Версия за печат

01429-2014-0001

BG-Благоевград: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Регионална инспекция по околната среда и водите - Благоевград, ул. "Свобода" №1, За: Галина Манова, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 88314028, E-mail: blriosv@yahoo.com, Факс: 073 885158

Място/места за контакт: Регионална инспекция по околната среда и водите - Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.riosvbl.org.

Адрес на профила на купувача: www.riosvbl.org/index.php/profile/oobshtpor.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разработване на Планове за управление на резерват „Соколата“, резерват „Конгура“, резерват „Али ботуш“, резерват „Ореляк“, в това число и инвентаризация на горите на територията на резерватите и извършване на инвентаризация на горите на територията на поддържан резерват „Тъмната гора“. Поръчката включва следните пет обособени позиции: Обособена позиция №1: „Разработване на План за управление на резерват „Соколата“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №2: „Разработване на План за управление на резерват „Конгура“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №3: „Разработване на План за управление на резерват „Али ботуш“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №4: „Разработване на План за управление на резерват „Ореляк“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №5: „Извършване на инвентаризация на горите на територията на поддържан резерват „Тъмната гора“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Република България, област Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е разработване на Планове за управление на резерват „Соколата“, резерват „Конгура“, резерват „Али ботуш“, резерват „Ореляк“, в това число и инвентаризация на горите на територията на резерватите и извършване на инвентаризация на горите на територията на поддържан резерват „Тъмната гора“. Поръчката включва следните пет обособени позиции: Обособена позиция №1: „Разработване на План за управление на резерват „Соколата“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №2: „Разработване на План за управление на резерват „Конгура“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №3: „Разработване на План за управление на резерват „Али ботуш“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №4: „Разработване на План за управление на резерват „Ореляк“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №5: „Извършване на инвентаризация на горите на територията на поддържан резерват „Тъмната гора“. Пълният обхват на дейностите са посочени в Техническите спецификации за всяка обсобена позиция.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90700000, 90712400

Описание:

Услуги, свързани с околната среда
Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция №1: „Разработване на План за управление на резерват „Соколата“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №2: „Разработване на План за управление на резерват „Конгура“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №3: „Разработване на План за управление на резерват „Али ботуш“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №4: „Разработване на План за управление на резерват „Ореляк“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“; Обособена позиция №5: „Извършване на инвентаризация на горите на територията на поддържан резерват „Тъмната гора“. Пълният обхват на дейностите са посочени в Техническите спецификации за всяка обсобена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
286916.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие Участникът следва да представи с офертата си документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 2 800 лв./две хиляди и осемстотин лева/. Гаранцията за участие в откритата процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на РИОСВ-Благоевград, IBAN сметка: BG81SOMB91303337018701,BIC код на банката: SOMBBGSF, Банка: Общинска банка – ФЦ – Благоевград с платежно нареждане в оригинал; - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на РИОСВ-Благоевград. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да има валидност до изтичане срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, преведена по банкова сметка на РИОСВ-Благоевград, IBAN сметка: BG81SOMB91303337018701,BIC код на банката: SOMBBGSF, Банка: Общинска банка – ФЦ – Благоевград с платежно нареждане в оригинал; оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на РИОСВ-Благоевград от банка или клон на чуждестранна банка, които разполагат с писмено разрешение от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на Република България със срок на валидност до 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средства за изпълнение на обществената поръчка са осигурени чрез оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“ в резултата на одобрен проект по приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие“ на програмата, съ-финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС – проект по №DIR-5113325-5-94 „Дейности по устойчиво управление на резерват „Соколата“, резерват „Конгура“, резерват „Али ботуш“, резерват „Ореляк“ и поддържан резерват „Тъмната гора“. Плащанията по договора ще се извършват в лева по следната схема: авансово плащане, две междинни плащания и окончателно плащане, при следните условия: 1. Авансово плащане в размер на 20% (двадесет процента) от договорената сума, платима в срок до 30 (тридесет) работни дни след подписване на договор и представена оригинална фактура от Изпълнителя за сумата на авансовото плащане. 2. Междинно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от договорената сума, платима в срок до 30 (тридесет) работни дни след окончателното приемане от страна на Възложителя на изготвения доклад за шестмесечието по посочения ред и след представена фактура от Изпълнителя. 3. Междинно плащане в размер на 20% (двадесет процента) от договорената сума, платима в срок до 30 (тридесет) работни дни след окончателното приемане от страна на Възложителя на изготвения междинен доклад по посочения ред и след представена фактура от Изпълнителя. 4. Окончателното плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договорената сума и се извършва в срок до 30 (тридесет) работни дни след окончателното приемане от страна на Възложителя на окончателния доклад по посочения ред и след представена фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта – Образец №1; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; Административни сведения за участника - Образец № 2 ; Документ за регистрация на участника - заверено от участника копие от документа за регистрация или посочване на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; заверено от участника копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато участникът не е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР), следва да представи удостоверение за актуално състояние, ако е българско юридическо лице или едноличен търговец.; Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписало офертата (оригинал) – представя се, когато офертата или някой от документите, съдържащи се в нея не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно търговската му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; Договор или споразумение за създаване на обединение/консорциум – оригинал или нотариално заверено копие.; Заверени копия от баланс и отчет за приходи и разходи /ОПР/ за 2010 г., 2011 г. и 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай на предоставен ЕИК и когато документите са обявени в Търговския регистър се допуска позоваване на тези обстоятелства, вместо представяне; Списък-декларация на договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура - оригинал. Списъкът включва информация за предмета на договорите, стойностите, датите и получателите/възложителите/ – Образец № 3. Към декларацията се представят и препоръки за добро изпълнение за всеки посочен в списъка договор; Декларация, съдържаща списък на експертите от екипа, отговорни за изпълнението на поръчката, съдържаща информация за изискуемия опит, образование и професионална квалификация на лицата, както и посочване на дейността, която ще изпълняват в екипа – Образец № 4 /оригинал/; Професионални автобиографии на всеки от експертите, включени в екипа, които доказват изисквания опит и квалификации, изготвени по образец – Образец № 5 /оригинал/; Декларация от всяко от лицата, включено в екипа, че е съгласно да участва при изпълнение на поръчката – Образец № 6 /оригинал/; Документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация на всеки един от експертите, включени в екипа - документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други документи, доказващи по безспорен начин фактите от професионалната автобиография); Декларация, че участникът разполага с необходимите ресурси за осъществяване на дейността за изпълнение предмета на поръчката (Образец № 7) /оригинал/; Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „е“ от ЗОП), ал. 2, т. 2, 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (Образец № 8);Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП (Образец № 9); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива (Образец № 10) – оригинал; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 11); Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 12); Документ, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка;Документ за гаранция за участие в процедурата; Техническо предложение на участника (Образец № 13); Ценовото предложение за изпълнение на поръчката (Образец №14).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверени копия от баланс и отчет за приходи и разходи /ОПР/ за 2010 г., 2011 г. и 2012 г., когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай на предоставен ЕИК и когато документите са обявени в Търговския регистър се допуска позоваване на тези обстоятелства, вместо представяне.
Минимални изисквания: Не са поставени минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък-декларация на договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура - оригинал. Списъкът включва информация за предмета на договорите, стойностите, датите и получателите/възложителите/ – Образец № 3. Към декларацията се представят и препоръки за добро изпълнение за всеки посочен в списъка договор. Препоръките следва да са надлежно оформени с издател, подпис на представляващото лице и печат, като съдържат информация за предмета, срока на изпълнение на договора и оценка за удоволетвореност и качество на изпълнението. Декларация, съдържаща списък на експертите от екипа, отговорни за изпълнението на поръчката, съдържаща информация за изискуемия опит, образование и професионална квалификация на лицата, както и посочване на дейността, която ще изпълняват в екипа – Образец № 4 /оригинал/; Професионални автобиографии на всеки от експертите, включени в екипа, които доказват изисквания опит и квалификации, изготвени по образец – Образец № 5 /оригинал/; Декларация от всяко от лицата, включено в екипа, че е съгласно да участва при изпълнение на поръчката – Образец № 6 /оригинал/; Документи, доказващи изискуемото образование, опит и квалификация на всеки един от експертите, включени в екипа - документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други документи, доказващи по безспорен начин фактите от професионалната автобиография). Декларация , че участникът разполага с необходимите ресурси за осъществяване на дейността за изпълнение предмета на поръчката - Образец № 7 /оригинал/
Минимални изисквания: Участниците в процедурата следва да имат опит от последните 3 години (считано до датата на подаване на оферти в настоящата процедура) в изпълнението на минимум един договор с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. Участникът трябва да разполага с екип от експерти с необходимата квалификация и умения за извършване на всички дейности, описани в техническа спецификация и за качественото разработване на всички документи, в изпълнени на обществената поръчка. Екипът следва да включва минимум следните специалисти: За обособени позиции №1 до №4 включително Участникът трябва да предложи екип от минимум 11 експерти, както следва: ръководител на екип; експерт по климат; експерт по геология и геоморфология; експерт по хидрология и хидробиология; експерт по почви; експерт по флора и местообитания; експерт- зоолог, специалист по безгръбначни или по гръбначни; експерт по земноводни и влечуги; експерт по бозайници; експерт лесовъд и експерт по ГИС и бази данни. За обособена позиция №5 Участникът трябва да предложи екип от минимум 2 експерти - експерт по горско стопанство (лесовъд) и експерт по географските информационни системи (ГИС) и бази данни. Подробните изисквания към квалификацията, професионалния и практически опит на посочените експерти се съдържат в документацията за провеждане на обществената поръчка, която е достъпна на електронната страница на възложителя. Участникът трябва да осигури помещение, техническо оборудване и необходимия специализиран софтуер за качествено изпълнение на поръчката. Участниците в процедурата трябва да декларират, че за изпълнение на поръчката ще разполагат със собствени или наети ресурси, които включват най-малко: Помещение; Компютърна конфигурация и специализиран софтуер; подходящ транспорт; оборудване за теренни проучвания и инвентаризация на горскодървесната растителност, на флористичния състав, на фаунистичните местообитания и видове.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10,00 /десет/ лева, като плащането трябва да бъде извършено по сметка на РИОСВ-Благоевград – IBAN сметка: BG90SOMB91303137018701,BIC код на банката: SOMBBGSF, Банка: Общинска банка – ФЦ – Благоевград или в касата на учреждението, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. Документацията за участие се получава в сградата на РИОСВ-Благоевград – гр.Благоевград, ул. „Свобода” № 1, стая №14 „Административно обслужване „Едно гише“, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.02.2014 г.  Час: 13:00
Място

Регионална инспекция по околната среда и водите - Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансовите средства за изпълнение на обществената поръчка са осигурени чрез оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013 г.“ в резултата на одобрен проект по приоритетна ос 3 „Опазване и възстановяване на биологичното разнообразие“ на програмата, съ-финансиран от Европейския фонд за регионално развитие на ЕС – проект по №DIR-5113325-5-94 „Дейности по устойчиво управление на резерват „Соколата“, резерват „Конгура“, резерват „Али ботуш“, резерват „Ореляк“ и поддържан резерват „Тъмната гора“.

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, който не отговоря на посочените от Възложителя изисквания и ЗОП, както и всеки участник, за който е налице някое от обстоятелства по чл.47, ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.120,ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Разработване на лан за управление на резерват „Соколата“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“
1) Кратко описание

„Разработване на план за управление на резерват „Соколата“, в т. ч. и извършване на инвентаризация на горите на територията на резервата“

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90712400

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
41666.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Разработване на план за управление на резерват „Конгура”, в т. ч. и инвентаризация на горите на територията на резервата
1) Кратко описание

Разработване на план за управление на резерват „Конгура”, в т. ч. и инвентаризация на горите на територията на резервата

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90712400

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
81250 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Разработване на план за управление на резерват „Али ботуш”, в т. ч. и инвентаризация на горите на територията на резервата
1) Кратко описание

Разработване на план за управление на резерват „Али ботуш”, в т. ч. и инвентаризация на горите на територията на резервата

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90712400

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Разработване на план за управление на резерват „Ореляк”, в т. ч. и инвентаризация на горите на територията на резервата
1) Кратко описание

Разработване на план за управление на резерват „Ореляк”, в т. ч. и инвентаризация на горите на територията на резервата

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90712400

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
61500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Извършване на инвентаризация на горите на територията на поддържан резерват „Тъмната гора”
1) Кратко описание

Извършване на инвентаризация на горите на територията на поддържан резерват „Тъмната гора”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90712400

Описание:

Услуги по стратегическо планиране за управление или опазване на природните ресурси

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
2500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.11.2014 г.