Версия за печат

00705-2014-0002

BG-Сливен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ"Д-р Иван Селимински"АД - Сливен, гр.Сливен, бул."Христо Ботев" №1, За: Радост Симеонова -Организатор "Маркетинг", Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611710, E-mail: mbal.sl@iradeum.com, Факс: 044 624326

Място/места за контакт: 044 611778

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal.sliven.info.

Адрес на профила на купувача: www.mbal.sliven.info.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на консумативи за затворена система, за вземане на кръв и други продукти за нуждите на "Клинична лаборатория" към МБАЛ"Д-р Иван Селимински" - Сливен АД гр. Сливен".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Склад за медицински изделия на МБАЛ „Д-р Иван Селимински” АД гр. Сливен, бул. „Христо Ботев” № 1.
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Доставка на консумативи за затворена система, за вземане на кръв и други продукти за нуждите на "Клинична лаборатория" към МБАЛ"Д-р Иван Селимински" - Сливен АД гр. Сливен", подробно описани в Спецификация, неразделна част от Документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33141300

Описание:

Устройства за венозна система и вземане на кръв

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителния обем на поръчката е посочен в Спецификация, предоставена в документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
76457.22 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата, представена по реда на чл.59 и сл. от Закона за обществени поръчки е в размер на 700 лв./седемстотин лева/. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2 % от стойността на поръчката, която се освобождава след неговото приключване. Гаранците да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума внесена в касата на МБАЛ "Д-р Иван Селимински"АД – Сливен или по банков път в "Уникредит Булбанк" АД - гр.Сливен, Б.с-ка: BG98UNCR96605012011905, Банков код: UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката ще се извършва със собствени средства, а заплащането ще бъде разсрочено, в левове и по банков път, като предлагания срок за разсрочено плащане следва да е съобразен с изискванията на чл. 303а от Търговския закон, но не по-кратък от 30 /тридесет/ календарни дни, след представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват договор, в който се посочва представляващия. Когато не е представен договора за създаването на обединението / консорциум, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, и след като и по реда и в срока по чл.68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП не са отстранили нередностите, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.В случай, че по отношение на участник бъде констатирано неизпълнение по посочените по-горе изсквания участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по чл. 56 ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; - документите по чл. 56 ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В случай, че участникът е обединение, той задължително представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника;2. Копие на документа за регистрация или Декларация за ЕИК /единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; 3.1. Копие от документа за самоличност - когато участникът е физическо лице; 3.2. Еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени - когато участникът е чуждестранно юридическо лице. Когато не е представена Декларация за ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние.4.Ако участникът е обединение, следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; 5.Декларации за отсъствие на обстоятелства по ал.1, 2 и 5 на чл.47 от ЗОП.; 6.Декларация за ползване или не ползване на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие; 7. Декларация, че участникът е съгласен с условията на Възложителя и че приема условията в проекта на договор /свободен текст/; 8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд /свободен текст/; 9. Декларация, съдържаща срок на валидност на офертата, който не може да е по-малко от 90 дни от датата на получаване на офертите /свободен текст/; 10.Техническо предложение за изпълнение на поръчката /Приложение № 7/; 11. Декларация за срок на изпълнение на отделните доставки, който не може да е повече от 24 /двадесет и четири/ часа /свободен текст/ ; 12.Подписан и подпечатан образец на договор /Приложение № 6/, без същия да бъде попълван; 13. Документ за внесена гаранция за участие; 14. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията за участие и всички останали документи, посочени в чл. 56 от Закона за обществените поръчки и в документацията на Възложителя. Местонахождението на изискуемите документи е изрично посочено в Приложение № 4 от документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие от последния годишен счетоводен отчет /включващ баланс и отчет за приходи и разходи на участника /не се изисква за новорегистрирани дружества/.
Минимални изисквания: Участникът да не е реализирал счетоводна загуба през последната година
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, че предлаганите медицински изделия, отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия; 2.Сертификат за управление на качеството ISO 9001: 2008 или еквивалентно за внос и дистрибуция на медицински изделия; 3.Декларация за съответствие от производителя или неговия упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 93/42 EЕС или еквивалентно, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ; 4.Рразрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника; 5.Декларация, че срока на годност на медицинските консумативи следва да бъде не по-малък от 60 /шестдесет/ на сто от обявения от производителя към датата на всяка доставка; 6.Декларация, съдържаща списък с изпълнени от участника през последните три години минимум три договора за доставка на медицински консумативи,предмет на поръчката.Списъка да включва: предмет на договора, възложител, стойност и период на изпълнение, придружен и с минимум три броя референции за добро изпълнение; 7.Декларация от името на участника, че е в състояние да осигури необходимите количества медицински консумативи, предмет на поръчката, за целия срок на договор /свободен текст/; 8.Образци / мостри / от медицинските консумативи, които ще се доставят
Минимални изисквания: 1. Предлаганите медицински изделия, трябва да отговарят на изискванията на Закона за медицинските изделия; 2.Участниците да притежават Сертификат за управление на качеството ISO 9001: 2008 или еквивалентно за внос и дистрибуция на медицински изделия; 3.Участникът следва да притежава декларация за съответствие от производителя или неговия упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 93/42 ЕЕС или еквивалентно, издаден от нотифициран орган по смисъла на ЗМИ; 4.Участниците да притежават разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено на участника; 5.Срокът на годност на медицинските консумативи следва да бъде не по-малък от 60 /шестдесет/ на сто от обявения от производителя към датата на всяка доставка; 6.Участникът да е изпълнил през последните три години минимум три договора за доставка на медицински консумативи, предмет на поръчката; 7.Участника да е в състояние да осигури необходимите количества медицински консумативи, предмет на поръчката, за целия срок на договора.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.03.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се получи в Деловодството на лечебното заведение, на адрес гр. Сливен, бул."Христо Ботев" №1, всеки работен ден от 08,00ч. до 15,00ч., срещу документ за платени 12 лв. с ДДС в касата на МБАЛ" д-р Иван Селимински" АД или по банков път.ПИБ АД - гр.Сливен, Б.с-ка BG92FINV915010BGN0AX39, Банков код: FINVBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.03.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала в административната сграда на МБАЛ " Д-р Иван Селимински" АД гр.Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МБАЛ"Д-р Иван Селимински"АД - Сливен, гр.Сливен, бул."Христо Ботев" №1, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611778, E-mail: mbal.sl@iradeum.com, Факс: 044 624326

Интернет адрес/и:

URL: www.mbal.sliven.info.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ