Версия за печат

00765-2014-0001

BG-Брацигово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Брацигово, ул."Атанас Кабов" № 6 А, За: Васил Гюлеметов, Република България 4579, Брацигово, Тел.: 03552 2065, E-mail: kmet@bratsigovo.bg, Факс: 03552 20101

Място/места за контакт: Кмет на община Брацигово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bratsgovo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bratsgovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ремонт и реконструкция на Народно читалище "Васил Петлешков-1874" гр.Брацигово"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Брацигово
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Ремонт и реконструкция на Народно читалище "Васил Петлешков-1874" гр.Брацигово" Ремонта включва ремонтни работи на отделни части и помещения на съществуващата сграда на читалището и привеждането му в съответствие с действащите норми по пожарна безопасност и за хора с увреждания.предвидено е изграждане на рампи за достъп и пригаждане чрез преустройство на съществуваща тоалетна.В залата /400/места са предвидени и места съобразно нормите за хора с инвалидни колички.ремонтните работи в помещенията включват предимно закърпване на напукана мазилка в повредени участъци,шпакловка и боядисване по стени и тавани.Проектирано е топлоизолиране на тавана над сцената и ремонт на част от покрива.Предвидено е смяна на прозорците с PVC .Отвън сградата следва да се измаже с минерална мазилка,съгласно указанията в чертежите.Довършителните работи също са оказани в чертежите.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествената сметка на Възложителя,приложена към документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
357930.84 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 500 лева. Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по следната банкова сметка на Община Брацигово: IBAN: BG88SOMB91303332969601 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката: Община Брацигово 2. Гаранцията за изпълнение е в рамер на 2 % от стойността на договора . 3.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е Републикански бюджет.Плащанията ще се извършват по банков пътсъгласно клаузите в проекто договора както следва: - Авансово плащане - еднократно в размер на .......................(............................) лева без ДДС и ДДС в размер на ....................................(..........................................) лева, представляващи - 30 % от стойността на договора. Авансът се изплаща еднократно в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от датата на финансиране от Републиканския бюджет и издадена фактура съгласно Закона за счетоводството. - Mеждинно плащане - в размер на .................. (...............) лева без ДДС и ДДС в размер на ............................................. (...........................) лева, представляващи не повече от 40 процента от стойността на договора ,дължими в 15 (петнадесет) дневен срок след представяне на протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Основание за извършване на междинното плащане е приет и подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ Акт за извършени и подлежащи на разплащане видове СМР. Завършени и подлежащи на разплащане се считат актувани с протокол видове СМР, след извършено замерване и приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и СТРОИТЕЛНИЯ НАДЗОР. Междинното плащане се осъществява след представена оригинална фактура в съответствие със Закона за счетоводството. Сумата на междинното плащане се приспада от стойността на договора при окончателното плащане. - Окончателно плащане – в размер на .................. (.....................................) лева без ДДС и ДДС в размер на ............................................. (...........................)представлявщи не повече от 30 % от стойността на договора , се изплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след издаване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.), Протокол за установяване годността за ползване на строежа (образец № 16 съгласно Наредба № 3 от 2003 г.) . ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя оригинална фактура за стойността на окончателното плащане. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава фактура за всяко плащане в съответствие със Закона за счетоводството.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата се представя в запечатан, непрозрачен плик от участника или упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът по предходното изречение трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: •ПЛИК № 1 с надпис „Документи за подбор” – в него се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; •ПЛИК № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” - в него се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката; •ПЛИК № 3 - „Предлагана цена” – в него се поставя ценовото предложение. Съдържание на ПЛИК № 1 - „Документи за подбор” – документи и образци: а) Оферта за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – попълва се Образец № 1, Приложение № 1.1; б) Административни сведения за участника – попълва се Образец № 2; в) Декларация, че участника е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – попълва се Образец № 3; г) Декларация, че участника ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – попълва се Образец № 4; д) Регистрационни документи на участника; е) Документ за закупена тръжна документация (копие); ж) Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие (Образец № 15.1); з) Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – попълва се Образец № 5, Образец № 6, Образец № 7.1 и Образец № 7.2; Когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изискванията на точка з) се прилагат и за подизпълнителите. и) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; к) Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника: л) Доказателства за техническите възможности и квалификация м) Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участника не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно извлечението от Търговския регистър); н) Декларация за участието на подизпълнители – попълва се Образец № 13 ; о) Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 14; п) Срок на валидност на офертата - срокът не може да бъде по-кратък от 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите (посочва се в офертата/заявлението – съгласно приложението); р) Декларация от членовете на обединението ако учстника е обединение с) Декларация за оглед на обекта – попълва се Образец № 17; т) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП – попълва се Образец 19. Съдържание на ПЛИК № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката”– попълва Съдържание на ПЛИК № 2 - „Предложение за изпълнение на поръчката”– попълва се Образец № 18 с приложени към него: •Работна програма (във формат на участника); Линеен график за изпълнение на поръчката и Диаграма на работната ръка (във формат на участника). Съдържание на ПЛИК № 3 - „Предлагана цена” •Попълва се Образец № 20 „Ценово предложение” и приложената към него количествено-стойностна сметка и анализи на единичните цени;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.а)(Справки за общия оборот и оборота от строителство на участника за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си (по образец- Образец № 9). б)Заверени копия на отчети за приходите и разходите и счетоводни баланси за последните три финансови години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; В случай, че участникът е представил ЕИК и балансите и отчетите са публикувани в търговския регистър е достатъчно само да се позове на това обстоятелство. 2.Документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия – участника представя оригинал или заверено копие; 3. Заверено копие от Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, следствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията и “Трудова злополука”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на застраховката по чл. 171, ал. 1 ЗУТ, издаден от компетентните органи на държавата, в която са установени.
Минимални изисквания: 1.Участникът да има сумарно за последните 3 (три) календарни години (2010г., 2011г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, общ оборот в размер не по-малко от 2 000 000.00 (два милиона) лева без ДДС и оборот от строителство в размер не по-малко от 800 000.00 (осемстотин хиляди ) лева без ДДС. 2.Участникът трябва да разполага със собствени средства или да има достъп до кредитен ресурс в размер не по-малък от 150 000 (сто и петдесет хиляди ) лева. 3.Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност” и “Трудова злополука “, която да има минимално застрахователно покритие за вида строеж, обект на поръчката, определено съобразно Наредбата за условията и реда задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ на застраховката по чл. 171, ал. 1 ЗУТ, издаден от компетентните органи на държавата, в която са установени. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Минималните изисквания се прилагат по отношение на подизпълнителите, съобразно вида и дела на участието им. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки документ, който възложителя приеме за подходящ. В този случай участникът следва да отправи запитване до Възложителя, в което да посочи документите, с които разполага по реда и начина, описани в настоящата процедура.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за строителство, изпълнени от участника през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, включително стойностите, датите и получателите - в края на списъка участникът посочва договорите с предмет строителство на обекти, подобни на предмета на настоящата поръчка (по образец - Образец № 10). За договорите посочени от участника като договори с предмет, подобен с предмета на настоящата процедура задължително се представят и Референции (препоръки) за добро изпълнение. В препоръките задължително трябва да са посочени: датата и мястото на строителството, наименование и стойност на обекта, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Декларация, че участникът е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на първа група строежи от трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или удостоверение или друг документ, за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. 3.Сертификат за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен. Сертификата по трябва да е с обхват, съответстващ на обекта на поръчката и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 4.Участникът да има удостоверение/разрешение за монтаж на СПО/съоръжения с повишена отговорност/. 5.Списък на техническите лица – Образец № 11. Към списъка участниците трябва да приложат за лицата, упоменати в минималните изисквания, автобиографии (по образец - Образец № 12), заедно с копия от документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита им (дипломи за завършено образование, трудови книжки, удостоверения, сертификати, списък на граждански договори и др.) Към списъка се прилагат и декларации от лицата посочени в него, че са на разположение – - Образец № 16.. Чуждестранните лица могат да удостоверят съответствието си с поставените изисквания за екипа от експерти, чрез представяне на еквивалентни документи, според законодателството на държавата, където участникът е установен. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Минимални изисквания: 1.Участникът през последните 5 години да е изпълнил договор/и с предмет, подобен предмета на настоящата поръчка – изграждане,ремонт или реконструкция на жилищни или сгради с обществено значение. Обектите трябва да са завършени преди датата на подаване на офертата от участника. 2.• Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на първа група строежи от трета категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството съгласно стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен 4.Участникът да има удостоверение/разрешение за монтаж на СПО/съоръжения с повишена отговорност/. 5.В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата процедура да са включени следните специалисти: Ръководител на обекта(1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „ПГС” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Технически ръководител (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „Електроинженер” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Технически ръководител (1 бр.) – да притежава висше образование, специалност „ВИК” или еквивалентна, професионален опит от минимум 5 (пет) години и участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, подобен на предмета на настоящата поръчка. Експерт по контрол на качеството (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството. Експерт по безопасност и здраве (КБЗ) (1 бр.) – да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: 1. Срок за изпълнение; тежест: 40
Показател: 2. Гаранционен срок; тежест: 10
Показател: 3.Финансово предложение; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на документацията за участие може да бъде заплатена на място в сградата на Община Брацигово. Документацията може да бъде получена и срещу представяне на документ за преведени средства по банков път на следната сметка на Община Брацигово: IBAN: BG27SOMB91303132969600 BIC: SOMBBGSF Име на банка: Общинска банка АД клон Пещера Титуляр на сметката : Община Брацигово Независимо кой от начините за снабдяване с документация е избран, документа за закупена документация трябва да съдържа наименованието на обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр.Брацигово,сградата на Младежки дом,ул."Христо Смирненски " № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масова осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел могат да присъстват на публичното отваряне на офертите,както и при отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В електронен вид е предоставен пълен достъп до документацията за участие на интернет страницата на община Брацигово ,рубриката "Обществени пърчоки" на адрес www.bratsigovo.bg. За допълнителна информация :Цонка Кушлева -Гл.експерт "Обществени поръчки " тел.0894689385.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Обжалването е уредено в рзпоредбите на чл.120,ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ