Версия за печат

00334-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000627597

Агенция "Митници", ул. "Г. С. Раковски" № 47, За: Мариана Узунова, Република България 1202, София, Тел.: 02 98594019; 02 98594319, E-mail: mariana.uzunova@customs.bg, Факс: 02 98594060

Място/места за контакт: Централно митническо управление, отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.customs.bg.

Адрес на профила на купувача: http://customs.bg/bg/page/357.

Електронен достъп до информация: http://customs.bg/bg/page/358.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: митническа дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна на служителите на Агенция "Митници"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, гр. Ботевград, гр. Перник, гр. Лом, гр. Враца, гр. Монтана, гр. Русе, гр. Разград, гр. Търговище, гр. Силистра, гр. Варна, гр. Добрич, гр. Шумен, гр. Бургас, гр. Сливен, гр. Ямбол, гр. Пловдив, гр. Пазарджик, гр. Стара Загора, гр. Казанлък, гр. Смолян, гр. Свиленград, гр. Кърджали, гр. Хасково, гр. Благоевград, гр. Петрич, гр. Сандански, гр. Кюстендил, гр. Гоце Делчев, гр. Свищов, гр. Габрово, гр. Севлиево, гр. Горна Оряховица, гр. Плевен, гр. Ловеч, гр. Велико Търново и гр. Видин
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Във връзка с Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор и Наредба № 11 от 21.12.2005 г. за определяне на условията и реда за осигуряване на безплатна храна и/или добавки към нея, Агенция "Митници" предоставя на всички свои служители, работещи с източници на йонизиращи лъчения, средства за храна отделно от възнаграждението им, чрез предоставяне на ваучери за храна. Предоставянето на ваучери за храна е средство за замяна, посредством което служителите получават храна и хранителни продукти срещу номинална стойност на ваучерите в ресторанти, заведения за бързо обслужване, както и в обекти за търговия с храни, включително магазини за хранителни стоки, супермакети, хипермакети и др., осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните. Предметът на настоящата обществена поръчка е "Избор на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за храна на служителите на Агенция "Митници" с изисквания, описани в техническата спецификация на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставката на ваучерите по номинална стойност на купюрите за срок от 12 месеца е: по 1.00 лв. – прогнозно количество 1000 (хиляда) броя; по 5.00 лв. – прогнозно количество 7 223 (седем хиляди двеста двадесет и три) броя; по 10.00 лв. – прогнозно количество 7 000 (седем хиляди) броя; по 20.00 лв. – прогнозно количествo 7 500 (седем хиляди и петстотин). Броят на ваучерите е ориентировъчен и зависи от необходимостта на Възложителя от ваучери, като не обвързва последния да ги закупи в пълен обем за срока на действие на договора за обществена поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
259000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя като парична сума или банкова гаранция (оригинал) и е в размер на 2500 лв. (банкова сметка на Агенция "Митници": БНБ, Централно управление, IBAN: BG 49 BNBG 9661 3300 1222 01, BIC: BNBG BGSD.) Ако участникът представя банкова гаранция за участие, нейната валидност следва да бъде най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата му. Същата следва да бъде представена като безусловна и неотменяема банкова гаранция и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, в случай на настъпване на предпоставките на чл. 61, ал. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция и е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС (банкова сметка на Агенция "Митници": БНБ, Централно управление, IBAN: BG 49 BNBG 9661 3300 1222 01, BIC: BNBG BGSD.). Гаранцията за изпълнение се представя към момента на сключване на договора от определения за изпълнител участник.Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок на валидност, посочен в проекта на договор, и да съдържа условие за безусловно изплащане след писмено предявено искане от страна на Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Цената на ваучерите за храна включва номинална стойност и стойността на услугата по отпечатване и доставка на ваучерите за храна. 2. Номиналната стойност на изработваните ваучери се заплаща по специална банкова сметка, открита и декларирана пред НАП от Изпълнителя, наречена „ваучери за храна“, съгласно чл. 13, ал. 3 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор - в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подаване на заявката. 3. Възнаграждение за изработване и доставка за единица ваучер е в размер на ................... (словом ………………..) лева без ДДС или ............... (словом ………………..) с ДДС, платими по сметка на Изпълнителя - в срок до 15 (петнадесет) дни от датата на подаване на заявката. 4. В цената по т. 3 са включени всички разходи за изпълнение на поръчката, включително производствени разходи, извършени от Изпълнителя по отпечатването на ваучерите за храна, както и разходите за доставка на същите, съобразно Ценовото предложение на Изпълнителя – неразделна част от договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица. При подаване на офертата участникът трябва да представи документ за учредяване на обединението, в който задължително се посочва представляващият, а преди сключване на договора регистрация по БУЛСТАТ. В случай, че обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени. Документът за учредяване на обединението за участие в настоящата обществена поръчка, следва да съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват. Документът за учредяване на обединението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът за учредяване на обединението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена. Участниците в обединението трябва да определят лице, което да представлява обединението за целите на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които водят до отстраняване на участника от участие в процедурата: 1. Наличието на обстоятелства, визирани в чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 2. Непредставянето на изискуемите документи според изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие; 3. Несъответствие на предложението със заданието и изискванията на Възложителя. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, представените документи трябва да отговарят на изискванията на чл.48, ал.1 във връзка с ал.3 и ал. 4 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, които ще водят до остраняване на участниците са: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 4. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

І. Общи изисквания към участниците: І.1. Участници могат да бъдат юридически или физически лица, както и техни обединения, които имат опит в извършването на подобни дейности и отговарят на условията, посочени от Възложителя в документацията и на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; І.2. Участниците са длъжни да съблюдават сроковете и документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка; І.3. Разходите, свързани с изготвянето и подаването на офертите са за сметка на участника; І.4. Участниците се представляват от ръководителите си или от лица, изрично нотариално упълномощени за участие в процедурата; ІІ. Всеки участник следва да представи следните документи и информация: ІІ.1. Плик № 1 "Документи за подбор", съдържащ: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2. Оферта по образец; 3. Нотариално заверено пълномощно, когато участникът се представлява от пълномощник; 4. Документи/и за правния статус на участника: Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; За чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. За участник, който е обединение на юридически или физически лица се представя договор/споразумение за създаване на обединението; 5. Документ за внесена гаранция за участие; 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП - съгласно раздел ІІІ.2.2. и документацията; 7. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП - съгласно раздел ІІІ.2.3. и документацията; 8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б.„а”, „б”, „в”, „г” и „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП - оригинал, по образец; 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а и т. 3, и ал. 5, т. 2 от ЗОП - оригинал, по образец; 10. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП по образец; 11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец/в случай, че участникът предвижда участие на подизпълнител/. 12. Декларация за запознаване и приемане на условията в проекта на договор и поръчката по образец; 13. Декларация за неразгласяване на информация по образец; 14. Копие от документ за регистрация по ЗДДС - при наличието на такава; 15. Други; Подизпълнителите трябва да представят документите по чл. 56, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения се спазват изискванията на чл. 56, ал. 4 от ЗОП и указанията на възложителя. (Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 4, 8 и 9 се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т. 6 и 7 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. ІІ.2.Техническо предложение по образец/запечатано в Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката"/; ІІ.3. Ценово предложение по образец /запечатано в Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Информация (по образец) за общия оборот и за оборота на доставките с предмет, сходен с предмета на поръчката, за последните три финансови години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./ в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай на обединение, което не е юридическо лице, всички документи и доказателства, посочени в т. 1 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да имат оборот, реализиран от изпълнени договори с предмет, сходен с предмета на поръчката общо за предходните три финансови години /2011 г., 2012 г. и 2013 г./ - не по-малко от 500 000 лева. За договори (доставки), сходни с предмета на поръчката, ще се считат договори с предмет отпечатване и предоставяне на ваучери за храна. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, се приема сумарно реализираният обем от доставки в областта на предмета на поръчката на участниците в обединението, чрез които последното доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация (по образец) на основните договори за доставки със сходен предмет, изпълнени през последните 3 (три) години и приключили до датата, определена като краен срок за подаване на оферти, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение на минимум 2 (два) от декларираните договори, включващи начална и крайна дата на изпълнения договор, неговия точен предмет, стойност без ДДС и контактна информация (име, позиция и телефон за връзка) на подписалия референцията и/или копие на договор за изпълнение на съответната доставка. Последните три години се броят, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. 2. Заверено копие от Разрешение на Министeрство на финансите за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна, съгласно чл.3 от Наредба №7/09.07.2003г. 3. Декларация от участника, че разрешението за извършване на дейност като оператор не е отнето по реда на чл. 11 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор, и участникът не е в процедура по отнемане на разрешението – свободен текст. 4. Заверено копие на валиден документ за внедрена и прилагаща се система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент. 5. Списък на всички търговски обекти за търговия с храни, отговарящи на Закона за храните, които ще приемат ваучери за храна, с посочване на местонахождението и точния им адрес. 6. Декларация от участника, че издаваните от него ваучери ще отговарят на всички изисквания по чл. 22 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор – свободен текст. 7. Образец на ваучер или негова фотографска снимка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил минимум два договора със сходен предмет през последните три години, считано до датата определена като краен срок за подаване на оферти, като това обстоятелство се доказва със списък, придружен с препоръки за добро изпълнение или копия на договори. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, се приемат сумарно изпълнените договори от участниците в обединението, чрез които последното доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. 2. Участникът следва да притежава разрешение за извършване на дейност като оператор по Наредба № 7 от 09 юли 2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор. 3. Участникът следва да притежава валиден документ за внедрена и прилагаща се система за управление на качеството в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалент. 4. Участникът следва да има договори за обслужване на ползватели на ваучери за храна с минимум 5 (пет) търговски обекта, във всяко от посочените в техническата спецификация и раздел ІІ.1.2. от обявлението населени места, от които поне един от тях да е част от търговска верига.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка със следния критерий: срок на изпълнение; тежест: 30
Показател: Финансова оценка ; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.02.2014 г.  Час: 11:30
Място

гр. София, ул. "Г. С. Раковски" №47, Агенция "Митници"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят използва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 3 от ЗОП, като обявлението се изпраща по електронен път, а от датата на публикуването му се предоставя безплатно пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на Агенция "Митници": http://www.customs.bg/, раздел "Профил на купувача", до изтичането на срока за предоставяне на документация, посочен в раздел ІV, т. 3.3 от настоящото обявление. В срок до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите всеки участник може да поиска писмено от възложителя разяснения по документацията.пВъзложителят се задължава да отговори на полученото искане за разяснение в 4 (четири) дневен срок от постъпване на въпросите. Възложителят публикува разяснението на интернет адреса на Агенция „Митници”: http://customs.bg/bg/page/358. Съобщение, относно датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти: в съответствие с изискванията на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. Срокът за обжалване на решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ