Версия за печат

00338-2014-0001

BG-Разград: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, За: архитект Петър Сергев, Хубан Соколов, България 7200, Разград, Тел.: 084 618218; 084 618171, E-mail: obshtina@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: ръководител на проект и гл. архитект на Община Разград, юрисконсулт-обществени поръчки в Дирекция "ПНО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg..

Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37А, За: Милена Енчева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618303

Място/места за контакт: Фронт-офиса на Община Разград

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул."Бели Лом" № 37А, За: Райна Маринова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференции, публикации в медиите, изработване на рекламен трансперант и изработване на дипляни, свързани с информираност и публичност по проект „Изграждане на съвременна градска среда, културна, образователна и социална инфраструктура в град Разград – гаранция за интрегрирано градско развитие” по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/5-02/2012/007 по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: град Разград, община Разград
Код NUTS: BG32
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за осъществяване на мерките за публичност и информираност при реализацията на проект „Изграждане на съвременна градска среда, културна, образователна и социална инфраструктура в град Разград – гаранция за интрегрирано градско развитие”, съфинансиран от Оперативна програма „Регионално развитие”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период”, в съответствие с Насоките за осъществяване на мерките по информация и публичност от бенефициентите по Оперативна програма „Регионално развитие”.Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007 – 2013”, включват следните мерки: 1. Публикации в медиите Публикации в местната/регионалната печатна преса относно стартирането и завършването на дейностите по изпълнение на проект „Изграждане на съвременна градска среда, културна, образователна и социална инфраструктура в град Разград – гаранция за интрегрирано градско развитие”, чрез които обществеността да бъде информирана за започването на дейностите по реализиране на договора за безвъзмездна финансова помощ, за партньорството между Европейския съюз и бенефициента, както и за резултати и срокове за изпълнение. Броят на публикациите е 2. 2. Организиране на пресконференции Изпълнителят трябва да организира 2 /две/ информационни пресконференции: встъпителна пресконференция за оповестяване стартирането на проекта и заключителна пресконференция за отчитане на дейностите, предвидени за изпълнение. За провеждане на пресконференциите трябва да бъдат осигурени информационни материали за участниците, кафе-пауза, озвучаване, мултимедия, прессъобщения (минимум 20 участници). 3. Изработване на транспарант, 2,00м х 0,80м, винил Необходимо е изработването и монтирането на транспарант с размери 2,00м х 0,80м. Отпечатаните върху транспаранта текстове и изображенията трябва да бъдат поставени/монтирани върху стабилни пространствени съоръжения, изпълнени от винил с унифицирана форма. Размерът на транспаранта е 2,00м х 0,80м. 4. Изработване на дипляна за резултатите от проекта (А 4 с две сгъвки, пълноцветен печат) С оглед по-голямо популяризиране до по-широк кръг аудитория, се предвижда да се изработят 300 броя рекламни материали – дипляни.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 79822000, 22150000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Услуги по предпечатна подготовка
Брошури

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Публикации в медиите Публикации в местната/регионалната печатна преса относно стартирането и завършването на дейностите по изпълнение на проект „Изграждане на съвременна градска среда, културна, образователна и социална инфраструктура в град Разград – гаранция за интрегрирано градско развитие”, чрез които обществеността да бъде информирана за започването на дейностите по реализиране на договора за безвъзмездна финансова помощ, за партньорството между Европейския съюз и бенефициента, както и за резултати и срокове за изпълнение. Броят на публикациите е 2. 2. Организиране на пресконференции Изпълнителят трябва да организира 2 /две/ информационни пресконференции: встъпителна пресконференция за оповестяване стартирането на проекта и заключителна пресконференция за отчитане на дейностите, предвидени за изпълнение. За провеждане на пресконференциите трябва да бъдат осигурени информационни материали за участниците, кафе-пауза, озвучаване, мултимедия, прессъобщения (минимум 20 участници). Съгласно Насоките за за осъществяване на мерките за информация и публичност организаторите на информационни и обучителни събития (например семинари, конференции, работни срещи, информационни дни и др.), свързани с изпълнението на проекти по ОПРР, следва изрично да оповестяват, че съответният проект се съ-финансира от ЕФРР чрез ОПРР, като използват флага на ЕС, логото на ЕФРР и на ОПРР. Те могат да направят това чрез поставяне на банери в залите, където се провежда мероприятието. 3. Изработване на транспарант, 2,00м х 0,80м, винил Необходимо е изработването и монтирането на транспарант с размери 2,00м х 0,80м. Отпечатаните върху транспаранта текстове и изображенията трябва да бъдат поставени/монтирани върху стабилни пространствени съоръжения, изпълнени от винил с унифицирана форма. Размерът на транспаранта е 2,00м х 0,80м. Изпълнителят трябва да спазва стриктно публикуваните от Управляващия орган Насоки за осъществяване на мерките по информация и публичност (Приложение №18), които могат да бъдат намерени на следния интернет адрес - http://www.bgregio.eu/izpalnenie-na-dogovori/nasoki-za-informatsiya-i-publichnost.aspx. Транспаранта трябва да указва дейностите по проекта, както и следната информация на български език:- Логото на ЕФРР;-Логото на ОПРР;-Името на проекта, който се изпълнява;-Името на оперативната програма, изписано изцяло – Оперативна програма “Регионално развитие” 2007-2013;-Изречението “Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България”;-Флагът на ЕС (препоръчително) Поставя се задължително, когато българският национален флаг също присъства, като се разполага на същото ниво, както и националния флаг);-Интернет сайта на ОПРР – www.bgregio.eu. 4. Изработване на дипляна за резултатите от проекта (А 4 с две сгъвки, пълноцветен печат) С оглед по-голямо популяризиране до по-широк кръг аудитория, се предвижда да се изработят 300 броя рекламни материали – дипляни.Изработването на информационни дипляни за проекта трябва да съответства на следните минимални изисквания към печатните информационни материали : вид материал-дипляна, тираж/бр.- 300, формат- А4, с две сгъвки, цветност- пълноцветен печат. При изготвяне на предложенията участниците трябва да включат цена за дизайн, фотозаснемане, предпечатна подготовка, печат и доставка. Изпълнението на дейността ще се отчита с приемно-предавателен протокол, придружен с кратък доклад за извършената работа с приложени доказателства за свършената работа.Всички текстове на печатните материали и дизайнът на дипляната се изготвят от Изпълнителя, и преди отпечатване се съгласуват от Възложителя или определено от него лице съгласно условията на тази документация и на договора за изпълнение на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
1900 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

11.01.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на: 19,00 лв. /деветнадесет лева/. Валидността на гаранцията за участие в случай че е представена банкова гаранция, е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. 3. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: 3.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN BG35IORT81163300900000, BIC: IORTBGSF, ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД, клон Разград 3.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 4. Участниците в процедурата и определения изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 5. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 6. Банковата гаранция за участие следва да бъде издадена по образец Приложение № 9 или в друга форма, съдържаща същите условия за Възложителя, а тази за изпълнение на договора - по образец Приложение № 10 или в друга форма, съдържаща същите условия за Възложителя. 7. Банковата гаранция за изпълнение на договора се съгласува в периода до подписване на договора за възлагане на обществената поръчка с Възложителя. 8. Банковите разходи по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на участника, съответно Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 9. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 10. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП. 11. Отказът на участника, определен за изпълнител, да сключи договора за изпълнение на поръчката, води до загуба на гаранцията му за участие. 12. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 година, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период", съгласно сключен договор BG161PO001/5-02/2012/007 между община Община Разград и Министерство на регионалното развитие и благоустройство за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ за финансиране на дейностите, включени в проект с наименование „Изграждане на съвременна градска среда, културна, образователна и социална инфраструктура в град Разград – гаранция за интрегрирано градско развитие”. Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно: Плащането за предоставената услуга се извършва както следва: 1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента) Авансът е платим в срок до 5 (пет) работни дни след получаване от страна на Изпълнителя на писмо за уведомяване от Възложителя за започване на изпълнението, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, срещу представена фактура. 2. Междинно плащане се осъществява в 30-дневен срок след представяне на фактура по одобрения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ междинен доклад за изпълнените дейности от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е в размер на 60% (шестдесет процента) от стойността на договора.Плащане се превежда, само ако междинният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. От междинното плащане следва да се удържи преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс. 3. Окончателно плащане се извършва в 30-дневен срок след представяне на фактура по одобрения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ окончателен доклад за дейностите по договора. Плащане се превежда, само ако окончателният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Фактурите за извършване на плащания да се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. В описателната им част задължително следва да се впише следния текст: „Разходът е по проект за безвъзмездна помощ по договор № BG161PO001/5-02/2012/007 на ОПРР ”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата участника подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията и указанията от настоящата документация.Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез куриерска служба.Приложенията и документите, изискващи се в документацията по процедурата, се представят в три отделни запечатани, непрозрачни плика с надпис - плик № 1 с надпис "Документи за подбор" и плик № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и № 3 “Предлагана цена”. Плик № 1 с надпис "Документи за подбор"1. Оферта, изготвена в съответствие с Приложение № 1, в оригинал, подписана и подпечатана от участника или от изрично упълномощен негов представител с нотариално заверено пълномощно. Когато участник в процедурата е обединение, офертата се подава от лицето, което съгласно документите за регистрация има представителна власт, от определеното лице, посочено в договора за създаване на обединението или изрично упълномощено/и лице/а, като за неприложимите данни следва да се посочва с текст „неприложимо”.2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Когато участник ще използва подизпълнители, представените от тях документи се описват в Приложение № 2 към офертата.Когато участник в процедурата е обединение, представените за участниците в обединението документи се описват в Приложение № 2;3. Административни сведения за участника. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, Приложение №3 се представя от всеки от тях.Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Приложение №3 , се представя както от обединението като цяло, така и от всяко физическо и/или юридическо лице включено в него, като за неприложимите данни следва да посочва с текст „неприложимо”; 4. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК.Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, този документ се представя от всеки подизпълнител.При участници обединения, копие на Договор за постигане на обща цел, сключен от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.За чуждестранното лице документ за регистрация, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в легализиран превод – (печат „апостил“) съгласно изискванията на Министерството на външните работи на Република България за легализация на документите. 5. Когато участникът е обединение, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият .6.Документ за гаранция за участие.7. Документи за икономическото и финансовото състояние. 8. Документи за техническите възможности и/или квалификация. 9. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. Декларациите се изготвят по приложените образци към настоящата документация. Лицата, които подават декларации са посочени в чл.47 ал.4 от ЗОП. Подизпълнителите също подават декларации. Продължава в VІ.3) Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. Копия от годишните отчети за приходите и разходите за последните 3 (три) години, подписани и подпечатани от участника на всяка страница – за юридическите лица. За физическите лица – копия от годишните данъчни декларации или други документи доказващи минималното изискване на възложителя. На основание чл.23 ал.4 от Закона за търговския регистър ако е посочен ЕИК, не е необходимо доказването на обстоятелства, вписани в търговския регистър, и представянето на актове, обявени в търговския регистър. 2. Информация за общия оборот и за оборота от услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 3 (три) години (2011 г., 2012 г. и 2013 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – съгласно Приложение № 4. При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на следното минимално изискване за икономическо и финансово състояние: 1. реализиран оборот за последните 3 (три) години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участника е учреден или започнал дейността си, в размер не по-малко от 5 700,00 /пет хиляди и седемстотин/ лева без ДДС от изпълнени услуги, сходни с предмета на обществената поръчка - в областта на подготовката и изпълнението на рекламно-информационни дейности и кампании При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответните минимални изисквания се прилагат към обединението участник, а към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификацията си участниците представят следните документи: 1. Списък (съгласно образеца – Приложение № 5) на основните договори за услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите. 2. За всеки от договорите участникът трябва да представи референции (препоръки) за добро изпълнение, издадени от възложителите по съответните договори. При участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по смисъла на чл.56, ал.3, т.2, във връзка с чл.25, ал.8 от ЗОП.
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1. да е изпълнил минимум един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката - договори в областта на подготовката и изпълнението на рекламно-информационни дейности и кампании за период от 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите. При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответните минимални изисквания се прилагат към обединението участник, а към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 26 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена е с вкл. ДДС. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията на интернет адрес – www.razgrad.bg. Участниците в обществената поръчка не са длъжни да закупуват документацията за обществена поръчка. Място за закупуване – от Фронт офиса на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж от 9:00 часа до 17:00 часа. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят, като за това подписват нарочно изготвена декларация. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на документацията за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено по факс – 084 660 090, като в него следва да се съдържат следните данни: име на участника, БУЛСТАТ/ЕИК (което е приложимо), телефон, факс и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията с посочване на пощенския клон на населеното място, копие на документа, в който да бъде посочено наименованието на поръчката по следната банкова сметка на Община Разград: IBAN: BG64IORT81168400900100, BIC: IORTBGSF, Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД, клон Разград. Така поискана, документацията за участие се изпраща на заявителя за негова сметка по куриер на посочения в искането адрес заедно с издадената фактура за закупена документация. Документът за закупена документация за участие не е задължителен документ за прилагане в офертата на участника. Документацията за участие може да се закупува до 10 /десет/ дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие, посочени в настоящата документация. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията и формулярите, обявени от възложителя. Отговорността за правилното разучаване на документацията за участие се носи единствено от участниците. Представянето на оферта задължава участника да приеме напълно всички изисквания и условия, посочени в тази документация, при спазване на ЗОП и ППЗОП. Поставянето от страна на участника на условия и изисквания, които не отговарят на обявените в документацията, води до отстраняване на този участник от участие в процедурата, поради несъответствие на офертата му с изискванията на възложителя. В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж, зала № 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите може да присъстват лицето, представляващо участника или лице, изрично упълномощено от участника, по смисъла на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се възлага във връзка с реализацията на проект „Изграждане на съвременна градска среда, културна, образователна и социална инфраструктура в град Разград – гаранция за интрегрирано градско развитие”, съфинансиран от Оперативна програма „Регионално развитие”, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа за следващия програмен период”, в съответствие с Насоките за осъществяване на мерките по информация и публичност от бенефициентите по Оперативна програма „Регионално развитие”.

VI.3) Допълнителна информация

Всеки партньор в обединение представя декларации. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, декларациите се представят и в превод;10. Декларация за участието на подизпълнители, които ще участват при изпълнението на поръчката;11. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в обществената поръчка;12. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 13.Декларация по чл.56 ал.1 т.13 от ЗОП. Участниците могат да получат необходимата информация за: - задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg; - опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg; - закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларации се представят от всеки от тях. При обединение се представя от всеки член на обединението.Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, а именно - Техническо предложение за изпълнение на поръчката. То следва да бъде изготвено по образеца съгласно Приложение № 16 при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. В техническата оферта се посочва и срокът за изпълнение на поръчката, който не може да бъде по - късно от 20 дни преди крайния срок на Договора за безвъзмездна финансова помощ – 31.01.2015 г., а именно - 11.01.2015г. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника за изпълнение на поръчката съгласно Приложение № 17. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: - който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП;- който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; - който не е представил гаранция за участие в процедурата, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП;- за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП;- който е лишен от право да упражнява професия или дейност, свързани с подготовката и изпълнението на рекламно-информационни дейности и кампании, ще бъде отстранен от процедурата.- който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП;- който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП;- който е представил оферта, която не отговаря на някое от формалните изисквания на настоящата документация, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП;- за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.- за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено на друго място в настоящата документация като основание за отстраняване.- когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка, освен ако участникът не докаже, че са посочени обективни обстоятелства, свързани със оригинално решение за изпълнение на обществената поръчка, предложеното техническо решение, наличието на изключително благоприятни условия за участника; икономичност при изпълнение на обществената поръчка или получаване на държавна помощ, в съответствие с чл.70 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията, относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки други документ, свързан с процедурата. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл. 120, ал. 1 от ЗОП. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура по ЗОП и/или решението за промяна са регламентирани в чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: •изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; •получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Срокът за обжалване на решението по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП за откриване на процедурата и/или решението за промяна тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: •жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; •документацията не е публикувана едновременно с обявлението; •документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. Жалба по чл. 120, ал. 4 от ЗОП може да се подава от: •всяко заинтересовано лице – в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 1, ал. 6 и 7 от ЗОП; •всеки заинтересован участник - в случаите по чл. 120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В срока по чл.120, ал.5,т.1 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. В случаите по чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП, когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ