Версия за печат

01351-2014-0004

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к "Люлин - 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Стоян Гешев, България 1336, София, Тел.: 02 9396480, E-mail: Stoyan.Geshev@bulgartransgaz.bg, Факс: 02 9250063

Място/места за контакт: Управление "Инвестиционна дейност"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bulgartransgaz.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Весела Тафраджийска, Р. България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradziyska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: Весела Тафраджийска, Р. България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradziyska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Модернизация на системите за автоматично управление на ГКА и общостанционните системи на КС “Вълчи Дол” и КС “Полски Сеновец”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Република България, общ.Полски тръмбеш обл.Велико търново и общ.Вълчи дол обл.Варна
Код NUTS: BG3
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Възлаганата обществена поръчка - инженерингово изпълнение (под ключ) на модернизацията на съществуващите системи за автоматично управление на всеки ГКА и общостанционни системи за КС “Вълчи дол” и КС ”Полски Сеновец” включва два строежа и 12 (дванадесет етапа) по смисъла на ЗУТ, а именно: - Строеж “КС “Вълчи дол” - Модернизация на системите за автоматично управление на 6 бр. ГКА и общостанционната система”, състоящ се от 7 (седем) етапа. - Строеж “КС “Полски Сеновец”- Модернизация на системите за автоматично управление на 4 бр. ГКА и общостанционната система”, състоящ се от 5 (пет) етапа. За всеки един от двата строежа в обхвата на инженеринговото изпълнение се включват следните основни дейности: 1. Проучване на съществуващото положение и налична техническа документация. 2. Изработване на инвестиционен проект – фаза „Технически проект” за всеки от етапите на изпълнение на строежа. 3. Съгласуване и одобряване на техническите проекти от Възложителя, Консултанта по чл. 166 от ЗУТ, Специализираните държавни контролни органи и получаване на разрешение за строеж за всеки отделен етап на строежа. 4. Изработване на инвестиционен проект - фаза „Работен проект” за всеки отделен етап на строежа. 5. Съгласуване и одобряване на работните проекти от Възложителя, Консултанта по чл.166 от ЗУТ и при необходимост с други инстанции. 6. Доставка на необходимото за влагане в строежа оборудване и материали, резервни части, специализирани инструменти и приспособления и други за изпълнение предмета на договора, придружени от съответната „Документация за качество” (сертификати за произход, декларации за съответствие, технически паспорти и др.) и „Експлоатационна документация. 7. Временно строителство и подготвителни работи (в т.ч. Наемане на земя за временно строителство). 8. Организация на изпълнението на строително - монтажни работи (СМР) за строежа (етапите). 9. Демонтажни и строително - монтажни работи. 10. Единични, комплексни и приемни изпитания за изграждане на строежа (етапите) и операции по свързването му (им) към съоръженията и инсталациите на действащите системи. 11. Упражняване на авторски надзор по време на строителството. 12. Съставяне на строителни книжа, изработване на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи и кадастрално заснемане (на външните кабелни линии към общостанционната система); експлоатационна документация и съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на етапите. 13. Обучение на персонала. 14. Гаранционно обслужване - отстраняване на проявени дефекти през гаранционния период.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45300000 (IA01) , 42123100

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации (Проектиране и конструиране )
Газови компресори

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Включва изпълнението на всички дейности от "Пълно описание на предмета на поръчката", "Техническа спецификация" и "Техническо задание" от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
9000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

1100


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 60000 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката. Изискванията и условията при гаранциите са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства на "Булгартрансгаз" ЕАД. Начинът на плащане е посочен в проекта на договор от документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник в процедурата следва да представи оферта, изготвена съобразно изискванията на ЗОП и настоящото обявление.Офертата трябва да съдържа: Плик № 1 "Документи за подбор", съдържащ: 1.Оферта. 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата. 3. Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър. 4. Заверено Копие на Договор за създаване на обединение (когато е приложимо) и документ за регистрация в регистър БУЛСТАТ или посочване на БУЛСТАТ номер . 5.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал или нотариално заверено копие). 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП (оригинал). 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП (оригинал). 8. Документ за гаранция за участие в процедурата. 9. Документ за закупена документация за участие (копиe). 10.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива и приложимите изискуеми документи за тях, съгласно документацията за участие. 11. Доказателства по чл. 50 от ЗОП за икономическото и финансовото състояние на Участника, съгласно т. ІІІ.2.2. по-долу. 12. Доказателства по чл. 51 от ЗОП за техническите възможности и/или квалификация на Участника, съгласно т. ІІІ.2.3. по долу. 13. Декларация за запознаване със строителната площадка (Образец О-15). 14. Декларация за приемане на условията на проекта на договор. 15. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец О-9) Плик № 2 "Предложение за начина на изпълнение на поръчката", съдържащ: - Предложение за изпълнение на поръчката и приложенията към него; Плик № 3 "Предлагана цена", съдържащ: - Предлагана цена за изпълнение на поръчката и приложенията към нея ; Други документи съгласно Указанията за подготовка на офертата от Документацията за участие. Документите, за които има приложени образци в документацията за участие, са задължителни за използване от Участниците, с изключение на банковите гаранции.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Годишният финансов отчет – части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” (заверени копия) за последните 3 (три) счетоводно приключени години. 2. Информация за общия оборот, за оборот от реализация на сходно оборудване и за оборот от проектиране и/или изпълнение на СМР и/или инженеринг на изградени аналогични обекти, за последните 3 (три) счетоводно приключени години. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. Участникът трябва да е реализирал общ оборот през последните три счетоводно приключени години, в размер на не по-малко от 18 000 000 (осемнадесет милиона) лева без ДДС или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официалния фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на офертите. 2. Участникът и/или деклариран/и подизпълнител/и следва да има минимален общ оборот от реализация на сходно оборудване през последните три счетоводно приключени години, в размер на 10 000 000 (десет милиона) лева, без ДДС или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официалния фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на офертите. Под „реализация на оборудване” се разбира реализация на сходно оборудване, включително и под формата на вложено оборудване при изграждане на обекти или доставка, монтаж и/или супервизия при монтаж и/или въвеждане в експлоатация на обекти. Под „сходно оборудване” се разбира аналогично оборудване на основното оборудване, посочено в Образец О-11 „Списък на производителите на основното оборудване и материали, доставяни от изпълнителя за влагане в поръчката” към Документацията за участие, в т.ч. системи за автоматично управление на технологични процеси, контролери, датчици и др. 3. Участникът и/или деклариран/и подизпълнител/и следва да има оборот от проектиране и/или изпълнение на строително-монтажни работи и/или инженеринг на изградени аналогични обекти за последните три счетоводно приключени години, общо в размер най-малко на 6 000 000 (шест милиона) лева, без ДДС или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официалния фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на офертите. Под „аналогични обекти” се разбират изграждане, внедряване, модернизация, рехабилитация и/или реконструкция на системи за автоматично управление на технологични съоръжения и инсталации в газовата и/или нефтената и/или химическата промишленост и/или в производството на електроенергия.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1.Заверено копие от документ, удостоверяващ вписването на участника в: Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) в Р България за строежи от „Трета група”, “Първа категория”, или в регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на поръчката. 2.Заверено копие от валидно удостоверение от председателя на ДАМТН или оправомощени от него длъжностни лица от ГД "ИДТН" за вписване в регистъра на лицата, извършващи дейност по поддържане, ремонтиране и преустройване на газови съоръжения с повишена опасност, или в еквивалентен регистър, който удовлетворява тези изисквания. 3.Декларация (оригинал), свободен текст, че в случай на определянето му за изпълнител участникът ще осигури изпълнението от акредитирани органи на всички контролни и приемни измервания. 4.Копия на валидни сертификати за внедрени от участника системи за управление на качество EN ISO 9001 или еквивалент с обхват за дейност строителство. 5.Списък (оригинал по Образец О-10) на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката. -Ръководител на проекта;Технически ръководители; Проектанти, притежаващи пълна проектантска правоспособност(ППП) по части “Електротехническа” и „Автоматизация на технологичните процеси /АТП/”; -Оригинал на индивидуални декларации (свободен текст) от посочените в Образец О-10 специалисти, които не са на постоянен трудов договор с участника. 6.Декларация (Образец О-12), че ще бъде спазен чл. 7 ал. 9 от ЗКАИИП. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация: Участникът и/или деклариран/и подизпълнител/и трябва да разполага с екип от специалисти (собствен или нает персонал) със следните квалификации и опит: 1.Ръководител на проекта – минимум 1 (едно) лице за двете компресорни станции притежаващ опит в ръководни функции при изграждане или реконструкция на аналогичен обект 2.Технически ръководители – минимум по 1 (едно) лице за всяка от Компресорните станции, притежаващи опит в ръководни функции при изграждане или реконструкция на аналогичен обект. 3.Проектант/ти по части “Електротехническа” и „Автоматизация на технологичните процеси /АТП/” , притежаващи опит в инвестиционното проектиране на аналогични обекти съответно по част “Електротехническа” и част „Автоматизация на технологичните процеси /АТП/”.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ:
Показател: Оценка на предлагани основни идейни технически решения (предварителни структурни схеми на: - Системи за автоматично управление на ГКА, общостанционна система за автоматично управление, система за визуализация, системи за аварийно спиране и взаимовръзките им и др.), които ще бъдат предложени и разработени от Участника по предмета на поръчката, детайлизация на основните и съпътстващи дейности, които той възнамерява да извърши за пълното, качествено и в срок изпълнение на предмета на поръчката, посочен в графика за изпълнение. Основни методи и съответстващия им специализиран софтуер приложими към изпълняваната поръчка по основни задачи, включени в състава й, съотносими с техническите изисквания на Възложителя - тежест в точки; тежест: 12
Показател: Оценка на подхода при организацията и изпълнението на поръчката - тежест в точки; тежест: 6
Показател: Оценка на технически предимства на параметрите на предлаганите основни материали и оборудване, съотносими с техническите изисквания на Възложителя - тежест в точки; тежест: 3
Показател: Срок за изпълнение на обекта на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя - тежест в точки; тежест: 3
Показател: Предлагани гаранционни срокове - тежест в точки; тежест: 6
Показател: Предложена цена - тежест в точки; тежест: 66,5
Показател: Предложен размер на аванса - тежест в точки; тежест: 3,5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

130-172

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
36 BGN
Условия и начин на плащане

По сметка на "Булгартрансгаз" ЕАД се заплащат 36 лева (стойността на документацията и вкл. ДДС) или тяхната равностойност в евро /за чуждестранните кандидати/ чрез свободен банков превод в полза на "Булгартрансгаз" ЕАД в банка "УниКредит Булбанк" АД - BIC CODE: UNCRBGSF; IBAN в лева - BG52 UNCR 7630 1078 4357 01;IBAN в евро: BG88 UNCR 7630 1476 061042. В нареждането да бъде записано "Документация за участие - поръчка №130-172". Банковите разходи по извършване на превода са за сметка на Наредителя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

240

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

Централно управление на "Булгартрансгаз" ЕАД, гр. София, ж. к. "Люлин"-2, бул. "Панчо Владигеров" № 66

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, е необходимо да представят следните документи: • За участниците в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документът, удостоверяващ актуалното състояние, и в превод на български език. • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност, пълномощно, копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответния участник. Чуждестранните участници представят документът, удостоверяващ актуалното състояние, и съответното пълномощно и в превод на български език. • За представителите на средствата за масово осведомяване - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие. • За юридически лица с нестопанска цел – представляващия/ите юридическото лице с нестопанска цел, представят документ за самоличност и копие от актуалното състояние. За упълномощените представители на юридическото лице с нестопанска цел - документ за самоличност, пълномощно и копие на документ, удостоверяващ актуалното състояние на съответното юридическо лице с нестопанска цел. Чуждестранните участници представят документа, удостоверяващ актуалното състояние, а в случай на упълномощаване - съответното пълномощно, и в превод на български език.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. С цел запознаване с условията на строителните площадки на обектите, Възложителят ще организира огледи на строителните площадки за всички заинтересовани лица. Условията за провеждане на огледите са съгласно т. 11.13. към раздел II Съдържание на офертата от Указания за подготовка на оферта. 2. Условията и документите, необходими за сключване на договор с избрания изпълнител са съгласно описаните в раздел V Изисквания за сключване и изпълнение на договор от Указания за подготовка на оферта.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ