Версия за печат

00126-2014-0001

BG-Несебър: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Несебър, ул. "Еделвайс" № 10, За: отдел "УПЕФ", България 8230, Несебър, Тел.: 0554 29339, E-mail: kdnikolova@abv.bg, Факс: 0554 29339

Място/места за контакт: общинска администрация

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nesebarinfo.com.

Адрес на профила на купувача: www.nesebarinfo.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за организиране на събития (експедиентски пътувания, посещения на пътнически агенти, туроператори, автори на пътеводители, журналисти, туристически форуми, конференции, работни срещи) и организиране на участие в събития (международни, национални или регионални борси, изложения, панаири) по проект «Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик” Обособена позиция № 1: Организиране на събития (експедиентски пътувания, посещения на пътнически агенти, туроператори, автори на пътеводители, журналисти, туристически форуми, конференции, работни срещи) Обособена позиция № 2: Организиране на участие в събития (международни, национални или регионални борси, изложения, панаири).

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: територията на РБългария и извън нея
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Организиране на участия в следните международни, национални или регионални туристически борси, изложения, панаири: 3.1 Туристическо изложение Тour Salon – Познан, Полша, 23 – 25 октомври 2014 г. Изложението е специализирано в областта на туризма и се счита за значим туристически форум, предназначен както за професионалисти, така и за масова публика. В рамките на националното участие ще бъде организиран щанд и ще се осигури атрактивна анимация. 3.2 Туристическо изложение WTM - Лондон, Великобритания, месец ноември 2014 г. Това е най-голямото, предназначено за професионалисти в туристическата индустрия, изложение в света. По данни за 2010 година, изложението е имало 5 053 изложителя и е било посетено от над 47 532 професионалисти в сферата на туризма. 3.3 Туристическо изложение Оtdit - Leisure – Москва, Русия, 16 – 19 септември 2014 г. Това е значимо туристическо изложение в световен мащаб. Организира се ежегодно през месец септември и привлича десетки хиляди посетители. 3.4 Туристическо изложение Top Resa International French Тravel Мarket - Париж, Франция, месец септември 2014 г.; Туристическо изложение Top Resa International French Тravel Мarket е значимо събитие, насочено както към професионална, така и към широката аудитория. 3.5 Участие в Международно туристическо изложение Ваканция и Спа Експо, гр. София, България, месец февруари 2014 г. 3.6 Участие в Международно туристическо изложение "Културен туризъм" – гр. Велико Търново, месец април 2014 г. 3.7 Участие в Туристическо изложение «Вашата ваканция» - гр. Бургас, месец април 2014 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79952000, 63510000, 63513000, 63515000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги
Туристически информационни услуги
Услуги, свързани с пътувания

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция №1:организация на участия във четири събития в чужбина и три в страната; За обособена позиция №2:организация на три броя събития

Прогнозна стойност без ДДС
98270 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

14.11.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в порцедурата по обособена позиция № 1 е в размер на 92.5 лв,а за обособена позиция № 2 - в размер на 890.20лв,без ДДС която се превежда от участника по банкова сметка на Община Несебър: IBAN BG79UNCR76303300000413; BIC: UNCRBGSFВ - "УниКредит Булбанк", гр. Несебър или се предоставя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидности и условия. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Несебър или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер до 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: "УниКредит Булбанк", гр. Несебър Банков код (BIC): BIC UNCRBGSFВ Банкова сметка (IBAN): BG06UNCR76303300000563 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обекта, предмет на настоящата поръчка, се осигурява въз основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ, сключен между Община Несебър и Управляващия орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013, по проект «Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/019, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът определен за изпълнител е обединение на физически или юридически лица, преди подписване на договора следва да представи документ за регистрация на новото обединение и/или на юридическото лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 3. свързано лице с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. * Представят се собственоръчно подписани декларации от всяко едно от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение от няколко лица, декларацията се представя за всяко едно от тях от лицата по чл. 47, ал.4 от ЗОП. 6. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1 – 4, ал. 5, т. 2 от ЗОП; Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който е: 1. обявен в несъстоятелност; 2. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 3. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 4. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. * Представят се подписани декларации от лицата които могат самостоятелно да го представляват;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юрид. лица, вкл. техни обединения, които отговарят на изискванията от ЗОП и обявените от Възложителя изисквания в документация и настоящото обявление Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. Едно и също физическо или юрид. лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение.Всеки участник в процедурата е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал.5; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5, и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 в 7-дневен срок от настъпването им Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”. Представят се толкова плика № 1 с надпис „Документи за подбор”, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. В него се поставят документите, изискани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, т. 8 и т. 11 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”. Представят се толкова плика № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. В него се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката. Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена”. Представят се толкова плика № 3 с надпис „Предлагана цена”, за колкото обособени позиции участникът представя оферта, съгласно чл. 57, ал. 3 от ЗОП. В плика се поставя ценовата оферта на участника, изготвена по образеца от настоящата документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: за обособена позиция 1 1/. Декларация, съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката за последните три години /2010,2011,2012/, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. за обособена позиция 2 1/. Декларация, съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката за последните три години /2010,2011,2012/, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: за обособена позиция 1: 1/. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката, общо за последните три години (2010, 2011, 2012), считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите в размер на не по-малко от 18500 лв. (осемнадесет хиляди и петстотин). за обособена позиция 2 1/. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката, общо за последните три години (2010, 2011, 2012), считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите в размер на не по-малко от 178 000 лв. (сто седемдесет и осем хиляди лева).
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: за обособена позиция 1: 1/. Декларация, съдържаща списък на изпълнените през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, договори за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката 2/. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, придружена от: професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица; документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. За ообособена позиция 2: 1/. Декларация, съдържаща списък на изпълнените през последните три години /2010,2011,2012/, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, договори за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката. Всеки договор посочен в декларацията трябва да бъде придружен от заверено от участника копие на препоръка/референция или друг еквивалентен документ, доказващ добро изпълнение, със съответно надлежно оформени издател/възложител/лице за контакт, период/срок на изпълнение, дейности по проекта; 2/. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката, придружена от: професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица; документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката. 3/. Заверено копие на валидно удостоверение за регистрация за осъществяване на туроператорска дейност или туристическа агентска дейност или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Минимални изисквания: за обособена позиция 1: 1/. През последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, участникът трябва да има изпълнени най-малко два, може и повече договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката/обособената позиция. 2/. Участникът следва да разполага с ключови експерти, които ще извършват дейностите по настоящата обществена поръчка, а именно: Експерт туризъм: 1. Образование, квалификация и умения: магистърска степен в областта на управлението на туристически дейности или еквивалент - за лицата завършили в чужбина 2. Професионален опит: Минимум 5 (пет) години професионален опит в областта на туризма – да е участвал в разработване на туристически пакети и/или специализирани туристически маршрути. Експерт „Маркетинг, реклама и връзки с обществеността” 1. Образование, квалификация и умения: Магистърска степен с професионално направление маркетинг и/или икономика и/или журналистическо и/или хуманитарни професии или еквивалент - за лицата, завършили в чужбина. 2. Професионален опит: Минимум 4 (четири) години професионален опит в областта на маркетинга, рекламата и публичните комуникации; Минимум 2 (две) години опит в областта на комуникационни и рекламни кампании за обособена позиция 2: 1/. През последните три години /2010,2011,2012/, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, участникът трябва да има изпълнени най-малко два, може и повече договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката 2/. Участникът следва да разполага с ключови експерти, които ще извършват дейностите по настоящата обществена поръчка, а именно: Ръководител екип, който да отговаря за цялостната координация и реализирането на участието на туристически борси и изложения. Той трябва да отговаря и за отчитането пред Възложителя. Ръководителят трябва да има завършено висше образование степен „магистър” в областта на хуманитарните науки или бизнес администрация, икономика, туризъм или еквивалентни, общ професионален опит от минимум десет години и специфичен опит минимум пет години опит като ръководител на екип за организиране на информационни събития, пътувания, семинари, работни срещи и др., вкл. с международно участие. Минимум един експерт - туроператор, който да има доказан професионален опит минимум две години в областта на организирането и провеждането на маршрутни пътувания и/или опит с медии и туроператори, опит в организацията на бизнес (конферентни) прояви и събития,участие на туристически борси и изложения. Един преводач, който да извършва устни преводи от английски и френски на български и обратно, отговарящ на следните минимални изисквания: Образователно-квалификационна степен – бакалавър; Професионален опит - минимум 2 години опит в извършване на устен превод от английски и немски на български и обратно. Участникът може да предложи за извършване на устните преводи две различни лица: един преводач от английски на български и обратно, и друго лице за извършване на преводите от френски на български и обратно 3/. Участникът трябва да притежава валидно удостоверение за регистрация за осъществяване на туроператорска дейност или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Несебър

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013, по проект «Иновативен маркетингов подход за развитие на регионален туристически продукт в общините Несебър, Бяла и Долни чифлик”, в изпълнение на договор BG161PO001/3.2-02/2011/019, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Организиране на събития
1) Кратко описание

експедиентски пътувания, посещения на пътнически агенти, туроператори, автори на пътеводители, журналисти, туристически форуми, конференции, работни срещи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

3) Количество или обем

организиране на три броя събития

Прогнозна стойност, без ДДС
9250 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 14.11.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Организиране на участие в събития
1) Кратко описание

международни, национални или регионални борси, изложения, панаири

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

63515000, 63512000

Описание:

Услуги, свързани с пътувания
Продажба на пътнически билети, резервации за настаняване и туристически пакети

3) Количество или обем

организиране на участия в четири броя събития извън РБългария и три броя в РБългария

Прогнозна стойност, без ДДС
89020 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 14.11.2014 г.