Версия за печат

00126-2014-0002

BG-Несебър: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Несебър, ул. "Еделвайс" № 10, За: Красимира Николова, Република България 8230, Несебър, Тел.: 0359554 29339, E-mail: kdnikolova@abv.bg, Факс: 0359554 29339

Място/места за контакт: отдел "УПЕФ"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nesebarinfo.com.

Адрес на профила на купувача: www.nesebarinfo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за разработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите и предоставяне на консултации и извършване на дейности по информиране и публичност и визуална идентификация на проект «Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик” - BG161PO001/3.2-02/2011/019” с две обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Информиране, публичност и визуална идентификация на проект «Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик” - BG161PO001/3.2-02/2011/019”;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Община Несебър
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предоставяне на специализирани услуги за качествено реализиране на заложените в проекта дейности по изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации; адекватно продуктово позициониране и изпълнение на дейности по информиране, публичност и визуална идентификация на проекта в съответствие с изискванията на ОПРР

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

по обособена позиция № 1: Разработване на 47 тематични туристически пакети, Дизайн и отпечатване на тематична обложка и запис на туристическите пакети на компактдиск, разработване, превод на 4 езика и отпечатване на рекламни брошури за представяне на региона и модулния регионален продукт, разработване, превод на 4 езика и отпечатване на рекламен пътеводител на Региона - тефтер, разработване на бранд на регионалния туристически продукт, разработване на рекламен интерактивен оргазайзер и качването му на електронен носител, изготвяне на рекламни чадъри, разработване и отпечатване на рекламни „зелени торбички”, публикации в специализирани национални и европейски туристически печатни издания, рекламни публикации в специализирани национални и европейски туристически сайтове, заснимане и излъчване на видеоклип за регионален туристически продукт, заснимане и излъчване на 5-минутен видеофилм за модулния регионален туристически продукт; 6 излъчвания по национални и 10 излъчвания по специализирани телевизионни канали/ програми. по обособена позиция № 2:Организиране и провеждане на пресконференции (наем зала, кафе пауза, екран, озвучаване, презентационни материали) за 15 души, изработване и отпечатване на плакат за проекта, изработване и отпечатване на банер за проекта, подготвяне и отпечатване на инфолист на проекта, разработване и отпечатване на брошура с резултатите на проекта

Прогнозна стойност без ДДС
250752 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

14.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в порцедурата по обособена позиция № 1 е в размер на 2487.25 лв,а за обособена позиция № 2 - в размер на 20лв,без ДДС която се превежда от участника по банкова сметка на Община Несебър: IBAN BG79UNCR76303300000413; BIC: UNCRBGSFВ - "УниКредит Булбанк", гр. Несебър или се предоставя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидности и условия. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Несебър или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер до 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: "УниКредит Булбанк", гр. Несебър Банков код (BIC): BIC UNCRBGSFВ Банкова сметка (IBAN): BG06UNCR76303300000563 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта, предмет на настоящата поръчка, се осигурява въз основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ, сключен между Община Несебър и Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013, по проект «Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/019, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013. Община Несебър участва и със собствени финансови средства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица, преди подписване на договора следва да представи документ за регистрация на новото обединение и/или на юридическото лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 3. свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. * Представят се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение от няколко лица, декларацията се представя за всяко едно от тях от лицата по чл. 47, ал.4 от ЗОП. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 – 4, ал. 5, т. 2 от ЗОП; Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. обявен в несъстоятелност; 2. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 3. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 4. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. * Представят се подписани декларации от лицата които могат самостоятелно да го представляват;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юрид. лица, вкл. техни обединения, които отговарят на изискванията от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в документация и настоящото обявление Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юрид. лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение.Всеки участник в процедурата е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5, и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 в 7-дневен срок от настъпването им Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”. Представят се толкова плика № 1 с надпис „Документи за подбор”, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. В него се поставят документите, изискани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, т. 8 и т. 11 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”. Представят се толкова плика № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. В него се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката. Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”. Представят се толкова плика № 3 с надпис „Предлагана цена”, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. В плика се поставя ценовата оферта на участника, изготвена по образеца от настоящата документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: за обособена позиция № 1: 1/. - Декларация, съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, общо за последните 3/три/ финансово приключили години. - заверено копие на отчет за приходите и разходите за последните 3(три) финансово приключили години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника 2/. Участникът, е длъжен да представи доказателство за достъп до собствени финансови ресурси и/или кредитна линия в неусвоен размер не по-малко от 35 000 (тридесет и пет хиляди) лева за обособена позиция № 2: 1/. Декларация, съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, сходни с предмета на обществената поръчка,общо за последните 3/три/ финансово приключили години /Образец/. - заверено копие на отчет за приходите и разходите за последните 3(три) финансово приключили години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника
Минимални изисквания: За обособена позиция № 1: 1/. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на обособената позиция (разработване и производство на печатни рекламно-информационни материали, създаване на документални филми и/или изработка на рекламни филми и клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост, разработване и провеждане на маркетингови и и/или рекламни кампании), общо за последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер на не по-малко от 500 000 /петстотин хиляди/лв. 2/. Участникът да има на разположение собствени финансови ресурси и/или кредитна линия в неусвоен размер не по-малко от 35 000 (тридесет и пет хиляди) лева за обособена позиция № 2: 1/. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на обособената позиция (изработване на информационни и/или рекламни материали), общо за последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.) в размер на не по-малко от 4000 лв.без ДДС. отчет за приходите и разходите за последните 3(три) финансово приключили години или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ или еквивалентни документи за чуждестранните участници, одобрени и заверени, съгласно изискванията на националното законодателство на участника
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За обособена позиция № 1: 1/. Списък на изпълнените от участника договори, считано до изтичане на крайния срок за подаване на оферти. Всеки договор, посочен в Списъка трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от предишни възложители 2/.Списък на изпълнените от участника договори, считано до изтичане на крайния срок за подаване на оферти, за създадени не по-малко от два филма (документални и/или рекламни филми и клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост). Всеки описан договор трябва да бъде придружен от препоръка/ приемо - предавателен протокол от Възложител, DVD с филм или части от филм/рекламен клип, както и синопсис, паспорт на създадения филм от участника в процедурата 3/. Поставените изисквания към екипа от експерти, следва да бъдат доказани с декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката /Образец/. Декларацията следва да бъде придружена от: професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец, документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката /Образец/ 4/. Представя се справка от НАП за актуалното състояние на трудовите договори, издадена не по-рано от един месец преди крайния срок за подаване на офертата. 6/.Декларация свободен текст, съдържаща списък на техническото оборудване, което участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката За обособена позиция № 2: 1/. Списък на изпълнените от участника договори, считано до изтичане на крайния срок за подаване на оферти /Образец/. Всеки договор, посочен в Списъка трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от предишни възложители. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в списъка. 2/. Поставените изисквания следва да бъдат доказани с декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, придружена от: професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец, документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: За обособена позиция № 1: 1/. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко 2 (два) договор, включващ изработване на печатни или презентационни, информационни и/или рекламни материали 2/. Участникът, да има създадени не по-малко от 2 (два) филма (създаване на документални филми и/или изработка на рекламни филми и клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост) през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите; 3/.Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка екип от експерти, включващ: 1. Ръководител на екип – експерт в областта на планиране на управлението; образование, квалификация, умения и професионален опит съгласно документация; 2. Експерт „Литератор”; образование, квалификация, умения и професионален опит съгласно документация; 3. Режисьор - реализатор бразование, квалификация, умения и професионален опит съгласно документация 4. Експерт предпечатна подготовка:образование, квалификация, умения и професионален опит съгласно документация; 5. Експерт туризъм: образование, квалификация, умения и професионален опит съгласно документация; 6.Експерт мултимедия и компютърни технологии 7. Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка минимум трима човека изпълн. персонал на тр. договор 8. За изпълнение предмета на поръчката, участникът трябва да осигури минимум следната техника/ техн. условия: Камера, монтажно студио, студио за постпродукционна обработка и прилежащите софтуерни разработки за монтаж, специални ефекти и генериране на компют. графика, микрофони, осветление, студио; компют. програма за обработка на визуални материали, предпечатна подготовка и графичен дизайн;машини за печат на рекл. материали; За обособена позиция № 2 1/.Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите най-малко два договора за предоставяне на услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали; 2/. Експерт публичност и информация - образование, квалификация, умения и професионален опит, съгласно документация; 3/. Експерт предпечатна подготовка - образование, квалификация, умения и професионален опит, съгласно документация;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Качество на техническо предложение за дейностите, посочени от Възложителя в техническата спецификация – (Тi); тежест: 70 %
Показател: Финансова оценка – (Фi); тежест: 30 %

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 563252 от 07.10.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Община Несебър, Зала №1,ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

«Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/019, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Цялата отговорност за съдържанието на публикацията се носи от Община Несебър и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и Управляващия орган

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изработване и разпространение на информационни, маркетингови и рекламни материали, реклама в медиите, предоставяне на консултации
1) Кратко описание

Разработване на тематични туристически пакети (маршрути за посещения, обекти, атракции) – 7 по фактор „море” и по 10 по ключови фактори „защитени територии”, „култура и история”, „вино” и „лов и риболов” и изготвяне на 25 туристически пакета (карти с маршрути, програма за посещения по дни с описание на обектите, снимков материал и видеоматериали и др.) на база тематичните пакети. Дизайн и отпечатване на тематична обложка и запис на туристическите пакети на компактдиск Разработване, превод на 4 езика и отпечатване на рекламни брошури за представяне на региона и модулния регионален продукт (интегрирана рекламна брошура, с нестандартен размер около 80см*50см, сгъната по интересен начин, гланцов пълноцветен печат) Разработване, превод на 4 езика и отпечатване на рекламен пътеводител на Региона - тефтер (книжно тяло, формат А5, пълноцветно, луксозно издание) Разработване на бранд на регионалния туристически продукт Разработване на рекламен интерактивен оргазайзер и качването му на електронен носител (електронна памет/ мини компакт диск) Разработване и отпечатване на рекламни „зелени торбички” Изготвяне на рекламни чадъри Публикации в специализирани национални и европейски туристически печатни издания: - в национални издания - в руски издания - в английски издания - в немски издания - в румънски издания Рекламни публикации в специализирани национални и европейски туристически сайтове Заснимане и излъчване на видеоклип за регионален туристически продукт: - производство на видеоклип - излъчване в българска телевизия; - излъчване в немска телевизия; - излъчване в руска телевизия; - излъчване в румънска телевизия Заснимане и излъчване на 5-минутен видеофилм за модулния регионален туристически продукт; 6 излъчвания по национални и 10 излъчвания по специализирани телевизионни канали/ програми.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

съгласно техническо задание

Прогнозна стойност, без ДДС
248725 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 1

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Информиране, публичност и визуална идентификация на проект «Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик
1) Кратко описание

Организиране и провеждане на пресконференции (наем зала, кафе пауза, екран, озвучаване, презентационни материали) за 15 души Изработване и отпечатване на плакат за проекта (формат А2, пълноцветен гланцов печат) Изработване и отпечатване на банер за проекта (пълноцветен печат на винил, размер 1,80см*80см, закрепване - пришити джобове и капси) Подготвяне и отпечатване на инфолист на проекта (пълноцветен печат, формат А4/едностранно) Разработване и отпечатване на брошура с резултатите на проекта (формат А6, пълноцветен печат, 10 страници със спирала)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
2027 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 14.11.2014 г.