Версия за печат

00275-2014-0001

BG-Годеч: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Годеч, пл. "Свобода" № 1, За: инж. Ангел Ангелов, България 2240, Годеч, Тел.: 0729 22213, E-mail: obshtina_godech@abv.bg, Факс: 0729 23513

Място/места за контакт: Отдел "ТУЕ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.godech.bg.

Адрес на профила на купувача: www.godech.bg/profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийнаефективност: 1) НУ "Христо Ботев" – гр. Годеч 2) ОДЗ "Юрий Гагарин

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Годеч
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строителни работи съгласно одобрени количествени сметки по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 - Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност –НУ „Христо Ботев” Обособена позиция 2 - Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност - ОДЗ „Юрий Гагарин”с максимална прогнозна стойност

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително монтажни работи на стойност: до 469826,98 лв. за обособена позиция №1 и до 332 976,59 лв за обособена позиция №2.

Прогнозна стойност без ДДС
802803.57 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

- 4 500,00лв./четири хиляди и петстотин лв./ за обособена позиция : Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност –НУ „Хрито Ботев” , Община Годеч,гр. Годеч; - 3 200,00лв./три хиляди и двеста лв./ за обособена позиция: Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност - ОДЗ „Юрий Гагарин”, Община Годеч,гр. Годеч; Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Възложителя по следната банкова сметка: IBAN-BG69UNCR96603372027219 BIC код – UNCRBGSF „УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Годеч Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция, като Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договорното споразумение при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора за обществена поръчка, за което се представя гаранцията. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по следната сметка на Възложителя: Сметка на IBAN-BG69UNCR96603372027219 BIC код – UNCRBGSF „УНИ КРЕДИТ БУЛБАНК” АД, клон Годеч

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всяко междинно плащане се извършва в срок до 45 кал. дни след актуване на извършените СМР и представяне на следните документи: - констативен приемо–предавателен протокол; - сметка 22 за установяване на действително извършени и приети СМР и доставки; - оригинална фактура, на стойност равна на стойността на сметката. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва в срок до 45 кал. дни след подписване на Акт образец 15 и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IV-та[категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория. Участникът трябва да има внедрени ISO 9001 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001 "Системи за управление на здравето и безопасносттта при работа" или еквивалентни, за което се представят съответните удостоверения. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяване на сертификата в законоустановения срок – оригинал. В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения.В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания , ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението поотделно. В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: В споразумението за обединение Участниците в обединението трябва да определят (да упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Пълномощните за нуждите на процедурата трябва да включват в представителната власт, възможността на представляващия обединението валидно да задължи обединението с представеното предложение, да попълни и подпише документите, включително декларация за приемане на условията в проекта за договор и ценовото предложение. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага офертата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка;Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, изискванията се прилагат и за всеки подизпълнител.Когато при изпълнение на поръчката Участникът предвижда участието на подизпълнител/и, участникът представя декларация за Участието на подизпълнител/и (Образец № 8), в която се посочват вида на работите, които ще извършват, и дела на участие, който ще бъде изпълняван от всеки подизпълнител.Възлагането на работи на подизпълнител/и е допустимо само ако Участникът декларира, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран:Участникът да не е обявен в несъстоятелност.Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове.Участникът да не е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон. Всички други приложими документи, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят: - справка за оборота от СМР за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - копие от балансите и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - Справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство за 2010, 2011 и 2012 г., освен ако не са обявени в Търговския регистър, или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника. Представя се копие на подписаните от управителя на съответното лице и заверени от счетоводителя, документи, като копието трябва да бъде заверено от управителя с гриф „вярно с оригинала”. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. * В случай, че участникът в процедурата е обединение изискуемите документите по по горе се представят от всеки член на обединението поотделно. Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло. - Копие от застраховка професионална отговорност;
Минимални изисквания: 1.Минималните изисквания за финансови възможности към участниците е оборота на участника от строителство (самостоятелно лице или обединение) за последните 3 (три) финансови години: 2010, 2011 и 2012 година /Образец № 13 от докумунтацията за участие/, кумулативно - да бъде минимум: 1.1. Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност –НУ „Хрито Ботев” , Община Годеч,гр. Годеч ,не по-малко от 900 000,00 лв./деветстотин хиляди лв./ без вкл.ДДС; 1.2. Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност - ОДЗ „Юрий Гагарин”, Община Годеч,гр. Годеч не по малко от 600 000,00лв./шесттотин хиляди лв./без вкл.ДДС; Минималните изисквания се отнасят към обединението като цяло. 2. Участникът да е застрахован и да има валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на удостоверението за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) ;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, където е регистриран участника и валидна застраховка за професионална отговарност по чл.171 от ЗУТ; -списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания ; * В случай, че участникът е бил подизпълнител в даден обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на обекта, с което да удостовери частта от обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. - Копие от валиден към датата на кандидатстване сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен. - Копие от валиден към датата на кандидатстване сертификат за въведена система за управление на здравето и безопасността при работа съгласно стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен. - Списък на техническите лица (техническия екип) - към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец на участника) заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им.
Минимални изисквания: - В процедурите по възлагане на обществени поръчки за строителство е необходимо да се изисква вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи минимум първа група, четвърта и пета категория или вписани за изпълнение на отделни видове СМР, посочени в НКИД, позиция 45 “Строителство”, съобразено с конкретния предмет на поръчката, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, или съответен регистър на държава членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи от посочената група. В случай, че участникът е чуждестранно лице, което не е от държава членка на ЕС или друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, същото трябва да представи удостоверение за вписване в ЦПРС за посочената по-горе категория строеж преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, ако бъде определен за изпълнител. Ако участникът е консорциум, изискването се отнася до всеки член на консорциума, ако се предвижда да извършва строително монтажни работи. - Участникът трябва да има изпълнени три договора със сходен предмет в последните пет години, изпълнени до края на 2013г., за което представя справка по Образец № 14. Сходен предмет за обособена позиция 1 е: топлоизолация на стени, подмяна на дограма, подмяна на котелна инсталация. Сходен предмет за обособена позиция 2 е: топлоизолация на стени, подмяна на дограма и подмяна на котелна инсталация. Достатъчно е всеки от видовете СМР, попадащи в „сходен предмет“ да присъстват минимум в един от договорите. - Участникът трябва да има внедрени ISO 9001:2008 "Системи за управление на качеството", OHSAS 18001:2007 "Системи за управление на здравето и безопасносттта при работа" или еквивалентни. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяване на сертификата в законоустановения срок – оригинал. - За изпълнението на поръчката участникът трябва да има на разположение : *1 (един) технически ръководител – с образование минимум строителен техник със средно-специално строително образование (техникум или професионална гимназия) и опит в изпълнението на обекти от подобен характер минимум 5 (пет) години; *1(един) Инженер - ОВК / топлотехник отговарящ за доставката и монтажа на котелната инсталация със стаж по специалността минимум 5 (пет) години; *1 (един ) електроинженер / електротехник със стаж по специалността минимум 5 (пет) години -само за обособена позиция №1; *1 (един) специалист по контрол на качеството - правоспособно лице, отговарящо за контрола на качеството, притежаващо необходимата професионална квалификация; * 1 (един) специалист, отговорен за безопасността на труда - правоспособно лице, отговарящо за безопасност и здраве в строителството, притежаващо необходимата професионална квалификация;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр. Годеч, пл. "Свобода" №1, малката заседателна зала на втори етаж на сградата на Община годеч.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията по обществената поръчка и образците за попълване могат да бъдат изтеглени от "профил на купувача" в официалния сайт на общинска администрация - град Годеч http://www.godech .bg/profil-na-kupuvacha.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност –НУ „Христо Ботев” , Община Годеч,гр. Годеч
1) Кратко описание

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях.Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност –НУ „Христо Ботев” , Община Годеч,гр. Годеч

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

СМР на стойност до 469826,98 лв. без вкл.ДДС, съгласно одобрена количествена сметка

Прогнозна стойност, без ДДС
469826.98 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност - ОДЗ „Юрий Гагарин”, Община Годеч,гр. Годеч
1) Кратко описание

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях.Осигуряване на общинската образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност - ОДЗ „Юрий Гагарин”, Община Годеч,гр. Годеч

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

СМР на стойност до 332 976,59 лв., съгласно одобрена количествена сметка;

Прогнозна стойност, без ДДС
332976.59 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90