Версия за печат

00026-2014-0003

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА КОМПАНИЯ (НЕК) ЕАД, ул."Веслец" № 5, За: По процедурата - Мая Лазарова, тел.02 9263533; по технически въпроси Димитрина Иванова, тел. 02 9885615;, Р България 1000, София, Тел.: 02 9263533, E-mail: mlazarova@nek.bg, Факс: 02 9872550

Място/места за контакт: Управление "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nek.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nek.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Увеличаване на протусквателната способност на водовземното съоражение на р.Соколица /водохващате Соколица/ - инженеринг, язовирен район "Розов кладенец"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: язовирен район Розов кладенец
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

За изпълнение на предмета на поръчката за „Увеличаванe на пропускателната способност на водовземното съоръжение на р.Соколица /водохващане Соколица/ - инженеринг, язовирен район „Розов кладенец“ и за осигуряване на безопасност на населеното място при високи води е наложително да се извърши дейности, състояща се в увеличаване на свободното сечение на водохващането е необходимо да се извършат следните строително-монтожни дейности: • Замяна на съществуващия бетонов преливник със сегментен затвор с размери 12800ммх2200мм. ; • Строително – монтажни работи състоящи се в в разрушаване на съществуващия бетонов преливник, изграждане на нов устой за който да се прикрепят задвижващите механизми на новия сегментен затвор Изграждане на сегментен затвор с размери 12800ммх2200мм;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45247000

Описание:

Строителни и монтажни работи на язовири и хидромелиоративни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
230000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

105


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция се избира от участника. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 2 000,00 ( две хиляди) лева. В случай че участникът избере да внесе гаранцията за участие в процедурата под формата на парична сума, тя се превежда по банковата сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ” България в лева: BG07BРВІ79421087792201; BIC: BРBІBGSF. В случай че участникът избере да представи гаранцията за участие в процедурата под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена от приемлива за Възложителя банка в полза на НЕК ЕАД, по образец на Възложителя (Приложение 3) към тази документация. Срокът на валидност на банковата гаранция следва да бъде 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на валидността на офертата. Участникът, определен за изпълнител, при подписване на договора, следва да представи: - гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да бъде внесена по сметка на Възложителя като депозит или да бъде под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция, съгласно образеца на Възложителя (Приложение 4), издадена от приемлива за Възложителя банка, с валидност 30 календарни дни от датата на подписване на протокол обр.16, съгл. Наредба № 3 към ЗУТ. В случай че участникът определи да внесе гаранцията за изпълнение на договора под формата на парична сума, тя се превежда в банка "ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ'' България по банковата сметка на НЕК ЕАД в лева: BG 07BPBI79421087792201; BIC: BPBIBGSF. 6.5.1. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Общи изисквания към гаранциите. Банковите гаранции за участие и за изпълнение на договорните задължения следва да съответстват на образците, приложени към тази документация, и да са в полза на НЕК ЕАД. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Със собствени средства.Плащанията ще се извършват съгласно условията на проекта на договора.Не се допуска авансово плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Заверено копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство; 3. При участници в обединение - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4. Документ за платена гаранция за участие - оригинална банкова гаранция или заверено копие на платежно нареждане; 5. Копие от документ за закупена документация за участие; 6. Декларация, подписана от законния представител на участника, както и от прокуриста и всички членове на управителния и надзорен съвет на участника, а в случай че членовете са юридически лица – от техните представители в съответния управителен орган, че не са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП (попълнена съгласно образеца - Приложение №1); 7. Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие), в случай че офертата е подписана от лице, което няма представителна власт; 8. Декларация за направен оглед на обекта ( Приложение № 5 ); 9. Данни за лицето, което прави предложението – справка за административни сведения (Приложение № 2); 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (Приложение №8); 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 12. Заверено копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителите, към камарата на строителите за строежи трета категория, според “Наредба №1 за номенклатурата на видовете строежи” - чл.6, ал.2 с приложено към него копие от ежегодния талон, с който се потвърждава наличието на обстоятелства, вписани в регистъра. При участници – обединения такъв документ се представя само от участника в обединението, който ще извършва строително-ремонтните дейности. 13. Декларация за участие на подизпълнител/и (Приложение № 6); 14. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител/и (Приложение № 7);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Заверено копие на валидна застраховка на участника за професионална отговорност за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията – валидна към крайната датата за получаване на оферти, посочена в обявлението. Застраховането е по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството; 2. Заверено копие от Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три години в зависимост от датата, на която участника е учреден или започнал дейността си; 3. Информация за общия оборот и за оборота от дейности, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 /три/, години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Минимални изисквания: Оборотът от дейности, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка за последните 3 /три/ години, трябва да бъде не по-малко от 230 000 ( двеста и тридесет хиляди ) лева без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация от участника, съдържаща списък на договорите, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 5 /пет/ години. Списъкът следва да съдържа предмет на договора, стойност, дата и място на изпълнение, възложител, ползван ли е подизпълнител. Към декларацията участникът следва да приложи препоръки за добро изпълнение, отнасящи се за договорите от приложения списък, в които да е посочено дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил най-малко 1 /един/ договор с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка през последните пет години. За сходни с предмета на обществената поръчка дейности се считат изпълнението на затворни хидротехнически съоръжения. 2. Списък на техническото оборудване за изпълнение на поръчката – посочва се собствената или наета механизация, транспортна и друга техника, която ще се използва за изпълнение на поръчката (прилагат се документи за собственост или декларация за съгласие за наем). Минимални изисквания: - Изпълнителят трябва да разполага с необходимата механизация за изпълнение на поръчката. 3. Декларация, че ползваните от изпълнителя материали в изпълнението на обекта ще отговарят на нормативните документи в Р. България 4. Списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката (собствени и/или наети). 5. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника – на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага със следните специалисти, притежаващи необходимата квалификация за изпълнение на поръчката: - Технически ръководител - прилага се заверено копие на документ за неговата правоспособност: заверено копие от диплома за завършено средно техническо или висше образование. - При извършване на заваръчните работи Изпълнителят е длъжен да ползва заварчик- паспортчик, за което да приложи копие от съответния документ удостоверяващ неговата правоспособност. - Участникът да разполага със собствени или наети специалисти притежаващи необходимата квалификация за изпълнението на поръчката – задължително заварчик – падпортчик, строителни работници и монтажници. 6. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф. № 13ПП-Х60А017

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от 9:00 до 11:00 ч. и от 15:30 до 17:00 ч. в ЦУ на НЕК ЕАД от Управление "Обществени поръчки", след заплащането й в брой в касата на ЦУ на НЕК ЕАД, ул.”Веслец” № 5 или по сметка на НЕК ЕАД в “ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ” България в лева: BG07BРВІ79421087792201; BIC: BРBІBGSF, до 10 (десет) дни преди изтичане на срока за подаване на офертите, посочен в обявлението за обществена поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.03.2014 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

София, ул."Веслец" № 5, НЕК ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ