Версия за печат

00197-2014-0002

BG-Пловдив: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, бул. "Шести септември" № 250, За: инж. Невяна Божилова, инж. Донка Александрова, Р България 4006, Пловдив, Тел.: 032 605945; 032 605955, E-mail: vik_op@vik.bg, Факс: 032 635431

Място/места за контакт: Договорноправен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Събиране на суми от услуги, предлагани от „ВиК” ЕООД – Пловдив за абонати на Дружеството, чрез платежни карти, издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Територията на Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Събиране на суми от услуги, предлагани от „ВиК” ЕООД – Пловдив за абонати на Дружеството, чрез платежни карти, издадени от Изпълнителя и свързаните с тях платежни операции, за срок от 2 (две) години след сключване на договор с избрания за Изпълнител участник. Изискванията са описани подробно в Техническата спецификация и условията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79940000

Описание:

Услуги по събиране на плащания, вземания и дългове

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочената прогнозна стойност не е обвързваща за Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
20000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие не се изисква. Участникът, определен за изпълнител, при подписването на договора представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, или внесена в касата на “Водоснабдяване и канализация” ЕООД - Пловдив, или банкова гаранция в размер на 3 % (три процента) от очакваната стойност на договора, посочена в обявлението, при условията на чл. 59, ал. 3 и чл. 60, ал. 1 от ЗОП Когато участникът, определен за изпълнител, представи банкова гаранция за изпълнение на договора, същата трябва да бъде със срок на валидност, не по-кратък от срока на действието му.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

В левове, по банков път, до 30 (тридесет) календарни дни след представяне на надлежно оформена фактура

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да, съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за регистрация на Участника: Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (чл. 24, ал. 1 от ППЗОП); При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и документ за регистрация в Булстат регистър; Документ, удостоверяващ регистрация по ЗДДС, в случай на приложимост; Ксерокопие от документ (фактура) за закупена документация, издадена на името на участника, подаващ оферта (при обединения – може да бъде издадена на името на единия от участниците в обединението); Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, както и всички други документи, описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците в съответствие с чл. 50 от ЗОП - представят се следните документи: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните 3 (три) години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на Участниците в съответствие с чл. 51 от ЗОП - представят се следните документи: Списък на основните договори за същите и/или аналогични услуги, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от минимум 2 (две) препоръки за добро изпълнение. В приложените препоръки да бъдат посочени точният вид извършвана услуга, лице за контакт и телефони за връзка с Възложителя, издал препоръката; Всички други документи и доказателства (декларации, лицензи, удостоверения и др.), описани подробно в Техническата спецификация.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изисква се представяне на нотариално заверено копие на документ (удостоверение, лицензия издадена от БНБ), че участникът е платежна институция по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Размер на комисионната на транзакция за събрани суми до 20 лв. ; тежест: 50
Показател: Размер на комисионната на транзакция за събрани суми от 20 до 50 лв. ; тежест: 25
Показател: Размер на комисионната на транзакция за събрани суми над 50 лв. ; тежест: 25
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ОПО-1-02

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 524413 от 12.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена всеки работен ден от 09,00 до 16,00 часа в срок до 26-ия /двадесет и шестия/ календарен ден от деня, следващ датата на изпращане на обявлението за обществена поръчка за публикуване в РОП, в Административната сграда на “ВиК” ЕООД – Пловдив, бул. “Шести септември” № 250, отдел “Договорно-правен”, стая 301, срещу представяне на документ за платени невъзстановими 20 (двадесет) лева, без ДДС, в касата на Дружеството. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка, след предварително писмено заявление на факс: 032/635 431, заедно с копие от платежното нареждане за внесени невъзстановими 20 (двадесет) лева, без ДДС, по банкова сметка на възложителя IBAN: BG21 STSA 9300 0010 9742 92, банков код BIN: STSABGSF при “Банка ДСК” ЕАД – Пловдив, под. Център, реквизити за издаване на фактура, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала в Административна сграда на Дружеството - гр. Пловдив, бул. "Шести септември" № 250

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

2016 година

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Получаването на документация ще бъде до 16:00 часа на 10.02.2014 г. (понеделник), тъй като 09.02.2014 г. е неделя - неработен ден. Получаването на офертите ще бъде до 16:00 часа на 17.02.2014 г. (понеделник), тъй като 16.02.2014 г. е неделя - неработен ден. Методиката за оценка на офертите е подробно разписана в условията за участие в откритата процедура. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 (т.1,3 и 5) и ал.5 от ЗОП; който не е представил някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП; който е представил оферта, неотговаряща на предварително обявените условия на Възложителя, описани в настоящото обявление и документацията за участие; който е представил оферта, неотговаряща на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ