00423-2014-0001
Технически редакции | ||
15.01.2014 14:30 ч. : | 15/01/2014 14:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.01.2014 14:30 ч. : | 15/01/2014 14:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, За: инж. Нели Русева; инж. Красиммира Георгиева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212069; 02 9212034, E-mail: ob_por_metro@abv.bg, Факс: 02 9877892
Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки, икономически анализи и прогнозиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.metropolitan.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.metropolitan.bg/bg/procurement/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, За: Аделина Стоичкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212012
Място/места за контакт: Деловодство, ет.2Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Програмно-техническо обслужване на "Система за управление, сигнална охрана и контрол на достъпа /СУСОД/ в депо "Обеля" - "Метрополитен" ЕАД
Възлагане на обществена поръчка
В състава на СУСОД в депо „Обеля” влизат следните подсистеми: Софтуерен продукт, който е интегриран модулен софтуерен пакет, включващ следните модули: Системен софтуерен код на интегрираната система за управление, контрол и комуникации – C3S systems; Системен софтуерен конфигурационен код на информационната система. Система за видеонаблюдение и алармено известяване, реализирана чрез използване на фиксирани термални камери и управляеми PTZ високочуствителни цифрови камери, термални камери AXIS и въртящи се видеокамери PELCO. Допълнително са инсталирани високочувствителни цветни IP камери в зоната на КПП2, Корпус 1 и ЕЦ в района на депо „Обеля”. Термалните и цветните камери се захранват по стандарт IEEE 802.3af от съответния порт на локалния комутатор, чрез мрежов кабел FTP 4х2х0,5 мм2. Системата за вътрешно наблюдение в Корпус 1 и Корпус 3 е реализирана чрез цифрови мрежови камери AXIS. Захранването се осъществява по комуникационната мрежа Ethernet, по стандарти IEEE 802.3at. Управлението се реализира посредством специализирана софтуерна система за видеомениджмънт Milestone XProtect Corporate, която дефинира персонален или групов достъп до една или няколко охранявани зони и позволява проследяване на събитията в реално време. Софтуерът позволява едновременно администриране от различни пунктове за управление и автономен режим на работа за всички контролери и четци за достъп чрез Central Management console. Подсистема за интелигентна детекция и разпознаване на предефинирани обекти в охранявания район чрез аналитичен софтуер, опериращ в реално време. Система за контрол на физическия достъп, реализирана чрез комплект за контрол на достъпа и IP камери AXIS, работещи синхронно с контролерите за достъп. Хардуерното обезпечаване на системата се изпълнява посредством мрежови контролери PAXTON, поддържащи Ethernet и RS485 комуникационни интерфейси. Системата за контрол на достъпа се интегрира напълно със системата за централизирано управление на алармени събития Milestone Corporate Central. Системи с входно – изходна сигнализация, включващи входно-изходни контакти и Serial over Ethernet контакти в IP камери, които покриват охраняваните зони посредство внедрена комуникационна технология Serial Over Ethernet и NET Framework базирана графична визуализация. Система за локално публично оповестяване, която е комплекс от VolP озвучителна система, комуникираща с IP централа и терминали за ръчно и автоматично гласово оповестяване, както и приложения за графична визуализация. Комуникационно оборудване, основано на индустриалните комутатори Garrettcom. Интегрирана комуникационна система, осъществена чрез стадартизирани транспортни и маршрутизиращи протоколи в сегментиран адресируем мрежови обхват по OSI модела. Виртуализираната системна среда е реализирана посредством опорен хардуер IBMх3650 M3. Информационни системи за операционна и приложна интеграция и киберсигурност. Система за архивиране на приложни данни – централизиран дисков масив с капацитет 12 TB, реализиран чрез две SAS връзки към хардуерните сървъри, осигуряващи виртуализираната среда. Дисковият масив използва SAS и SATA II интерфейс за дискови носители до 2ТВ. Архивирането се извършва върху локалните дискове или външен мрежов дисков масив. Операционната среда на системата е реализирана с Windows Server 2008 R2 Enterprise. За виртуалните работни станции е избрана операционна среда Windows 7 Professional 64 bit. Виртуализираната системна среда е реализирана посредством Hypervisor VMware ESXi за всеки хардуерен сървър, инсталиран на IBM Virtual Media Key. Хипервайзорът разполага с широк набор от вградени функционалности, като syslog,snmp management, Power CLI, Hardware Monitoring, Active Directory Integration, Firewall и др. Инсталирана е централизирана директорийна услуга за управление на потребителския достъп и групови политики за сигурност на информационната среда Active Directory, интегрирана с Domain Name System.
35120000
Описание:
НЕ
НЕ
В обема на програмно-техническото обслужване на СУСОД се включва: - Приемане, обработка и отчет на сигнали за технически проблеми; - Хардуерна профилактика на компютърно и комуникационно оборудване; - Софтуерна поддръжка на приложни системи; - Софтуерна поддръжка на операционни системи; - Мониторинг, анализ и управление на комуникациите; - Дистанционно и локално системно администриране на СУСОД в депо „Обеля”; - Наблюдение на хардуерни и софтуерни системни и приложни параметри; - Оптимизация на производителността на подсистемите; - Анализ на взаимодействието на подсистемите в обхвата на СУСОД в депо „Обеля”; - Управление на логическия достъп; - Анализ на технологични проблеми и избор на ефективно решение; - Архивиране и възстановяване на системни и приложни данни; - Оперативна и техническа консултация на операторите на СУСОД в депо „Обеля”; - Приемане и документиране на сигнал за технически проблем в СУСОД в депо „Обеля”; - Дистанционна и/или локална диагностика на възникнал проблем; - Определяне на решението, осигуряване на ресурсите и отстраняване на технически проблем; - Уведомяване на ръководителя и оператора на СУСОД в депо „Обеля” след пълно отстраняване на техническия проблем; - Анализ на причините за аварията, обхвата на последствията, риска от повторяемост и при необходимост актуализация на обхвата на регулярната поддръжка
НЕ
36
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата в размер на 1 200 (хиляда и двеста) лева. 1.1. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: • банкова гаранция или • парична сума, внесена по сметката на „Метрополитен”ЕАД в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34UNCR76301039298950, BIC: UNCRBGSF 1.2. Срокът на валидност на гаранцията за участие, в случаите когато тя е банкова гаранция, следва да е не по-малко от 30 дни след изтичане на срока на валидност на офертите. 2. Участникът, определен за изпълнители за всяка обособена позиция на поръчката, представят при подписване на договора гаранция за изпълнение на договора – сума в размер на 3 % от стойността на поръчката без ДДС. 2.1.Гаранцията за изпълнение се предоставя в полза на Възложителя и представя под формата на банкова гаранция – в оригинал или парична сума, преведена по банковата сметка: в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян IBAN: BG34UNCR76301039298950 BIC: UNCRBGSF 2.2. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Валидността на гаранцията следва да е не по-малко от 20 дни след датата на изпълнение на договора.
1. Трудът за ремонта /за влагането на нови части/ компоненти е включен в месечната цена за поддръжка. 2. Плащането по договора ще се извършва ежемесечно до 10 /десето/ число на съответния месец, следващ отчетния период, след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална данъчна фактура и месечен протокол за извършени дейности, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ без забележки. 3. Ако има разлика в цената по фактурата и в месечната цена по договора, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ заплаща по-ниската от двете цени. 4. Сумата за плащане ще се превежда по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 5. Отстраняване на повреди и щети, предизвикани от природни бедствия, пожари, наводнения и неспазване на техническите изисквания за работа се заплащат допълнително, след подписан от двете страни по настоящия договор на констативен протокол за щетите и извършените ремонтни дейности от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. Като минимално съдържание споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: • всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора, като задължително се определи представляващия; • точно и ясно трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете на обединението; • избрания за представляващ партньор на обединението да е упълномощен да получава указания за и от името на всеки член на обединението; • всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Оферта, представена от обединение от две или повече фирми като партньори, трябва да отговаря на следното изискване - всички документи, съставляващи Офертата, трябва да бъдат подписани така, че да бъдат юридически обвързващи за всички партньори.
Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на Участник в процедурата: 1. Наличие на някое от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 (с изключение на т. 1, б."е"), ал. 2 (с изключение на т. 2 и 2а) и ал. 5 от Закон за обществените поръчки (ЗОП) 2. Непредставяне на някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, посочени в обявлението и документацията на Възложителя; 3. Представяне на оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя; 4. Представяне на оферта, която не съдържа Техническа оферта или е представена Техническа оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, описани в одобреното от Възложителя Техническо задание; 5. Представяне на оферта, която не отговаря на предварително обявените минимални изисквания на Възложителя; 6. Представяне на оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 7. Участник, за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил навярна информация за доказване на съответствието му с обявените от Възложителя критерии за подбор.
Възложителят няма изисквания за икономически и финансови възможности на участниците.
1. Участникът трябва да е изпълнил или да изпълнява услуги по минимум два договора за „подобни видове услуги” за последните три години преди крайния срок за подаване на оферти За целта участникът трябва да представи списък на минимум два изпълнени или изпълнявани договори за изброените по-долу „подобни видове услуги” за последните три години преди изтичане на крайния срок за представяне на оферти. „Подобни видове услуги” са услуги по договори за програмно-техническо обслужване на система за управление, сигнална охрана и контрол на достъпа с подобни параметри и обхват на обявените в настоящата поръчка. Всички договори, с които участникът покрива минималното изискване на Възложителя по т.1, трябва да бъдат придружени от препоръки за добро изпълнение /минимум два броя/. Препоръките за добро изпълнение трябва да посочват: датата и период на изпълнението; качество на извършените услуги. Препоръките се представят в оригинал или заверени копия. Те трябва да са с изходящ номер, дата и телефон за връзка с Възложителя на изпълнения договор . Когато участникът участва самостоятелно и/или ползва подизпълнители минималните изисквания на Възложителя по т.1, трябва да бъдат изпълнени от самия участник, без да бъде вземан под внимание дела на подизпълнителите. Когато участникът е обединение и/или ползва подизпълнители минималните изисквания на Възложителя по т.1 от документацията, трябва да бъдат изпълнени общо от партньорите в обединението без да бъде вземан под внимание дела на подизпълнителите. Изпълнението на минималното изискване по т.1. се доказва със списъка на договорите на изпълнени или изпълнявани „подобни видове услуги” за последните три години преди крайния срок за представяне на оферти, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът да разполага с екип за изпълнение на поръчката, в който да са включени специалисти със следната квалификация: 2.1. минимум един експерт информационно осигуряване с: - минимална образователна степен магистър – висше техническо образование или приравнено към него - допълнителна професионална квалификация: Администриране и поддържане на сървър Microsoft Windows Server 2003 или по-висока версия; инсталация и конфигуриране на камери Axis; да притежава сертификат за одит и управление на информационни системи за сигурност, които да отговарят на изискванията на ISO 27001:2005 и ISO 19011:2002, издаден от независими лица, акредитирани по съответната серия европейски стандарти. 2.2. минимум един експерт телекомуникации и радиоелектроника с: - минимална образователна степен магистър – висше техническо образование или приравнено към него - допълнителна професионална квалификация: видео-мениджмънт софтуерните платформи Milestone XProtect Enterprise; Milestone XProtect Corporate; Milestone XProtect Analitics; Agent Vi-System; 2.3. минимум един техник електронно-изчислителна техника с: - минимална образователна степен – средно специално образование или приравнено към него - допълнителна професионална квалификация - инсталация и конфигуриране на камери AXIS. Изпълнението на минималното изискване по т.2. се доказва със списък на екипа от специалисти, предложен от участника за изпълнение на поръчката, към който се прилагат автобиографии по образец, подписани лично от всеки един специалист. В образеца всеки от специалистите трябва да декларира, че ще бъде на разположение за срока на изпълнение на поръчката. Образованието се доказва с представяне на копие от дипломи за завършено образование със съответната образователна степен. Допълнителната професионална квалификация се доказва с представяне на копие от сертификати за завършен курс на обучение, от които да е видна минималната професионална квалификация, изискуема от възложителя, за всеки един от предложените експерти. Информацията продължава в раздел VI.3. Допълнителна информация
НЕ
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Заплащането на документацията може да се извърши в касата на „Метрополитен” ЕАД, етаж 3, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа или по банков път по сметка на „Метрополитен” ЕАД: в лева: Банка: УниКредит Булбанк, клон Калоян, IBAN: BG34 UNCR 7630 1039 2989 50, BIC: UNCR BGSF. Документацията се получава от Метрополитен ЕАД, отдел Обществени поръчки, етаж 2, стая 23, срещу документ за заплащането й, всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа и от 13:30 до16:30 часа.
Български
200
гр. София, "Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, етаж 1 - Заседателна зала
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП. Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти предварително на интернет адреса си - профил на купувача.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от раздел III.2.3. Технически възможности: Когато участник предвижда участието на подизпълнители за изпълнение на конкретен вид работа от настоящата поръчка, съгласно чл.56, ал.2 от ЗОП, за тях се прилагат съответните документи, а изискванията към тях за технически възможности се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението се прилагат приложимите документи по чл.56, ал.3 от ЗОП. Участник, който не покрие минималните изисквания на Възложителя за технически възможности и квалификация, ще се счита за представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП
"Метрополитен" ЕАД, ул. "Княз Борис I" № 121, Република България 1000, София, Тел.: 02 9212026; 02 9212083
15.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ