Версия за печат

00237-2014-0002

BG-Аксаково: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093385

Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" №58б, За: Петранка Стоилова, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 916512, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762027

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

"Избор на изпълнител на дейности по експлоатация на "Регионално депо за общини Варна, Аксаково и Белослав, включващо съоръжения, инсталации, площадки за третиране, рециклиране и обезвреждане на неопасни отпадъци (битови, строителни и зелени)"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предметът на процедурата касае изпълнение на дейности на територията на Община Аксаково на юг от село Въглен. Регионалното депо за общините Варна, Аксаково и Белослав е разположено в имоти, намиращи се на територията на с. Въглен, община Аксаково, област Варна. Същото се намира на около 200 м от съществуващото депо за битови отпадъци, на 1,5 км от с. Въглен и на разстояние от центъра на общините : Варна – 10,0 км, Аксаково – 4,4 км и Белослав – 16,4 км.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В рамките на настоящата обществена поръчка от Изпълнителя ще бъдат извършвани дейности по третиране на битови и неопасни отпадъци, рециклиране на строителни и депониране на инертни отпадъци и компостиране на зелени отпадъци, включващи основни дейности, съгласно НАРЕДБА № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци., Раз. III, Комплексно разрешително № 461-НО/2013г. и Работни проекти „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Варна“ и „Депо за инертни отпадъци“. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите са посочени в Техническата спецификация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90530000

Описание:

Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Прединвестицинно проучване за управление на отпадъците в регион Варна, прогнозните количества отпадъци, които се очаква да постъпят в регионалното депо през периода на изпълнение на поръчката са, както следва: - битови/неопасни отпадъци за депониране - 539758 т. - строителни отпадъци за рециклиране и обезвреждане - 1388544 т. - зелени отпадъци за компостиране - 69252 т.

Стойност, без да се включва ДДС
12880054.58 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 1% от стойността на предмета на поръчката – 128 800.55 лв. /сто двадесет и осем хиляди и осемстотин лева и петдесет и пет стотинки/.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите. Примерен образец на банкова гаранция за участие е приложен в документацията.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума, тя се внася по сметка:Титуляр: Община Аксаково; Банка: ЦКБ АД Варна, BIC: CECBBGSF; IBAN: BG71СЕСВ97903332010500.В платежното нареждане за внасяне на гаранция по банковата сметка на Възложителя трябва да е посочена процедурата за която се кандидатства. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от общата пределна цена на договора според офертата на участника.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка на община Аксаково: Сметка на Възложителя: IBAN BG71СЕСВ97903332010500; BIC СЕСВВGSF при ЦКБ АД клон Варна.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Аксаково, че е за настоящата обществена поръчка. В случай на представяне на банкова гаранция е препоръчително да се ползва образеца, включен в документацията за участие. Ако участникът представи банкова гаранция във форма, различна от предложения образец, то следва задължително съдържанието й да бъде възприето изцяло от образеца на Възложителя. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва обществената поръчка за която се представя гаранцията.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за изпълнение е със срок на валидност – крайния срок на договора и се освобождава от Възложителя съгласно условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се финансира със средства от бюджетите на общините Аксаково, Варна и Белослав. Цената на услугата се заплаща ежемесечно от Възложителя в срок до 30 (тридесет) дни от представянето на фактура, съобразно условията на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците,вкл.членове на обединение и подизпълнители,само ако не са регистрирани в търг.регистър към Агенцията по вписвания на РБългария и не са посочили валиден ЕИК в попълнения от тях формуляр (съответно 2,3 или 5) представят следните документи за регистрация:- Местни и чуждестранни физ.лица представят копие на документ за самоличност.- Местни юрид.лица представят копие на документ за регистрация и оригинал на удостоверение за акт.състояние,валидно към датата на подаване на офертата.-Чуждестранни юрид.лица и търговци представят документ за регистрация или еквивалентен документ,изд.от съд. или админ.орган на държавата,в която са установени.Документът трябва да е валиден към датата на подаване на офертата.От този документ трябва да личи датата на първонач.регистрация на лицето,неговият текущ юрид. и търг. статут и физич.лица,които имат правомощия да представляват лицето към датата на издаване на документа.Допустимо е това изискване да се изпълни чрез 2 отделни документа (напр.,копие на оригин.документ за регистрация,независимо от датата му,и оригинал на удостоверение за актуал.състояние след посочената дата).Документи за регистрация,които са на чужд език,се представят с офиц.превод. При участие на обединения,които не са юрид.лица,уч-ците в обединението трябва да скл. договор за създаване на обединението за участие в процедурата и за изпъл-е на поръчката.Договорът трябва да отговаря на изискванията посочени в Раздел VІ.3) "Доп.информация" в настоящото обявление.Когато уч-кът предвижда участието на подизпълнители при изпълн-е на поръчката,същите трябва да са посочени в декларация Обр.4,а всеки подизпълнител трябва да представи декларация за съгласие по Обр.5.Съгл. чл.47,ал.8 от ЗОП изискванията по чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47,ал.2,т.1,2а,3,4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите.Уч-кът следва да посочи вида на работите,които подизпълнителите ще извършват,както и дела на тяхното участие.Лице,дало съгласието си и посочено като подизпълнител в 1оферта,няма право да подава самостоятелна оферта,вкл. да участва като съдружник в обединение,подаващо др.оферта.Когато се предвижда участие на подизпълнители,уч-кът ще отговаря за действията и бездействието на подизпълнителите като за свои.В случаите,когато подизпълнител осигурява ключов персонал или ключов технич.капацитет,същият трябва да отговаря на посочените в документацията изисквания към съответния ресурс. Адм.изисквания към участниците:За участника,вкл. всички членове на обединение и подизпълнителите,трябва да не са приложими ограничит.условия за участие,посочени в чл.47,ал.1,т.1 /с изкл.на буква „е”/,т.2 и 3,ал.2,т.1,2а(предложение първо),3,4 и 5 и ал.5 на ЗОП.Участникът,вкл.всички членове на обединение и всички подизпълнители (независимо дали са физ.или юрид.лица),трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.2 и 3,ал.2 т.1,2а(предложение първо),3 и 4 и ал.5 т.2 по реда на чл.47,ал.6 от ЗОП.Физ.лица,участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизпълнители),а по отношение на юрид.лица-съответните физ.лица в обхвата на чл.47,ал.4 от ЗОП,трябва да представят лични декларации относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,т.1 /с изкл. на буква „е”/,ал.2,т.5 и ал.5,т. 1 от ЗОП.Изискв. по Регламент 966/2012 на Евр.съвет и Съвета на ЕС:1.По отношение на уч-ка,вкл.съдружниците в обединение и подизпълнителите,трябва да не са налице обстоятелствата,предвидени в чл. 106,107 и 109, пар.2 б.”а” Регламент 966/2012 на Евр.парламент и Съвета на ЕС относно финан.правила,приложими за общия бюджет на Съвета.2.По отношение на уч-ка,вкл.съдружниците в обединение и подизпълнителите,трябва да не са налице обстоятелства,съгласно чл.57 от Регламент 966/2012 и предвидени в чл.19,ал.1 от „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл.52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на ОП,съфинансирани от структурните и Кохезионния фонд на ЕС”.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Декларация на участника, съдържаща информация за общия оборот и оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката за последните три финансово приключили години, в зависимост от датата на регистрация. Представя се Копие на отчета за приходите и разходите (части от отчета, касаещи годишния му оборот), за последните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че документите са видими чрез сайта на Търговския регистър при Агенция по вписванията е допустимо позоваване на обстоятелството, вместо представянето на гореописаните документи.; В случай, че в ОПР на лицето не са разграничени приходите от продажби по различни икономически дейности, трябва да се представи заверено копие на годишната статистическа справка за разпределение на приходите по икономически дейности. Ако изискваните данни не се съдържат в статистическата справка, или такава не се съставя в държавата по седалището на лицето, лицето трябва да представи допълнителна декларация с данни за подробното разпределение на приходите от продажби по видове дейности, от която да личат данните, посочени от лицето в декларацията. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. Забележка: Под текста „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират изпълнени дейности по експлоатация вкл. депониране и обезвреждане на неопасни отпадъци на законно изградени депа за неопасни отпадъци.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да е реализирал оборот от дейности, сходни с предмета на поръчката не по-малко от 3 000 000.00 лв. (три милиона) лева без ДДС за последните 3 (три) финансово приключили години в зависимост от датата на регистрация . В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, а документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация - списък на договорите, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертите, като са посочени стойности, дати и възложители, придружен от препоръки за добро изпълнение (референции) или др. документи издадени от Възложител или ползвател на услугата с изпълнени дейности, период на изпълнение, доказващи изпълнението на минималните изисквания за технически възможности на участника. При участие на обединение се представя декларацията само от лицата, чрез които участникът доказва изпълнението на минималните изисквания. 2. Списък - декларация за предложения персонал за изпълнение на поръчката – (по образец), придружен от: - професионални автобиографии (по образец); - документи, удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените към персонала минимали изисквания по отношение на образование, професионална квалификация и опит; 3.Заверено копие от валиден сертификат (еквивалент). В случай, че валидността на документа е за срок, по кратък от 1 година, участникът представя и декларация, гарантираща продължаване действието на сертификата. 4. Заверено копие от валиден сертификат (еквивалент). В случай, че валидността на документа е за срок, по кратък от 1 година, участникът представя и декларация, гарантираща продължаване действието на сертификата. 5. Заверено копие от валиден сертификат (еквивалент). В случай, че валидността на документа е за срок, по кратък от 1 година, участникът представя и декларация, гарантираща продължаване действието на сертификата. Забележка: Под текста „сходни с предмета на поръчката” следва да се разбират изпълнени дейности по експлоатация вкл. депониране и обезвреждане на неопасни отпадъци на законно изградени депа за неопасни отпадъци.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има изпълнен минимум 1 (един) договор през последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертите, сходен с предмета на поръчката. 2. Участникът следва да разполага най-малко със следния персонал за изпълнение на поръчката, който да отговаря на изискванията: 2.1. Управител на депото – 1 бр. Образование: висше – инженерно техническо, икономическо или юридическо; Опит: минимум 3 години опит като ръководител на организация и/или звено в определена организационна структура. 2.2. Оператор на електронна везна – 1 бр. Образование: средно – техническо или икономическо Опит: Минимум 1 година опит за работа с компютър. 2.3. Оператор на Компактор – 1 бр. Образование: средно Опит: като оператор на пътно-строителна техника - Минимум 1 година професионален опит 2.4. Оператор на булдозер - 2 бр. Образование: средно Опит: като оператор на пътно-строителна техника от посочения вид - Минимум 1 година професионален опит 2.5. Оператор на челен /колесен/ товарач/багер от посочения вид – 3 бр. Образование: средно Опит: като оператор на пътно-строителна техника - Минимум 1 година професионален опит 2.6. Оператор на самосвал – 1 бр. Образование: средно Опит: шофьор с категория „С” - Минимум 1 година професионален опит 2.7. Оператор на хидротехнически съоръжения на депото – 1 бр. Образование: Висше– специалност строителен инж. по специалността В и К или инж. хидротехническо/Хидромелиоративно строителство. Опит: Минимум 5 години професионален опит; 2.8. Оператор на механично и ел. оборудване – 1 бр. Образование: Висше – специалност машинен или електро- инженер. Опит: Минимум 5 години професионален опит; 2.9. Оператор на компостираща инсталация – 1 бр. Образование: Висше – биотехнолог или инженер – еколог; Опит: Минимум 2 години професионален опит; 2.10. Оператор на трошачна/шредер инсталация – 1 бр. Образование: средно – техническо образование; 2.11. Общи работници – 5 бр.( Допълнителни общи работници се наемат от Оператора по договор, като броят им е по преценка на участника) 2.12. Охрана - Операторът на депото следва да осигури денонощна охрана съгласно клаузите на договора след неговото сключване. 3. Участникът трябва да притежава валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за внедряване на система за управление на качеството за дейност/и по третиране на отпадъци. 4. Участникът трябва да притежава валиден сертификат по ISO 14001:2004 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за внедряване на система за управление на околната среда за дейност/и свързана/и с управление на отпадъци, третиране на отпадъци. 5. Участникът трябва да притежава валиден сертификат по BS OHSAS 18001:2007 или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за внедряване на система за управление на здравето и безопасността при работа за дейност/и свързана/и с управление на отпадъци, третиране на отпадъци. Участник /както и в случай на обединение/ може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, а документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 229 - 398024 от 26.11.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 9.6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се предоставя срещу заплащане на гише 2 в деловодството в сградата на Община Аксаково на горе посочения адрес в срок до 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите. Участниците имат право да се запознаят с документацията, преди да я закупят, в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Аксаково, ет. 1. Цената на документацията е BGN 9.60 с вкл. ДДС и е изчислена по калкулация на действителните разходи за отпечатване и размножаване според изискванията на чл. 28, ал. 4 от ЗОП. Цената на документацията се заплаща на каса в сградата на Община Аксаково, ет. 1, каса 1, или по банков път по сметка: Титуляр: Община Аксаково Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF IBAN: BG84CECB97908432010500 Код за вид плащане: 447000 Работно време на службите на Възложителя: от 8.00 до 16.30 часа всеки работен ден. Участниците могат да поискат документацията да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като за целта изпратят на посоченото по-горе лице за контакт факс с посочване на заинтересованото лице, адрес, телефон и факс, както и данни за издаване на фактура, и приложат копие на документ за платена цена на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.03.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, Общинска администрация, Заседателна зала-ІІ етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък на присъстващите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Договорът трябва да отговаря на изискванията на чл. 357 от ЗЗД, респективно на чл. 275 и чл. 276 от ТЗ, както и на следните минимални изисквания: 1.Да са идентифицирани съдружниците с пълните им юридически наименования и регистрационни данни (ЕИК или данъчен номер), в случай, че са юридически лица; 2.Да се потвърждава приемането на действията на един или повече от съдружниците в процедурата за възлагане преди датата на учредяване на обединението, вкл. закупуване на документацията, приемане на съобщения от Възложителя в хода на процедурата и др. под.; 3.Да е предвидена солидарна отговорност на съдружниците за изпълнение на поръчката; 4.Да е посочено разпределението на дейностите по изпълнение на поръчката между съдружниците (без да се посочва никаква информация за единични и общи цени); 5.Да е посочен представител/и на обединението, който с договора се упълномощава от съдружниците да изпълнява всички действия от името на обединението, респективно неговите членове, както по време на процедурата за възлагане на поръчката, така и след това по време на изпълнение на договора, ако бъде възложен на обединението, вкл. да получава съобщения и изпраща документи и разяснения на Възложителя по време на процедурата, да сключи договор за изпълнение на поръчката, да приема и да изпраща съобщения от/на Възложителя във връзка с изпълнението на договора, да издава фактури и да приема плащания по договора и др.; 6.Да е предвидено да не се променя съставът на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се промени след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Минималните изисквания за участие в процедурата се прилагат към обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, сертификат, лиценз или друго условие, което се издава според изискванията на нормативен или административен акт на конкретни лица и е необходимо за изпълнение на поръчката, като при това такива изисквания се прилагат с оглед на разпределението на участието на съдружниците в обединението при изпълнение на дейностите, както е предвидено в договора за създаването му. Когато едно лице участва в обединение-участник в процедурата, то няма право да подава самостоятелна оферта, или да е посочено като подизпълнител на друг участник или да участва в друго обединение-участник в същата процедура. Възложителят на поръчката е Бенефициент по проект „Изграждане на Регионална система за управление на отпадъците в регион Варна”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице пореда и условията на чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административо, правно и нормативно обслужване" в общинска администрация Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 916512, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762027

Интернет адрес/и:

URL: www.aksakovo.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ