Версия за печат

00128-2014-0001

BG-Перник: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Специализирана болница за активно лечение на белодробни болести Перник" ЕООД, местност "Голо Бърдо", За: Йорданка Парлапанска, РБългария 2307, Перник, Тел.: 0884 999626, E-mail: sbalbb_pernik@mail.bg

Място/места за контакт: "СБАЛББ Перник" ЕООС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sbalbb-pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sbalbb-pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на медикаменти за нуждите на "СБАЛББ Перник" ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Перник, м-т "Голо Бърдо"
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на медикаменти необходими за лечебната дейност на "СБАЛББ Перник" ЕООД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33670000

Описание:

Медикаменти за дихателната система

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

92 000

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 650 лева Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на сключения договор

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане, в зависимост от договорения, но не по-кратък от 90 дни от датата на доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Единен идентификационен код , когато участникът е юридическо лице или документ за самоличност /копие/ за участник – физическо лице; 2. За участници обединение – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; 3. Нотариално заверено изрично пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата; 4. Декларации за липса на обстоятелства по чл. 47 , ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; 5. Референции – издадени след 2012 година;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последната година /2012 г./, за която има изготвен ГФО, заверен от експерт –счетоводител, подписани и подпечатани на всяка страница; 2. Декларация за общия оборот и оборота от доставка на медикаменти за 2011г. и 2012 г.; 3. Списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително стойностите на договорите и възложителите; 4. Декларация по чл.56, ал.1, т.11
Минимални изисквания: Участника да има реализиран оборот през 2012 г. и 2013 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на транспортните средства, с които разполага кандидатът за изпълнение на поръчката; 2. Списък с имената и данните на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката – ако участника предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие. Подизпълнителете трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основния кандидат. Липсата на подизпълнители на поръчката се удостоверява с декларация; 3. Всеки участник представя декларация, че предлаганата от него цена не надвишава пределно допустимата, съгласно изискванията на Наредбата за пределните цени на разрешените за употреба лекарствени продукти, както и че предлаганите цени не надвишават цените посочени в позитивния лекарствен списък на Министерство на здравеопазването и/или референтните стойности; 4. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти от ИАЛ, издадено по реда на чл.202, във връзка с чл.195 от ЗЛПХМ –заверено “Вярно с оригинала”; 5. Декларация, че лекарствените продукти отговарят на изискванията на бълкарското законодателство и имат валидно разрешение за употреба; 6. Декларация за остатъчения срок на годност
Минимални изисквания: 1. Декларация, че лекарствените продукти отговарят на изискванията на бълкарското законодателство и имат валидно разрешение за употреба. 2. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти от ИАЛ; 3. Остатъчния срок на годност на медикаментите да е минимум 60% от срока на годност към датата на доставка. 4. Участниците в процедурата да разполагат със складова база на територията на РБългария и с транспортни средства, позволяващи своевременното изпълнение на доставката;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.02.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на "СБАЛББ Перник" ЕООД или банкова сметка IBAN: BG 04 IABG7478 10 004 584 00, BIC: IABGBGSF Интернешънъл Асет Банк АД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.03.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.03.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на "СБАЛББ Перник" ЕООД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Януари 2015 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Януари 2015 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ