Версия за печат

02303-2014-0001

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121696028

„ЧИСТОТА-ИСКЪР” ЕООД, ул.Искърско шосе №2, За: Радостина Атанасова, българия 1528, София, Тел.: 02 9732319, E-mail: chistota-iskar@dir.bg, Факс: 02 9732652

Място/места за контакт: ул.Искърско шосе №2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.chistota-iskar.com.

Адрес на профила на купувача: www.chistota-iskar.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ИМОТИ, СЪОРЪЖЕНИЯ И ДВИЖИМОТО ИМУЩЕСТВО В ТЯХ, СОБСТВЕНОСТ НА ЧИСТОТА ИСКЪР ЕООД И ОСИГУРЯВАНЕ НА ПРОПУСКАТЕЛЕН РЕЖИМ В ОБЕКТИТЕ ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България гр.София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„ФИЗИЧЕСКА ОХРАНА НА ИМОТИ, СЪОРЪЖЕНИЯ И ДВИЖИМОТО ИМУЩЕСТВО В ТЯХ, СОБСТВЕНОСТ НА ЧИСТОТА ИСКЪР ЕООД И ОСИГУРЯВАНЕ НА ПРОПУСКАТЕЛЕН РЕЖИМ В ОБЕКТИТЕ ”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90000000

Описание:

Услуги, свързани с отпадъчните води, битовите отпадъци, чистотата и околната среда

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

3 обекта

Стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в процедурата в размер на 4000,00 (четири хиляди лева ) лева като участникът избира сам формата на гаранцията за участие При сключване на договор с избрания изпълнител се представя гаранция за добро изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на дължимата по договора сума за извършените през предходен месец услуги ще се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни от одобрението от страна на Възложителя на издадената от Изпълнителя оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да са местни или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са на лице обстоятелствата по чл.47,ал.1, ал.2, ал.5 и чл.48 от ЗОП

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

а) заверено от участника копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен, и да се представят в официален превод на български език. Възложителят може да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. При изискване на такива документи, те трябва да бъдат представени в официален превод на български език. б) съдебно удостоверение за актуално състояние на участника /оригинал или заверено от участника копие/ – в случаите, когато не е представен ЕИК. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Документът на чуждестранните лица се представя и в превод на български език. Ако участникът е обединение от юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко юридическо лице, включено в обединението. Документите по настоящата точка се представят в оригинал или в заверено от участника копие и следва да бъдат издадени не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата, посочена като краен срок за подаване на офертата. В случай, че участник в поръчката е обединение, което не е юридическо лице се представя и нотариално заверено копие или оригинал от учредителния акт/договор за създаване на обединението. Когато обединението не е създадено само за целите на настоящата поръчка се представя и документ, с който участниците в обединението се съгласяват да участват в настоящата процедура.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от не по-малко от 300 000 (триста хиляди ) лева без ДДС за последните три финансови години общо (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася до обединението като цяло. Заверени от участника копия на отчет за приходите и разходите и счетоводен баланс за всяка от предходните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), изготвен съгласно изискванията на законодателството на държавата, в която участникът е установен. Справка – информация за общия годишен оборот за всяка от последните три години и за специфичния годишен оборот.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от не по-малко от 300 000 (триста хиляди ) лева без ДДС за последните три финансови години общо (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася до обединението като цяло.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

участникът трябва да има изпълнени през последните три години общо (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) с 3 (три) изпълнени договора за охранителни услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка. участниците в процедурата следва да разполагат с екип за изпълнение на настоящата поръчка, както следва: Отговорник, които да контролира охранителите. Доказателства за наличие на технически възможности, опит и/или квалификация на участника за изпълнение на поръчката по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. Всеки участник следва да представи следните документи, доказващи наличието на технически възможности и капацитет за изпълнение на поръчката справка-информация за договорите за услугите, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), по образец , придружен с копия от договорите и препоръки(референции) за изпълнени договори по справката-информация и/или протоколи за добро изпълнение от клиентите съгласно указанията в образеца, вкл.стойностите, датите, възложителите, срок на изпълнение и т.н. ЗАБЕЛЕЖКА: Към всеки представен договор задължително се прилага референция/и и/или протокол за добро изпълнение, с реквизитите, посочени в буква а). Договори, за които не са приложени копия на референции и/или протоколи за добро изпълнение няма да бъдат разглеждани. подробно описание на материално-техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на услугата (оригинал); Важно: Всеки един охранител трябва да е материално-технически оборудван – да разполага с предпазни и защитни средства, униформено облекло, средства за свързване и комуникация – да се опишат подробно от участника. подписан от участника списък с охранителите (оригинал), които пряко ще участват в извършването на дейностите по поръчката, придружен от: автобиографии, свидетелства за съдимост, от които да е видно, че не са осъждани и да са със срок на валидност, срокът на валидност на офертите, документ за правото да притежават оръжие – важи само за охранителите въоръжена охрана и декларация за разположение на охранителя за целия период на изпълнение на поръчката, подписани от всеки едни от предложените от участника охранители Участникът трябва да се спазва нормативно установените правила за междудневна и междуседмична почивка на предложения екип от охранители. копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 И/или „еквивалентен”, за охранителна дейност, както и за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд в съответствие на стандарта BS OHSAS 18001: 2007. В случай, че участникът е обединение, изискването се отнася за всяко лице включено в обединението. копие на валиден лиценз за собствена радиочестота за извършване на пряка охранителна дейност за територията на гр. София или цялата страна , издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, заверен от участника. копие от разрешително издадено от Главна Дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ към МВР или договор със фирма, която притежава това разрешително за поддържане и обслужване на пожарногасителни и пожарноизвестителни системи, както и системи за управление на дим ,топлина и пожарни кранове. копие на валиден лиценз за извършване на охранителна дейност. з) Копие от застраховка професионална отговорност; и) Списък на разполагаемото свое или наето техническо оборудване във връзка с изпълнение на поръчката във вид на декларация от законния представител на участника. Участникът да разполага с минимум 3 автомобила за реакция на територията на гр. София и София област, което се доказва с копие от талоните на МПС. й) Копие от Удостоверение за регистриране като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни, заверен от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

участникът трябва да има изпълнени през последните три години общо (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) с 3 (три) изпълнени договора за охранителни услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка. участниците в процедурата следва да разполагат с екип за изпълнение на копие на валиден лиценз за собствена радиочестота за извършване на пряка охранителна дейност за територията на гр. София или цялата страна , издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, заверен от участника. копие от разрешително издадено от Главна Дирекция „Пожарна безопасност и защита на населението“ към МВР или договор със фирма, която притежава това разрешително за поддържане и обслужване на пожарногасителни и пожарноизвестителни системи, както и системи за управление на дим ,топлина и пожарни кранове. копие на валиден лиценз за извършване на охранителна дейност.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническата оферта; тежест: 50
Показател: степента на отговорност за покриване на установени щети ; тежест: 10
Показател: Финансова оценка за предлагана цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

документацията за участие може да бъде закупена във всеки работен ден от 9:00ч., до 16:00ч., в "Чистота-Искър" ЕООД, гр.София, ул.Искърско шосе №2

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.03.2014 г.  Час: 11:00
Място

гр.София, ул.Искърско шосе №2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

гр.София,ул.Искърско шосе №2

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ