Версия за печат

00265-2014-0005

BG-Раднево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Дияна Колева - експерт търговия; Николай Петков - инж. механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053113;0417 833053067, E-mail: diyana.koleva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Търговски", отдел "Механичен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.marica-iztok.com/bg/public.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица-изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Радостина Петрова, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053084

Място/места за контакт: отдел "Деловодство и архив"

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на двукомпонентна шина от износоустойчив материал„ – реф.№ 124/2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: DDP складова база на Възложителя /Инкотермс 2010/;
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на поръчката е доставка на двукомпонентна шина от износоустойчив материал 8+5х1050х100. Шините да отговарят на следните технически изисквания на възложителя: А) Да са изработени от двукомпонентен материал: - основа от нелегирана качествена заваряема стомана (S235JR) с дебелина 8мм; - износоустойчив материал с дебелина 5мм; Б) Твърдост на износоустойчив материал не по-малка от 700 HV. Предлаганите изделия да съответстват на изискванията на възложителя, да бъдат неупотребявани, да нямат явни или скрити дефекти, произтичащи от дизайна, материалите или изработката при нормална употреба.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44170000

Описание:

Плочки, ламарини, ленти и листове, свързани със строителни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2 000 броя.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 1 800 лева или равностойността в евро. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – IBAN: BG 10 FINV 9150 10BG N05J 05 на „Първа Инвестиционна банка” АД; BIС: FINV BGSF или по банкова сметка в евро - IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01 на „Корпоративна търговска банка” АД; BIC: KORP BGSF. Условията на които трябва да отговарят гаранциите са описани в документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането да се извършва чрез преводи, разсрочено, до 30 (тридесет) календарни дни след всяка доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си 1. «ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР» -ПЛИК №1: • Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. • Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец • Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; • Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът да бъде в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България). • Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, по чл. 47, ал.2, т.2 и по чл. 47, ал.5 ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец; • Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 и по чл. 47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП – представя се декларация по приложен към документацията за участие образец; Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, 2 и 3 се отстранява от участие. • При участници-обединения – документ, подписан от лицата в обединението в който задължително се посочва представляващият и разпределението на дейностите, на всеки от участниците в него. • Декларация за приемане на условията в проекта на договора. • Документите по чл.56, ал.1 от ЗОП и описани в обявлението и документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участниците да представят доказателства за технически възможности и квалификация предвидени в чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП - списък на основните договори за доставки извършени през последните три години 2010, 2011 и 2012г., придружени с препоръки за добро изпълнение. Участниците да декларират производителя на предлаганите изделия и страна на произход. Производителите на шините да притежават валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен /доказва се с копие на сертификата с превод на български език/. В техническата си оферта участниците да представят протокол от изпитване или сертификат, или техническо досие на производителя или всяко друго относимо доказателство (документ) издаден от производителя на предлаганите изделия или признат орган, доказващ съответствието на техническите параметри на шините с изискванията на възложителя.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 124/2013 г. ЗОП

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на дружеството, всеки работен ден от 10:00 до 11:50 и от 13:00 до 15:00 часа или внесени в сметка в лева: "Първа Инвестиционна Банка" АД - клон гр. Раднево, IBAN: BG10 FINV 9150 10 BG N05J 05 BIC: FINVBG или банкова сметка в евро: "Корпоративна Търговска Банка" АД - клон гр. Раднево IBAN: BG63 KORP 9220 1400 1649 01 BIC: KORPBGSF Цената на документацията е 6 лв. за български данъчно задължени лица и 5.00 лв. или 2.5 евро за всички останали. По желание на участника, изразено в писмена форма, документацията за участие и фактурата за закупена докуменатция може да бъдат изпратени чрез куриер. За целта е необходимо в писмото да се посочи: адрес за получаване на документите, данни за издаване на фактурата - наименование и адрес на получателя, материално отговорно лице, ДДС № и банкови сметки. Всички разходи по получаване на документите са за сметка на участника.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.02.2014 г.  Час: 14:00
Място

Зала №2 в Управлението на "Мини Марица-изток" ЕАД

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представляващите участниците в процедурата или упълномощени техни представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Уведомление за датата и часа на публичното оповестяване на ценовите оферти на участниците в процедурата ще бъде публикувано на интернет сайта на дружеството, профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по чл. 120 и всички следващи от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

"Комисия за защита на конкуренцията", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ