Версия за печат

00190-2014-0001

BG-Карнобат: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Карнобат, бул. "България" 12, За: Деница Димова; Кремена Красимирова, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126; 0559 29156, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // karnobat.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http: // karnobat.acstre.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Карнобат, бул. "България" 11, За: Мая Стоева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29124

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Карнобат, бул. "България" 11, За: Мая Стоева, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29124

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни и нехранителни стоки, перилни и дезинфекционни препарати по предварителни заявки за нуждите на ДВХД – с. Огнен, ДДУИ „Св. Екатерина” – с. Искра, Защитено жилище за младежи – с. Искра, Домашен социален патронаж – гр. Карнобат, Млечна кухня, Центрове за настаняване от семеен тип – 2 бр., Комплекс за социални услуги „Надежда”, Общинско предприятие „БКРД”, гр. Карнобат, общинска администрация и детските заведения на територията на община Карнобат до края на 2014 г.” по обособени позиции.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Дом за възрастни хора с деменция - с. Огнен, общ. Карнобат, Дом за деца с умствена изостаналост "Св. Екатерина" - с. Искра, общ. Карнобат, Защитено жилище за младежи „Св. Георги” - с. Искра, общ. Карнобат, Домашен социален патронаж - гр. Карнобат, ул. „Граф Игнатиев” № 2, Млечна кухня- гр. Карнобат, ул. „Васил Левски” № 26, Център за настаняване от семеен тип – гр. Карнобат, ул. „Сакар планина” №24, Център за настаняване от семеен тип – гр. Карнобат, ул. „Страцин” № 1, Комплекс за социални услуги „Надежда” гр. Карнобат, ул. „Хаджи Димитър” , Общинско предприятие „БКРД”, гр. Карнобат, Промишлена зона Община Карнобат – адм. сграда, гр. Карнобат, бул. „България” № 12, Целодневна детска градина „Славейче” – гр. Карнобат, ул. „Иван Рилски” № 5, Целодневна детска градина „Иглика” – гр. Карнобат, Промишлена зона /до Стадиона/ Обединено детско заведение „Митко Палаузов” – с. Екзарх Антимово, общ. Карнобат, Целодневна детска градина „Яна Лъскова” – гр. Карнобат, ул. „Петър Берон” № 30, Обединено детско заведение „Вълшебство” – гр. Карнобат, ул. „Граф Игнатиев" № 20, Филиал на ОДЗ „Вълшебство”– с. Невестино, общ. Карнобат, Целодневна детска градина „Пролет” – с. Кликач, общ. Карнобат Филиал на ЦДГ „Пролет” – с. Соколово, общ. Карнобат Обединено детско заведение „МИР” – гр. Карнобат, ул. „Витоша” № 16
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни и нехранителни стоки, перилни и дезинфекционни препарати по предварителни заявки за нуждите на ДВХД – с. Огнен, ДДУИ „Св. Екатерина” – с. Искра, Защитено жилище за младежи – с. Искра, Домашен социален патронаж – гр. Карнобат, Млечна кухня, Центрове за настаняване от семеен тип – 2 бр., Комплекс за социални услуги „Надежда”, Общинско предприятие „БКРД”, гр. Карнобат, общинска администрация и детските заведения на територията на община Карнобат до края на 2014 г. по обособени позиции. Видовете хранителни продукти от различните групи, които са предмет на доставката са подробно описани в приложената техническа спецификация към документацията. Посочени са ориентировъчни количества. Посочените количества са прогнозни на база консумация за предходната година. Възложителят си запазва правото да променя количествата с оглед на реалните нужди. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява предварително обявеното количество до 20 (двадесет) %. Възложителят е обвързан с количествата стоки, които успее да изразходва до изтичане срока на договора.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15500000, 15800000, 15300000, 39831000

Описание:

Месо и месни продукти
Млечни продукти
Различни хранителни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Перилни и почистващи препарати

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството е променлива величина в зависимост от броя на хранещите се и се определя с предварителна седмична заявка. Количествата на хранителните и нехранителните стоки, перилните и дезинфекционни препарати по обособените позиции са приблизителни. Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява предварително обявеното количество до 20 (двадесет) %. Възложителят е обвързан с количествата стоки, които успее да изразходва до изтичане срока на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
373000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие по предмета на поръчката е в общ размер на 3730,00 лв. (три хиляди седемстотин и тридесет лева), - гаранция за участие по обособена позиция № 1 е в размер на 1000,00 лв. (хиляда лева);гаранция за участие по обособена позиция № 2 е в размер на 460,00 лв. (четиристотин и шестдесет лева); гаранция за участие по обособена позиция № 3 е в размер на 850,00 лв. (осемстотин и петдесет лева);гаранция за участие по обособена позиция № 4 е в размер на 1050,00 лв. (хиляда и петдесет лева); гаранция за участие по обособена позиция № 5 е в размер на 370,00 лв. (триста и седемдесет лева), представени под формата на: а)парична сума - внесена на касата в Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, всеки работен ден от 9,00 до 16,30 часа или по банковата сметка на община Карнобат BG37DEMI92403300038444, BIC DEMIBGSF, „Търговска банка „Д” АД - офис Карнобат;б)банкова гаранция - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в настоящата документация. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертата, определен от възложителя. Когато участникът е обединение (консорциум и др.), което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията и обособените позиции за които се подава офертата.Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – не по-кратък от срока на изпълнение на договора.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.Гаранцията се освобождава в срок до 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Доставките за ДСП – гр. Карнобат, Общинска администрация, Общинско предприятие „БКРД”, гр. Карнобат, Млечна кухня и детските заведения на територията на община Карнобат се финансират със средства от собствени приходи, ДВД – с. Огнен, ДДУИ „Св. Екатерина” – с. Искра и Защитено жилище за младежи – с. Искра - средствата са от субсидия от републиканския бюджет, а двата Центъра за настаняване от семеен тип и Комплекс за социални услуги „Надежда” по ОП "Развитие на човешките ресурси 2007 – 2013”.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не е приложимо. Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” - 1 оригинал 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата по чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП - по образец; 2. Административни сведения - по образец; 3. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка - по образец; 4. Декларация, че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката - по образец; 5. Регистрационни документи на участника:а)копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (за ЕТ и юридическо лице, което е регистрирано в България); копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;б)когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени;в)копие от документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България);6. Документ за закупена документация за участие – заверено копие; 7.Документ за внесена гаранция за участие – оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; 8.Декларация по чл.47, ал.1, т.1, б. „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, ал. 2, т.5 и ал. 5, т.1 от ЗОП - по образец; 9.Декларация по чл.47, ал.1, т.2, т.3, ал. 2, т.1 и т.3 и ал. 5, т.2 от ЗОП - по образец; 10.Документ за данъчна регистрация (заверено копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (заверено копие); Когато участникът е юридическо – лице установено/регистрирано извън Република България той представя превод на еквивалентен документ; 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 12.Декларация за участието на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие - по образец; 13.Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв - по образец; 14.Декларация от членовете на обединението/консорциума относно задълженията на членовете, водещият член, дейностите и кои критерии за подбор покриват - по образец; 15.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка-нотариално заверено копие; 16.Нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни, и подпише документите, които са общи за обединението; 17.Декларация за приемане на условията в проекта на договора - по образец; ПЛИК № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката - 1 оригинал: 1.Техническо предложение с посочен срок за изпълнение, в зависимост от обособената позиция, за която се подава офертата - по образец. ПЛИК № 3 с надпис - „Предлагана цена” - 1 оригинал: 1.Ценова оферта, в зависимост от обособената позиция, за която се подава офертата - по образец. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗОП, а именно: 1. участникът не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 и след срока, определен от комисията за представянето му; 2. за участника са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 5; 3. участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2; 5. за участника по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Справка-декларация за реализирания оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката за последните 3 /три/ години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец № 10. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономическото и финансово състояние се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на Европейския съюз, при условие че горепосочените обстоятелства се доказват от представеното/-ите удостоверение/-я.
Минимални изисквания: Участникът да докаже оборот от доставки, сходни с предмета на поръчката общо за последните 3 години, в зависимост от обособената позиция за която участва, както следва: - за позиция № 1 оборотът от доставки на местни продукти да е не по-малко от 200 000,00 (двеста хиляди) лева; - за позиция № 2 оборотът от доставки на млечни продукти да е не по-малко от 92 000,00 (деветдесет и две хиляди) лева; - за позиция № 3 оборотът от доставки на различни пакетирани хранителни продукти да е не по-малко от 170 000,00 (сто и седемдесет хиляди ) лева; - за позиция № 4 оборотът от доставки на плодове и зеленчуци да е не по-малко от 200 000,00 (двеста хиляди) лева; - за позиция № 5 оборотът от доставки на перилни и почистващи препарати да е не по-малко от 74 000,00 (седемдесет и четири хиляди) лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Горепосочените минимални изисквания се прилагат при участие за една или повече обособени позиции.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а)декларация съдържаща списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, със сходен предмет в зависимост от това за кои обособени позиции се подава офертата, включително със стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение – образец № 9; б)декларация съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка – образец № 11 в)удостоверения за регистрация по чл. 12 от Закона за храните от РИОКОЗ и РВМС за лицата, участващи за доставка на хранителни стоки и храни от животински произход - заверени копия. Участниците трябва да притежават специално разрешение или да членуват в определена организация, за да могат да изпълняват в своята страна, съответната доставка и да докажат наличието на такова разрешение или членство. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за технически възможности се прилагат към тях съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение/консорциум документите се представят само за участниците, чрез които обединението/консорциума доказва съответствието си с критериите за подбор. Участникът може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: а)участникът да е изпълнявал минимум три договора за доставки със сходен предмет и стойност не по-малка от стойността на обособената позиция, за която участва, които да са изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офeртите. б)санитарно разрешително за транспортното/-ите средство/-а, с което/-ито ще се осъществяват доставките, удостоверяващо, че отговаря/-т на ветеринарно-санитарните и хигиенните изисквания – заверено/и копие/я; в)внедрена система за контрол на безопасността ХАССП. Възложителят ще приеме и еквивалент или други доказателства за прилагане на еквивалентни мерки за контрол на безопасността на хранителните продукти. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Горепосочените минимални изисквания се прилагат при участие за една или повече обособени позиции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: техническа оценка ; тежест:
Показател: финансова оценка; тежест:

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526489 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е 10,00 (десет лева) лв. без включен ДДС, а с включен ДДС - 12,00 (дванадесет лева) лв. и включва разходите за отпечатване и размножаване на тръжната документация. Документацията за участие може да се закупува до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: сградата на Център за административно - информационно обслужване и местни приходи при община Карнобат, находяща се на бул. „България” № 11, всеки работен ден от 9:00 часа до 17:00.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

административната сграда на община Карнобат, находяща се на бул. "България" № 12, ет. 2 гр. Карнобат

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата, или техни упълномощени представители,както и представители на средставата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел могат да присъстват при действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 от ЗОП, както и при отварянето на ценовите оферти и оповестяването на предлаганите цени.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси 2007-2013 г." по проект: „Комплекс за социални услуги в общността „Надежда” – гр. Карнобат”, схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.13 „Живот в общността” и по проект: „Предоставяне на социалната услуга „Център за настаняване от семеен тип” – 2 бр. в гр. Карнобат, схема за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12.

VI.3) Допълнителна информация

Критерият за оценка на офертите е „Икономически най-изгодна оферта” Крайното класиране на участниците ще се извърши с комплексна оценка по следната формула: КО = ФО + ТО, където: КО – комплексна оценка ФО – финансова оценка ТО – техническа оценка Финансова оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ФО – предложена от участника обща стойност за обособена позиция в Ценовата оферта за изпълнение на доставката, без включен ДДС. Участникът предложил най-ниска обща стойност в Ценовата оферта за изпълнение на доставката по посочената позиция, без включен ДДС, получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-ниска обща стойност в Ценовата оферта за изпълнение на доставката, без включен ДДС от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. Техническа оценка на офертата: броят получени точки по следната формула: ТО = ТО 1 + ТО 2 ТО 1 – срок за изпълнение на доставката – предложен от участника реален срок за изпълнение на доставката, след потвърждаване на заявка. Срокът за доставка трябва да е реален и трябва да бъде съобразен с географското отстояние на складовата база на участника от мястото на изпълнение. Участникът предложил най-кратък реален срок за изпълнение на доставката получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-кратък реален срок за изпълнение на доставката от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. ТО 2 – срок за подмяна на доставена стока – предложен от участника срок за подмяна на доставена стока. Този срок е в случай на доставена негодна стока или стока, неотговаряща на изискванията на възложителя, констатирани с подписан между двете страни протокол. В този срок изпълнителят се задължава да подмени стоката. Участникът предложил най-кратък срок за подмяна на доставената стока получава 20 точки. На всеки следващ участник ще бъде отнемана по 1 точка от точките на участника, предложил по-кратък срок за подмяна на доставената стока от него. Оценяването ще се извърши до двадесетия участник, всеки следващ получава 0 точки. Изброените по-горе показатели ще се оценяват по точкова система. Показателите в методиката за оценка са еднакви за всички обособени позиции. За класиран на първо място по всяка обособена позиция ще бъде определен участникът, получил най-висока комплексна оценка, по съответната позиция изчислена по горепосочената формула от настоящата методика.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Карнобат, дирекция "АПИО", бул. "България" 12, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 0559 29126, E-mail: municipality_karnobat@abv.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://karnobat.acstre.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо, риба, месни и рибни изделия
1) Кратко описание

Позицията включва доставката на свинско, телешко, пилешко месо и изделията от тях, както и риба и рибни изделия.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Количеството по артикули е приблизителна величина и зависи от броя на хранещите се

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Позицията включва доставката на прясно мляко, кисело и сухо мляко, сирене, кашкавал, масло, маргарин и други млечни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Количеството по алтикули е приблизителна величина и зависи от броя на хранащите се.

Прогнозна стойност, без ДДС
46000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Различни хранителни продукти
1) Кратко описание

Позицията включва доставката на варива, подправки, тестени изделия, хляб и закуски, захар и захарни изделия, други хранителни продукти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Количеството по артикули е променлива величина и зависи от броя на хранещите се

Прогнозна стойност, без ДДС
85000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове, зеленчуци, консерви и компоти
1) Кратко описание

Позицията включва доставка на разнообразен асортимент на пресни плодове и зеленчуци и консервирани плодове и зеленчуци.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количеството по артикули е променлива величина и зависи от броя на хранещите се.

Прогнозна стойност, без ДДС
105000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г. 

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Нехранителни стоки, перилни и дезинфекционни препарати
1) Кратко описание

Позицията включва доставка на разнообразен асортимент стоки.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39831000

Описание:

Перилни и почистващи препарати

3) Количество или обем

Количеството по артикули е променлива величина и зависи от броя на хранещите се.

Прогнозна стойност, без ДДС
37000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2014 г.