Версия за печат

02822-2014-0001

BG-гр. Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 200800019

Многопрофилна болница за активно лечение Дева Мария ЕООД, кв. Ветрен, ул. Александър Стамболийски, За: Тодорка Тодорова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 896266, E-mail: eproekti@saintsofia.com, Факс: 056 896282

Място/места за контакт: експерт обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.devamaria.com.

Адрес на профила на купувача: www.devamaria.com.

Електронен достъп до информация: www.devamaria.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на медицински изделия и консумативи за инвазивна кардиология за нуждите на МБАЛ Дева Мария ЕООД гр. Бургас

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МБАЛ Дева Мария, гр. Бургас, кв. Ветрен, ул. Александър Стамболийски
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка включва доставката на медицински изделия и консумативи за инвазивна кардиология и периферна ангиопластика, подробно описани по вид и количества в Техническа спецификация (Приложение № 2 и № 2А) от Документацията за участие. Спецификацията на медицински изделия и консумативи е разделена на десет позиции, включващи 152 групи, както следва: І. Интродюсери и сетове за кардиологична дейност – включва от 1-ва до 11-та позиция. ІІ. Водачи за кардиологична дейност – включва от 12-та до 30-та позиция. ІІІ. Катетри за кардиологична дейност – включва от 31–ва до 39-та позиция. ІV. Балони за РТСА – включва от 40-та до 64-та позиция. V. Стентове за кардиологична дейност – включва от 65-та до 84-та позиция. VІ. Периферни стентове за кардиологична дейност – включва от 85-та до 102-ра позиция. VІІ. Аксесоари за кардиологична дейност – включва от 103-та до 119-та позиция. VІІІ. Контрасти – включва от 120-та до 125-та позиция. ІХ. Други за кардиологична дейност – включва от 126-та до 142-ра позиция. Х. Кардиостимулатори– включва от 143-та до 154-та позиция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33111710, 33182200, 33182240, 33140000

Описание:

Принадлежности за ангиография
Система за стимулиране на сърдечна дейност
Части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност
Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Спецификацията на медицински изделия и консумативи е разделена на дeсет обособени групи, включващи 154 позиции. Обособените групи са подробно описани в техническата спецификация от документацията за участие на възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
1616616 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение е в размерна на 1 % (един процент) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка и се представя преди подписването му в предвидените форма на чл.60, ал.1 от ЗОП Гаранцията за изпълнение може да бъде в една от следните форми: парична сума - внесена на касата на болницата или преведена по банкова сметка на МБАЛ Дева Мария ЕООД, Банков код (BIC): TTBBBG22, Банкова сметка (IBAN): BG28TTBB94001524213165, Клон: Бургас или банкова гаранция

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, отложено в срок от 60 дни по банкова сметка на изпълнителя, посочена в договора за изпълнение на обществената поръчка,след представяне на: - доставна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС - оригинал; - документи, доказващи произхода на стоките – опаковъчен лист и други доказващи произхода документи; - приемателно - предавателни протоколи; - писмени заявки от възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документ за регистрация на участника или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Когато не е представен ЕИК, участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. 2.Копия на документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат – за регистрация по БУЛСТАТ, за данъчна регистрация и регистрация по реда на Закона за данък върху добавената стойност или декларация, че кандидатът не е регистриран по ЗДДС. 3. Декларации от управителя, съответно от управителния орган на участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП (Образец № 3, Образец № 4, Образец № 5). 4. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние, съгласно чл. 50 от ЗОП. 6.Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника за изпълнение на поръчката съгласно чл. 51 от ЗОП. 7.Документ, удостоверяващ закупуването на документация за участие в откритата процедура. 8.Документ за внесена гаранция за участие или банкова гаранция за участие в откритата процедура с Приложение, в което са посочени позициите, за които участва участникът и съответната гаранция за позиция. 9.Административни сведения (Образец № 6). 10.Декларация от управителя, съответно от управителния орган на участника за подизпълнители, по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, за наличието или липсата на подизпълнител (Образец № 7). При наличие на подизпълнител, същия следва да представи и декларация за съгласие за участие като такъв (Образец № 8). 11.Декларация за запознаване с обстоятелствата, които биха повлияли при изготвянето на офертата и приемане на условията в проекта на договора (Образец № 9). 12.Проекто-договор, подписан от участника. В договора не се попълват цени, стойност на поръчката и/или размер на гаранцията, а само данните на участника, съгл. чл. 41, ал. 2 от ЗОП. (Образец № 10). 13. Декларация при участие на обединение, което не е юридическо лице (Образец №11) 14.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 15.Техническо предложение (Образец № 1) на участника, относно общите условия за изпълнение на поръчката и техническа спецификация (Образец № 1А) - Плик № 2. 14.Ценово предложение на участника (Образец № 2) - Плик № 3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Заверени от участника годишни финансови отчети за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), съдържащи отчета за приходите и разходите и счетоводен баланс, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, както и копие от одитните доклади за същите периоди на експерт-счетоводителя, в предвидените от закона случаи. В случай, че участникът (юридическо лице) попада в обхвата на предприятията, прилагащи облекчена форма на финансова отчетност, съгласно параграф 1, т. 15 от Допълнителните разпоредби на Закона за счетоводството и чл. 38, ал. 1, т. 5 от Закона за счетоводството, същият прилага Декларация за тези обстоятелства, т. е. че не подлежи на независим финансов одит. 2. Информация за общия оборот и за оборота на изделията, сходни с предмета на поръчката, за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) - Образец 12. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово си състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а). Участникът трябва да притежава минимум едно удостоверение (референция) от банка - оригинал или нотариално заверено копие, издадени през 2012 г. или 2013 г., доказващо, че участникът е благонадежден и коректен партньор, ползващ се с добра репутация.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, с приложение за медицинските изделия, за които се отнася издадено от ИАЛ; 2. Сертификати, издадени от акредитираните институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти, както и сертификати за управление на качеството на името на производителя и участника (копия с превод на български език). Сертификатите за качество на предложените медицински изделия и консумативи трябва да бъдат описани в списък, съгласно приложения образец (Приложение № 6). 3. Списък, в който е посочено кой сертификационен документ съответства на конкретна позиция - Приложение № 6. 4. Списък на основните договори за доставки на медицински изделия и консумативи, изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 5. Оторизационно писмо или друг еквивалентен документ за: а). представителство на производителя или б). упълномощеният представител по смисъла на чл. 10, ал. 2 от ЗМИ, на предлаганите от участника медицински изделия и/или консумативи. Оторизационно писмо или друг еквивалентен документ (оригинал или заверено копие) задължително се представя и с превод на български език. 6. Декларации за съответствие на медицинските изделия с изискванията на Директива 93/42/ЕЕС и Директива 98/79/ЕЕС, в случаите, в които е приложимо. 7. ЕС сертификат за нанесена СЕ маркировка върху изделието. 8. Проспекти, каталози, спецификации от производителя и други документи, доказващи съответствието на медицинските изделия с техническата спецификация на възложителя (с превод на български). 9. Инструкция за употреба на предлаганото медицинско изделие на български език, а за медицинските изделия, за които не се изисква инструкция за употреба, съгласно чл. 16, ал. 1 от ЗМИ, участниците следва да представят макет на опаковката на медицинското изделие с графично изображение „СЕ” маркировка. 10. Декларация от участника, че ще бъде предоставен за безвъзмездно ползване апарат за настройка на пейсмейкър от съответния вид, за срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка (при участие за позициите в обособена група ХІІ Пейсмейкъри).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

а). Участникът трябва да има минимум 3 години опит в производството или продажбата на медицински изделия, придружен с минимум 3 препоръки за добро изпълнение. б). Участникът трябва да притежава: - Сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен на свое име. - Сертификат ISO 9001:2008, EN ISO 13485:2003 или еквивалентен на името на производителя. - ЕС сертификат за нанесена СЕ маркировка върху изделието. - Декларация за съответствие с Директива 93/42/ЕЕС, 98/79/ЕЕС, издадена от производителя (според приложимите случаи).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 40
Показател: Ценово предложение; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
31.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

270

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

заседателната зала на МБАЛ Дева Мария

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При извършване дейстията на комисията по чл.68, ал.3 и 4 и чл.69а, ал.3 от ЗОП, могат да присъстват участниците в откритата процедура или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отваряне на офертите е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата се допуска при представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по смисъла на съдебно решение). За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право да присъства. За юридически лица с нестопанска цел - документ за самоличност, а за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал.4 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на интродюсери и сетове
1) Кратко описание

Доставка на интродюсери и сетове за кардиологична дейност, съгласно техническа спецификация Приложение №2А от документацията за участие. Обособената група включва от 1-ва до 11 -та позиция, като се участва за всички групи от позицията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33111710

Описание:

Принадлежности за ангиография

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническата спецификация приложение 2 А от документацията за участие от 1-ва до 11 - та позиция. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медицински изделия и консумативи са прогнозни, като Възложителят може да не поръча същия обем по време на срока на договора.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
26916 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Водачи за кардиологична дейност
1) Кратко описание

Доставката на водачи за кардиологична дейност е съгласно техническата спецификация Приложение 2 А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 12-та до 30 - та позиция, като се участва за цялата позиция.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33111710

Описание:

Принадлежности за ангиография

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническа спецификация, като същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медицински изделия са прогнозни, като Възложителят може да не поръчва същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от необходимостта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
42320 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Катетри за кардиологична дейност
1) Кратко описание

Доставката на катетрите за кардиологичната дейност е съгласно техническата спецификация приложение 2 А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 31-ва до 39 та позиция, като се участва за всички групи от позицията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническата спецификация Приложение №2 А от документацията за участие. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. количествата на заявените консумативи са прогнозни, като Възложителят може да не поръча същия обем по време на срока на договора.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
36720 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Балони за РТСА
1) Кратко описание

Доставката на РТСА е съгласно техническата спецификация приложение №2 А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 40та до 64 позиция, като може да се участва за всички групи.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33111710

Описание:

Принадлежности за ангиография

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническата спецификация Приложение № 2 А от документацията за участие. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медецински изделия и консумативи са прогнозни, като възложителят може да не поръчва същия обем по време на срока на договора.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
131340 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Стентове за кардиологична дейност
1) Кратко описание

Доставката на стентове за кардиологична дейност е съгласно техническата спецификация приложение № 2 А от документацията за участие. Обособената група включва от 65-та до 84 та позиция. същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение, като може да се участва за всички групи от позицията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33111710

Описание:

Принадлежности за ангиография

3) Количество или обем

количествата са съгласно техническата спецификация Приложение № 2 А от документацията за участие. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата са прогнозни, като възложителят може да не поръчва същия обем по време на срока на договора. Заявените колечества ще са в зависимост от необходимостта.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
337440 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на периферни стентове за кардиологична дейност
1) Кратко описание

Доставката на периферните стентовете за кардиологична дейност е съгласно техническата спецификация Приложение № 2А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 85-та до 102-ра позиция, като може да се участва за всички групи от позицията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33111710

Описание:

Принадлежности за ангиография

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническа спецификация Приложение № 2А. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медицински изделия и консумативи са прогнозни, като Възложителят може да не поръча целия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от необходимостта от лекуване на преминалите пациенти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
132640 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Аксесоари за кардиологична дейност
1) Кратко описание

Доставката на аксесоари за кардиологична дейност е съгласно техническата спецификация Приложение № 2А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 103-та до 119-та група, като може да се участва за всички групи от позицията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33182240

Описание:

Части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническата спецификация Приложение № 2А от документацията за участие. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медицински изделия и консумативи са прогнозни, като Възложителят може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от необходимостта от лекуване на преминалите пациенти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
29720 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на контрасти за кардиологична дейност
1) Кратко описание

Доставката на контрасти е съгласно техническата спецификация Приложение №2 А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 120 та до 125 та позиция, като може да се участва за всички групи от позицията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33182240

Описание:

Части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническа спецификация Приложение №2А от документацията за участие. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медицински изделия и консумативи са прогнозни, като Възложителят може да не поръча същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от необходимостта от лекуване на преминалите пациенти

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
66000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Други за кардиологична дейност
1) Кратко описание

Доставка на други за кардиологична дейност е съгласно техническата спецификация Приложение №2 А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 126-та до 142-ра позиция, като може да се участва за цялата позиция и за всички описани групи.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33182240

Описание:

Части и аксесоари за стимулатори на сърдечна дейност

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническата спецификация Приложение №2 А от документацията за участие. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медицински изделия и консумативи са прогнозни, като Възложителят може да не поръчва същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от необходимостта от лекуване на преминали пациенти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
73520 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Доставка на кардиостимулатори
1) Кратко описание

Доставката на кардиостимулатори е съгласно техническата спецификация Приложение 2 А от документацията за участие. Обособената позиция включва от 143 -та до 154 -та група, като може да се участва за всички групи от позицията.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33182200

Описание:

Система за стимулиране на сърдечна дейност

3) Количество или обем

Количествата са съгласно техническа спецификация Приложение №2 А от документацията за участие. Същата може да бъде изтеглена от сайта на лечебното заведение. Количествата на заявените медицински изделия и консумативи са прогнозни, като възложителят може да не поръчва същия обем по време на срока на договора. Заявените количества ще са в зависимост от необходимостта от лекуване на преминалите пациенти.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
740000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12