Версия за печат

00746-2014-0001

BG-Петрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 101520670

МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД, ул. „Рокфелер” № 52, За: д-р Борис Киров - управител, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69739, E-mail: mbal_rokfeler@abv.bg, Факс: 0745 60106

Място/места за контакт: ул. „Рокфелер” № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.bolnicapetrich.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.bolnicapetrich.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала за работа и гаранционна поддръжка на медицинска апаратура и оборудване за нуждите на МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД, гр. Петрич 2850, ул. „Рокфелер” № 52
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е „доставка” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП с предмет: „Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение на персонала за работа и гаранционна поддръжка на медицинска апаратура и оборудване за нуждите на МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД“.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33190000

Описание:

Медицинско оборудване
Различни медицински уреди и изделия

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва доставка на: инкубатор за новородени, интензивен кувьоз за новородени, пациентски монитор за деца, пациентски монитор за възрастни, акушерски монитор, пулсоксиметър, инхалатор, перфузор, спирометър, видео нистагмограф, механичен вентилатор, преносим механичен вентилатор, артроскопска система, операционен микроскоп УНГ, компютърно базирана система за обективна аудиометрия, система за безкръвна аденоидектомия, ендоскопска система за хирургия на синуси, фибробронхоскоп с осветление и биопсична приставка, наркозен апарат с монитор, гастроендоскопска система, дигитална система за графия и скопия, 3D ултразвуков апарат, лапароскопска система за безкръвни операции, мултифункционална дигитална ЕЕГ система, автоматична система за идентификация на бактерии, инкубатор за микробиология 37°C, лабораторна дезинфекционна машина, система за идентификация на вируси, биохимичен анализатор, миялна машина за хирургичен инструментариум, автоклав за стерилизация на хирургичен инструментариум, система за подготовка на водата за захранване на миялна машина и автоклав, мобилно Ц-рамо за ортопедия, система за ЕКГ стрес-тест (велоаргометрия), холтер ЕКГ, холтер за кръвно налягане, временен пейсмейкър, система за ЕКГ мониториране Конкретните параметри, обем и специфични изисквания към изпълнението са подробно и детайлно изложени в пълното описание на предмета на поръчката и техническите спецификации, съдържащи се в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
1580604 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

180

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 15 000 лева (петнадесет хиляди лева). Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие, като разходите за нейното внасяне/учредяване са за сметка на участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие може да бъде: преведена по следната банкова сметка на МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД - IBAN: BG64SOMB91301029728701, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка“ АД – клон Петрич, като в преводното нареждане изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се представя гаранцията; представена под формата на банкова гаранция. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде учредена при следващите условия. С банковата гаранция избраната от участника банка се задължава да изплати на МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД сумата, определена като гаранция за участие, незабавно, при настъпване на който и да е от следните факти: участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В банковата гаранция изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се представя гаранцията. В нея трябва да бъде изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя, че е със срок на валидност 90 (деветдесет) календарни дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. 2. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение може да бъде: преведена по следната банкова сметка на МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД - IBAN: BG64SOMB91301029728701, BIC: SOMBBGSF, „Общинска банка“ АД – клон Петрич; представена под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по касов или банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност най-малко за 1 (един) месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансирането на тази обществена поръчка се осигурява по проект „По-добри здравни грижи в българо-гръцката гранична зона“, договор № В3.13.02/21.10.2013 г., финансиран по Програма за европейско териториално сътрудничество Гърция – България 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”. 2. Предложените от участниците цени за изпълнение на поръчката трябва да са съобразени с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури, а именно да са в рамките на допустимите разходи по горепосочения проект. 3. Общата цена за изпълнение на доставките, предмет на настоящата обществена поръчка, е до 1 580 604 (един милион петстотин и осемдесет хиляди шестстотин и четири) лева без ДДС. 4. Участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочената обща стойност за изпълнение на поръчката, се отстранява от участие в процедурата. 5. Заплащането на цената на договора ще се извършва по банков път в български лева, при условията, подробно описани в проекта на договор: - Авансово плащане в размер на 30% (тридесет на сто) от сумата по договора, платимо в срок до 14 (четиринадесет) дни след отправяне на писмена заявка за започване изпълнението на договора и представяне на оригинална фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството; - Окончателно плащане в размер на 70% (седемдесет на сто) от цената на конкретно доставеното оборудване по договора, платимо в срок до 14 (четиринадесет) дни след извършването на инсталацията, въвеждане в експлоатация и проведено обучение за съответната приета апаратура. Плащането за всеки доставен артикул от техническата спецификация ще се извършва самостоятелно, след представяне на следните документи: оригинална фактура, съставена съгласно изискванията на ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС; съпътстващата оборудването документация; протокол за извършена инсталация и въвеждане в експлоатация; протокол за извършено обучение на персонала за работа с оборудването; приемо-предавателни протоколи.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Продължава от раздел III.2.1: 1. Заверено от участника копие на издадено разрешение за търговия на едро с медицински изделия от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото му да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава, съгласно чл. 77 от Закона за медицинските изделия. 2. Заверено от участника копие на лицензия за работа с източници на йонизиращи лъчения с цел техническо сервизно обслужване, издадено от Агенцията за ядрено регулиране по реда и при условията на Закона за безопасно използване на ядрената енергия. 3. Заверени от участника копия на документи, издадени от съответния производител на предлаганата апаратура, удостоверяващи: 3.1. правото на участника да извършва доставка на оферираната апаратура на територията на Република България за нуждите на настоящия възложител, валидни за срока на договора за доставка. Оторизационните писма могат да бъдат издадени на участника и от изрично упълномощен представител на производителя. 3.2. обстоятелството, че предлаганата апаратура е нова и неупотребявана (декларация). Декларацията може да бъде подписана и от изрично упълномощен представител на производителя. 4. Сертификат или декларация за съответствието на апаратурата и прилежащите към нея съгласно техническите спецификации медицински изделия с Директива 93/42/ЕЕС или приложимата за съответното оборудване нормативна уредба (СЕ-марка).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Съдържание на плик № 1 – „Документи за подбор”: 1.1. оферта за участие – образец № 1; 1.2. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.3. административни сведения за участника - образец № 4; 1.4. регистрационни документи на участника: 1.4.1. копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато не е представен ЕИК, посочените лица са длъжни да приложат към офертите си освен документа за регистрация и удостоверение за актуално състояние. 1.4.2. копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 1.4.3. нотариално заверено споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - представя се в оригинал, ведно с нотариално заверен документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Забележка: договорът за учредяване задължително трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че за изпълнението на договора, включително за плащанията, всички членове на обединението/консорциума са солидарно отговорни; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че бъдат избрани за изпълнител. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което представлява обединението/консорциума за целите на обществената поръчка и извършва всякакви правни и фактически действия от името на обединението/консорциума при провеждане на настоящата обществена поръчка, което изрично се вписва в договора за създаване. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата. 1.5. нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да подпише офертата и да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документа за регистрация); 1.6. декларация за участието на подизпълнители, както и за вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – образец № 5; 1.7. декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – образец № 6; 1.8. декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (с изкл. на б. "е"), ал. 2, т. 2, 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП – образец № 7; 1.9. декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, 3, ал. 2, т. 1, 2а, 3, 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП – образец № 8; 1.10. декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд – по отношение частта от предмета на обществената поръчка, която включва и предоставяне на прилежащи към доставката услуги (образец № 9); 1.11. декларация от участника за приемане на условията в проекта на договор – образец № 10; 1.12. копие от документа за закупена документация за участие в настоящата процедура – вносна бележка, преводно нареждане или друг еквивалентен документ. Документът се изисква само от лицата, които са закупили документацията за участие. 1.13. документ за внесена гаранция за участие – представя се оригинал на платежния документ или на банковата гаранция за участие; 1.14. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, посочени от възложителя в раздел III.2.2 от обявлението за обществена поръчка; 1.15. доказателства за техническите възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в раздел III.2.3 от обявлението за обществена поръчка; 1.16. доказателства за изпълнение на особените изисквания към участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри, посочени от възложителя в раздел III.1.4 от обявлението за обществена поръчка.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация за оборота на доставките, които са предмет на поръчката, за последните три години (2011, 2012 и 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (попълва се образец № 11).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е реализирал приходи от договори за доставка, монтаж и гаранционна поддръжка, сходни с предмета на обществената поръчка, общо за последните три финансови години - 2011, 2012 и 2013 г., не по-малко от 4 000 000 (четири милиона) лева без ДДС. Забележка: по смисъла на настоящото изискване предмет на поръчката и сходни на него са доставките, монтажът и гаранционната поддръжка на медицинско оборудване.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години до крайната дата за получаване на оферти, с посочени стойности, дати и получатели (попълва се образец № 12), придружен от заверени от участника копия на препоръки за добро изпълнение, издадени на участника, които съдържат най-малко идентификация на възложителя, изпълнителя, предмета, стойността, датата и мястото на доставката, както и дали тя е изпълнено професионално, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Описание и фотографски снимки на апаратурата, която ще се доставя, включително заверени от участника копия на документи, удостоверяващи съответствието на предлагания апарат с изискванията на техническата спецификация – проспекти, каталози, техническа документация и др. Последните не трябва да съдържат цени. 3.1. Заверено от участника копие на сертификати за съответствието на производителя с внедрена система за управление на качеството на медицински изделия ISO 13485 или еквивалентни. 3.2. Заверено от участника копие на сертификат за съответствието на участника с внедрена система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентен, с обхват предмета на обществената поръчка. 3.3. Заверено от участника копие на сертификат за съответствието на участника с внедрена система за управление на околната среда ISO 14001 или еквивалентен, с обхват предмета на обществената поръчка. Забележка: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 4. Списък на ръководните служители на участника и на персонала, предвиден за изпълнение на поръчката (попълва се образец № 13), към който се прилагат: - професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и технически лица, изготвени съгласно образец № 14, придружени от заверени от участника копия на документи, удостоверяващи техните образование, професионална квалификация и опит (дипломи, удостоверения за правоспособност, сертификати за преминат курс на обучение, трудови и служебни книжки, референции от работодатели/ възложители и други подходящи документи). - декларации за ангажираност, подписани от предвидените за изпълнението на поръчката ръководни и технически лица, изготвени съгласно образец № 15. 5. Декларация, представена от участника, че последният има на разположение изградена оторизирана сервизна структура. Забележка: съгласно чл. 51а, ал. 1 от ЗОП, участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил най-малко два договора за доставка, монтаж и гаранционна поддръжка, сходни с предмета на обществената поръчка, общо за последните три години до крайната дата за получаване на оферти. Забележка: по смисъла на настоящото изискване предмет на поръчката и сходни на него са доставките, монтажът и гаранционната поддръжка на медицинско оборудване. 2. Описание и фотографски снимки на апаратурата, която ще се доставя, включително заверени от участника копия на документи, удостоверяващи съответствието на предлагания апарат с изискванията на техническата спецификация – проспекти, каталози, техническа документация и др. Последните не трябва да съдържат цени. 3. Участникът следва да представи сертификати, издадени от акредитирани лица за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на: 3.1. дейността на производителя на предлаганата апаратура със стандарт ISO 13485 за внедрена система за управление на качеството на медицински изделия или еквивалентен; 3.2. дейността на участника със стандарт ISO 9001 за внедрена система за управление на качеството или еквивалентни, с обхват предмета на поръчката; 3.3. дейността на участника със стандарт ISO 14001 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентен, с обхват предмета на поръчката. 4. Участникът следва да разполага с квалифициран екип за изпълнение на поръчката - лица, които извършват техническото ръководство, и технически правоспособни експерти, отговорни за доставката, монтажа, въвеждането в експлоатация и сервизното обслужване на апаратурата, както и за обучението на медицинския персонал на възложителя. Участникът трябва да докаже, че има на разположение най-малко един обучен и сертифициран от производител сервизен специалист за всяко отделно по вид оборудване, посочено в техническите спецификации (с изключение на поз. №№ 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 14, 15, 16, 35, 36, 37 и 38), както и поне двама експерти, притежаващи удостоверения за правоспособност за работа с източници на йонизиращи лъчения за рентгеновата апаратура. 5. Участникът трябва да има на разположение оторизирана сервизна структура.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически преимущества на предлаганата апаратура; тежест: 50
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
24.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата може да бъде платена в брой на касата в МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД на адрес гр. Петрич, ул. „Рокфелер” № 52 в момента на закупуването й или да бъде внесена по банков път по следната банкова сметка на възложителя: IBAN - BG64SOMB91301029728701, BIC – SOMBBGSF, Общинска банка АД – клон Петрич. На участниците е осигурен пълен достъп до документацията за участие по електронен път на адрес: http://www.bolnicapetrich.com.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.03.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.03.2014 г.  Час: 14:00
Място

МБАЛ „Рокфелер“ ЕООД на адрес: гр. Петрич, ул. „Рокфелер” № 52, заседателна зала на първи етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на тази обществена поръчка се осигурява по проект „По-добри здравни грижи в българо-гръцката гранична зона“, договор № В3.13.02/21.10.2013 г., финансиран по Програма за европейско териториално сътрудничество Гърция – България 2007 – 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”.

VI.3) Допълнителна информация

I. От участие в процедурата се отстранява участник: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП (с изключение на обстоятелството по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "е" от ЗОП) и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. II. На основание чл. 47, ал. 3 от ЗОП, възложителят предвижда, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, отстраняване на участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност (свързани с доставка на медицинско оборудване) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 2а. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 4. който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ