00998-2014-0001
BG-Сандански: Покупка
Доставки
Многопрофилна болница за активно лечение " Свети Врач" ЕООД, Паркова зона, За: Илия Тонев- управител; Валентина Глинджурска-юрисконсулт, България 2800, Сандански, Тел.: 0746 34342, E-mail: mbal_st_vrach@abv.bg, Факс: 0746 34341
Място/места за контакт: Кабинет на управителяАдреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
Доставка на медицински изделия-- Системи за транслуминална перкутанна ангиопластика с имплантиране на метална сплав /Стент-системи/ за нуждите на звено „ Инвазивна кардиология” на МБАЛ ”Свети Врач” ЕООД гр. Сандански, по периодични заявки в зависимост от нуждите на Възложителя и финансовата му обезпеченост, съгласно Спецификация
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на медицински изделия-- Системи за транслуминална перкутанна ангиопластика с имплантиране на метална сплав /Стент-системи/ за нуждите на звено „ Инвазивна кардиология” на МБАЛ ”Свети Врач” ЕООД гр. Сандански, по периодични заявки в зависимост от нуждите на Възложителя.
33141000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
400 / четиристотин/ броя
НЕ
НЕ
12
Гаранция за участие в процедурата; Гаранцията за участие в откритата процедура е в размер на 500 / петстотин/ лв. Гаранцията може да бъде парична сума или банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция в полза на МБАЛ „Свети Врач” ЕООД със срок на валидност не по- кратък от срока на валидност на офертата, считано от датата на представяне на офертата. Ако участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, той трябва да внесе сумата по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG76BUIB98881030435900; BIC код на банката BUIB BG SF СИБАНК. Гаранцията може да бъде платена и в брой на касата на МБАЛ „Свети Врач” ЕООД, гр. Сандански, Паркова зона, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 12:30 до 16:30 часа. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на откритата процедура, за която се представя гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие при условията, посочени в чл. 61 от ЗОП. Освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 62 от ЗОП. Размер и условия на гаранция за изпълнение на договора – Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 / три/ % от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея следва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на МБАЛ „Свети Врач” ЕООД, със срок на валидност- най- малко срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, предмета на договора, за който се представя гаранцията. Ако участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, той трябва да внесе сумата по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG76BUIB98881030435900; BIC код на банката BUIB BG SF СИБАНК. Гаранцията може да бъде платена и в брой на касата на МБАЛ „Свети Врач” ЕООД, гр. Сандански, Паркова зона, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 12:30 до 16:30 часа.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Цена за стент- система- 1200.00 / хиляда и двеста/ лева с ДДС - Франко склада на МБАЛ „Свети Врач”- Болнична аптека. Начин на плащане –Плащанията се извършват по банков път с платежно нареждане по банковата сметка на определения Изпълнител, след представяне на фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС. Сроковете за плащане- съгласно Договора/ проекто- договора/ за възлагане на обществената поръчка.
НЕ
В откритата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия.Документи за подбор: 1. Оферта по образец на Възложителя, съдържаща административни сведения за участника- приложение към настоящата документация;Документи относно търговско- правния статут на Участника: 2. Валиден документ, удостоверяващ правосубектността на участника, издаден не по- рано от 6 / шест/ месеца от датата на представянето му/ заверено от участника копие/ - Копие от документа за съдебна регистрация на кандидата или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; заверено копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ- заверено от участника копие; 3. При участници- обединения- документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият- оригинал. 4. Оригинал или Нотариално заверено пълномощно за представителство /когато не се представлява от титуляра/; 5. Документ за данъчна регистрация и декларация за регистрация по ЗДДС /ако кандидатът е регистриран/- заверено от участника копие; 6. Документ за закупена тръжна документация- заверено от участника копие; 7. Документ за внесена гаранция за участие- заверено от участника копие; 8. Имената на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.2, т. 10, т. 11 и т. 12 се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие; Липсата на подизпълнители се удостоверява с декларация- оригинал. 9.Декларация от подизпълнителя/ ако се предвижда участие/, че е съгласен да участва в откритата процедура като такъв. 10. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51: списък на основните договори за доставки на медицински изделия, изпълнени през последните 3 /три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение- оригинал. Минимални изисквания: участниците следва да са изпълнили за последните 3 години общо минимум 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка. Участниците представят минимум 3 /три/ препоръки за добро изпълнение. Списък на собствени и наети транспортни средства, с които ще се осъществяват доставките- оригинал. Декларация за наличие на складова база/ свободен текст/- оригинал. Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено по реда на Закона за медицинските изделия- заверено от участника копие. 11. Изисквания за качество: Медицинските изделия следва да отговарят на ЗМИ и да имат нанесена „СЕ” маркировка. 12. 12. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а-д”, чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП –Приложение № 4 13. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и чл. 47, ал. 5 от ЗОП- Приложение № 5. Същите се представят в оригинал. 16.Списък на приложените документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 17. Декларация за приемане условията в проекта на договор- оригинал- приложение № 7. 18. Декларация по образец от участника за това,че предлаганите медицински изделия нямат регистрирани данни в Изпълнителна агенция по лекарствата и EUDAMED за инциденти или потенциални инциденти през последните две години. – приложение № 9. 19. Декларация по чл.8 и чл. 15 на Закона за медицинските изделия- по образец- Приложение № 10.
Годишния финасов отчет или някоя от съставните му части за всяка от последните 3/ три/ финансови години- 2010, 2011, 2012 г.
Минимални изисквания: Положителен финансов резултат на участника за всяка от последните 3 / три/ финансови години- 2010, 2011, 2012 г.
Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51: списък на основните договори за доставки на медицински изделия, изпълнени през последните 3 /три/ години / 2011, 2012, 2013/, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение- оригинал. Списък на собствени и наети транспортни средства, с които ще се осъществяват доставките- оригинал. Декларация за наличие на складова база/ свободен текст/- оригинал. Разрешение или удостоверение за търговия на едро с медицински изделия, издадено по реда на Закона за медицинските изделия- заверено от участника копие.
Минимални изисквания: участниците следва да са изпълнили за последните 3 години /2011, 2012, 2013/ общо минимум 3 /три/ договора за доставка с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка. Участниците представят минимум 3 /три/ препоръки за добро изпълнение.
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Цена на тръжните документи 15 /петнадесет/ лева. Същите се закупуват в срок до 16.30 часа на 21/02/2014 г. от Касата на МБАЛ „Свети Врач” ЕООД гр. Сандански или получаване чрез куриерска служба, след като се заплати таксата по банков път по следната сметка: IBAN: BG76BUIB98881030435900; BIC код на банката BUIB BG SF СИБАНК.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
90
МБАЛ "Свети Врач" ЕООД, гр. Сандански, Паркова зона; Административна сграда, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.
ДА
При изтичане на сроковете на сключените договори в резултат на проведена процедура за обществена поръчкаи в случай че Възложителят има необходимост от доставката на медицински изделия от този вид, ще открие нова процедура.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
09.01.2014 г.