Версия за печат

00797-2014-0002

BG-Бургас: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. " Александровска" № 26, За: К.Тошева - Ганева, България 8000, Бургас, Тел.: 056 907288, E-mail: k.ganeva@burgas.bg, Факс: 056 860912

Място/места за контакт: отдел "ООПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на улица с довеждаща техническа инфраструктура от о.т.139 през о.т.139а, 139б, 139в, 139д, 139е, 139ж, 139и, 139к, 139л, 139м, 139н , 139п, 139р, 139с до о.т.139т, между кв.63 и кв.63а, до рибарско пристанище „Сарафово“, община Бургас, поземлен имот с идентификатор 07079.820.1250 по КК и КР на гр.Бургас, включително изготвяне на проект по ЧАСТ: Геозащитни /укрепителни и отводнителни/ работи за стабилизиране основата на улица с довеждаща техническа инфраструктура в участъка от о.т.139 до о.т.139м.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изграждане на улица с довеждаща техническа инфраструктура от о.т.139 през о.т.139а, 139б, 139в, 139д, 139е, 139ж, 139и, 139к, 139л, 139м, 139н , 139п, 139р, 139с до о.т.139т, между кв.63 и кв.63а, до рибарско пристанище „Сарафово“, община Бургас, поземлен имот с идентификатор 07079.820.1250 по КК и КР на гр.Бургас, включително изготвяне на проект по ЧАСТ: Геозащитни /укрепителни и отводнителни/ работи за стабилизиране основата на улица с довеждаща техническа инфраструктура в участъка от о.т.139 до о.т.139м.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71220000, 45000000

Описание:

Архитектурно проектиране
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общи изисквания към проектното решение. Проектирането да бъде извършено в съответствие с действащите в страната норми и стандарти, на основата на резултатите и препоръките в т.2.9. на Доклада от Геотехническо проучване за площадка, която се намира в района на кв.Сарафово, обхващаща наклонената зона между морския бряг и жилищната територия, която площадка попада в района на т.нареченото Сарафовско свлачище. При проектирането да се съблюдават изискванията на Наредба №12 за проектиране на геозащитни строежи, сгради и съоръжения в свлачищни райони и Нормите за проектиране на сгради и съоръжения в земетръсни райони. Изпълнението на строително-монтажните работи на обекта трябва да се извърши по приложената КС.

Прогнозна стойност без ДДС
825000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

220


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) когато гаранцията за участие и изпълнение е парична сума, същата се внася по следната банкова сметка на Община Бургас: № BG 89 SOMB 91303323996501 BIC – SOMBBGSF, в ТБ „Общинска банка” АД – клон Бургас г) гаранцията за участие е в размер на 8000 лв. (осем хиляди лева). Когато участникът представи банкова гаранция за участие, същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да е със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни и да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Бургас или упълномощено от него длъжностно лице. д ) гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността договора без вкл. ДДС. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение на поръчката се освобождава при условията посочени в договора. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, всеки член на обединението може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участника/ Изпълнителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие при условията на чл. 61, ал.1 и ал. 2 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: а) отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; б) класираните на първо и второ място участници след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалването на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор от настоящата документация.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на стойността на проекта по ЧАСТ: Геозащитни /укрепителни и отводнителни/ работи ще се извърши в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от след издаване на разрешение за строеж и представяне на фактура за стойността на плащането. Приемането на техническия инвестиционен проект става с приемно-предавателен протокол подписан от представител на изпълнителя и от страна на Община Бургас от Директор дирекция „Строителство”. При констатиране на грешки и непълноти в представената проектна документация същите се отстраняват за сметка на Изпълнителя в указан от Възложителя срок. (3) В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка Възложителят превежда 20 % (двадесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. (4) Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. (5) Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР предмета на договора се извършва в срок от 30 (тридесет) дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка Възложителят ще заплати и 5 % непредвидени разходи, посочени в ценовата оферта на изпълнителя, при изпълнение на поръчката, след доказаната им необходимост и направено одобрение и съответните доказателствени документи за извършването им.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника лично или от упълномощен от него представител, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез куриерска служба. Пликът съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК № 1 с надпис "Документи за подбор на (фирмата на участника)", в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, а именно: 1.Офертата;2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал);3. Документи, удостоверяващи правосубектност;4.Документ за регистрация по БУЛСТАТ (когато е приложимо), като в случаите, в които участник е чуждестранно лице се представя съответния документ съгласно националното законодателство, ако съществува такъв (в заверено от участника копие). Неперсонифицираните дружества следва да представят копие на документ за регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ), както и копие на договора за учредяването си.5.Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава (заверено от участника копие). 6.При участници обединения - документ (оригинал) подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия, както и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, когато избраният изпълнител е обединение/консорциум.7.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация;8.Декларации по чл. 47, ал. 1, ал.2 и ал.5 от ЗОП (оригинал).Декларациите се представят и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод на български език.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице,документа се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 2 ЗОП, които касаят възлагането на поръчки с обект по чл. 3, ал. 2 ЗОП, не следва да се прилагат, тъй като конкретната поръчка няма такъв характер. Забележка: За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2 , т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. 9.Документ за закупена документация за участие (заверено копие).10.Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация, че е съгласен да участва като подизпълнител (съгласно чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП. 11.Декларация по чл. 56, ал.1, т.11 по образец;12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията в проекта на договора;13.Административни сведения за участника ;Непредставянето на някои от гореизброените документи след извършване на действията по чл. 68, ал. 8, ал. 9 и ал. 10 от ЗОП води до отстраняване на участника от участие в процедурата. Плик№ 2"Техн.предл." по образец, което да съдържа Обосновка на участника;Методология за изпълнение и График на дейностите. Плик № 3 "Предлагана цена" по образец и количествени сметки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да представят декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася общо за обединението или и в зависимост от разпределението на дейностите, съгласно договора. Непредставянето на някои от гореизброените документи след извършване на действията по чл. 68, ал. 8, ал. 9 и ал. 10 от ЗОП води до отстраняване на участника от участие в процедурата.
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да притежават Застраховка за професионална отговорност в проектирането и строителството съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума съгласно наредбата за задължително застраховане в строителството относно обекти Четвърта категория. За чуждестранните участници се изисква наличие на еквивалентно право. Това обстоятелство се доказва с копие от застраховката за професионална отговорност съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За чуждестранните лица - документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. В случаите по ал. 1, когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, държавните органи или възложителят могат да изискват допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.За док на това обстоят се представят следните док: - Справка-декл–по образец, съд списък на осн дог за строит с предмет, аналогичен на предмета на поръчката, завършени и въведени в експлоатация обекти, през последните 5 г, считано от датата, опр като краен срок за подаване на оферти, представляващи ІV категория строежи, придружена с препоръки за добро изпъл за договорите посочени в същата. • Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. Да са вписани стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. В препоръките трябва да е вписан изричен текст, че обектът е въведен в експлоатация и да е посочен номера и датата на документа за въвеждане в експлоатация. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за изпълнени договори се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена от онези членове в обединението или консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 2.За доказване на това обстоятелство се представя: - заверено копие (четливо) от удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. - За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. Възложителят няма да сключи договор с изпълнител, който не представи регистрация в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Забележка: В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя или да представят документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранните лица притежават съответното право в съответствие с видовете строителни работи, които ще извършват като подизпълнители. 3. Представя се четливо копие от валиден сертификат, като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. 4.Участникът трябва да разполага с правоспособни техн лица, които ще участват в изпъл на дог, вкл такива отговарящи за контрола на качеството и квалиф специалисти, както следва: 1) Технически ръководител: Технически ръководител на обекта, който да притежава квалиф „строителен инженер“ или еквив, съгл чл. 163а от ЗУТ и да има мин 5 (пет) год стаж в строи, както и да е уч в изпълн на мин 1 (един) дог на позиция ръководител на обект при строит на обекти сходни, с предмета на поръчката; 2) Експерт1: Изпъл следва да док правоотнош с поне 1 инж с призната квалиф „Строителен инженер по геодезия“ или еквивалентна, който да има минимум 5 (пет) г стаж в строит. 3) Експерт2: Изп следва да док правоотн с поне 1 инж с призната квалиф „Строителен инж по пътно/транспортно строителство“ или еквив, който да има мин 5 (пет) г стаж в строит. 4)Проектант: Изп следва да док правоотн с поне 1 строит инж с пълна проектантска правоспособност в областта на проектирането на Геозащитни /укрепителни дейности, който да има мин 5 (пет) г стаж в проектирането и да е проектирал поне един обект за геозащита/укрепване. 5)Координатор по ЗБУТ Изпълн следва да док правоотн с поне1 специалист, който да притежава мин средно образование в областта на строит и успешно завършен курс на обучение за коорд по ЗБУТ,да има мин 2 г опит на длъжност„Коорд по безопасност и здраве“ или еквив, както и да е уча като координатор по ЗБУТ в реализац на мин 1 обект, сходен с предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има опит в изпълнението на поне един договор за завършен и въведен в експлоатация обект, представляващ четвърта категория строежи съгласно Наредба №1/2003г. за номенклатурата на видовете строежи, общо за последните 5 (пет) години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертите или в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. За сходни обекти се считат обекти по чл. 137, ал. 1, т. 4, б.«а» от ЗУТ във връзка с чл. 8, ал. 1, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи – изпълнение на улици от второстепенната улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях. 2.Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката – втора група, ІV-та категория. 3. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001, или еквивалентни на тях. В случай, че участникът е обединение, всеки от участващите в обединението представя валиден сертификат по стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001, или еквивалентни на тях за дейностите по обекта на настоящата поръчка, за изпълнението на които ще е отговорен, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 4. За доказване на обстоятелствата се представя Справка-декларация (Приложение №9)- по образец, съдържаща списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на предмета на настоящата обществена поръчка, която да съдържа информация за образованието, професионалния опит и квалификацията им. Прилагат се и четливи копия на съответния документ за завършено висше образование и за средно образование за координатора по ЗБУТ, сертификати, удостоверения и други документи /трудови книжки, осигурителни книжки, професионални референции или др./, от които да е видно изпълнение на изискването за стаж и опит съобразно изискванията на възложителя. Представят се и професионални автобиографии по образец. Непредставянето на някои от гореизброените документи след извършване на действията по чл. 68, ал. 8, ал. 9 и ал. 10 от ЗОП води до отстраняване на участника от участие в процедурата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Предлагана цена без вкл. ДДС” (ОЦ) ; тежест: 50
Показател: Показател 2 - Оценка на Техническото предложение (ОТ); тежест: 50
Показател: А) Подпоказател 1 (ОУ); тежест: 10
Показател: Б) Подпоказател 2 (МИ) ; тежест: 30
Показател: В) Подпоказател 3 (Г) ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

93-ОП-116

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 45 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде закупена на касата на Община Бургас, на ул. "Александродска" № 26, "Център за административно обслужване", всеки работен ден от 09:00 до 17:00 ч. срещу представен документ за платени 45,00 лв. (четиридесет пет лева) с включен ДДС или по банкова сметка на община Бургас IBAN BG 08 SOMB 9130 84 24151744, BIC SOMBBGSF, код за вид плащане: 447 000 след извършена справка с посочените в обявлението лица за контакти.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.02.2014 г.  Час: 09:30
Място

сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е одобрена с Решение № 64/10.01.2014 г.на Заместник Кмет при Община Бургас. Срокът за получаване на оферти е съкратен на основание чл. 64 от ЗОП. Обявлението е изпратено по електронен път за вписване в Регистъра на обществените поръчки. Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл. 120, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок от: - изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението;документацията не е публикувана едновременно с обявлението; документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3. - уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършването на съответното действие. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ