Версия за печат

00563-2014-0001

BG-СОФИЯ: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129001232

АКАДЕМИЯ НА МВР, АКАДЕМИЯ НА МВР, За: МАРИЯ ПАШОВА, Р.България 1715, СОФИЯ, Тел.: 02 9829279, Факс: 02 9743785

Място/места за контакт: СЕКТОР "ЛОГИСТИКА"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.academy.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.academy.mvr.bg/Obsht_poruchki/Ch114-ZOP/default.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

" Доставка на хранителни продукти за нуждите на стола на ЦСПП по ПБС- гр. Варна при Академия на МВР по предварителни заявки, по обособени позиции "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна, бул."Сливница" №159, ЦСПП по ПБС - Варна
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти за нуждите на стола на ЦСПП по ПБС-гр. Варна при АМВР по предварителни заявки, по обособени позиции: Поз. 1. "Доставка на хляб, тестени изделия и пресни сладкарски изделия" ; Поз. 2. "Доставка на мляко и млечни продукти" ; Поз. 3. "Доставка на месо и месни продукти" ; Поз. 4. "Доставка на плодове и зеленчуци в пресен и консервиран вид" ; Поз. 5. "Доставка на олио, оцет, варива, подправки и други хранителни продукти невключени в останалите обособени позиции";

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на хранителни продукти за нуждите на стола на ЦСПП по ПБС - гр. Варна при Академия на МВР по предварителни заявки, по обособени позиции

Стойност, без да се включва ДДС
341513 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: по поз. 1 - 376.00 лв.; поз. 2 - 697.00 лв.; поз. 3 - 1181.00 лв.; поз. 4 - 742.00 лв.; поз. 5 - 416.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора без вкл. ДДС, като същата се внася преди подписването му по сметка на Академия на МВР - гр.София, посочена в проекта на договора. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG90UBBS80023300314610, BIC код :UBBSBSGD, в банка ОББ, гр.София, клон "Бизнес Парк" - Академия на МВР. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора, плюс двадесет дни. Участникът/Изпълнителят посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата, съответно за изпълнение на поръчката. Участникът/Изпълнителят сам избира формата на гаранциите. Гаранцията за участие се задържа и освобождава в съответствие с чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава в съответствие с условията на проектодоговора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Начин на образуване на предлаганата цена: 1.1. Предлаганата цена включва всички разходи по доставката (транспортни разходи и надценки) с включен ДДС. 1.2. Полученото процентно съотношение между предложената от кандидата крайна цена за съответния продукт и усреднената цена на продукта по официалния бюлетин на "САПИ" ООД, се запазва спрямо действащите цени в периодичните бюлетини през целия период на договора. За всяка позиция за която кандидатът участва трабва да са предложени цени за всички артикули, в съответствие с посочения грамаж (съгласно Приложение №1). Доставната цена ще се актуализира на всеки 15 (петнадесет) дни за плодовете и зеленчуците и на всеки 30 (тридесет) дни за останалите артикули, като се запазва процентното съотношение между предложената цена от определения участник за изпълнител на поръчката и усреднената цена на едро за Варненска област за отделните артикули, обявена в периодичния бюлетин на "САПИ" ООД към 31.01.2014 г. Полученото процентно съотношение между двете цени ще се запазва постоянно при последващи промени в цените през времето на изпълнение на поръчката. 2. Условия и начин на плащане - банков превод в рамките на 30 (тридесет) работни дни след всяка доставка срещу представена оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, който се подписва след протокола за оценка на качеството.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Срок за изпълнение на поръчката - чрез периодични доставки /три пъти седмично/, в рамките на работното време (от 08:00 часа до 15:00 часа), след предоставени от ЦСПП по ПБС -гр. Варна писмени заявки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник следва да представи: 1. Оферта по образец; 2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, кандидатите или участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, издадено не по-късно от 3 (три) месеца от датата на подаване на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който се представя в официален превод. За участник физическо лице се прилага копие от документа за самоличност. За чуждестранни физически лица - копие от съответен еквивалентен документ. При участници обединения да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3. Документ за внесена гаранция за участие; 4. Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени в обявлението, съгласно ІІІ т.2.2; 5. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в обявлението, съгласно ІІІ т.2.3; 6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 ал. 2, т. 1, 2а, 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 5 и ал. 5,т.1 от ЗОП. Възложителят отстранява от по нататъшно участие в процедурата участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1, 2а, 3 и 5 ; 8. Декларация в която се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда такива, както и вида на работите и дела на тяхното участие. В случаи на участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5 и 6 от ЗОП, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представя се и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. 9.Техническо предложение за изпълнение на поръчката; 10. Предлагана цена; 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора; 12. Други документи и информация, изискани и посочени от възложителя в обявлението или в документация за участие; - Документ за закупена документация за участие в процедурата; - Бюлетин на "САПИ" ЕООД за цените на хранителните продукти на едро за Варненска област с включен ДДС към 31.01.2014 г.; - Декларация /свободен текст/, че към датата на доставката стоките ще бъдат с остатъчен срок на годност не по-малко от 75% от целия срок на годност на съответния продукт; - Декларация за срок на валидност на офертата; - Декларация за приемане условията и начина на плащане; 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал.1 т.4, 5 и 6, които са на чужд език се представят и в превод. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по чл.56, ал.1, т.1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включени в обединението; - документите по чл. 56, ал.1 т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

- заверено от участника копие на годишен баланс и отчет на приходите и разходите от годишния финансов отчет за последните 3 ( три ) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; - информация за оборота от доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - попълва информация за оборота от сходни доставки за последните три години по образец.Информацията се попълва поотделно за всяка обособена позиция, за която се подава оферта. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ. Представянето на счетоводни баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в търговския регистър.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

- Участникът следва да има оборот от доставки, сходни с предмета на съответната обособена позиция, за всяка от последните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в размер, както следва: Обособена позиция №1 - 45197 ( четиридесет и пет хиляди сто деветдесет и седем) лева; Обособена позиция №2 - 83743 ( осемдесет и три хиляди седемстотин четиридесет и три ) лева; Обособена позиция №3 - 141791 ( сто четиридесет и една хиляди седемстотин деветдесет и един ) лева; Обособена позиция №4 - 89118 ( осемдесет и девет хиляди сто и осемнадесет) лева; Обособена позиция №5 - 49 967 ( четиридесет и девет хиляди деветстотин шестдесет и седем) лева; Участникът, който кандидатства за повече от една обособена позиция, трябва да докаже, че има необходимия оборот общо за обособените позиции, за които подава оферта, т.е., ако участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, реализираният оборот от доставки , сходни с предмета на обособената позиция, трябва да е равен или по-голям от сумата на посочените по-горе обороти общо за съответните позиции. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка по съответната обособена позиция, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участниците да представят декларация за внедрена система за анализ на опасностите и критични контролни точки - НАССР или сертификат ISO 2200:2005 за управление безопасността на храните или еквивалент. 2. Участникът да представи списък на основните договори за доставка на хранителни продукти за последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 3. Декларация, че предлаганите хранителни продукти ще са безопасни, годни за консумация и неувреждащи здравето на хората по смисъла и в съответствие с чл. 20, ал. 1 от Закона за храните, което ще се доказва към момента на доставка при изпълнение на договора със съответните за това документи. 4. Удостоверение за регистрация на обект за производство или търговия с храни по чл. 12 от Закона за храните с обхват на продуктите за които участва . 5. Участникът да представи декларация, че притежава собствена или наета складова база, придружена с документ за регистрация в по чл. 12 от Закона за храните с обхват на продуктите, за които участва. 6. Списък на специализираните транспортни средства за превоз на съответните хранителни продукти на разположение на участника - собствени или наети, придружени с талони, както и със съответните разрешителни, издадени от компетентни органи. Когато транспортните средства са наети, да се представят договори за наем.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът трябва да има внедрена система за анализ на опасностите и критични точки - НАССР или сертификат ISO 2200:2005 за управление безопасността на храните или еквивалент. 2.Участникът трябва да е изпълнил минимум един договор , сключен с клиенти през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) за доставки с предмет, сходен с предмета на обособената /обособените позиция/позиции, за която/които подава оферта. 3.Участникът трябва да разполага най-малко с 1 (един) обект за търговия или за производство на храни, които са регистрирани в Българската агенция по безопасност на храните съгласно чл.12 от Закона за храните. 4.Участникът трябва да разполага със собствена или наета складова база. 5.Участникът трябва да разполага със специализирани транспортни средства за превоз на съответните хранителни продукти на разположение на участника собствени или наети, придружени с талони, както и със съответните разрешителни издадени от компетентните органи. Когато транспортните средства са наети да се представят и договори за наем. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При участие на подизпълнители, минималните изисквания важат за тях, съобразно вида и дела им в изпълнението на дейностите от обекта на поръчката.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9829279. Заплащането на документацията може да бъде извършено по банков път по сметка: IBAN: IBAN BG72UBBS80023106073404, BIC код: UBBSBGSD, в банка ОББ, клон "Бизнес парк" - Академия на МВР гр.София, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката или в касата на Академия на МВР - стая 513, в определения срок всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:00 часа на адрес - гр.София,бул."Александър Малинов" №1, като се посочва номера на решението на поръчката. Документацията се получава в определения срок, всеки работен ден от 09:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:30 часа на адрес - гр. София,бул."Александър Малинов" №1, стая 519а (деловодство) срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Преди да закупят документацията, лицата имат право да я разгледат в определеното за закупуване време.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Академия на МВР, гр.София, ул. "Александър Малинов" №1 - "Мраморна зала"

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени писмено представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал. 3 и чл. 69а, ал. 3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на Купувача.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10 - дневен срок, при условията на чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на хляб, тестени изделия и пресни сладкарски изделия"
1) Кратко описание

"Доставка на хляб, тестени изделия и пресни сладкарски изделия"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Доставка на хляб, тестени изделия и пресни сладкарски изделия: хляб "Добруджа" 0.700 кг. - 25000 бр.,юфка 0.400 кг. - 80 кг.,фиде 0.400 кг. - 120 кг.,макарони 0.400 кг. - 250 кг., грис 0.500 кг. - 200 кг., баници 0.160 кг. - 2000 бр.,тутманик 0.160 кг. - 2000 бр.,кифли със сладко и мармалад 0.140 кг. - 2000 бр.,кифли с шоколад 0.140 кг. - 2000 бр.,кифли със сирене 0.140 кг. - 2000 бр.,пасти 0,100 кг.- 5000 бр., еклери 0,100 кг.- 4000 бр., негърчета 0,070 кг.- 3000 бр., суха паста 0,038 кг.- 10000 бр., вафли шоколадови 0,055 кг.- 4000 бр., кроасани 0,065 кг.- 4000 бр., галета 0,400 кг. - 250 кг.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
37664 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на мляко и млечни продукти"
1) Кратко описание

"Доставка на мляко и млечни продукти"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Доставка на мляко и млечни продукти: прясно мляко с 3% масленост по 1 л. - 3000 л.; кисело мляко с 2% масленост - 0.400 кг. - 25000 бр.; сирене краве бяло саламурено в пластмасови кутии по 8 кг. - 1300 кг.; кашкавал от краве мляко, пити по 8 кг. - 2000 кг.; краве масло 0.125 кг.- 10000 бр.; крема сирене 0,125 кг.- 3000 бр.; топено сирене 0,140 кг.- 2500 бр.; плодово кисело мляко 0.200 кг. - 10000 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
69786 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на месо и месни продукти"
1) Кратко описание

"Доставка на месо и месни продукти"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Доставка на месо и месни продукти: мляно месо кайма охладена смес 60/40 телешко и свинско месо по 1 кг. - 4000 кг.; кренвирши свинско месо 100% по 1 кг. - 600 кг.; прясна наденица 60/40 /свинско и телешко месо/ по 1 кг. - 600 кг.; пастет от свинско месо 0.180 кг.- 2500 бр.; салам шпеков-сух /40% свинско и 60% телешко месо/ - 1000 кг.; кюфтета 40/60 /свинско и телешко месо/ 0.060 кг.-25000бр.; кебапчета 40/60 /свинско и телешко месо/ 0.060 кг.-25000бр.;русенско варено 0.180 кг.- 800 бр.; сатленка 60/40 /свинско и телешко месо/ по 1 кг. - 500 кг.; агнешки комплект замразен по 1 кг. - 150 кг.; пилешки бутчета/долно/ замразени по 0.150 кг./бр - 3800 кг.; пилешки шишчета охладени 0.100 кг. - 600 кг.; пилешки дробчета замразени по 1 кг. - 100 кг.; пилешко филе/каре/ охладено 0.100 кг./бр - 1500 кг.; шунка /свинско месо/ по 1 кг. - 500 кг.; свинснски бут с кост охладен- 2000 кг.; свински котлет охладен 0.200 кг./бр - 1500 кг.; колбас малотраен/македонска наденица или еквивалент/ по 1 кг. - 600 кг.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
118159 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на плодове и зеленчуци в пресен и консервиран вид"
1) Кратко описание

"Доставка на плодове и зеленчуци в пресен и консервиран вид"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Доставка на плодове и зеленчуци в пресен и консервиран вид" - ябълки пресни - 5000 кг.; лимони - 250 кг.; портокали -1000 кг.; банани - 1000 кг.; кайсии пресни - 500 кг.; праскови пресни - 1000 кг.; дини пресни- 2000 кг.; пъпеши пресни - 800 кг.; грозде прясно - 800 кг.; мандарини - 500 кг.; череши пресни в пластмасови касети по 5 кг.- 400 кг.; ягоди пресни в пластмасови касети по 3 кг.- 400 кг.; компот от праскови 0.680 кг.- 2500 бр..; компот от кайсии 0.680 кг.- 1500 бр.; компот от сини сливи 0.680 кг. - 1000 бр.; домати пресни - 3000кг.; краставици пресни - 2000 кг.; зеле главесто прясно - 4000 кг.; тиквички пресни - 200 кг.; пипер пресен по 15 кг.- 400 кг.; моркови пресни - 2000 кг.; картофи късни - 9000 кг.; картофи бланширани замразени по 2.5 кг. - 1500 кг.; лук кромид зрял по 10 кг.- 3000 кг.; маслини по 5 кг. - 600 кг.; доматено пюре стерилизирано 0.680 кг. - 500 бр.; домати цели белени стерилизирани 0.680 кг. - 4000 бр.; грах зелен стерилизиран 0.680 кг.- 2000 бр.; зелен фасул стерилизиран 0.680 кг. - 500 бр.; гювеч стерилизиран 0.680 кг. - 1500 бр.; кисели краставички стерилизирани 0.680 кг. - 1200 бр.; кисело зеле /цели зелки в пластмасови бидони по 60 кг./ - 1000 кг.; лютеница 0.320 кг.- 1600 бр.; гъби печурки стерилизирани 0.680 кг. - 200 бр.; магданоз пресен на връзки по 1 кг. - 60 кг. ; целина прясна на връзки по 1 кг. - 40 кг.; копър пресен на връзки по 1 кг. - 30 кг.; спанак замразен по 1 кг. - 300 кг.; мешана обикновена туршия / в пластмасови бидони по 10 кг. / - 500 кг.; патладжан/сини домати/ по 10 кг.- 150 кг.; лук чеснов по 10 кг.- 70 кг.; грах замразен по 2.5 кг. - 1000 кг.; картофи ранни пресни - 700 кг.; конфитюр от ягоди 0.020 кг.- 20000 бр.; конфитюр от малини 0.020 кг.- 15000 бр.; конфитюр от праскови 0.020 кг.- 15000 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
74265 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция "Доставка на олио, оцет, варива и други хранителни продукти, невключени в останалите обособени позиции"
1) Кратко описание

"Доставка на олио, оцет, варива и други хранителни продукти, невключени в останалите обособени позиции"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Доставка на олио, оцет, варива и други хранителни продукти невключени в останалите обособени позиции": слънчогледово олио 99.9/100 по 1 л. - 3000 л.; оцет винен 0.700 л. - 1200 бр.; зрял фасул бял по 1 кг. - 1000 кг.; леща по 1 кг. - 400 кг.; сол йодирана по 1 кг.- 600 кг.; червен пипер 0.100 кг. - 600 бр.; чубрица суха 0.020 кг.- 500 бр.; брашно тип "500" по 1 кг. - 800 кг.; чай билков в картонени кутии 20 бр.х1,5 гр. - 1500 бр.; ориз по 1 кг.- 1500 кг.; черен пипер 0.010 кг.- 2000 бр.; джоджен сух 0.020 кг. - 150 бр.; дафинов лист 0.010 кг. - 100 бр.; канела 0.010 кг.- 200 бр.; ванилия 0.0002 кг. -3000бр.; кимион 0,010 кг. - 800 бр.; лимонена киселина 0.010 кг. - 100 бр.; сода бикарбонат 0.100 кг.- 80 бр.; мед 0.020 кг. - 3000 бр.; захар кристална по 1 кг. - 1200 кг.; захар пудра 0.500 кг. - 15 кг.; халва тахан 0.250 кг. - 400 бр.; нишесте десертно 0.080 кг. - 1200 бр.; риба скумрия с глави от 0.300 кг. до 0.500 кг. по 10 кг. - 1500 кг.; риба хек без глави по 10 кг.- 1500 кг.; яйца кокоши размер L- 20000 бр.; вино бяло/обикновено/ - 0.750 л. - 240 бр.; боза 0.250 л. - 10000 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
41639 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12