02851-2014-0004
Технически редакции | ||
13.01.2014 09:33 ч. : | 10/01/2014 19:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
13.01.2014 09:33 ч. : | 10/01/2014 19:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Дирекция " Управление на собствеността и социални дейности" - Министерство на вътрешните работи, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Eлена Гаврилова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822517, Факс: 02 9813010
Място/места за контакт: ДУССД-МВРИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mvr.bg.
Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:
Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис І" №124, За: М. Александрова, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9823061
Място/места за контакт: ДУССД-МВРАдреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис І" №124, За: Живка Даскалова, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9822274
Място/места за контакт: ДУССД-МВРМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществен ред и сигурност
НЕ
Доставка на хляб за служителите от СОБТ – МВР.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хляб за служителите от СОБТ-МВР.
15810000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Доставка на хляб за служителите от СОБТ-МВР в рамките на определената прогнозна стойност на обществената поръчка.
НЕ
НЕ
12
Гаранция за участие в процедурата - 40.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3 % от стойността на договора без включен ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума; 2. банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN BG 60 UNCR 9660 3320 3610 10, BIC код UNCRBGSF, Уникредит Булбанк АД, клон "Батенберг", на името на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се предоставя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, предоставена в оригинал преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс 30 /тридесет/ дни. Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато участникът/изпълнителят е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма когато участникът: 1. оттегли офертата си след изтичане срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договора за обществената поръчка.
1. Условия при образуване на предлаганата цена - предложената цена да е в лева с включен ДДС и всички дължими такси, франко мястото на изпълнение на поръчката съгласно приложения образец на "Ценова оферта". 2. Условия и начин на плащане: Чрез банков превод, по сметка посочена от Изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура за отчетния период и посочени стокови разписки за направените доставки . Доставната цена на хляба ще се актуализира чрез “Системата за агропазарна информация” (САПИ) ООД, гр. София на 3 (три) месеца. Процентното съотношение между предложената цена от определения участник за изпълнител на поръчката и осреднената за гр. София цена на едро за хляба, обявена в периодичния бюлетин на “Системата за агропазарна информация” ООД – Министерство на земеделието и храните (САПИ) ООД за гр. София към момента на подаване на офертата се записва в договора и остава постоянна величина. Промяна в цените на хляба ще се прави, когато последната актуална цена на продукта се различава с повече от -3% или +3% от цената, обявена в периодичния бюлетин на “САПИ” ООД, предоставен от Изпълнителя за периода посочен от Възложителя. Процентното съотношение между двете цени (К) се запазва през целия период на действие на договора, където: К= (Цена предложена / Цена САПИ) х 100 в % К - процентно съотношение между предложената от участника цена за продукта и цената на САПИ ООД, към момента на подаване на офертата. Актуализация на цените на хляба, ще се извършва по следната формула: Цена на продукта = К х Цена САПИ за съответния отчетен период Цена САПИ – цена на едро с включен ДДС от “САПИ” ООД за гр. София за съответния отчетен период.
ДА
1. Срок за изпълнение на поръчката -до изчерпване на сумата по сключения договор, но не повече от 12 месеца. Доставките се изпълняват от 7.00 до 15.00 часа всеки работен ден, от понеделник до петък, след предварителна заявка.
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Оферта, съгласно приложения образец; 3. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод. За физически лица - копие от документа за самоличност. За чуждестранните физически лица - копие от съответен еквивалентен документ; 4. За участници обединения, които не са юридически лица, да се предостави документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия, както и заверено копие от дружествения договор; 5. Документ за внесена гаранция за участие с печат на банката наредила превода, ако гаранцията е във вид на парична сума; 6. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.2 и 3, ал.2, т.1, т.2а, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице посочените в чл. 47, ал. 1, т.2 и 3, ал.2, т.1, т.2а, 3 и 4 и ал.5, т.2 от ЗОП обстоятелства. 7. Декларация за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП. Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП; 8. Актуално удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните (обн. ДВ, бр.90/1999 г., изм. и доп. ДВ бр.80/2010 г.) за производство и търговия с храни, издадени от компетентен орган. Удостоверението да е заверено от участника с гриф “Валидно, вярно с оригинала”. 9. Доказателства за икономическо и финансово състояние; 10. Доказателства за технически възможности; 11. Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 12. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда такива както, вида на работите, които ще изпълняват и дела на тяхното участие. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл. 56, ал.1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, следва да бъдат представени за всеки един от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Да се представи и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. 13. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;документите по чл. 56, ал. 1, т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 във връзка с чл. 25, ал.8 от ЗОП; 14. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т.1 се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1, т.4, 5, 6 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод; 15. Декларация за приемане условията в проекта на договора; 16. Актуален бюлетин на “САПИ” ООД към датата на подаване документите, за цената на едро на хляба с включен ДДС за гр. София. 17. Декларация за срока на валидност на офертата; 18. Декларация, че участникът приема определените от възложителя начин и форми на плащане; 19. Декларация от участника, че приема мястото на изпълнение на поръчката; 20. Срок за изпълнение на поръчката; 21. Предлагана цена;
1. Заверени "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника, копия от баланса и отчета на приходите и разходите за предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.). в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си. 2. Декларация за оборота, реализиран от доставка на хляб - предмет на поръчката (в стойност) за предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Участникът следва да има реализиран оборот от храни, идентични или сходни с предмета на поръчката общо за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012г.) в размер не по-малък от 7500,00 лв. без ДДС. * Под сходен предмет с предмета на поръчката се разбира доставка на хляб и хлебни изделия.
1. Декларация от участника, че има въведена система за безопасност на храните- НАССР, съгласно действащото законодателство. 2. Справка – декларация от участника, че разполага със собствени, наети или на друго основание специализирани транспортни средства, съгласно раздел IV" Изисквания при транспорт на храни" от Наредба № 5 ОТ 25 май 2006г. за хигиена на храните на Министерство на здравеопазването, отговарящи на изискванията за транспортиране на хранителни продукти в съответствие с европейските и национални нормативни актове и придружени с валидни удостоверения за регистрация. Всички удостоверения за регистрация следва да са издадени от компетентни органи - след 01.01.2007г. В декларацията участникът да посочи и основанието на което разполага с транспортните средства.
1.Участникът да има въведена система за безопасност на храните- НАССР, съгласно действащото законодателство. 2. Участникът да разполага минимум с две собствени, наети или на друго основание специализирани транспортни средства, отговарящи на изискванията за транспортиране на хранителни продукти в съответствие с европейските и национални нормативни актове, съгласно Наредба № 5 ОТ 25 май 2006г. за хигиена на храните на Министерство на здравеопазването.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
Български
90
Д "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис І" №124
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача на сайта на МВР.
НЕ
НЕ
1. Документацията за участие в процедурата не се закупуват, а се публикува на профила на купувача. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл.29, ал.1 от ЗОП на български език. 3. Възложителят публикува разясненията в законоустановения срок от постъпване на искането на профила на купувача. 4. Договор по настоящата обществена поръчка ще бъде сключен след осигуряване на финансови средства.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП или в 10-дневен срок от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно условията по чл.120 от ЗОП.
Сектор "Правно-нормативно обслужване" - ДУССД - МВР, ул."Княз Борис I" № 124, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9827020, Факс: 02 9813010
10.01.2014 г.