Версия за печат

00330-2014-0001

BG-Враца: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и Канализация ООД гр. Враца, ул. "Ал. Стамболийски" № 2, За: Александър Александров, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 661223, E-mail: vik_vratza@abv.bg, Факс: 092 660977

Място/места за контакт: Александър Александров

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: vik.vratza.eu.

Адрес на профила на купувача: vik.vratza.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на резервни части и гуми за товарни автомобили, собственост на ВиК ООД гр. Враца

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на резервни части и гуми за товарни автомобили, собственост на ВиК ООД гр. Враца

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34300000

Описание:

Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При възникване на необходимост и съгласно заявка на Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
219105 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие не се изисква. Гаранцията за изпълнение се определя от Възложителя в размер на 1% от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: внасяне на паричната сума в брой на касата на адреса на управление на Възложителя - стя 304, ет.3; внасяне на сумата по сметката на Възложителя: IBAN: BG33CECB 9790 1013 1610 00 BIC: CECBBGSF „Централна кооперативна банка” АД – клон Враца или като банкова гаранция в полза на възложителя - представяне на оригинал, безусловна, обхващаща периода на действие на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства на Възложителя. Заплащането ще се извършва по банков път, след извършената доставка и представяне на фактура в договорения срок.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Доставяните резервни части трябва да бъдат нови и неупотребявани, с фабричен гаранционен срок. 2. Изпълнителят да осигури монтаж на закупените гуми за своя сметка. 3. Изпълнителят да осигури безплатна консултация за монтаж на резервните части. 4. Изпълнителят да извършва доставката на резервни части и гуми и извънработно време и в почивните дни /събота и неделя/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. заявление за участие в процедурата /по приложения образец/; 2. удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ - за българско юридическо лице, документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато участникът е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3. административни данни на участника /по приложения образец/; 4. доказателства за икономическите и финансови възможности - съгласно р. ІІІ, т. 2.2. от Обявлението; 5. доказателства за техническите и професионалните възможности – съгласно р. III, т. 2.3. от тези указания; 6. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; 7. изискващата се съгласно ЗОПинформация за подизпълнителите /само ако участникът предвижда такива/, както и за вида на работите, които ще извършват и за дела на тяхното участие; 8. декларация за срока на валидност на офертата; 9. декларация за приемане на условията на проекта за договор /по приложения образец/; 10. участникът трябва да представи в ценовата оферта цени за всички включени резервни части по позиции за всеки модел автомобил - съгласно техническата спецификация. 11. пълномощно /когато е приложимо/; 12. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Участниците трябва да докажат икономическия и финансовия си потенциал да изпълнят обществената поръчка, като представят удостоверение от банка, обслужваща участника, за неговата финансова и кредитна надеждност или копие от застраховка за професионална отговорност. Ако в изпълнението на обществената поръчка ще участват подизпълнители, горните документи трябва да бъдат представени и за тях. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на основните договори за доставка на резервни части и гуми за товарни автомобили, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Участникът трябва да представи декларация за осигуряване на минималните изисквания за изпълнение на поръчката - по приложен образец. 3. Ако в изпълнението на обществената поръчка ще участват подизпълнители, горните документи трябва да бъдат представени и за тях. 4. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 70
Показател: срок на доставка; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
6 BGN
Условия и начин на плащане

Цената включва ДДС. Документацията се закупува в ст. 103, или с банков превод на посочената по-горе сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

гр. Враца, ул. Ал. Стамболийски № 2, ет. 4, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на участниците и представители на СМО и ЮЛНЦ



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

месец януари 2017г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Агенция по обществени поръчки, ул. "Леге" № 4, Република България 1000, София, Тел.: 02 9407892, E-mail: rop@aop.bg, Факс: 02 9407068

Интернет адрес/и:

URL: www.aop.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ