образование с образователна степен «Магистър» или еквивалентна в областта на икономиката, или публична или бизнес администрация, или регионално развитие, или географията, или екология;Минимум 5 годишен общ трудов стаж;Специфичен професионален опит: Участие в най-малко 2/два/ изпълнени проекта/договора в областта на изготвяне и/или оценка на стратегически документи на национално, и/или регионално ниво и/или местно ниво. 3. Експерт „Еколог” -с висше образование с образователна степен «Магистър» или еквивалентна; Минимум 5 годишен общ трудов стаж;Специфичен професионален опит: Участие в поне 2 (два) изпълнени проекта/договора в областта на провеждане на изследвания и/или изготвяне на анализи на национално, и/или регионално и/или местно ниво, свързани с опазване на околната среда.4. Експерт „Местно и регионално развитие” - с висше образование с образователна степен «Магистър» или еквивалентна в областта на икономиката, или публична или бизнес администрация, или регионално развитие, или географията;Минимум 3 годишен общ трудов стаж;Специфичен професионален опит: Участие в най-малко 2/два/ изпълнени проекта/договора в областта на изготвяне и/или оценка на стратегически документи на национално, и/или регионално ниво и/или местно ниво. 5. Експерт „Енергийна ефективност и ВЕИ” - с висше образование с образователна степен «Магистър»или еквивалентна;Минимум 5 годишен общ трудов стаж;Участие в минимум 2 изпълнени проекта/договора в областта на: провеждане на изследвания или изготвяне на аналитични/стратегически документи или разработване на правила/системи за управление и контрол, или процедури, инструкции, документация с практическо приложение, свързани с енергийна ефективност и ВЕИ.6.Експерт „Връзки с обществеността” –с висше образование с образователна степен «Магистър» или еквивалентна;Минимум 5 годишен общ трудов стаж; специфичен професионален опит: Участие в поне 2 (два) изпълнени проекта/договора свързани с подготовката, осигуряването на информация и публичност, свързани с местното и/или регионално развитие. Други експерти по преценка на изпълнителя (не-ключови експерти) – Не-ключовите експерти, ако има такива, няма да се предлагат при офериране, но трябва да бъде представен от Изпълнителя поименен списък в срок до 7 дни от подписване на договора, придружен от техните професионални биографии. 2.Участникът (сумарно обединението) трябва да е изпълнил успешно през последните три години считано до крайния срок на подаване на оферти минимум 3 /три/ договора за услуга с предмет, сходен на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 35
Показател: технически показател; тежест: 65

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

гр.Свиленград, сг0радата на Общинска администрация, малка заседателна зала, ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварятето на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се финансира по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос І Добро управление, подприоритет 1.3 „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие може да бъде разгледана и изтеглена от сайта на Община Свиленград: www.svilengrad.bg-профил на купувача. Всяко заинтересовано лице може да поиска от възложителя разяснения по документацията за участие до 7дни преди изтичането на срока за подаване на офертите. Възложителят в 4-дневен срок от постъпване на искането публикува своя отговор на електронната страница на Община Свиленград в „Профил на купувача”, без да отбелязва в отговора лицето, което е направило запитването. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП се намаляват сроковете тъй като обявлението се изпраща по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ