Версия за печат

00265-2014-0007

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Дияна Колева - експерт търговия; Драгомир Драгов - инженер механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053113; 0417 833053483, E-mail: diyana.koleva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "Механичен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Радостина Петрова, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053084

Място/места за контакт: отдел "Деловодство и архив"

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на връзка джонтова тип "Рудерт" 49 кг." - реф. №127/2013 г. ЗОП

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е доставка на джонтова връзка тип „Рудерт” 49 кг. и включва: 6000 броя джонтова връзка тип „Рудерт” 49 със следните характеристики: Материал на джонтовата връзка: S 355 JR БДС EN 10025-2:2004, 52 Р по CSN 10 522, St 50.2 по DIN 17100 или друг еквивалентен. Други качества на материала: - Якост на опън Rm= 470-630 Mpa; - Коефициент на удължение: А5 % -21; - Ъгъл на огъване (D=2t)-90; - Други изисквания: P, S – max 0,045 Предлаганите от участниците изделия трябва да отговарят на изискванията посочени в чертеж № РС 04 В.К, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34941500

Описание:

Части за поддържане на междурелсието

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

6000 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
220000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора: гаранцията за участие е както следва: 2200 лв. или равностойността им в евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева - IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05 на "Първа инвестиционна банка"АД; BIC: FINV BGSF или по банкова сметка в евро - IBAN:BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на "Корпоративна търговска банка"АД - клон Раднево; BIC: KORP BGSF. Условията по гаранциите са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането да се извършва чрез преводи, разсрочено, до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си „Документи за подбор” – Плик №1: • Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. • Актуално състояние или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. • Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; • Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът да бъде в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). • Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, по чл. 47, ал.2, т.2 и по чл. 47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; • Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец; • При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите, на всеки от участниците в него. • Декларация за приемане на условията в проекта на договор и общите условия към него. • Документите по 56.ал.1 от ЗОП описани в обявлението и документацията. • Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 се отстранява от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участниците да декларират производител и страна на произход на предлагана джонтова връзка. Участниците, които са само доставчици, да са упълномощени от производителя да го представляват (удостоверява се с копие на пълномощно с превод на български език) Производителят на джонтовата връзка да има издаден валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен (доказва се с копие на сертификата с превод на български език).

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№127/2013 г. ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.02.2014 г.  Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на дружеството, всеки работен ден от 10:00 до 11:50 и от 13:00 до 15:00 часа или внесени в сметка в лева: IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05; SWIFT BIC: FINVBGSF или банкова сметка в евро: IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01; SWIFT BIC: KORPBGSF Цената на документацията е 5.00 лв. без ДДС за български данъчно задължени лица и 5.00 лв. или 2.5 евро за всички останали. По желание на участника, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена документация може да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документите, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.02.2014 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Зала №2 в Управлението на "Мини Марица -изток" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващите участниците в процедурата или упълномощени техни представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Уведомление за датата и часа на публичното оповестяване на ценовите оферти на участниците в процедурата ще бъде публикувано на интернет сайта на дружеството, профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по чл. 120 и всички следващи от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ