РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка чрез покупка на течни горива- бензин А95Н и дизел
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
Ботевград
Код NUTS:
BG
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за:
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Доставка чрез покупка на течни горива- бензин А95Н и дизел според експлоатационните нужди на "В и К Бебреш" ЕООД посредством 24 часово обслужване от бензиностанциите на изпълнителя в гр.Ботевград, като закупуването на горива ще става чрез карти за безналично плащане, предоставени от Възложителя.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
09000000, 09100000, 09130000, 09132000
Описание:
Нефтопродукти, горива, електричество и други енергоизточници
Горива
Нефт и негови дестилати
Бензин
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
30000л. Посоченото количество е прогнозно и не обвързва Възложителя със закупуване в пълен обем.
Прогнозна стойност без ДДС
70000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е 1% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС и се представя като парична сума, внесена в касата на дружеството или по банковата сметка на "В и К Бебреш" ЕООД в Банка Пиреос, клон Ботевград, IBAN BG94PIRB91701603484263. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1,5 % от прогнозната стойност на поръчката без ДДС и се представя като парична сума, която се внася в касата на "ВиК Бебреш" ЕООД или по банкова сметка в банка Пиреос, IBAN BG94PIRB91701603484263
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането е със средства на възложителя. Начин на плащане в български лева, по банков път, ежемесечно фактуриране, при условията на отложено плащане.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Участник в обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, което е регистрирано като търговец по Търговския закон или по националното си законодателство, както и техни обединения, които отговарят на изискванията и условията от документацията за участие в процедурата и декларирали отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 и съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП, с декларация по образец на Възложителя. Изискуеми документи:1. Административни сведения - приложение №1; 2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП – приложение №2; 3. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП – приложение №3 ; 4. Копие от документ за регистрация, Удостоверение за актуално състояние (издадено не по-късно от 6 месеца) или единен идентификационен код (Регистрация по БУЛСТАТ) - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност – оригинал или нотариално заверено копие. 5. Документ за регистрация по ДДС; 6. Нотариално заверено пълномощно за представителство (в случаите, когато Участникът се представлява от лице, различно от посоченото в съдебната регистрация) - оригинал; 7. Споразумение за създаване на обединение за участие /когато участникът е обединение, което не е юридическо лице/, оригинал или нотариално заверено; 8. Декларация от членовете на обединението , че всички членове са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора- приложение №6; 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.10 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнител, включващ имената на подизпълнителите и дела на тяхното участие- приложение №4; 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо- приложение №5; 10. Заверено копие от баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 години /2011, 2012, 2013г./ 11. Информация за общия оборот от доставки с предмет, аналогичен на настоящата обществена поръчка за последните три финансови години - 2011г., 2012г. и 2013г.; 12. Документ за собственост на бензиностанция или договор за експлоатация на такава на територията на гр.Ботевград със срок не по-кратък от срока на договора на настоящата поръчка;13. Декларация за продаваните видове горива и режима на работа на бензиностанциите на Участника в гр.Ботевград; 14. Декларация, съдържаща списък на основните договори за аналогични доставки, чрез карти за безналично плащане изпълнени през последните три години (2011г., 2012г., 2013г.);15. Списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството;16. Сертификат за качество и/или декларации за съответствие за всеки вид гориво;; 17.Списък - опис на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника-оригинал;18. Документ за закупена документация за участие; 19.Документ за внесена гаранция на участие; 20.Декларация за запознаване с условията на поръчката. Попълва се и от всеки подизпълнител (ако Участникът ползва подизпълнители) – приложение №8; 21. Техническо предложение- приложение №9; 22.Ценова оферта - приложение №10; 23. Проекто-договор-приложение №11
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Участникът следва да представи баланс и отчет за приходите и разходите на последните три финансови години- 2011, 2012, 2013г. и Информация за общия оборот от доставки с предмет, аналогичен на настоящата обществена поръчка за последните три финансови години - 2011г., 2012г. и 2013г.;
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Минимални изисквания : 1. Участникът трябва да притежава поне една собствена или наета бензиностанция в гр. Ботевград, работеща с карти за безналично плащане, 24 часа в денонощието, без почивен ден, разполагаща с колонки за зареждане с бензин А95Н и дизелово гориво; 2.Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години най-малко 3 (три) договора за аналогични доставки, чрез карти за безналично плащане; 3.Сертификати, декларации за съответствиеп, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти Документи : 1. Документ за собственост на бензиностанция или договор за експлоатация на такава на територията на гр. Ботевград със срок не по-кратък от срока на договора на настоящата поръчка; 2. Декларация за продаваните видове горива и режима на работа на бензиностанциите на Участника в гр.Ботевград; 3. Декларация, съдържаща списък на основните договори за аналогични доставки, чрез карти за безналично плащане изпълнени през последните три години (2011г., 2012г., 2013г.); 4. Списък на лицата, отговарящи за контрола на качеството; 5. Сертификат за качество, Декларации за съответствие за всеки вид гориво съгласно Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол;
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: срок на отложено плащане; тежест: 20
Показател: търговска отстъпка; тежест: 80
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.02.2014 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията може да бъде получена в административната сграда, техническа служба, всеки работен ден от 9,00ч. до 16,00ч. срещу представен документ за плащане в касата на дружеството или по сметка на "В и К Бебреш" ЕООД в Банка Пиреос, клон Ботевград, IBAN BG94PIRB91701603484263
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2014 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г. Час: 10:00
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление