01472-2014-0001
Технически редакции | ||
13.01.2014 17:18 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
13.01.2014 17:18 ч. : | 13/01/2014 17:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.01.2014 17:18 ч. : | 13/01/2014 17:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Централна Лаборатория по Приложна Физика към БАН, бул. "Санкт Петербург" № 61, За: Румен Давидков Каканаков, България 4000, Пловдив, Тел.: 0893 611030, E-mail: ipfban@mbox.digsys.bg, Факс: 032 632810
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.clap-bas.com.
Адрес на профила на купувача: www.clap-bas.com.
Друг: Академично специализирано звено към БАН
Друг: Научно-изследователска и иновативна дейност
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставка и въвеждане в експлоатация на: "Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване".
Доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация и гараннционна поддръжка на: „Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване”, съгласно пълното описание и техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Под "оборудване" се разбира машина, състояща се от модули и системи, обединени в едно цяло за осъществяване на една обща функция, а именно, нанасяне на тънки слоеве и покрития по метода на разбалансирано магнетронно разпрашване. 1. Оборудването трябва да отговаря на следните минимални технически и функционални характеристики: - Вакуумна камера – с ефективни размери: диаметър 500700 mm; височина 500700 mm. - Базов вакуум – не по-нисък от 1 х 10 -6 mbar. - Държател на образците – планетарен механизъм с минимум двуосно въртене. - Източници за разпрашване – плоски разбалансирани магнетрони, не по-малко от два броя. - Захранване на магнетроните – DC и пулсиращо DC, не по-малко от 6 kW на всеки магнетрон. - Захранване на базовото напрежение на образците – не по-малко от 5 kW. - Управление – пълно автоматизирано и компютъризирано управление на оборудването и процесите. 2. Доставчикът доставя, съгласно Договора за поръчка оборудване, в едно с прилежащите му софтуер и разработена техническа документация при условия на доставка: DDU - доставено в сградата на Централна Лаборатория по Приложна Физика към БАН, гр. Пловдив, Република България, - INCOTERMS 2000. 3. При подписването на предавателно-приемателния протокол Доставчикът предоставя на оптичен носител (CD) софтуерна схема за "source usage". 4. Доставчикът извършва монтаж и инсталация на доставеното оборудване по Договора на адреса на Възложителя. 5. Доставчикът извършва настройка и изпитания на оборудването, пускане в експлоатация и демонтрационни тестове пред комисия, представляваща Възложителя. 6. Доставчикът извършва обучение на персонал на Възложителя, необходим за безопасна манипулация и експлоатация на оборудването. 7. Доставчикът осигурява поддръжка чрез гаранционен и извънгаранционен сервиз.
31712100 (CA46, FG11)
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
577486
02.01.2014 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
2.1. Банкова гаранция за участие на клрасираните на първо и второ място се освобождава след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите участници-в срок 5 работни дни след изтичането срока на обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2.2. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на Банковата гаранция за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
2.1. Валидността на банковата гаранция за участие е 90 дни.Банковата гаранция за участие на класираните на първо и второ място се освобождава след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите участници-в срок 5 работни дни след изтичането срока на обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2.2. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е 90 дни. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на Банковата гаранция за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:
1. Авансово: 30% от цената на оборудването в срок до 15 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 2. Междинно: 25% от цената на оборудването в срок до 60 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 3.Междинно: 30% от цената на оборудването в срок до 30 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 4. Окончателно: 15% от цената на оборудването в срок до 60 дни след приемането на място при купувача и подписването на окончателния приемо-предавателен протокол.
1. Авансово: 30% от цената на оборудването в срок не повече от 15 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 2. Междинно: 25% от цената на оборудването в срок не повече от 30 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 3. Междинно: 30% от цената на оборудването в срок не повече от 30 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 4. Окончателно: 15% от цената на оборудването в срок не повече от 30 дни след приемането на място при купувача и подписването на окончателния приемо-предавателен протокол.
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.
1. Документ за актуална съдебна регистрация (заверено от участника копие), ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец или копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.
1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК, участникът прилага към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
Срок за получаване на искания за документи или достъп до документи
Дата за отваряне на офертите
В документацията за участие се правят следните корекции: 1. В "Указания за подготовка на офертата" в т.10.9 изречението "Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника" се променя на: "Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника и е 90 дни". 2. В "Проекта за договор" , чл.4, т.4.2 В "Методика" за определяне на комплексната оценка на офертата текстът в т.3.3. " Ако има участници, получили еднаква оценка, Комисията пристъпва към явно гласуване за определяне на участника на първо място. По-напред се класира участникът, получил повече гласове с явно гласуване", се заменя с текст " В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие че цените са еднакви, се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност. Ако и в този случай има равни две или повече комплексни оценки, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти".
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 29807315
Интернет адрес/и:
URL: http:/www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
13.01.2014 г.
Възложител