00237-2014-0001
Технически редакции | ||
09.01.2014 17:32 ч. : | 09/01/2014 17:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.01.2014 17:32 ч. : | 09/01/2014 17:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Аксаково: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, За: Руска Георгиева Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157
Място/места за контакт: Община АксаковоИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.
Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа в с. Кичево” по проект № 03/321/01213 „Подобрение на водоснабдителната мрежа на с. Кичево, община Аксаково”, финансиран по Мярка 321”Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” на „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”
Възлагане на обществена поръчка
Поръчката е за строителство с предмет: „Реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа в с. Кичево” по проект № 03/321/01213 „Подобрение на водоснабдителната мрежа на с. Кичево, община Аксаково”, финансиран по Мярка 321”Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” на „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”, включващо реконструкция – подмяна на част от съществуващата водопроводната мрежа и съоръженията към нея в с. Кичево в съответствие с изискванията на „Технически спецификации за изпълнение обекта на поръчката” (Спецификация) и одобрените инвестиционни проекти Обхватът и условията за изпълнение на поръчката са посочени в „Технически спецификации за изпълнение обекта на поръчката” (Спецификация) и приложените към нея документи.
45332200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвижда се изграждане на 19 улични водопроводни клона, предимно в източната част на с. Кичево, с диаметри и проводимост, съответстващи на Нормативната база. Съществуващите водопроводи ще бъдат изключени от системата. Ще се подменят всички сградни отклонения в обхвата на проекта, ще се монтират надземни пожарни хидранти, както и съответни връзки и спирателна арматура на кръстовищата. Предвижда се изграждане на водопроводи от PEHD тръби с работно налягане PN 10 atm както следва : •Улични водопроводи с обща дължина – L= 4 372,00 м.л. •СВО - PEHD Ф25 – L= 1 440,00 м /240 броя/ •СВО - PEHD Ф32 – L= 72,00 м /12 броя/ •СВО - PEHD Ф63 – L= 12,00 м /2 броя/ • пожарни хидранти (28 броя)
НЕ
10
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Размерът на гаранцията за участие в процедурата е BGN 11 000 (единадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе като парична сума по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите. Примерен образец на банкова гаранция за участие е приложен в документацията.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума, тя се внася по сметка:Титуляр: Община Аксаково Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF; IBAN: BG71СЕСВ97903332010500.В платежното нареждане за внасяне на гаранция по банковата сметка на Възложителя трябва да е посочена процедурата, за която се кандидатства. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от общата пределна цена на договора според офертата на участника, избран за изпълнител.Гаранцията за изпълнение може да се внесе като парична сума по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка на община Аксаково: Сметка на Възложителя:IBAN BG71СЕСВ97903332010500 BIC СЕСВВGSF при ЦКБ АД клон Варна.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Аксаково, че е за настоящата обществена поръчка и че е със срок на валидност до 30.06.2015г. В случай на представяне на банкова гаранция е препоръчително да се ползва образеца, включен в документацията за участие. Ако участникът представи банкова гаранция във форма, различна от предложения образец, то следва задължително съдържанието й да бъде възприето изцяло от образеца и предварително съгласувано с Възложителя.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва обществената поръчка, за която се представя гаранцията.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за изпълнение се освобождава при следните условия и ред:- в срок до 30 дни след датата на издаване разрешение за ползване на строежа.- Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Гаранцията се задържа при установено неизпълнение на договора и се освобождава при окончателно уреждане на взаимоотношенията между страните, в т.ч. и до прекратяване на възникнали съдебни спорове по същия договор.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.
Настоящата поръчка се финансира от Eвропейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и от държавния бюджет на Република България чрез „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г” Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и от бюджета на Община Аксаково. Заплащането на цената на договора ще става по предвидения в договора ред. Заплащането на цената на договора ще се извършва, съгласно договорните условия по следната схема: - Авансово плащане в размер на 50% (петдесет на сто) от общата цена на договора срещу обезпечение под формата на запис на заповед в полза на Възложителя за пълния размер на аванса, със срок на падежа – 30 календарни дни след посочената от изпълнителя дата на завършване на СМР (подписване на Акт образец № 15 за строежа) и издадена фактура, в срок не повече от 20 работни дни след представяне на гореописаните документи. Обезпечението се освобождава в 14 (четиринадесет) дни след датата на падежа. - Окончателно плащане - остатъка от общата цена – съобразно подписания приемо-предавателен протокол - след подписване на Акт образец № 15 за строежа, в срок до 20 работни дни след представяне на фактура. Заплащането на СМР ще се извършва за действително изпълнени количества СМР съгласно условията на договора по предложените от изпълнителя офертни единични цени в офертната количествено-стойностна сметка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се предоставя срещу заплащане на гише 2 в деловодството в сградата на Община Аксаково на горе посочения адрес в срок до 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите. Участниците имат право да се запознаят с документацията, преди да я закупят, в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Аксаково, ет. 1. Цената на документацията е BGN 9.60 с вкл. ДДС и е изчислена по калкулация на действителните разходи за отпечатване и размножаване според изискванията на чл. 28, ал. 4 от ЗОП. Цената на документацията се заплаща на каса в сградата на Община Аксаково, ет. 1, каса 1, или по банков път по сметка: Титуляр: Община Аксаково Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF IBAN: BG84CECB97908432010500 Код за вид плащане: 447000 Работно време на службите на Възложителя: от 8.00 до 16.30 часа всеки работен ден. Участниците могат да поискат документацията да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като за целта изпратят на посоченото по-горе лице за контакт факс с посочване на заинтересованото лице, адрес, телефон и факс, както и данни за издаване на фактура, и приложат копие на документ за платена цена на документацията.
Български
120
гр. Аксаково, ул."Г.Петлешев" №58б, Общинска администрация,заседателна зала- ІІ етаж.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък на присъстващите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Настоящата поръчка се финансира от Eвропейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и от държавния бюджет на Република България чрез „Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г” Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и от бюджета на Община Аксаково.
Договорът трябва да отговаря на изискванията на чл. 357 от ЗЗД, респективно на чл. 275 и чл. 276 от ТЗ, както и на следните минимални изисквания: 1. Да са идентифицирани съдружниците с пълните им юридически наименования и регистрационни данни (ЕИК или данъчен номер), в случай, че са юридически лица; 2. Да се потвърждава приемането на действията на един или повече от съдружниците в процедурата за възлагане преди датата на учредяване на обединението, вкл. закупуване на документацията, приемане на съобщения от Възложителя в хода на процедурата и др. под.; 3. Да е предвидена солидарна отговорност на съдружниците за изпълнение на поръчката; 4. Да е посочено разпределението на дейностите по изпълнение на поръчката между съдружниците, както по същество, така и в процентно изражение (без да се посочва никаква информация за единични и общи цени); 5. Да е посочен представител/и на обединението, който с договора се упълномощава от съдружниците да изпълнява всички действия от името на обединението, респективно неговите членове, както по време на процедурата за възлагане на поръчката, така и след това по време на изпълнение на договора, ако бъде възложен на обединението, вкл. да получава съобщения и изпраща документи и разяснения на Възложителя по време на процедурата, да сключи договор за изпълнение на поръчката, да приема и да изпраща съобщения от/на Възложителя във връзка с изпълнението на договора, да издава фактури и да приема плащания по договора и др.; 6. Да е предвидено да не се променя съставът на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се промени след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Минималните изисквания за участие в процедурата се прилагат към обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, сертификат, лиценз или друго условие, което се издава според изискванията на нормативен или административен акт на конкретни лица и е необходимо за изпълнение на поръчката, като при това такива изисквания се прилагат с оглед на разпределението на участието на съдружниците в обединението при изпълнение на дейностите, както е предвидено в договора за създаването му. Когато едно лице участва в обединение-участник в процедурата, то няма право да подава самостоятелна оферта, или да е посочено като подизпълнител на друг участник или да участва в друго обединение-участник в същата процедура. Възложителят няма изискване за регистриране на обединението като юридическо лице в случай на избора му за изпълнител на поръчката.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал .5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.
Дирекция "Административно правно нормативно обслужване" в общинска администрация Аксаково, ул."Г.Петлешев" № 58б, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157
Интернет адрес/и:
URL: www.aksakovo.net.
09.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ