Версия за печат

00484-2013-0005

BG-Костенец: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА КОСТЕНЕЦ, ул."Иван Вазов"№2, За: Анета Кирова - началник отдел "Проекти на Европейския съюз", България 2030, Костенец, Тел.: 07142 2308, E-mail: kostenetz_adm@kostenetz.com, Факс: 07142 3234

Място/места за контакт: Отдел "Проекти на Европейския съюз"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kostenetz.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Консултиране, свързано с изпълнение и отчитане на дейностите по проекта и предоставяне на правни услуги при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Община Костенец
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Консултантът следва да извърши услуги за управление на проекта и отчитане на дейностите по управлението му, в това число, но не само – да изготви заявка за окончателно плащане, да изготви тръжни процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП. Избраният изпълнител следва по поставени от възложителя въпроси по изпълнението на проект 23/321/01152 да дава отговори след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта.При възникнала необходимост, за която изпълнителят ще бъде уведомен писмено, представители на изпълнителя следва да бъдат на разположение на възложителя в сградата на възложителя или на работната площадка на обекта. Уведомлението ще бъде получено от изпълнителя поне 48 часа преди часа, обявен от възложителя за провеждане на среща по проекта. Тръжните процедури съгласно ЗОП, които следва да бъдат изготвени са три: -документация за участие в обем съгласно чл.28 ЗОП за обявяване на открита процедура по реда на ЗОП за строителство с предмет: Избор на изпълнител на строително-монтажните работи при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец” с прогнозна стойност 2318768лв. без ДДС и съгласно критерии за подбор и критерии за оценка, предварително одобрени от ДФЗ – РА, които ще бъдат представени на избрания изпълнител след сключване на договор. Процедурата подлежи на предварителен контрол от АОП съгласно чл.19,ал.2,т.22 ЗОП. Ето защо избраният изпълнител следва да изготви необходимите документи съгласно чл.20а ЗОП за осъществяване на предварителен контрол и след получаване на становище от АОП за съответствие с изискванията на закона съгласно чл.20а,ал.3 ЗОП да изготви необходимата документация за участие в обема съгласно чл.28 ЗОП съобразно становището на АОП. - документация за участие в обем съгласно чл.28 ЗОП за обявяване на открита процедура по реда на ЗОП за услуга с предмет: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец” с прогнозна стойност 44000лв. без ДДС и съгласно критерии за подбор и критерии за оценка, предварително одобрени от ДФЗ – РА, които ще бъдат представени на избрания изпълнител след сключване на договор; -решение за възлагане на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление – чл.90, ал.1, т.3 ЗОП и покана за участие в процедурата – чл. 91, ал. 2 от ЗОП за услуга с предмет: Избор на изпълнител за упражняване на авторски надзор при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец” с прогнозна стойност 10 000 лв. и съгласно критерии за подбор и критерии за оценка, предварително одобрени от ДФЗ – РА, които ще бъдат представени на избрания изпълнител след сключване на договор. Крайният срок за приключване на дейностите по проект 23/321/01152 от община Костенец е 30 месеца от датата на получаване от община Костенец на уведомително писмо с решението за съгласуване/отказ за съгласуване на последната по време процедура за избор на изпълнител по проекта, но не по-късно от 15.07.2015г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
18697 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изготвяне на три вида тръжни документации по реда на ЗОП ; тежест: 30
Показател: Срок за изготвяне на заявка за окончателно плащане; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 529829 от 15.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 004-14Д / Обособена позиция №: / Заглавие:Консултиране, свързано с изпълнение и отчитане дейностите по проекта и предоставяне на правни услуги при изпълнение на проект 23/321/01152 „Реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Костенец” по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР), подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).
V.1) Дата на сключване договора
15.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„РИЛА КОНСУЛТ” ЕООД, с ЕИК 175292784, ул.”Цар Асен” №8, ет.1, ап.3, България 1000, София, Тел.: 02 8620540, Факс: 02 8620540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 37394 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 18697 BGN без ДДС
В Брой месеци 30
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор