Версия за печат

01472-2014-0001

BG-Пловдив:

РЕШЕНИЕ

Номер: 2 от 13.01.2014 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Централна Лаборатория по Приложна Физика към БАН, бул. "Санкт Петербург" № 61, За: Румен Давидков Каканаков, България 4000, Пловдив, Тел.: 0893 611030, E-mail: ipfban@mbox.digsys.bg, Факс: 032 632810

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.clap-bas.com.

Адрес на профила на купувача: www.clap-bas.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Академично специализирано звено към БАН

Основна дейност на възложителя

Друг: Научно-изследователска и иновативна дейност


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка и въвеждане в експлоатация на: "Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване".

II.3) Кратко описание на поръчката

Доставка, инсталиране, въвеждане в експлоатация и гараннционна поддръжка на: „Високотехнологично оборудване за екологични многослойни наноструктурирани покрития с многофункционални приложения, получени чрез разбалансирано магнетронно разпрашване”, съгласно пълното описание и техническата спецификация, неразделна част от документацията за участие. Под "оборудване" се разбира машина, състояща се от модули и системи, обединени в едно цяло за осъществяване на една обща функция, а именно, нанасяне на тънки слоеве и покрития по метода на разбалансирано магнетронно разпрашване. 1. Оборудването трябва да отговаря на следните минимални технически и функционални характеристики: - Вакуумна камера – с ефективни размери: диаметър 500700 mm; височина 500700 mm. - Базов вакуум – не по-нисък от 1 х 10 -6 mbar. - Държател на образците – планетарен механизъм с минимум двуосно въртене. - Източници за разпрашване – плоски разбалансирани магнетрони, не по-малко от два броя. - Захранване на магнетроните – DC и пулсиращо DC, не по-малко от 6 kW на всеки магнетрон. - Захранване на базовото напрежение на образците – не по-малко от 5 kW. - Управление – пълно автоматизирано и компютъризирано управление на оборудването и процесите. 2. Доставчикът доставя, съгласно Договора за поръчка оборудване, в едно с прилежащите му софтуер и разработена техническа документация при условия на доставка: DDU - доставено в сградата на Централна Лаборатория по Приложна Физика към БАН, гр. Пловдив, Република България, - INCOTERMS 2000. 3. При подписването на предавателно-приемателния протокол Доставчикът предоставя на оптичен носител (CD) софтуерна схема за "source usage". 4. Доставчикът извършва монтаж и инсталация на доставеното оборудване по Договора на адреса на Възложителя. 5. Доставчикът извършва настройка и изпитания на оборудването, пускане в експлоатация и демонтрационни тестове пред комисия, представляваща Възложителя. 6. Доставчикът извършва обучение на персонал на Възложителя, необходим за безопасна манипулация и експлоатация на оборудването. 7. Доставчикът осигурява поддръжка чрез гаранционен и извънгаранционен сервиз.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

31712100 (CA46, FG11)

Описание:

Микроелектронни машини и уреди (С високи технически характеристики , За научни нужди )

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 1 от 02.01.2014 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2014-577486
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2014/S 2 - 1341 от 03.01.2014 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1472-2014-1
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

577486

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

02.01.2014 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вместо:

2.1. Банкова гаранция за участие на клрасираните на първо и второ място се освобождава след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите участници-в срок 5 работни дни след изтичането срока на обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2.2. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на Банковата гаранция за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

Да се чете:

2.1. Валидността на банковата гаранция за участие е 90 дни.Банковата гаранция за участие на класираните на първо и второ място се освобождава след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите участници-в срок 5 работни дни след изтичането срока на обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 2.2. Валидността на банковата гаранция за изпълнение е 90 дни. Условията и сроковете за освобождаване или задържане на Банковата гаранция за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат:

Вместо:

1. Авансово: 30% от цената на оборудването в срок до 15 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 2. Междинно: 25% от цената на оборудването в срок до 60 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 3.Междинно: 30% от цената на оборудването в срок до 30 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 4. Окончателно: 15% от цената на оборудването в срок до 60 дни след приемането на място при купувача и подписването на окончателния приемо-предавателен протокол.

Да се чете:

1. Авансово: 30% от цената на оборудването в срок не повече от 15 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 2. Междинно: 25% от цената на оборудването в срок не повече от 30 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 3. Междинно: 30% от цената на оборудването в срок не повече от 30 дни от датата на извършване на авансовото плащане. 4. Окончателно: 15% от цената на оборудването в срок не повече от 30 дни след приемането на място при купувача и подписването на окончателния приемо-предавателен протокол.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри.

Вместо:

1. Документ за актуална съдебна регистрация (заверено от участника копие), ако участникът е юридическо лице или едноличен търговец или копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.

Да се чете:

1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато не е представен ЕИК, участникът прилага към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
10/03/2014 16:00
Да се чете:
20/03/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на искания за документи или достъп до документи

Вместо:
28/02/2014 16:00
Да се чете:
10/03/2014 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Дата за отваряне на офертите

Вместо:
11/03/2014 11:00
Да се чете:
21/03/2014 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

В документацията за участие се правят следните корекции: 1. В "Указания за подготовка на офертата" в т.10.9 изречението "Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника" се променя на: "Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника и е 90 дни". 2. В "Проекта за договор" , чл.4, т.4.2 В "Методика" за определяне на комплексната оценка на офертата текстът в т.3.3. " Ако има участници, получили еднаква оценка, Комисията пристъпва към явно гласуване за определяне на участника на първо място. По-напред се класира участникът, получил повече гласове с явно гласуване", се заменя с текст " В случай че комплексните оценки на две или повече оферти са равни, се приема тази оферта, в която се предлага най-ниска цена. При условие че цените са еднакви, се сравняват оценките по показателя с най-висока относителна тежест и се избира офертата с по-благоприятна стойност. Ако и в този случай има равни две или повече комплексни оценки, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти".


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 29807315

Интернет адрес/и:

URL: http:/www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

13.01.2014 г. 


Възложител

Трите имена: Лиляна Петрова Колаклиева
Длъжност: Директор