Версия за печат

02724-2014-0007

BG-с. Катунци: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение "Държавно горско стопанство Катунци" към Югозападно държавно предприятие ДП гр. Благоевград, ул. "Асен Лагадинов" №17, За: инж. Симеон Ефремов, РБългария 2830, с. Катунци, Тел.: 07438 2131, E-mail: dgskatunci@abv.bg, Факс: 07438 2132

Място/места за контакт: ТП" ДГС Катунци"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: териториално поделение на Държавно предприятие

Основна дейност на възложителя

Друг: Стопанисване на горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Осигуряване на охрана с помощта на сигнално известителна техника,включващо проектиране,доставка,монтиране,използване и поддържане в обектите на ТП" ДГС Катунци".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 23
Място на изпълнение: адм.сграда на ТП" ДГС Катунци"
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

"Осигуряване на охрана с помощта на сигнално известителна техника,включващо проектиране,доставка,монтиране,използване и поддържане в обектите на ТП" ДГС Катунци".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

”Осигуряване на охрана с помощта на сигнално охранителна техника, включващо проектиране, доставка, монтиране, използване и поддържане в обекти, находящи се в административната сграда в с.Катунци. Допълнително да бъдат монтирани 4 броя, камери за видео наблюдение на административната сграда на ТП „ДГС Катунци”. Поддържането да бъде от 00:00ч. до 24ч. ежедневно за срок от 12 месеца.

Прогнозна стойност без ДДС
2300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 23 (двадесет и три) лева. Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Гаранцията за участие трябва да е постъпила по сметката на възложителя или учредена към момента на изтичане на срока за подаване на предложенията за участие – до 04.03.2014г. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение е парична сума или банкова гаранция по избор на кандидата. Гаранциите за изпълнение във формата на парична сума се внасят по банков път по сметките на ТП ”ДГС – Катунци”: „Стопанска инвестиционна банка IBAN: BG59 BUIB 78371021577300, BIC: BUIBBGSF; ,а банковата гаранция следва да бъде със срок на валидност- 30 дни по-дълъг от срока на договора. „Стопанска инвестиционна банка IBAN: BG59 BUIB 78371021577300, BIC: BUIBBGSF;

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

съгласно проектодоговора на обществената поръчка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участват всички юридически лица, еднолични търговци и физически лица, които са представили всички документи, надлежно вярно и пълно попълнени във вид и съдържание, съгласно настоящата документация и отговарят на квалификационните и технически изисквания за участие и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.В откритата процедура НЕ МОЖЕ да кандидатства участник, който е: а) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253—260 от Наказателния кодекс; подкуп по чл.301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321”а” от НК; престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от НК, освен ако не е реабилитиран. б) който е обявен в несъстоятелност или който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; г) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; д) е лишен от правото да упражнява охранителна дейност е) при които лицата по чл.47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; „Свързани лица” по смисъла на §1, т.23 „а” от ЗОП са: роднини по права линия без ограничение; роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; роднини по сватовство - до втора степен включително; съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; съдружници; лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. ж) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и разкриване на конфликт на интереси; 1.3. Изискванията по т.1.2, букви “а”; „г”; “е” се отнасят за управителите или за членовете на управителните органи или за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон на участниците и прокуристите, когато има такива. Прилага чл.47, ал.4 от ЗОП. Ако членове на управителните органи са юридически лица, тези изисквания се отнасят за техните представители в съответния управителен орган. 1.4. Обстоятелствата по т.2 при подаване на офертата се удостоверяват с декларации, подписани и подпечатани от участника като наличието, на което и да е от изброените води до отстраняванто на участника от процедурата. За обстоятелствата по т.2 „б”; „в”,; „д” и „ж”, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.Прилага се чл. 47, ал. 6 от ЗОП. Да притежават валиден лиценз за извършване на охранителна дийност по Закона за частната охранителна дейност и Закона за МВР ,да са подали оферта за участие в процедурата в определения срок съгласно условията на възложителя. Да са внесли гаранция за участие в определения в документацията срок.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП и документацията за участие
Минимални изисквания: Копие от оригиналите на годишен баланс и отчет за приходи и разходи на кандидата за 2012 г. и 2013 съгл. чл. 50 от ЗОП , с изключение на новорегистрирани търговци или деклараця в свободен текст,че същи е публикуван на интернетстраницата на на Търговския регистър
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът да представи списък на основните договори за услуги, сходни с обекта на настоящата поръчка. 2.Референции /препоръки/ за добро изпълнение по включените в списъка изпълнени договори. 3. Списък на техническите лица, които ще изпълняват услугата, съдържащ имената, професионалната квалификация и опит на лицата, които ще изпълняват поръчката, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско) и телефон за връзка. Списъкът следва да бъде подписан от лицето, което представлява участника. Към списъка следва да се приложат заверени копия от документи, доказващи отразените от участника в списъка обстоятелствата, напр. копия от дипломи, сертификати, трудови книжки и/или еквивалентни докумен 4. Списък на транспортни средства - патрулни коли, необходими за изпълнение на предмета на поръчката, подписан от лицето, което представлява участника. В случай, че участникът не разполага със собствени транспортни средства - патрулни коли, съгласно чл.51а от ЗОП, може да използва ресурсите на други физически или юридически лица, при условие, че докаже, че има на разположение тези ресурси, за което трябва да представи писмени доказателства /напр. копие от договор, заверен с гриф „Вярно с оригинала”, сключен между него и физическо или юридическо лице, с който на участника се предоставя право на ползване.
Минимални изисквания: 1. изпълнени от него през последните три години /до датата на подаване на офертата/, включително обект (предмет), възложител (получател), стойност, период на изпълнение на договора (посочва се начална дата и крайна дата на всеки договор). 2.Участникът да е реализирал минимум 1 договор през предходната година, сходни с предмета на поръчката, с изключение на новорегистрираните участници. 3.Всеки участник трябва да разполага с минимум 1 /едно/ техническо лице - сервизен специалист, който ще използва при поддържане на сигнално – охранителната техника. 4.Всеки у частник да разполага с минимум 1 /едно/ мотрно превозно средство
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Следва да притежават лиценз по чл.13 от Закона за частната охранителна дейност

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се предоставя на заинтересованите лица всеки работен ден от 8.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 17.00 часа в административната сграда на ТП ”ДГС – Катунци” до 12.02.2014г., срещу предоставяне на платежно нареждане/фактура за заплащането й. Документацията може да бъде заплатена и в касата на ТП ”ДГС – Катунци” или по банкова сметката на ТП ”ДГС – Катунци„ в Стопанска инвестиционна банка IBAN: BG59 BUIB 78371021577300, BIC: BUIBBGSF;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:30
Място

адм. сграда на ТП" ДГС Катунци",с. Катунци,ул." Асен Лагадинов" №17

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В 14 дневен срок от уведомяването /узнаването/ решението на възложителя за определяне на изпълнител

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ