РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на апаратура необходима за изпълнение на дейности по проект FastlnCharge – "Иновативно решение за бързо индуктивно зареждане на електрически превозни средства” SCP2-GA-2012-314284, финансиран по Седма рамкова програма на ЕС”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Гр. Габрово
Код NUTS:
BG322
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Целта на поръчката е доставка на апаратура за изпитване и провеждане на изследвания представляваща Аналогово-цифров Осцилоскопи, Импедансен анализатор, Токова сонда, Преносими мултимери, THERMOVISION CAMERA.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
38000000, 38342000
Описание:
Лабораторно, оптично и прецизно оборудване (без стъклени изделия)
Осцилоскопи
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
50000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участникът избира сам формата на гаранция за участие – парична сума или банкова гаранция в размер на: 500 /петстотин/ лева, съгласно обявлението за обществена поръчка, депозит в лева, внесени по сметка на Технически университет - Габрово:
Банка: ДСК ЕАД – Габрово, Р. България
BIC: STSABGSF
IBAN: BG 13 STSA 9300 331 000 6031
Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора под формата на банкова гаранция или внесен депозит.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Плащането на доставеното електронно оборудване се извършва с платежно нареждане по банков път, по банкова сметка на Изпълнителя по следната схема до десет дни след датата на получаване на доставката от Възложителя и издадена от Изпълнителя фактура, придружена от приемо-предавателен протокол, подписан от двете страни.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор":
1. Обща оферта, подписана и подпечатана от представляващия Участника;
2. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация.
3. Удостоверение за актуално състояние на Участника или удостоверение от Агенцията по вписванията, или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (заверено от Участника копие), ако Участникът е юридическо лице или едноличен търговец.
4. Декларации по чл. 47, ал. 1 и ал 2 от ЗОП и по чл. 47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2 от ЗОП.
5 .Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.
6. Документ за гаранция за участие (оригинал).
7. Документ за закупена документация за участие (копие).
8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор.
9. Декларация за участието на подизпълнител.
10. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв.
11. Нотариално заверено Споразумение на съдружници в обединение (ако такова се предвижда)
12. Декларация от членовете на обединението/консорциума.
13. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия, и с документацията по настоящата обществена поръчка.
Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката":
14. Техническо предложение за изпълнение на поръчката и приложения към него.
Плик № 3 с надпис "Предлагана цена":
15. Предлагана цена за изпълнение на поръчката
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен отчет за приходите и разходите за предходните 3 (три) години
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал нетни приходи от продажба на стоки, най – малко в размер на 75000 /седемдесет пет хиляди/ лв. за последните три години общо.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък-декларация за изпълнени договори за подобни доставки, съдържащ стойност, място на изпълнение, период, дялово участие, наименование на възложител за последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложител
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил подобни договори с обща стойност най – малко 50000 /петдесет хиляди/ лв. за последните три години общо.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Внесени на касата на Технически университет - Габрово или по банков път, по следната сметка:
BIC: STSABGSF
IBAN: BG83STSA93003110006000
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г. Час: 10:00
Място
Заседателна зала в сграда Ректорат
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Представляващите участниците или писмено упълномощени от тях представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Проект FastlnCharge – "Иновативно решение за бързо индуктивно зареждане на електрически превозни средства” SCP2-GA-2012-314284, финансиран по Седма рамкова програма на ЕС”
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ