Версия за печат

00848-2014-0001

BG-Кърджали: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД, бул."Беломорски" №53, За: Снежана Карагьозова, Р България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 68241, Факс: 0361 68295

Място/места за контакт: МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти по обособени позиции за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД гр.Кърджали

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: бул."Беломорски" №53, МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД - болнична аптека
Код NUTS: BG425
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодично повтарящи се доставки на лекарствени продукти за нуждите на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, гр. Кърджали – след писмени заявки, съгласно приложената количествена спецификация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност без ДДС
170000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата определена за всяка обособена позиция поотделно, както следва: І. Кръв и кръвотворни органи– 500,00 /петстотин/лв.;ІІ. Сърдечно-съдова система - 10,00 /десет/лв.;ІІІ. Пикочо-полова система и полови хормони - 5,00 /пет/лв.;ІV. Мускулно-скелетна система - 250,00 /двеста и петдесет/лв.;V. Нервна система – 450,00 /четиристотин и петдесет/лв.;VІ. Сензорни органи - 5,00 /пет/лв.;Кандидатът или участникът избира сам формата на гаранцията за участие – банкова гаранция или парична. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на представяне на офертата. Когато кандидатът или участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по сметката, посочена в обявата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. Кандидатът или участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на представяне на офертата, и че е за настоящата обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва отсрочено, чрез банков превод в левове, в срок предложен от участника /в дни/, не по-малък от 60/шестдесет/ дни след представяне на фактурата, приемо-предавателен протокол и заявка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик 1 - “Документи за подбор”- В този плик се поставят документите отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите:1.Списък на документите, съдържащ вида и броя на документите в офертата – подписан и подпечатан от участника;2. Заявление за участие – попълва се Образец № 1;3. Административни сведения - попълва се Образец № 2; 4. Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; 5. Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; 6. Регистрационни документи на участника:единен индентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице; копие от документ за самоличност, когато участника е физическо лице или едноличен търговец;7. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти – копие;8. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия;9. Документ за закупена тръжна документация – копие;10. Документ за внесена гаранция за участие –оригинал на банковата гаранция за участие или копие на вносната бележка /платежното нареждане/;11. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 ЗОП – попълва се Образец № 5 , Образец № 6 и Образец № 7.Забележки: Изискванията на буква “и” се отнасят до управителите или членовете на управителни органи на участниците, в случай, че членовете са юридически лица – за техните представители в съответния управителен орган, както и подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им.12. Кратка анотация / представяне за досегашната дейност на участникът по предмета на поръчката;13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата;14. Декларация за приемане на условията по договора – Образец №13;15. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние съгласно чл.50 от ЗОП;16. Минимални изисквания за техническите и квалификационни възможности на кандидатите съгласно чл.51 от ЗОП.17. Друга информация посочена в документацията за участие;18. Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 8; Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват:имената на подизпълнителите и процентът от общата стойност на поръчката или конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще се изпълнява от подизпълнител.19. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 9;Забележка: Декларацията се попълва от всеки подизпълнител и всеки един от тях представя документи по точки 6,10,14 и 15.20. Декларация за участие по обособени позиции – Образец №14Забележка: Ако кандидатите или участниците участват като обединение или консорциум представят документи за участие съгласно изискванията на ЗОП. „Плик №2 - „Предложение за изпълнение на поръчката по обособена позиция №………………” – В този плик се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката: а) Техническа оферта Образец №12 по обособена позиция №…………………,б) Приложение №1 към техническата оферта по обособена позиция №……………. - на електронен и хартиен носител;в) Оторизационни писма. Плик №3 - „Предлагана цена по обособена позиция №……………….” – В този плик се поставя ценовото предложение на участника: а) Образец №11 „Ценова Оферта” по обособена позиция №……………….;б) Приложение №2 към ценовата оферта по обособена позиция №…………….. – на електронен и хартиен носител;Извън плик №3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната финансова година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството; За новорегистрираните участници баланс, отчет за приходите и разходите от датата на регистрация до предходното отчетно тримесечие.; 2. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, който са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е започнал дейността си.
Минимални изисквания: 1. Да представи копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за предходната финансова година, заверен съгласно изискванията на Закона за счетоводството; За новорегистрираните участници баланс, отчет за приходите и разходите от датата на регистрация до предходното отчетно тримесечие. 2. Минимален оборот за последните три години от изпълнени сходни с предмета на поръчката договори– не по малко 300 000лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък с основните договори за доставка на лекарствени продукти за последните три години /2011, 2012 и 2013г. вкл. до крайния срок за подаване на оферти/, включително стойностите, датите и крайните клиенти. 2. Минимум 5/пет/ броя референции/препоръки за добро изпълнение/ за последните три години /2011, 2012 и 2013г. вкл. до крайния срок за подаване на оферти/ като поне две от предходната или текущата година, с телефони за връзка с подписалия референцията. 3. Кандидатите/участниците трябва да притежават разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, издадено от ИАЛ към МЗ. 4. Кандидатите/участниците трябва да притежават лицензия за търговия с наркотични вещества за медицински цели, когато се предлага доставка на такива. 5. Декларация, че оферираните лекарствени продукти отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина /ЗЛПХМ/ - притежават разрешение за употреба в страната и разрешение за продажба на всяка отделна партида, издадена от Изпълнителната агенция по лекарствата. 6. Декларация, че оферираните лекарствени продукти са с регистрирана пределна цена, по съответния ред; 7. Декларация, че оферираните лекарствени продукти са придружени с кратка характеристика на български език съдържаща информация по чл.34, ал.1 от ЗЛПХМ. 8. Декларация, че опаковката на оферираните лекарствените продукти отговаря на изискванията на Глава VІ от ЗЛПХМ; 9. Списък на техническото оборудване и складова база, документи за собственност или договори за ползване; 10. Списък на лицата отговарящи за контрола на качеството, документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които ще отговарят за извършването на поръчката 11. Декларация за срока на годност на предлаганите лекарствени продукти;
Минимални изисквания: 1. Да имат сключени минимум 10/десет/ договора за последните три години /2011, 2012 и 2013г. вкл. до крайния срок за подаване на оферти/ за доставка на лекарствени продукти, като поне 2/два/ сключени договора през предходната или текущата година; 2. Да имат добра търговска репутация и опит в изпълнението на подобни поръчки, свързани с предмета на настоящата поръчка; 3. Разрешения и документи доказващи техническеската правоспособност и възможности на кандидата за изпълнение на поръчката; 4. При изпълнение на поръчката кандидатите/участниците се задължават да спазват действащите национални и международни стандарти в тази област; 5. Предлаганите лекарствени продукти следва да съответстват на техническата спецификация ; 6. Наличие на транспортни средства, изградена аптечна мрежа и складова база; 7. Лица отговарящи за контрола на качеството. 8. Остатъчният срок на годност на лекарствените продукти към датата на доставка не трябва да бъде по-малък от 60 % от обявения върху опаковката срок на производителя;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател за оценка на техническото предложение- представени оторизации; тежест: 10
Показател: Показател за оценка на ценовото предложение ; тежест: 90

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа, в сградата на МБАЛ "Д-р Ат.Дафовски" - АД, деловодство - етаж V, до седем дни преди изтичане на срока за подаване на офертите и след заплащане на определената такса в размер на 20,00 лв./крайна цена/ в касата на лечебното заведение или по банков път по сметка:IBAN:BG42BUIB78971006072611, BIC:BUIBBGSF при банка СИБ, клон Кърджали. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва на мястото при закупуването й или на сайта на лечебното заведение. При поискване от заинтерисованото лице, придружено от платежен документ за стойността на документацията, възложителят я изпраща за сметка на лицето отправило искането. Достъп до настоящата документация е предоставен и на официалната интернет страница на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" АД гр.Кърджали - www.hospital-kj.com, ведно с публикуването на Обявлението в Регистъра на обществените поръчки

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на МБАЛ "Д-р Атанас Дафовски" - АД, етаж V, зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно нормата на чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за кръв и кръвотворни органи
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за кръв и кръвотворни органи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без ДДС
72000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за сърдечно-съдова система
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за сърдечно-съдова система

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без ДДС
2500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за пикочо-полова система и полови хормони
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за пикочо-полова система и полови хормони

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без ДДС
1500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за мускулно-скелетна система
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за мускулно-скелетна система

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без ДДС
36500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за нервна система
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за нервна система

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без ДДС
56000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Лекарствени продукти за сензорни органи
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за сензорни органи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в приложение 1 към документацията за участие в процедурата

Прогнозна стойност, без ДДС
1500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12