Версия за печат

01019-2014-0003

BG-Неделино: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Неделино, ул. "Александър Стамболийски" №104, За: Стоян Беширов, Евгений Велков, Република България 4990, Неделино, Тел.: 03072 8801, E-mail: oba_nedelino@abv.bg, Факс: 03072 8850

Място/места за контакт: ул. "Александър Стамболийски" №104

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nedelino.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на междуобщински път ІV-86533 „ІІІ- 865 (Златоград – Подкова) – Неделино в участък от км 0+000,00 (4+550,00) – км2+897,34 (7+447,34): с. Долен (Община Златоград)- с. Крайна (община Неделино)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Република България, Община Неделино
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително монтажните работи предмет на настоящата обществена поръчка „Изграждане на междуобщински път ІV-86533 „ІІІ- 865 (Златоград – Подкова) – Неделино в участък от км 0+000,00 (4+550,00) – км2+897,34 (7+447,34): с. Долен (Община Златоград)- с. Крайна (община Неделино)” са свързани изграждането на нова пътна, четвъртокласна връзка на гр. Неделино с републиканската пътна mpeжa, като се използува участък с дължина 4,55 км. От път IV-86533 "IIІ-865 (Златоград-Подкова)-Долен" (сегашен номер KRZ 2103-/ІІІ-867, Златоград-Пресека/-Граница общ.(Кирково-Златоград)-Долен). Път IV-86533 "IІІ-865 (Златоград-Подкова)-Долен" (сегашен номер KRZ 2103-/ІІІ-867, Златоград-Пресека/-Граница общ.(Кирково-Златоград)-Долен) се отделя от път ІІІ-865 "Златоград-Подкова" (сегашен номер ІІІ-867, Средногорци-Мадан-Златоград-Бенковски-Подкова-/Момчилград-Маказа/) при км.64+600 на 1 км. Преди с. Пресека, т.е. новата пътна връзка ще свърже град Неделино с път III-865 "Златоград-Подкова" при км,64+600 с номер и име: път IV-86533 "ІІІ-865 (Златоград-Подкова)-Неделино". За да се стигне от гр. Неделино до км,64+600 на път III-865 "Мадан-Златоград-Подкова", т.е. до разклона на път IV-86533 "ІІІ-865 (Златоград-Подкова)-Неделино по съществуващата пътна връзка път IV-86535 "III-865 (Мадан-Златоград-Подкова)-Неделино" ще тря6ва да се изминат - 23 км., а по новата пътна връзка след нейното изграждане - 11 км. С изграждането на новата пътна връзка ще се избегне едно изкачване, с преодоляване на височина от 300-350 м., което се прави по съществуващата, при продължителни надлъжни наклони, които в отделни участъци надвишават 10 %.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвидени са 19 броя водостоци, от които 18 бр., са тръбни и 1 бр.плочест. Предвидени са 6 броя подпорни стени, както и 1бр. мостово съоражения-мост на р. Припечанска, при км.1+515,49 (км.6+065,49). Строително монтажните работи, предвидени за извършване са описани подробно по видове и количества в приложените Количествена сметки в „Техническа спецификация - пълно описание на обекта на поръчката и одобрени количествени сметки”, съгласно Раздел Х, Глава ІІ от документацията за участие. Предвидения максимален бюджет за изпълнението на поръчката е общо в размер до 3 536 709,00 лв. (три милиона петстотин тридесет и шест хиляди седемстотин и девет лева). без вкл. ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
3536709 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Община Неделино; б) банкова гаранция в полза на Община Неделино. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде парична сума същата следва да бъде внесена по сметка на Община Неделино в Банка: " Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Размера на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка определен в абсолютна сума е 3 536, 70 лв. /три хиляди петстотин тридесет и шест лева и седемдесет стотинки /, което е 0,1 на сто от стойността на поръчката. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника, и че е за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение е в размер на 0,1 % (нула цяло и един процент) от стойността на обществената поръчка. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на община Неделино в Банка: "Интернешънъл Асет Банк-АД", клон офис Неделино банкови реквизити: Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG74913301090103 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за добро изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко 120 дни от изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Всички плащания по договора за възлагане на обществената поръчка се извършват по банков път в лева. Условията, сроковете и другите специфични условия във връзка с начина на плащане са отразени в приложения образец на Проекто Договора за изпълнение на СМР – Приложение № 22. Начин на плащане - Окончателно плащане по договора, платимо след получаване на Разрешение за ползване на обекта съгласно ЗУТ и издаване на фактура от Изпълнителя оформена съгласно ЗСч. Срока за плащане е съгласно предложението на участника, което следва да бъде съобразено и определено съгласно изискванията на чл. 303а, ал. 2 от Търговския закон.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, Решението за откриване и Обявлението за обществена поръчка са изпратени от Възложителя по електронен път за публикуване до АОП в регистъра на обществените поръчки, Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на адрес: www.nedelino.bg, "Профил на купувача", поради което срокът за получаване на оферти е намален с 12 /дванадесет/ дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 1 С НАДПИС „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“ 1. Списък на докум., съдърж. се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта по образец; 3. Докум. за закупена докумен. за участие; 4. Докум. за внесена гаранция за участие; 5. Администр.сведения за участника; 6. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридич. лице или едноличен търговец; копие от докум. за самоличност, когато участн. е физическо лице; Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участн.- юридич. лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостов. за актуално състояние, което да е актуално към датата на подаване на офертата (т.е. да е издадено до 3 месеца преди датата на подаване на офертата). Чуждестр. юридич. лица прилагат еквивал. докум.на съдебен или администр. орган от държавата, в която са установени. Ако участн. е обедин., докум. се представят от всяко физич. или юридич. лице, включено в обедин. 7. Деклар. за запознаване с условията в документ. и приемане им; 8. Деклар. по чл. 47, ал. 1, т.1 (без б. «е») от ЗОП; 9. Деклар. по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3 от ЗОП; 10. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 2 и т. 2а от ЗОП; Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на търговска дейност съгласно законодат. на държавата, в която е извършено нарушението, вкл. за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността са пречка в участието на настоящ.процедура. 11. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 3 от ЗОП; 12. Деклар. по чл. 47, ал. 2, т. 4 и т. 5от ЗОП; 13. Деклар. по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП; 14. Деклар.по чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП; 15. Деклар. по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р България, където трябва да се извърши строителството са Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“; НАП 16. Деклар. за участието/неучастието на подизпълн.; 17. Деклар. за съгласие от подизпълн. (ако е приложимо)-с прилож. документи от подизпълн. съгласно чл.56 ал.1 т.1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП; 18. Нотар. заверено споразум.за създаване на обедин. / консорц. (ако е приложимо) 19. Списък на лицата в консорц./обедин. (ако е приложимо); 20. Деклар. от член на обедин./консорц. (ако е приложимо); 21. Доказ. за иконом. и финан. състояние на участн. и технич. възмож. и/или квалиф. са посоч. съотв.в раздел ІІІ.2.2. и раздел.2.3. от обявлението. 22. Удостов. за вписване в ЦПРС за изпълнение на строеж предмет на настоящата обществ. поръчка. 23. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП; 24. Деклар. свободен текст от участн., че е запознат, респ. незапознат с инвестиц. проект и строителната площадка и условията на строителство на място; 25. Докум., удостов. регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 26. Нотар. заверено пълном. на лицето, упълном. да представлява участника в процедурата (оригинал). Този докум. се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалн. докум. за регистрация на участника. При обедин. - ако в споразум. няма посочено лице, което да е упълном. да представлява всички членове на обедин., тогава се изисква нотар. заверено пълном. от всеки член на обедин., което да упълном. същото лице да представлява участн. в настоящата процедура.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от годишния финансов отчет – баланс и отчет за приходите и разходите, за всяка една от последните три приключили финансови. Изискването за представяне на годишни финансови отчети – баланс и отчет за приходите и разходите, не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър. 2. Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на поръчката, за лица регистрирани на територията на Р. България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. 3. Декларация от участника в свободен текст, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на строителството и договора. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има положителен финансов резултат от последния заверен годишен финансов отчет. 2.В процедурата могат да участват лица, които имат сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, отговаряща на удостоверението за вписване в ЦПРС или еквивалентна, с минимален праг на застраховката, съответстващ на обекти трета категория съобразно чл.137 от ЗУТ. Същата трябва да е в сила минимум 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата, както и да бъде придружена с декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието й ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора. Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните пет години. Списъкът съдържа обект (предмет), възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора; 2. Референции (препоръки) за добро изпълнение на най – важните строителни обекти, изброени в списъка 3. Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строеж предмет на настоящата обществена поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на др. държава – страна по Споразумението за ЕИП или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 4. Списък - декларация за техническото оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка; 5. Декларация съдържаща списък на предложените от участника експерти. Същия трябва да бъде придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит; 6. Професионални автобиографии на експертите; Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице документите се представят съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от ІІ-ва (втора) група, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), ІІІ-та (трета) категория, по смисъла на чл.137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ. За целта, Участникът представя съответното Удостоверение за вписване, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС, или представя валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или представя декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. 2. Участникът трябва да разполага със следното минимално строително оборудване: 2.1 Багер за изкопи с дълбочина до 4 м.- 1бр. 2.2Трамбовки за ръчно уплътняване на изкопите - 1бр. 2.3 Челни товарачи – 2 бр. 2.4 Товарни автомобили / Самосвал - 2бр. Обстоятелството се декларира със Справка по член 51, ал.1, т.3 от ЗОП и се удостоверява с приложени доказателства за собственост, и/или договори за наем и/или лизинг/, респ. правното основание, на което участникът ще ползва конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката. Да се приложат копия от контролен талон за извършен годишен технически преглед на техниката, включени в списъка на техническото оборудване, удостоверяващ тяхната изправност към датата на подаване на офертата. Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.Същото условие се прилагат и когато кандидат или участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица 3.Участникът следва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката назначени по трудов договор или по граждански договор 3.1.«Технически ръководител» – да има минимум 2 (две) години стаж на позиция Технически ръководител на обект; 3.2.Физическо лице, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве, притежаващо валидно Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; Представят се копия от трудови/граждански договори. Образованието и професионалния опит се доказват чрез дипломи и сертификати за придобити квалификации, опит и стажа по специалността се доказват с копия от трудови и/или осигурителни книжки. Представя се копие от Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Забележка: При участие на обединение изисквания се прилагат съгласно разпоредбата на чл.25, ал.8 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение –П1; 1.1Техн. последов.на строител. процеси-60; 1.2. Управление на риска-40.; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката - П2; тежест: 10
Показател: Ценово предложение – П3; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Неделино с административен адрес: област Смолян, община Неделино, град Неделино, ул. „ Александър Стамболийски” № 104 всеки работен ден от 8.00 до 17:00 часа. Крайният срок за получаване на документацията е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена в деловодството на Община Неделино, или банкова сметка на Община Неделино BG 10 IABG 74918401090600, „Интернешънъл Асет Банк” АД -офис Неделино, код/параграф за плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 08:30
Място

Гр. Неделино, ул."Александър Стамболийски" 104 в Заседателната зала на общинска администрация, ет.2.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представители на участника се допускат след удостоверяване на самоличност и представяне на съответното пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел ІІІ.2.1) от настоящото обявление: 2. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 2 С НАДПИС „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” 2.1. Технич. предлож. към офертата, съдържащо като минимум изискуемата по образец информация, както и следните задълж. съставни части: 2.1.1. ТЕХНОЛ. ПОСЛЕДОВ. НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ, която да съдържа като минимум, но да не се ограничава със следните елементи: -Описание на отделните етапи на изпълн. на поръчката; -Описание на видовете СМР и тяхната последов. на изпълнение; -Организация и подход на изпълнение 2.1.2. ЛИНЕЕН ГРАФИК И ГРАФИК ЗА РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА РАБОТНАТА РЪКА; 2.1.3. УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА, която да съдържа като минимум, но да не се ограничава със следните елементи: - Идентиф. на възмож. рискове и предпоставки за качествено и навременно изпълн. на предмета на поръчката; - Степен на въздействие върху изпълнението при възникването на риска; - Мерки за недопускане/ предотвратяване на риска; - Мерки за преодоляване на риска. 2.1.4. Срок за изпълнение на поръчката в кал. дни задължително, в който следва да бъдат предвидени и дни за неблагопр. климатични условия при изпълнение на СМР. Срокът общо за изпълнение на поръчката не трябва да надвишава 6 (шест) месеца. 2.1.5. Срок на отложено плащане в кал. дни 2.1.6. Гаранционни срокове за отделните видове СМР, съоръжения и строителни обекти. 2.2. Парафиран на всяка страница от участника (без попълнени цени) проект на договор за възлагане на обществ.поръчка; 3. СЪДЪРЖАНИЕ НА ПЛИК № 3 С НАДПИС „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“. 3.1. Ценово предложение – се подготвя от участн. на хартиен носител в 1 оригинал. Допълнителна информация: Изисквания по чл. 47, ал, 2 от ЗОП – наличието на посочените обстоятелства са основания за отстраняване на участник, съгласно чл.47, ал.3 от ЗОП, а именно: а) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; б) който е лишен от правото да упражнява търговска дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; в) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; г) който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община Неделино и общината където е регистриран участникът, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал .5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ