Версия за печат

00864-2014-0001

BG-Исперих: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Исперих, Ул. "Дунав" № 2, За: Айлин Шукриева, РБ 7400, Исперих, Тел.: 0882 555637, E-mail: isperih@isperih.bg, Факс: 08431 2184

Място/места за контакт: Началник отдел АПООП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.isperih.bg.

Адрес на профила на купувача: www.isperih.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: Община Исперих
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изготвяне на проучвания, изследвания и анализи“, свързана с изпълнение на дейности по Проект „Подобряване ефективността и ефикасността от работата на Общинска администрация Исперих“ на Община Исперих, Договор № 13-11-14/15.10.2013 г., на община Исперих, финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансиран от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79311200, 79131000, 71620000, 80510000

Описание:

Услуги, свързани с провеждането на проучвания
Услуги по подготовка и изготвяне на документи
Услуги, свързани с анализи
Услуги по специализирано обучение

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

техническо задание - Приложение №15 неразделна част от Документацията

Прогнозна стойност без ДДС
55343.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

8


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - на основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП. Гаранции за участие е в размер на 1 % от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка – 553,43лв. без ДДС (петстотин петдесет и три лева и четиридесет и три стотинки) и за изпълнение. Гаранции за участие е в размер на 3 % от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се ще се осъществи съгласно Договор № 13-11-14/15.10.2013 г. на община Исперих,с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по който Министерството на финансите е бенефициент. Плащанията по поръчката ще се извършват както следва: 1. Авансово плащане -20% от стойността на договора и се осъществява в срок от 10 (десет) работни дни от подписването на договор и издаване на фактура от изпълнителя. 2. Междинни плащания за всяка завършена дейност/поддейност, съгласно ценовото и техническото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приемането и одобряването от определен от Възложителя служител или ръководителя на проекта на докладите за извършените дейности и постигнатите резултати, удостоверени със съответните протоколи за одобряване на приетата работа и представена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 20 (двадесет) работни дни. Общият размер на междинните плащания не може да надвишава 70% от общата стойност на договора. 3. Окончателно плащане в размер до остатъка от стойността на договора при представянето на окончателен доклад, одобрен с констативен протокол от Възложителя след изпълнение на всички дейности от услугата, предадена оригинална фактура в срок до 20 (двадесет) работни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците се представляват от законните си представители или от лица, упълномощени за участие в процедурата (което се доказва с пълномощно). В процедурата може да участва всеки, който отговаря на предварително обявените от Възложителя условия, посочени в обявлението и документацията за участие. Участниците задължително трябва да отговарят на следните условия, за да участват в настоящата процедура: 1. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка и Възложителят ще отстрани от участие всеки кандидат и участник, който: 1.1. е осъден с влязла в сила присъда; е обявен в несъстоятелност; е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; е осъден с влязла в сила присъда за престъплание по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП с Възложитеили със служители на ръководна длъжност в неговата организация; който е сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; неотговарящ на обявените в документацията за участие условия и изисквания или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в настоящата документация; декларирал съгласие да участва в тази поръчка като подизпълнител или член на обединение на друг кандидат; представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал.1 и 2 от ЗОП. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. Образец на оферта; Списък на документите, съдържащи се в офертата; Административни сведения; Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Декларация относно липсата на обстоятелствата по чл. 93, параграф 1, чл. 94 и чл. 96, параграф 2, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 Справка за годишен общ оборот; Справка за годишен специфичен оборот; Справка доказателства за технически възможности; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Предложение за изпълнение на поръчката (техническа оферта) Предлагана цена (ценова оферта); Декларация за приемане на условията в проекта на договор; Изисквания за публичност; Списък на екипа; Автобиография на експертите; Декларация за разположение на членовете на екипа; Декларация за липса на конфликт на интереси на членовете на екипа. Участниците в процедурата следва да разполагат с екип от минимум 4 /четири/ ключови експерта за изпълнение на настоящата поръчка, както следва: •Ключов експерт 1 – „Юрист“ •Ключов експерт „Икономист – счетоводител”,Ключов експерт – „Социолог”, Ключов експерт „Регионално развитие“
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот и оборота от извършване на дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за последните три финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си– попълва се (Приложение №7) 2. Копие от годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три финансово приключили години - 2010, 2011, 2012. Копията на документите да са заверени от участника. Забележка: В случай че участникът е посочил единен идентификационен код и ГФО са обявени в търговския регистър, документите по настоящата буква могат да не се представят към офертата. 2. Справка за годишен общ оборот - Приложение №7, Справка за годишен специфичен оборот - Приложение № 7а,
Минимални изисквания: 1.Общият оборот и оборота на участника от дейности, сходни с предмета на възлаганата поръчка за последните три финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от не по-малко от 56 000 /петдесет и шест хиляди/лева без ДДС за последните три финансово приключили години - 2010, 2011, 2012, предхождащи крайния срок за получаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася до обединението като цяло. 2. Участникът следва да има минимален оборот от предоставяне на услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, не по-малко от 56 000 (петдесет и шест хиляди) лева без ДДС за последните три финансово приключили години - 2010, 2011, 2012 предхождащи крайния срок за получаване на офертите или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като най-малко 48 750 (четиридесет и осем хиляди седемстотин и петдесет) лева от този оборот следва да е за услуги по изготвяне на анализи в публичния сектор и/или подготовка на проекти на нормативни актове за централни и териториални държавни органи или европейски такива – ЕК, структури на комисията и др. Останалата част от оборота следва да е за организиране на събития/мероприятия (организиране и провеждане на публични събития – семинари, кръгли маси, работни срещи, обучения, конференции). В случай, че участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице, изискването се отнася до обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата за представяне на офертата, към който списък се прилагат доказателства за изпълнение на договори: копие от препоръки за добро изпълнение, издадени на участника, които съдържат най-малко идентификация на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, предмета, дата и място на изпълнение на договора, както и дали то е изпълнено професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. Забележка: Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят само за участниците в него, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. 2. Списък на екип, декларация за разположение на членовете на екипа. 2. Участниците в процедурата следва да разполагат с екип от минимум 4 /четири/ ключови експерта за изпълнение на настоящата поръчка, както следва: •Ключов експерт 1 – „Юрист“, Образование и квалификация: Магистърска степен по право, в т.ч. Удостоверение за правоспособност от Министерство на правосъдието. Професионален опит - минимум 5 /пет/ години професионален опит в държавна/общинска администрация. Участие в изпълнението на минимум 1 договор, за изготвяне на анализи в публичния сектор и/или подготовка на проекти на нормативни актове за централни и териториални държавни органи или европейски такива за последните 3 години, като ако изготвянето на анализи в публичния сектор и/или подготовка на проекти на нормативни актове за централни и териториални държавни органи или европейски такива е било в рамките на служебните му задължения в качеството на служител на държавна администрация този опит може да бъде удостоверен чрез друг подходящ писмен документ. 3. Ключов експерт „Икономист-счетоводител”. Образование и квалификация: „магистър” в областта на икономиката, счетоводна отчетност или еквивалентна; Професионален опит: минимум 2 (две) години професионален опит на длъжност счетоводител в общинска администрация или друга релевантна, осигуряваща професионален опит в съставянето или контрола на общински бюджет. Участие в изпълнението на минимум 1 договор, за изготвяне на анализи в публичния сектор за последните 3 години, като ако изготвянето на анализи в публичния сектор за централни и териториални държавни органи или европейски такива (ЕК, структури на комисията) е било в рамките на служебните му задължения в качеството на служител на държавна администрация този опит може да бъде удостоверен чрез друг подходящ писмен документ. •Ключов експерт – „Социолог”. Образование и квалификация: Магистърска степен в областта на социологията или еквивалентна.Професионален опит - Минимум 5 /пет/ години професионален опит по специалността. Участие в изпълнението на минимум 1 проучване/ анализ в публичния сектор за последните 3 години. •Ключов експерт „Регионално развитие“ - отговарящ на изискванията на чл. 83 от Правилника за прилагане на ЗРР: Образование и квалификация: магистър" или еквивалентна. Професионален опит да са осъществявали ръководна, експертна, преподавателска или научна дейност в продължение най-малко на 5г. през последните 10 г. в областта на устойчивото интегрирано регионално и местно развитие, в т.ч. изработване на социално-икономически и екологични анализи, проучвания, стратегии, планове, програми, доклади и оценки в публичния сектор; да притежават опит в подготовката, осигуряването на информация и публичност и оценката на дейности, свързани с провеждането на регионалната политика и прилагането на структурните
Минимални изисквания: 1. През последните три финансово приключили години всеки участник в процедурата трябва да има минимум 1 (един) изпълнен и приключил договор, сходен с предмета/обхвата на поръчката и минимум 1 (един) изпълнен и приключил договор за организиране на събития/мероприятия (организиране и провеждане на публични събития – семинари, кръгли маси, работни срещи, обучения, конференции). Допустимо е участникът да представи само 1 изпълнен и приключил в цитирания период договор, ако той съдържа и двата вида дейности посочени като сходни. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат приемани. Подписан от участника списък с експертите (Приложение № 17), които пряко ще участват в извършването на дейностите по поръчката, придружен от документи, удостоверяващи за всяко от лицата от екипа: Образованието и квалификацията - за всяко от лицата се прилагат заверени копия на дипломи за завършено образование; сертификати, удостоверения и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация и др.; Професионалния опит /за всяко от лицата се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства- напр. копия на трудови книжки, служебни книжки, осигурителни книжки, копия на трудови и граждански договори, препоръки и др./; Автобиографии на членовете на екипа - по образец /Приложение № 18/; Декларации на членовете на екипа, че ще са на разположение за изпълнение на услугата, ако участникът бъде избран за изпълнител - по образец /Приложение № 19/; Декларации на предложения екип за липса на конфликт на интереси с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация – по образец /Приложение № 20/. При участие на обединение документът се представя общо за обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Тn – техническата оценка на n-тата оферта; тежест: 70
Показател: Фn –финансовата оценка на n-тата оферта.; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това на адрес: гр. Исперих 7400, област Разград, ул. „Дунав” № 2, след заплащане на 6 лв. /шест/ лева в касата на община Исперих , партерен етаж. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 08:00 до 17:00часа. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва след внасяне на стойността на документацията по следната сметка: IBAN:BG84IORT81168400500100 BIC код: IORTBGSF, вид плащане 44 70 00 Име на банката: « Инвестбанк» АД- клон Разград- офис гр. Исперих

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала на Община Исперих, ул. Дунав" № 2 етаж 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

сйгласно чл.68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

„Подобряване ефективността и ефикасността от работата на Общинска администрация Исперих“ на Община Исперих, Договор № 13-11-14/15.10.2013 г. на община Исперих, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по който Министерството на финансите е бенефициент

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изготвяне на функционален анализ на общинска администрация – Исперих чрез прилагане на Единна методология за провеждане на функционален анализ”
1) Кратко описание

извършване на функционален анализ от екип включващ – външни експерти, като експерти от администрацията и кмета на Общината ще осъществяват контрол върху изпълнението на цялата дейност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79311200

Описание:

Услуги, свързани с провеждането на проучвания

3) Количество или обем

съгласно техническо задание неразделна част от Документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
35400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 8

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Разработване на предложения за промени в нормативни, стратегически и други документи и в устройствения правилник на общината
1) Кратко описание

предложения за подобрение по отношение на релевантността на функциите, ефективността на дейностите и ефикасността и икономичността от дейността. За целта трябва да бъде разработен доклад със систематизирани предложения за конкретни промени или създаване на някои нови допълнения в съществуващата нормативна база и в устройствения правилник на общинска администрация Исперих.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71620000

Описание:

Услуги, свързани с анализи

3) Количество или обем

съгласно техническо задание неразделна част от документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
6750 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 8

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Актуализация или изготвяне на Вътрешни правила за работа на общинската администрация за подобряване на организацията на работните процеси и координацията между звената“
1) Кратко описание

актуализиране/изготвяне на вътрешни правила и процедури за работа на общинската администрация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79131000

Описание:

Услуги по подготовка и изготвяне на документи

3) Количество или обем

съгласно техническо задание неразделна част от документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
6600 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 8

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Провеждане на две съпътстващи обучения за прилагане на новите правила»
1) Кратко описание

провеждане на две съпътстващи обучения o едно за ръководния състав и o едно за служителите на общинска администрация Исперих Общ брой на обучените - 92 души, които са пряко заинтересовани от направените промени във вътрешните документи.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80510000

Описание:

Услуги по специализирано обучение

3) Количество или обем

съгласно техническо задание неразделна част от Документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
6593.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 8