Версия за печат

00165-2013-0036

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2 А, За: Йовко Йовчев; Соня Дончева, България 1000, София, Тел.: 02 9217601; 02 9217537, E-mail: i.iovchev@mon.bg, s.doncheva@mon.bg, Факс: 02 9217695

Място/места за контакт: София, бул. "Княз Дондуков" 2 А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, СЪЗДАВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ МОДУЛИ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ ПРОЦЕСА ПО ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ” ПО ПРОЕКТ BG051PO001-3.1.06 „ПОДОБРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО В СРЕДИЩНИТЕ УЧИЛИЩА ЧРЕЗ ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Местоизпълнението на услугата е на територията на Република България, на определени от възложителя места по договора, сключен въз основа на настоящата обществена поръчка.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на настоящата обществена поръчка е създаване на информационни модули към съществуващ портал и организация на звено осигуряващо поддръжка на системата и ежедневно съдействие на работещите с нея целящо подпомагане процеса на ефективно въвеждане на целодневната организация на учебния процес за ученици от I до VIII клас от средищните училища в страната (достъпен на уеб адрес http://allday.mon.bg). Целодневната органзация на учебния процес включва пълния образователен цикъл /задължителна подготовка, задължително-избираема подготовка, свободно-избираема подготовка, самоподготовка, отдих и игри, хранене/ за постигане на общодостъпно, базисно знание основано на принципите на справедливост, толерантност и перспективност. Информационните модули следва да обслужват не по-малко от 800 училища с над 130,000 ученика като в документацията са подробно разписани функционалните изисквания към новите модули: 1. Модул „Онлайн форма за заявки за броя на учениците, включени в целодневната организация на учебния процес“; 2. Модул „Определяне на максималната годишна сума на преките възстановяеми разходи по проекта“; 3. Модул „Отчитане на разходи за възнаграждения и осигуровки на възпитателите“; 4. Модул „Отчитане на часове допълнителна заетост на учители/възпитатели“; 5. Модул „Отчитане на разходите за възнаграждения на директори, счетоводители“.; 6. Модул „Документация по ЗОП“; 7. Модул „Техническа верификация на процедури по ЗОП“; 8. Справочен модул за целевите групи и индикаторите за изпълнение на проекта; 9. Модул „Отчитане на разходите за веществена издръжка – вода, горива и енергия“;10. Модул „Отчитане на разходите за материали“; 11. Разходи за поевтиняване на обедното хранене на учениците от целевата група; 12. Модул „Отчитане на разходите за поевтиняване на обедно хранене, доставяно като външна услуга“;13. Модул „Отчитане на разходите за поевтиняване на обедно хранене, организирано от училището“; 14. Модул „Мониторинг и контрол на целодневната организация на учебния ден в средищните училища от експерти от РИО; 15. Модул „Отчитане на командировъчни разходи“; 16. Модул „Генериране на финансови отчети за получените и изразходвани средства за целодневна организация на учебния процес“ и процедура за възстановяване на разходите; 17. Модул „Финансови корекции“; 18. Модул „Оторизация, електронно подписване на уеб форми и файлове с КЕП от директорите и счетоводителите, както и верифициране чрез КЕП на проверените документи от експертите от РИО, членовете на ЕУП и други оторизирани лица“; 19. Модул „Организация на часовете в ПИГ“; 20. Модул „Годишни тематични разпределения“; 21. Модул „Отчитане на осигурените средства за целодневно обучение на учениците от средищните училища с контрол за превишаването им“; 22. Модул „Галерия“ със снимков материал съгласно изискванията за публичност и визуализация“; 23. Модул „Справка за неверифицирани разходи по типове, региони, проверяващи и училища“; 24. Създаване на контролни процедури за проверка на генериран отчет, след верификация; 25. Изготвяне на Инструкция за работа с новите модули на информационната система; 26. Поддръжка на отчетните модули, във връзка с промяна на изискванията за финансово и счетоводно обслужване на средищните училища и инспекторатите за техническото и финансово изпълнение на дейностите по проекта; 27. Административен модул осигуряващ поддръжка на системата от технически сътрудник.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72212190, 72211000, 72212200, 72212610

Описание:

Услуги по разработване на образователен софтуер
Услуги по програмиране на системен софтуер и потребителски софтуерни средства
Услуги по разработване на софтуер за работа в мрежи Интернет и интранет
Услуги по разработване на софтуер за бази данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
398400 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка на предложението (ТОП); тежест: 70
Критерий: Финансова оценка на предложението (ФОП); тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 044 - 070706 от 02.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 189 - 326398 от 28.09.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д01-13 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

10.12.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" 8, България 1000, София, Тел.: 02 9652513, Факс: 02 4110321

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 398400 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

„Усъвършенстване, създаване и поддържане на информационни модули за обслужване процеса по целодневна организация на учебния процес”, с което да се обезпечи изпълнението на част от дейностите, предвидени в одобрения проект BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.01.2014 г.