Версия за печат

02724-2014-0009

BG-Кюстендил: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016275060180

Държавно ловно стопанство "Осогово" гр.Кюстендил - Териториално поделение на ЮЗДП гр.Благоевград, ул."Спартак" №52 Б, За: Поля Кирилова-технически секретар, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 552051, E-mail: ddsosogovo@abv.bg, Факс: 078 552050

Място/места за контакт: Административна сграда на ТП ДЛС "Осогово"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.dls-osogovo.com.

Адрес на профила на купувача: www.dls-osogovo.com.

Електронен достъп до информация: www.dls-osogovo.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Ловно и горско стопанство

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Предоставяне на услуги по застраховане за една година: 1. „Гражданска отговорност“ на автомобилите, собственост на ТП ДЛС “Осогово” 2.”КАСКО на МПС” – всички рискове за ППС на автомобилите, собственост на ТП ДЛС “Осогово” 3.Групова застраховка “Злополука” за служителите на ТП ДЛС “Осогово” 4.“Гражданска отговорност” при използване на огнестрелно оръжие” за служители на ТП ДЛС “Осогово” 5.Застраховка “Недвижимо имущество” за сгради, собственост на ТП ДЛС “Осогово”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 6 (06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги))
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТП ДЛС "Осогово" гр.Кюстендил
Код NUTS: BG415
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предоставяне на услуги по застраховане за една година: 1. „Гражданска отговорност“ на автомобилите, собственост на ТП ДЛС “Осогово” 2.”КАСКО на МПС” – всички рискове за ППС на автомобилите, собственост на ТП ДЛС “Осогово” 3.Групова застраховка “Злополука” за служителите на ТП ДЛС “Осогово” 4.“Гражданска отговорност” при използване на огнестрелно оръжие” за служители на ТП ДЛС “Осогово” 5.Застраховка “Недвижимо имущество” за сгради, собственост на ТП ДЛС “Осогово”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

66510000

Описание:

Застрахователни услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1.Сключване на застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилите и „Злополука“ на лицата/местата за 23(двадесет и три) бр. МПС на ТП ДЛС „Осогово”; 2.Сключване на застраховка „Каско” на 6 бр. товарни и леки автомобили; 3.Сключване на групова застраховка „Трудова злополука“, съгласно Наредба за задължително застраховане на работниците и служителите за риска „трудова злополука“ за 53 бр. служители на ТП ДЛС „Осогово”; 4.Сключване на застраховка “Гражданска отговорност” при притежаване и ползване на огнестрелно оръжие – за 29 бр. служители на ТП ДЛС „Осогово”; 5.Сключване на застраховка „Недвижимо имущество“ за 3 бр. сгради, собственост на ТП ДЛС „Осогово”.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие, съгласно чл. 59, ал. 2 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата е в размер на 123,50лв. (сто двадесет и три лева и петдесет стотинки).Гаранцията за участие във формата на парична сума трябва реално да е постъпила по сметката на Възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава, безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик № 1. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 59, ал. 3 и чл. 60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката, се внася, респ. се представа след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранцията във формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя – IBAN: BG79 CECB 9790 10E0 1829 00, BIC: CECB BGSF, Банка: „Централна кооперативна банка” АД, клон Кюстендил, а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в левове по банков път за всяка издадена застрахователна полица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Кандидатите следва да притежават валиден лиценз/разрешение за извършване на застрахователна дейност, издаден от Комисия по финансов надзор и включващ в съдържанието си всички застраховки, предмет на настоящата процедура.За участниците трябва да са налице обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.5 и чл.47,ал.2,т.1 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от годишния баланс и от отчета за приходите и разходите за 2011 г. и 2012 г. В случай, че юридическото лице е създадено през 2012 г. се представят горецитираните документи към 31.12.2012 г., а ако е новосъздадено се прилага декларация в свободен текст за това обстоятелство.Декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с този на настоящата поръчка, изпълнени от участника през предходните три години - с посочване на стойността на всеки договор, датата на изпълнение и получателите по всеки договор - Приложение № 13 към документацията. Декларацията може /не е задължително/ да бъде придружена от препоръки за доброто изпълнение по всеки или по някои от договорите.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Съгласно документацията.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Нотариално заверено копие от Лиценз за извършване на застрахователна дейност, издаден от Комисия по финансов надзор, валиден към момента на подаване на офертата и включващ в съдържанието си застраховките, предмет на настоящата процедура.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Съгласно документацията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Лиценз за извършване на застрахователна дейност, издаден от Комисия по финансов надзор, валиден към момента на подаване на офертата и включващ в съдържанието си застраховките, предмет на настоящата процедура

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава от деловодството на ТП ДЛС „Осогово”, всеки работен ден от 09.00 до 16.00 часа в периода от публикуване на обявлението до 13.02.2014г. включително срещу представяне на документ за внесена такса в касата на предприятието в размер на 10.00 (десет) лева без ДДС или 12.00 (дванадесет) лева с ДДС – невъзстановима сума, представляваща стойността на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на ТП ДЛС "Осогово" - гр.Кюстендил, ул."Спартак" № 52 Б

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При условията на чл.68, ал.3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ