РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на лекарствени продукти по обособени позиции за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД гр.Кърджали
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
бул."Беломорски" №53, МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД - болнична аптека
Код NUTS:
BG425
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Периодично повтарящи се доставки на лекарствени продукти за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, гр. Кърджали – след писмени заявки, съгласно приложената количествена спецификация.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата
Прогнозна стойност без ДДС
170000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата определена за всяка обособена позиция поотделно, както следва:
І. Кръв и кръвотворни органи– 500,00 /петстотин/лв.;ІІ. Сърдечно-съдова система - 10,00 /десет/лв.;ІІІ. Пикочо-полова система и полови хормони - 5,00 /пет/лв.;ІV. Мускулно-скелетна система - 250,00 /двеста и петдесет/лв.;V. Нервна система – 450,00 /четиристотин и петдесет/лв.;VІ. Сензорни органи - 5,00 /пет/лв.;Кандидатът или участникът избира сам формата на гаранцията за участие – банкова гаранция или парична.
Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на представяне на офертата.
Когато кандидатът или участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по сметката, посочена в обявата.
При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.
Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция.
Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва отсрочено, чрез банков превод в левове, в срок предложен от участника /в дни/, не по-малък от 60/шестдесет/ дни след представяне на фактурата, приемо-предавателен протокол и заявка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик 1 - “Документи за подбор”- В този плик се поставят документите отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите:1.Списък на документите, съдържащ вида и броя на документите в офертата – подписан и подпечатан от участника;2. Заявление за участие – попълва се Образец № 1;3. Административни сведения - попълва се Образец № 2;
4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3;
5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4;
6. Регистрационни документи на участника:единен индентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице; копие от документ за самоличност, когато участника е физическо лице или едноличен търговец;7. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти – копие;8. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия;9. Документ за закупена тръжна документация – копие;10. Документ за внесена гаранция за участие –оригинал на банковата гаранция за участие или копие на вносната бележка /платежното нареждане/;11. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП – попълва се Образец № 5 , Образец № 6 и Образец № 7.Забележки: Изискванията на буква “и” се отнасят до управителите или членовете на управителни органи на участниците, в случай, че членовете са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган, както и подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им.12. Кратка анотация / представяне за досегашната дейност на участникът по предмета на поръчката;13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;14. Декларация за приемане на условията по договора – Образец №13;15. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние съгласно чл.50 от ЗОП;16. Минимални изисквания за техническите и квалификационни възможности на кандидатите съгласно чл.51 от ЗОП.17. Друга информация посочена в документацията за участие;18. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 8; Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват:имената на подизпълнителите и процентът от общата стойност на поръчката или конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще се изпълнява от подизпълнител.19. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 9;Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител и всеки един от тях представя документи по точки 6,10,14 и 15.20. Декларация за участие по обособени позиции – Образец №14Забележка: Ако кандидатите или участниците участват като обединение или консорциум представят документи за участие съгласно изискванията на ЗОП.
„Плик №2 - „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция №………………” – В този плик се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката:
а) Техническа оферта Образец №12 по обособена позиция №…………………,б) Приложение №1 към техническата оферта по обособена позиция №……………. - на електронен и хартиен носител;в) Оторизационни писма.
Плик №3 - „Предлагана цена по обособена позиция №……………….” – В този плик се поставя ценовото предложение на участника:
а) Образец №11 „Ценова Оферта” по обособена позиция №……………….;б) Приложение №2 към ценовата оферта по обособена позиция №…………….. – на електронен и хартиен носител;Извън плик №3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната финансова година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството;
За новорегистрираните участници баланс, отчет за приходите и разходите от датата на регистрация до предходното отчетно тримесечие.;
2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, който са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Да представи копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната финансова година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството;
За новорегистрираните участници баланс, отчет за приходите и разходите от датата на регистрация до предходното отчетно тримесечие.
2. Минимален оборот за последните три години от изпълнени сходни с предмета на поръчката договори– не по малко 300 000лв.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставка на лекарствени продукти за последните три години /2011, 2012 и 2013г. вкл. до крайния срок за подаване на оферти/, включително стойностите, датите и крайните клиенти.
2. Минимум 5/пет/ броя референции/препоръки за добро изпълнение/ за последните три години /2011, 2012 и 2013г. вкл. до крайния срок за подаване на оферти/ като поне две от предходната или текущата година, с телефони за връзка с подписалия референцията.
3. Кандидатите/участниците трябва да притежават разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено от ИАЛ към МЗ.
4. Кандидатите/участниците трябва да притежават лицензия за търговия с наркотични вещества за медицински цели, когато се предлага доставка на такива.
5. Декларация, че оферираните лекарствени продукти отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина /ЗЛПХМ/ - притежават разрешение за употреба в страната и разрешение за продажба на всяка отделна партида, издадена от Изпълнителната агенция по лекарствата.
6. Декларация, че оферираните лекарствени продукти са с регистрирана пределна цена, по съответния ред;
7. Декларация, че оферираните лекарствени продукти са придружени с кратка характеристика на български език съдържаща информация по чл.34, ал.1 от ЗЛПХМ.
8. Декларация, че опаковката на оферираните лекарствените продукти отговаря на изискванията на Глава VІ от ЗЛПХМ;
9. Списък на техническото оборудване и складова база, документи за собственност или договори за ползване;
10. Списък на лицата отговарящи за контрола на качеството, документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършването на поръчката
11. Декларация за срока на годност на предлаганите лекарствени продукти;
Минимални изисквания: 1. Да имат сключени минимум 10/десет/ договора за последните три години /2011, 2012 и 2013г. вкл. до крайния срок за подаване на оферти/ за доставка на лекарствени продукти, като поне 2/два/ сключени договора през предходната или текущата година;
2. Да имат добра търговска репутация и опит в изпълнението на подобни поръчки, свързани с предмета на настоящата поръчка;
3. Разрешения и документи доказващи техническеската правоспособност и възможности на кандидата за изпълнение на поръчката;
4. При изпълнение на поръчката кандидатите/участниците се задължават да спазват действащите национални и международни стандарти в тази област;
5. Предлаганите лекарствени продукти следва да съответстват на техническата спецификация ;
6. Наличие на транспортни средства, изградена аптечна мрежа и складова база;
7. Лица отговарящи за контрола на качеството.
8. Остатъчният срок на годност на лекарствените продукти към датата на доставка не трябва да бъде по-малък от 60 % от обявения върху опаковката срок на производителя;
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател за оценка на техническото предложение- представени оторизации; тежест: 10
Показател: Показател за оценка на ценовото предложение ; тежест: 90
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа, в сградата на МБАЛ "Д-р Ат.Дафовски" - АД, деловодство - етаж V, до седем дни преди изтичане на срока за подаване на офертите и след заплащане на определената такса в размер на 20,00 лв./крайна цена/ в касата на лечебното заведение или по банков път по сметка:IBAN:BG42BUIB78971006072611, BIC:BUIBBGSF при банка СИБ, клон Кърджали.
Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят.
Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото при закупуването й или на сайта на лечебното заведение.
При поискване от заинтерисованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, възложителят я изпраща за сметка на лицето отправило искането.
Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД гр.Кърджали - www.hospital-kj.com, ведно с публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г. Час: 14:00
Място
В сградата на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, етаж V, зала.
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно нормата на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от Закона за обществените поръчки
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за кръв и кръвотворни органи
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за кръв и кръвотворни органи
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
3)
Количество или обем
Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата
Прогнозна стойност, без ДДС
72000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за сърдечно-съдова система
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за сърдечно-съдова система
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
3)
Количество или обем
Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата
Прогнозна стойност, без ДДС
2500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за пикочо-полова система и полови хормони
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за пикочо-полова система и полови хормони
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
3)
Количество или обем
Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата
Прогнозна стойност, без ДДС
1500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за мускулно-скелетна система
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за мускулно-скелетна система
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
3)
Количество или обем
Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата
Прогнозна стойност, без ДДС
36500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за нервна система
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за нервна система
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
3)
Количество или обем
Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата
Прогнозна стойност, без ДДС
56000 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за сензорни органи
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за сензорни органи
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
3)
Количество или обем
Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата
Прогнозна стойност, без ДДС
1500 валута BGN
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12