Версия за печат

00244-2014-0002

BG-с.Самуил: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Самуил, ул."Хаджи Димитър" №2, За: инж.Ахмед Мустафа, Република България 7454, с.Самуил, Тел.: 08477 2020, E-mail: info@samuil.еu, Факс: 08477 2267

Място/места за контакт: Община Самуил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.samuil.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СПЕЦИАЛИЗИРАН ПРЕВОЗ НА СЛУЖИТЕЛИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМУИЛ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Самуил
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„СПЕЦИАЛИЗИРАН ПРЕВОЗ НА СЛУЖИТЕЛИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМУИЛ“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СПЕЦИАЛИЗИРАН ПРЕВОЗ НА СЛУЖИТЕЛИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА САМУИЛ“ по Маршрут с.Здравец – с.Владимировци - с.Ножарово - с.Богданци –Кара Михал - с.Голяма вода – с.Хърсово –с.Самуил и обратно

Прогнозна стойност без ДДС
18711 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата – 187,11 лв.; Гаранцията за участие се представя под формата на парична сума - внесена в касата на община Самуил или по банковата сметка на община Самуил: IBAN: BG 54 BUIN 9561 3300 0698 08, BIC: BUIN BGSF, АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ АД клон РАЗГРАД до крайният срок за подаване на офертите или банкова гаранция издадена до крайният срок за подаване на офертите - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път IBAN: BG 54 BUIN 9561 3300 0698 08, BIC: BUIN BGSF, АЛИАНЦ БАНК БЪЛГАРИЯ АД клон РАЗГРАД или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок 30 (тридесет) дни след приключване на договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

от бюджета на община Самуил

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Когато кандидатът или участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, представя документ за регистрация, съгласно националното му законодателство. Документът трябва да бъде преведен на български език и легализиран, (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); 2. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Документ за гаранция за участие – оригинал; 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 8. Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 9. Копие от документ за закупена документация за участие; 10. Предлагана цена; 11. Проект на договор, парафиран (подпис и печат) на всяка страница, без да се попълва; 12. Декларация за запознаване с изискванията на документацията за възлагане на обществена поръчка и приемам всички клаузи на Проекта на договор; 13. друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 14. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 15. Нотариално заверено пълномощно на лицето/ата, подписали офертата (в случай че нямат представителни функции) – оригинал
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Годишна данъчна декларация за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или започнал дейността си /заверено копие от участника/.
Минимални изисквания: 1.Всеки Участник (сумарно консорциума/обединението) трябва да има положителен финансов резултат (печалба) общо трите приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или започнал дейността си.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валидна лицензия за обществен превоз на пътници и удостоверение на ППС за обществен превоз на пътници на територията на Р.България. /заверено копие от участника/. 2. Декларация - Списък на ППС, които ще участват в изпълнение на договора придружен с Регистрационен талон /копие заверено от участника/ и/или договор за наем /нотариално заверен препис/ придружен с регистрационен талон на името на наемодателя и /или договор за лизинг.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава лицензия за обществен превоз на пътници. 2. Участникът трябва да разполага със собствен и/или нает и/или на лизинг автобус с минимум 45 броя места за сядане без мястото на водача.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 1 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се получи след платена сума в размер на 1,00 лева без ДДС(1,20 с ДДС) в касата на община Самуил или по банков път в сметката на община Самуил: BG 56 BUIN 95618400069812, код за плащане 44700, BIC BUIN BGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на община Самуил

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят намалява сроковете на основание чл.64 ал.3 от ЗОП. От датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставен пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и в обявлението е посочен Интернет адрес(http://www.samuil.eu/pages/profil-na-kupuvacha/obschestveni-porchki.php), на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ