Версия за печат

02711-2014-0010

BG-Попово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение ДЛС "Черни Лом" гр.Попово към "СИДП ДП" гр.Шумен, бул."Михаил Маджаров" № 68, За: инж.Стела Атанасова, Р.България 7800, Попово, Тел.: 0608 42047, E-mail: dls.cherni_lom@dpshumen.bg, Факс: 0608 44105

Място/места за контакт: ТП ДЛС"Черни Лом" гр.Попово

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.dpshumen.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2014г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Административната сграда на ТП ДЛС"Черни Лом" гр.Попово
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2014г.“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197640, 30124400, 30192160, 30197620, 24910000, 30192350, 30192132, 30197200, 30197210, 30199500, 30125100, 30125110, 30125120, 30192121, 30192125, 22851000, 22813000, 22800000, 30190000, 30192000, 22600000

Описание:

Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Кутии с телчета за телбод
Коректори
Хартия за писане
Лепила
Ленти за касови апарати с фискална памет
Резервни графити (мини) за автоматични моливи
Папки с пръстени за захващане на страниците и кламери
Папки с пръстени за захващане на страниците
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Тонер за фотокопирни машини
Химикалки
Маркери
Класьори
Счетоводни книги
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Различни машини, оборудване и принадлежности за офиса
Принадлежности за офиса
Мастило

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2014г.“

Прогнозна стойност без ДДС
3000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранциите за участие съгласно чл.59, ал.2 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата се внася в касата на ТП или по следната сметка на Възложителя:IBAN: BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка: Уни кредит Булбанк - гр.Попово и е в размер на 30,00лв (тридесет лева). Гаранцията за участие, във формата на парична сума, трябва реално да е постъпила по сметката на възложителя към момента на изтичане на крайния срок за подаване на офертите за участие. Гаранцията за участие под формата на банкова такава ,безусловна и неотменяема учредена в полза на възложителя се представя в оригинал към плик№1 към офертата на кандидата . 2.Гаранция за изпълнение съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчката, се внася, респ. се представа след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката преди сключване на договора. Гаранцията под формата на парична сума се внася по банков път по сметка на възложителя – IBAN: BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка: Уни кредит Булбанк - гр.Попово ,а банковата гаранция – оригинал на безусловна, неделима и неотменяема банкова гаранция, издаден от българска или чуждестранна банка следва със срок на валидност: » за гаранцията за участие - с 30 (тридесет) дни по-дълъг от срока на валидност на офертата; » за гаранцията за изпълнение – с 45 (четиридесет и пет) дни по-дълъг от срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно проекто договора към документацията.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че за изпълнител бъде избран участник – обединение на физически и/или юридически лица, преди подписването на договора, обединението – участник в процедурата следва да се регистрира като самостоятелно юридическо лице, което се счита обвързано с офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата не може да участва кандидат, който не отговаря на изискванията по чл.47 от ЗОП. 2.Изискуеми документи - съгласно чл.56 и сл. от ЗОП и документацията за провеждане на процедурата, достъп до която е осигурен на сайта на "СИДП ДП" гр.Шумен с адрес: www.dpshumen.bg - раздел: "ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА"
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл.50 от ЗОП. - годишен баланс за 2010, 2011 и 2012г.; - отчет за приходите и разходите на кандидата за 2010, 2011 и 2012 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно посочените в документацията.
Минимални изисквания: Съгласно посочените в документацията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

„Доставка, чрез покупка, на канцеларски материали съгласно утвърден списък за нуждите на ТП ДЛС”Черни Лом”Попово за 2014г.“

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата от 20,00 лв. (двадесет лева) без вкл. ДДС, може да се заплати на касата на ТП ДЛС "Черни Лом" гр.Попово, с адрес: гр.Попово, обл.Търговище, бул."Михаил Маджаров" № 68 или чрез заплащането й по банков път по сметката на Възложителя- IBAN: BG63UNCR70001521388161, BIC: UNCRBGSF, при банка: Уни кредит Булбанк - гр.Попово . При постъпило писмено поискване от заинтересованото лице възложителят изпраща документацията за участие, за сметка на лицето, отправило искането. Докуменатацията може да бъде получена и от деловодството на стопанството с адрес : гр.Попово, обл.Търговище, бул. "Михаил Маджаров" № 68, всеки работен ден до 16.30 часа в срока посочен като краен срок за получаване на документацията за участие в настоящото обявление вкл. , след нейното заплащане на цена посочена по-горе.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на ТП ДЛС"Черни Лом" гр.Попово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата поръчка се възлага съобразно реда посочен в чл.64, ал.3 от ЗОП - документацията е публично достъпна на сайта на "СИДП ДП" гр.Шумен с адрес:www.dpshumen.bg - раздел"ПРОФИЛ НА КУПУВАЧА"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ