Версия за печат

00530-2013-0171

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Валерия Вангелова Додова-Дойчинова, България 1000, София, Тел.: 02 98593291, E-mail: v.dodova@nra.bg, Факс: 02 98593291

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция Логистика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на четири броя асансьорни уредби, находящи се в сградата на ЦУ на НАП, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52” и един брой пътническа асансьорна уредба, находяща се в сградата на ТД на НАП ГДО ул. „Врабча” № 23”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Четири броя асансьорни уредби находящи се в сградата на ЦУ на НАП, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52” и един брой пътническа асансьорна уредба, находяща се в сградата на ТД на НАП ГДО ул. „Врабча” № 23”.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка е:„Абонаментно сервизно обслужване и ремонт (включително доставка на резервни части, възли, материали и консумативи) на четири броя асансьорни уредби, находящи се в сградата на ЦУ на НАП, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52” и един брой пътническа асансьорна уредба, находяща се в сградата на ТД на НАП ГДО ул. „Врабча” № 23”. Абонаментното сервизно обслужване се извършва ежемесечно до 15-то число от месеца и обхваща следните дейности: І. Контролни изпитания и изпитания за безопасност; функционални проверки за изправността и действието на асансьорите и предпазните му устройства съгласно приложение към чл. 9, ал. 1, т.2 от наредбата; 2. Почистване, смазване, настройване и донастройване на асансьора; 3. Доставка, демонтаж и монтаж на следните материали и консумативи: а) крепежни материали б) суфитни крушки 24 V в) лампи микро 24 V г) предпазителен комплект с патрони /всички видове/ д) фасунги e) силови контакти ж) смазочни материали 4. Освобождаване на пътници при аварийно спиране на уредбата в срок до 45 (четиридесет и пет) минути от уведомяването. ІІ. Извършване на ремонт на асансьорните уредби, извън абонаментното сервизно обслужване, при необходимост. Отстраняването на повредите следва да бъде извършвано в срок от 3 (три) работни дни от уведомлението от страна на възложителя или констатирането й от страна на изпълнителя. ІІІ. Стойността на вложените резервни части и материали при ремонта на асансьорната уредба се заплаща отделно от таксата за абонаментното обслужване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Обща цена за абонаментно сервизно обслужване за 1 (един) месец за всички асансьорни уредби, включени в предмета на поръчката, в лева без ДДС; тежест: 70
Показател: Часова ставка (лева/1 h) за вложения труд при извършване на ремонт в лева без ДДС; тежест: 20
Показател: Обща стойност за резервни части, в лева без ДДС ; тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 570604 от 19.11.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
08.01.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.12.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МАРИЦА-М- БОРИС МИХАЛКОВ ЕТ ЕИК: 040406418, гр. София, Република България 1408, бул. „Витоша”, № 168, Тел.: 02 9732626, E-mail: office@maritza-m.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 19000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Заплащането на месечната абонаментна такса от съответната структура на НАП се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура и двустранен протокол, подписан от съответния координатор по договора. Стойността на вложените резервни части при ремонта на съответната асансьорна уредба се заплаща отделно от таксата за абонаментното обслужване, в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на двустранен констативен протокол и представяне на оригинална фактура от страна на изпълнителя. Заплащането на включените в Приложение № 1 към Пълното описание на предмета на поръчката части се извършва съгласно Офертата – Предлагана цена на изпълнителя. При необходимост от подмяна на резервна част, която не е включена в Приложение № 1 и, за която няма посочена цена в попълнената Оферта – Предлагана цена, тази част се заплаща от възложителя по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от изпълнителя, което се доказва с прилагане на копие от фактурата за закупуването им. Договорът се сключва за срок от 24 /двадесет и четири/ месеца или до достигане на максимално допустимата стойност от 19 000лв. /деветнадесет хиляди/ без ДДС.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.01.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор