Версия за печат

01162-2014-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СБАЛИПБ "Проф. Иван Киров" ЕАД - СОФИЯ, бул."Акад.Иван Гешов"17, За: С.Колева, България 1606, София, Тел.: 00359 299023707, E-mail: sbalipb@abv.bg, Факс: 00359 29520076

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.sbalipb.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ЗАКУПУВАНЕ НА ЛИЧНИ ПРЕДПАЗНИ СРЕДСТВА И СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО”, ФИНАНСИРАН ОТ ОПЕРАТИВНА ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ”, СЪФИНАНСИРАНА ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СОЦИАЛЕН ФОНД НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ, СХЕМА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА БЕЗВЪЗМЕЗДНА ФИНАНСОВА ПОМОЩ BG051PO001-2.3.03 „БЕЗОПАСЕН ТРУД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София , бул."Проф.Иван Гешов" 17 СБАЛИПБ
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло, подробно описани като видове и технически характеристики в одобрената от Възложителя документация за провеждане на процедурата

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

35113400, 33199000, 33735100

Описание:

Защитно и предпазно облекло
Работно облекло за медицински персонал
Предпазни очила

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството е разпределено в 3 обособени позиции, които съдържат 18 номенклатурни единици, както следва: поз. 1 включва : 1.туника лятна-230 бр.,2.туника зимна-230 бр.,3.панталон летен-230 бр.,4.панталон зимен-230 бр.,5.престилки летни -86 бр.,6.престилки зимни-86 бр.,7.антистатични дишащи чехли тип сабо-166 бр.,8.халати- 116 бр.9.грейка елек-173 бр.,10.шуба,яке-6 бр.,11.обувки кожа ,каучук -12 бр.,12.гащеризони зимни-20 бр. поз.2 включва : 1.очила защитни хив/ спин-101 бр.,2.очила защитни за работа с видео дисплей-80 бр.,3.престилки предпазни-3000 бр.,4.маски предпазни-24000 бр. поз.3 включва: 1.ръкавици предпазни латекс-25000 бр.,2.ръкавици хирургични- 45000 бр. Класиране ще се извършва за всяка позиция, като участниците трябва да направят предложения за всички артикули от позицията. Количествата по обособени позиции и номенклатурни единици са подрбно описани в документацията за участие и спецификацията.

Прогнозна стойност без ДДС
87523 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в размер ,определен за всяка позиция ,както следва: за по. 1- 660 лева ,за поз.2 - 130 лева, за поз. 3- 70 лева. Гаранцията за участие се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно : парична сума,която може да бъде внесена в брой в касата на СБАЛИПБ "Проф.Иван Киров"ЕАД или чрез банков превод по сметка на СБАЛИПБ "Проф. Иван Киров"ЕАД в Банка Уни Кредит Булбанк Ако е под форма на банкова гаранция: следва да бъде неотменяема, със срок на валидност не по-малко от 20 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника и да съдържа условията за нейното задържане и освобождаване, като в нея да бъдат посочени случаите по чл. 61, ал. 1 от ЗОП, в които СБАЛИПБ"Проф.Иван Киров"ЕАД ще упражни правото си на задържането й. Възложителят освобождава гаранциите за участие, когато не е налице някое от условията за задържане, посочени в чл. 62, ал. 1 от ЗОП. Участникът е необходимо: а) в случай на представяне на гаранция под формата на парична сума, да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията, при освобождаването й по банков път. б) в случай на представяне на банкова гаранция, да се яви в СБАЛИПБ"Проф.Иван Киров"ЕАД за получаване на оригинала й в сроковете по чл. 62, ал. 1 от ЗОП, когато са налице условията за освобождаването й. Гаранция за изпълнение - 3 % от стойността на договора, която се представя в една от формите, посочени в чл. 60, ал.1 от ЗОП, а именно: А/парична сума, внесена в брой в касата на СБАЛИПБ "Проф.Иван Киров"ЕАД или чрез банков превод по разплащателна сметка на СБАЛИПБ "Проф.Иван Киров"ЕАД : БУЛБАНК, IBAN: BG56UNCR70001521010472 ; BIC: UNCRBGSF. Уч-ът следва да посочи в офертата си банковата сметка, по която да му бъде преведена сумата от гаранцията за изпълнение на договора в случаите на освобождаването й по банков път, ако той бъде определен за изпълнител. Б/ банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора; следва да бъде неотменяема и безусловна; в нея да бъде посочено Решението на Възложителя, с което участникът е определен за изпълнител и поканен да сключи договор; да съдържа текст, че СБАЛИПБ"Проф.Иван Киров"ЕАД има право да упражни правата по банковата гаранция за изпълнение на договора в случаите, посочени в договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената по договора се заплаща 100 % след доставката на цялото количество лични предпазни средства и специално работно облекло, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на двустранен приемо-предавателен протокол за доставената стока и оригинална фактура, за дължимата сума, издадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Във всяка фактура ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ трябва да посочи, че плащането се извършва със средства, отпуснати в рамките на проект „По сигурни и защитени на работа ", по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051 РО 001-2.3.03 ”Безопасен труд”, приоритетна ос 2 Повишаване на производителността и адаптивността на заетите; Основна област на интервенция: 2.3. Подобряване условията на труд на работното място, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европейския социален фонд на Европейския съюз по Договор № ESF-2303-01-01014.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията предлага за отстраняване от процедура участник,който:1.не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП с офертата и след предоставяне на възможност по чл.68,ал.8 и 9 от ЗОП, 2.за когото са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП, като се има предвид, че в случая не се прилагат чл. 47, ал. 1, т.1 , буква "е", чл. 47, ал. 2, т. 2 и т. 2а (2-ро предложение). 3. който е представил оферта,която не е пълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта,която не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; 6. за което са налице нарушаване на условията по чл.55,ал.5 от ЗОП; 7. за когото са налице обстоятелствата по чл.106,ал.1,чл.107 и чл.109,ал.2б."а" от регламент (ЕО,Евратом)І9662012 г. на Европейския парламент и Съвета на ЕС, относно финансовите правила за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент(ЕО,Евратом)№ 1605/2012 на Съвета на ЕС.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: плик № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите в офертата, подписан от участника,2. Оферта – по образец,3.доку мент за актуално състояние или ЕИК,съгл. чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност за участник физическо лице. Документът за актуално състояние не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на ЗТР. В този случай е достатъчно да се попълни и приложи декларация за регистрация по ЗТР по образец.Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът за актуално състояние трябва да е издаден от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представи в официален превод на български език, Юридически лица, които не са търговци, представят документ за първоначална регистрация и удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от крайния срок за подаване на оферти (оригинал или заверено копие),Физ.лица, участници или включени в състава на обединения, представят заверено от участника копие от документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани, документът се представя и в официален превод,Когато участникът предвижда участие на подизпълнител, документът за актуално състояние се представя за всеки от изпълнителите.Когато участникът в процедурата е обединение, документите за актуално състояние и/или Декларацията за регистрация по ЗТР се представят за всички членове на обединението, съгласно чл. 56, ал. 3,т.1 от ЗОП,4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това),5. договор или споразумение, подписан от лицата, включени в обединението, когато участник в процедурата е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващия,Документът се представя в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно/и лицето/а, които го представляват,6. Документ за внесена гаранция за участие, придружен със списък на позициите, които се оферират и отбелязан размерът на гаранцията за всяка отделна позиция, както и общия размер на внесената гаранция, 7.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б ”а”-„д” , ал. 2, т. 2а и 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП – по образец,8.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – по образец,9. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.106, ал.1,чл. 107 и чл.109, ал.2б."а" от регламент (ЕО, Евратом ) № 966/2012 г. на Европейския парламент и Съвета на ЕС, отн. финансовите правила за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом ) № 1605/2012 на Съвета на ЕС – по образец,10. Декларация за използване на подизпълнители в обществената поръчка- по образец,11.Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в процедурата-по образец, Когато кандидатът в процедурата е чуждестранно лице или обединение на такива лица, Декларациите по предходните точки се представят в превод,12.Декларация от участника, че предлаганите изделия ще бъдат доставяни със сертификат за качество от производителя, издаден за всяка отделна партида –свободен текст,13. Декларация, за оборота през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), или в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си,14.Декларация-списък на изпълнени от участника договори с предмет сходен с предмета на обособ.позиция, през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.)или в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си,15.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен -зав.копие,16.Валидни протоколи за изпитание на СРО, 17.Приемо-предавателен протокол с мострите ,плик № 2 – Техническо предложение по приложения образец и срок за изпълнение,плик 3-ценово предложение
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация за оборота през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), или в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си,
Минимални изисквания: В процедурата могат да участват лица ,които са реализирали през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), или в зависимост от датата на която са учредени или започнали дейността си оборот, който сумиран да е равен или по-голям от размера на внесената от участника гаранция за участие в процедурата за отделната позиция, умножена по числото 100.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на изпълнените договори и приложени референции/препоръки за добро изпълнение, съдържащи информация за вида, количеството и стойността на доставеното специално медицинско работно облекло и лични предпазни средства 2.Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на обособената позиция на поръчката, по която кандидатства, 3. Валидни протоколи за изпитание на специалните работни медицински облекла, които са издадени от съответните оторизирани изпитателни лаборатории
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да има опит в изпълнението на дейностите по позицията ,за която подава оферта ,като през последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), или в зависимост от датата на която е учреден или започнал дейността си, участникът трябва да е изпълнил успешно поне пет договора с предмет, идентичен или сходен с предмета на обособената позиция, по която участва, 2.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на обособената позиция, по която участва, 3. Специалните работни медицински облекла трябва да са минали изпитание в съответните оторизирани изпитателни лаборатории.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложена цена ; тежест: 60
Показател: Срок на доставка; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

София, административна сграда на СБАЛИПБ"Проф.Иван Киров"- бул."Акад.Иван Гешов"17

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата, представляващи кандидатите или техни пълномощници, представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Изпълнението на поръчката се финансира със средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”,съфинансиран от Европейския социален фонд на Европейския съюз,схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-2.3.03 „БЕЗОПАСЕН ТРУД”

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията по електронен път е осигурен на интернет страницата на възложителя. Срокът за получаване на офертите е съкратен на основание чл.64,ал.3 от ЗОП при условията на същия.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: : http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Закупуване на специално работно облекло
1) Кратко описание

Позицията включва 12 продукта,както следва: 1.туника лятна 230 бр.,2.туника зимна-230 бр.,3.панталон летен-230 бр., 4.панталон зимен-230 бр.,5.престилки летни - 86 бр.,6.престилки зимни-86 бр.,7.антистатични дишащи чехли тип сабо-166 бр., 8.халати - 116 бр.9.грейка елек-173 бр.,10.шуба,яке-6 бр.,11.обувки кожа ,каучук 12 бр.,12.гащеризони зимни-20 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18100000, 35113400, 33199000

Описание:

Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари
Защитно и предпазно облекло
Работно облекло за медицински персонал

3) Количество или обем

по приложена към документацията спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Закупуване на лични предпазни средства – очила, предпазни престилки и маски”
1) Кратко описание

Закупуване на предпазни срества,както следва: 1.очила защитни хив/ спин-101 бр.,2.очила защитни за работа с видео дисплей 80 бр.,3.престилки предпазни-3000 бр.,4.маски предпазни-24000 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18100000, 33735100

Описание:

Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари
Предпазни очила

3) Количество или обем

по приложена към документацията спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Закупуване на лични предпазни средства –предпазни и хирургични ръкавици”
1) Кратко описание

Закупуване на лични предпазни средства,както следва: 1.ръкавици предпазни латекс-25000 бр.,2.ръкавици хирургични- 45000 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18100000, 35113400

Описание:

Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари
Защитно и предпазно облекло

3) Количество или обем

по приложена спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60