00165-2013-0036
Технически редакции | ||
14.01.2014 09:20 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
14.01.2014 09:20 ч. : | 2014 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.01.2014 09:20 ч. : | 14/01/2014 08:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.01.2014 09:20 ч. : | 14/01/2014 08:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.01.2014 09:23 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
Услуги
Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2 А, За: Йовко Йовчев; Соня Дончева, България 1000, София, Тел.: 02 9217601; 02 9217537, E-mail: i.iovchev@mon.bg, s.doncheva@mon.bg, Факс: 02 9217695
Място/места за контакт: София, бул. "Княз Дондуков" 2 АИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mon.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Образование
НЕ
„УСЪВЪРШЕНСТВАНЕ, СЪЗДАВАНЕ И ПОДДЪРЖАНЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ МОДУЛИ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ ПРОЦЕСА ПО ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС ” ПО ПРОЕКТ BG051PO001-3.1.06 „ПОДОБРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО В СРЕДИЩНИТЕ УЧИЛИЩА ЧРЕЗ ЦЕЛОДНЕВНА ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС“
Целта на настоящата обществена поръчка е създаване на информационни модули към съществуващ портал и организация на звено осигуряващо поддръжка на системата и ежедневно съдействие на работещите с нея целящо подпомагане процеса на ефективно въвеждане на целодневната организация на учебния процес за ученици от I до VIII клас от средищните училища в страната (достъпен на уеб адрес http://allday.mon.bg). Целодневната органзация на учебния процес включва пълния образователен цикъл /задължителна подготовка, задължително-избираема подготовка, свободно-избираема подготовка, самоподготовка, отдих и игри, хранене/ за постигане на общодостъпно, базисно знание основано на принципите на справедливост, толерантност и перспективност. Информационните модули следва да обслужват не по-малко от 800 училища с над 130,000 ученика като в документацията са подробно разписани функционалните изисквания към новите модули: 1. Модул „Онлайн форма за заявки за броя на учениците, включени в целодневната организация на учебния процес“; 2. Модул „Определяне на максималната годишна сума на преките възстановяеми разходи по проекта“; 3. Модул „Отчитане на разходи за възнаграждения и осигуровки на възпитателите“; 4. Модул „Отчитане на часове допълнителна заетост на учители/възпитатели“; 5. Модул „Отчитане на разходите за възнаграждения на директори, счетоводители“.; 6. Модул „Документация по ЗОП“; 7. Модул „Техническа верификация на процедури по ЗОП“; 8. Справочен модул за целевите групи и индикаторите за изпълнение на проекта; 9. Модул „Отчитане на разходите за веществена издръжка – вода, горива и енергия“;10. Модул „Отчитане на разходите за материали“; 11. Разходи за поевтиняване на обедното хранене на учениците от целевата група; 12. Модул „Отчитане на разходите за поевтиняване на обедно хранене, доставяно като външна услуга“;13. Модул „Отчитане на разходите за поевтиняване на обедно хранене, организирано от училището“; 14. Модул „Мониторинг и контрол на целодневната организация на учебния ден в средищните училища от експерти от РИО; 15. Модул „Отчитане на командировъчни разходи“; 16. Модул „Генериране на финансови отчети за получените и изразходвани средства за целодневна организация на учебния процес“ и процедура за възстановяване на разходите; 17. Модул „Финансови корекции“; 18. Модул „Оторизация, електронно подписване на уеб форми и файлове с КЕП от директорите и счетоводителите, както и верифициране чрез КЕП на проверените документи от експертите от РИО, членовете на ЕУП и други оторизирани лица“; 19. Модул „Организация на часовете в ПИГ“; 20. Модул „Годишни тематични разпределения“; 21. Модул „Отчитане на осигурените средства за целодневно обучение на учениците от средищните училища с контрол за превишаването им“; 22. Модул „Галерия“ със снимков материал съгласно изискванията за публичност и визуализация“; 23. Модул „Справка за неверифицирани разходи по типове, региони, проверяващи и училища“; 24. Създаване на контролни процедури за проверка на генериран отчет, след верификация; 25. Изготвяне на Инструкция за работа с новите модули на информационната система; 26. Поддръжка на отчетните модули, във връзка с промяна на изискванията за финансово и счетоводно обслужване на средищните училища и инспекторатите за техническото и финансово изпълнение на дейностите по проекта; 27. Административен модул осигуряващ поддръжка на системата от технически сътрудник.
72212190, 72211000, 72212200, 72212610
Описание:
Открита
НЕ
ДА
10.12.2013 г.
1
Технически университет - София, бул. "Климент Охридски" 8, България 1000, София, Тел.: 02 9652513, Факс: 02 4110321
НЕ
ДА
„Усъвършенстване, създаване и поддържане на информационни модули за обслужване процеса по целодневна организация на учебния процес”, с което да се обезпечи изпълнението на част от дейностите, предвидени в одобрения проект BG051PO001-3.1.06 „Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес”.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
14.01.2014 г.