Версия за печат

00875-2014-0001

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Аграрен университет - гр. Пловдив, бул. Менделеев №12, За: Венелин Цеков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 654396, E-mail: venelin.tsekov@abv.bg, Факс: 032 654396

Място/места за контакт: бул. Менделеев №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.au-plovdiv.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открита процедура с предмет: Доставка на хардуер и софтуер по две обособени позиции: Обособена позиция №1 - „Доставка на хардуер и други ДМА” и Обособена позиция №2 – „ „Доставка на софтуер” ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА Договор BG051PO001- 3.1.08- 0028, проект: „Усъвършенстване системата за управление на Аграрен университет – Пловдив – гаранция за качество и конкурентноспособност”, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД И БЮДЖЕТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Открита процедура с предмет: Доставка на хардуер и софтуер по две обособени позиции: Обособена позиция №1 - „Доставка на хардуер и други ДМА” и Обособена позиция №2 – „ „Доставка на софтуер” ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА Договор BG051PO001- 3.1.08- 0028, проект: „Усъвършенстване системата за управление на Аграрен университет – Пловдив – гаранция за качество и конкурентноспособност”, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД И БЮДЖЕТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 48000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималната стойност на поръчката не може да надвишава 32100 лева без ДДС. Прогнозната стойност по обособена позиция №1 "Доставка на хардуер и други ДМА" не може да надвишава 26100 лева без ДДС, а по обособена позиция №2 "Доставка на софтуер" не може да надвишава 6000 лева без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
32100 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие, съгласно чл. 59, ал. 1 и 2 от ЗОП в размер:1. За обособена позиция № 1 – 260 лв. 2. За обособена позиция № 2 – 60 лв. 2. Гаранцията за изпълнение – 3% от стойността на обществената поръчка без ДДС /за съответната обособена позиция/. Когата гаранциите се внасят по сметка същите следва да се преведат в набирателна сметка на университета - Банка УниКредит Булбанк : IBAN: BG72UNCR75273398611130, BIC: UNCRBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съобразно условията посочени в документацията за участие. Поръчката се финансира ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА Договор BG051PO001- 3.1.08- 0028, проект: „Усъвършенстване системата за управление на Аграрен университет – Пловдив – гаранция за качество и конкурентноспособност”, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД И БЮДЖЕТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ІІІ.1.4) Други особени условия

ПРОЦЕДУРАТА Е ОБЯВЕНА ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОР BG051PO001- 3.1.08- 0028,ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА проект: „Усъвършенстване системата за управление на Аграрен университет – Пловдив – гаранция за качество и конкурентноспособност”, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД И БЮДЖЕТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка всеки участник следва да подаде оферта, съдържаща три отделни запечатани непрозрачни и надписани с името на участника плика, както следва: Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, подробно посочени в документацията за участие; Плик № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9, свързани с изпълнението на поръчката, подробно посочени в документацията за участие; Плик № 3 – „Предлагана цена”, съдържащ: Попълнен образец на Ценово предложение, подробно посочени в документацията за участие; Други документи и изисквания съобразно посоченото в утвърдената документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да има реализиран оборот от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка, възлизащ на: - При участие и двете Обособени позиции - не по-малко от 90000,00 (деветдесет хиляди) лева общо за последните три завършени финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - При участие само за Обособена позиция №1 - не по-малко от 75 000 /седемдесет и пет хиляди/ лева общо за последните три завършени финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - При участие само за Обособена позиция №2 - не по-малко от 15 000 /петнадесет хиляди/ лева общо за последните три завършени финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Важно: под „доставки, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности по доставка на компютърна, периферна техника и софтуер. 2.Ако участникът е обединение минималните изисквания трябва да се покриват общо от всички партньори.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да има реализиран оборот от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка, възлизащ на: - При участие и двете Обособени позиции - не по-малко от 90000,00 (деветдесет хиляди) лева общо за последните три завършени финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - При участие само за Обособена позиция №1 - не по-малко от 75 000 /седемдесет и пет хиляди/ лева общо за последните три завършени финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - При участие само за Обособена позиция №2 - не по-малко от 15 000 /петнадесет хиляди/ лева общо за последните три завършени финансови години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Важно: под „доставки, сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират дейности по доставка на компютърна, периферна техника и софтуер. 2.Ако участникът е обединение минималните изисквания трябва да се покриват общо от всички партньори.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да е изпълнил успешно през последните три години (до датата на подаване на офертата) поне три договора с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, всеки от които на стойност не по-малка от 30 000 лв. и приключили преди крайната дата за подаване на офертата. В случай, че участник е обединение (консорциум) изискването се отнася за обединението като цяло. ВАЖНО! Под „договори с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката” следва да се разбират договори, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет изцяло или частично включва доставки на компютърна, периферна техника и софтуер. 2.Участникът трябва да има въведени и активно функциониращи следните системи с обхват, сходен с/ или относим към предмета на поръчката: •Система за управление на качеството, отговаряща на стандарта ISO 9001:2008, или еквивалентен; 3. За изпълнението на настоящата поръчка участникът следва да разполага със собствена сервизна база в гр. Пловдив. Изискуеми документи - 1.Списък на основните договори, изпълнени и приключили успешно през последните три години преди крайната дата за подаване на оферта по настоящата обществена поръчка, с посочване на дати на сключване, възложител, основни изпълнени дейности, стойност и период на изпълнение. 2.Препоръки за добро изпълнение на поне три конкретни договора, декларирани в посочения по-горе списък на основните договори. 3.Копия от валидни сертификати за въведени и функциониращи системи за управление на качеството. 4.Декларация за наличие на собствена сервизна база в гр. Пловдив, с посочване на точното и местонахождение и броя специалисти работещи в нея.
Минимални изисквания: 1.Участникът следва да е изпълнил успешно през последните три години (до датата на подаване на офертата) поне три договора с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, всеки от които на стойност не по-малка от 30 000 лв. и приключили преди крайната дата за подаване на офертата. В случай, че участник е обединение (консорциум) изискването се отнася за обединението като цяло. ВАЖНО! Под „договори с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката” следва да се разбират договори, без значение от източника на финансирането им, чийто предмет изцяло или частично включва доставки на компютърна,периферна техника и софтуер. 2.Участникът трябва да има въведени и активно функциониращи следните системи с обхват, сходен с/ или относим към предмета на поръчката: •Система за управление на качеството, отговаряща на стандарта ISO 9001:2008, или еквивалентен; 3. За изпълнението на настоящата поръчка участникът следва да разполага със собствена сервизна база в гр. Пловдив. Изискуеми документи - 1.Списък на основните договори, изпълнени и приключили успешно през последните три години преди крайната дата за подаване на оферта по настоящата обществена поръчка, с посочване на дати на сключване, възложител, основни изпълнени дейности, стойност и период на изпълнение. 2.Препоръки за добро изпълнение на поне три конкретни договора, декларирани в посочения по-горе списък на основните договори. 3.Копия от валидни сертификати за въведени и функциониращи системи за управление на качеството. 4.Декларация за наличие на собствена сервизна база в гр. Пловдив, с посочване на точното и местонахождение и броя специалисти работещи в нея.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на предложението; тежест: 55
Показател: Гаранция; тежест: 45

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00875-2014-0001

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

15 лева без ДДС платими в касата или по банкова сметка на Университета - Банка УниКредит Булбанк : IBAN: BG50UNCR75273154631500, BIC: UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Пловдив, бул. Менделеев №12, заседателна зала сграда Ректорат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съобразно предвиденото в ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА Договор BG051PO001- 3.1.08- 0028, проект: „Усъвършенстване системата за управление на Аграрен университет – Пловдив – гаранция за качество и конкурентноспособност”, ФИНАНСИРАН ПО ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД И БЮДЖЕТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно изискванията на ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Аграрен университет - Пловдив, Венелин Цеков - юрисконсулт, бул. Менделеев №12, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 654396, E-mail: venelin.tsekov@abv.bg, Факс: 032 654396

Интернет адрес/и:

URL: http://www.au-plovdib.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на хардуер и други ДМА”
1) Кратко описание

„Доставка на хардуер и други ДМА” подробно описани в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Подробно описани в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на софтуер”
1) Кратко описание

„Доставка на софтеур” – Съобразно описаното в документацията за участие

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

Съобразно количества и технически характеристики посочени в утвърдената документация.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение