Версия за печат

00237-2014-0001

BG-Аксаково: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Аксаково, ул. "Г.Петлешев" №58б, За: Руска Георгиева Илиева, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Място/места за контакт: Община Аксаково

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aksakovo.net.

Адрес на профила на купувача: www.aksakovo.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа в с. Кичево” по проект № 03/321/01213 „Подобрение на водоснабдителната мрежа на с. Кичево, община Аксаково”, финансиран по Мярка 321”Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” на „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Място на изпълнение на поръчката – село Кичево, община Аксаково, площадката на строежа по уличната мрежа на селото, така както е определена в инвестиционните проекти.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е за строителство с предмет: „Реконструкция на съществуваща водопроводна мрежа в с. Кичево” по проект № 03/321/01213 „Подобрение на водоснабдителната мрежа на с. Кичево, община Аксаково”, финансиран по Мярка 321”Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” на „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г.”, включващо реконструкция – подмяна на част от съществуващата водопроводната мрежа и съоръженията към нея в с. Кичево в съответствие с изискванията на „Технически спецификации за изпълнение обекта на поръчката” (Спецификация) и одобрените инвестиционни проекти Обхватът и условията за изпълнение на поръчката са посочени в „Технически спецификации за изпълнение обекта на поръчката” (Спецификация) и приложените към нея документи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се изграждане на 19 улични водопроводни клона, предимно в източната част на с. Кичево, с диаметри и проводимост, съответстващи на Нормативната база. Съществуващите водопроводи ще бъдат изключени от системата. Ще се подменят всички сградни отклонения в обхвата на проекта, ще се монтират надземни пожарни хидранти, както и съответни връзки и спирателна арматура на кръстовищата. Предвижда се изграждане на водопроводи от PEHD тръби с работно налягане PN 10 atm както следва : •Улични водопроводи с обща дължина – L= 4 372,00 м.л. •СВО - PEHD Ф25 – L= 1 440,00 м /240 броя/ •СВО - PEHD Ф32 – L= 72,00 м /12 броя/ •СВО - PEHD Ф63 – L= 12,00 м /2 броя/ • пожарни хидранти (28 броя)

Прогнозна стойност без ДДС
1248812 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие в процедурата е BGN 11 000 (единадесет хиляди) лева. Гаранцията за участие може да се внесе като парична сума по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 дни от крайният срок за подаване на офертите. Примерен образец на банкова гаранция за участие е приложен в документацията.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие като парична сума, тя се внася по сметка:Титуляр: Община Аксаково Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF; IBAN: BG71СЕСВ97903332010500.В платежното нареждане за внасяне на гаранция по банковата сметка на Възложителя трябва да е посочена процедурата, за която се кандидатства. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от общата пределна цена на договора според офертата на участника, избран за изпълнител.Гаранцията за изпълнение може да се внесе като парична сума по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по сметка на община Аксаково: Сметка на Възложителя:IBAN BG71СЕСВ97903332010500 BIC СЕСВВGSF при ЦКБ АД клон Варна.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Аксаково, че е за настоящата обществена поръчка и че е със срок на валидност до 30.06.2015г. В случай на представяне на банкова гаранция е препоръчително да се ползва образеца, включен в документацията за участие. Ако участникът представи банкова гаранция във форма, различна от предложения образец, то следва задължително съдържанието й да бъде възприето изцяло от образеца и предварително съгласувано с Възложителя.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва обществената поръчка, за която се представя гаранцията.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за изпълнение се освобождава при следните условия и ред:- в срок до 30 дни след датата на издаване разрешение за ползване на строежа.- Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Гаранцията се задържа при установено неизпълнение на договора и се освобождава при окончателно уреждане на взаимоотношенията между страните, в т.ч. и до прекратяване на възникнали съдебни спорове по същия договор.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата поръчка се финансира от Eвропейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и от държавния бюджет на Република България чрез „Програма за развитие на селските райони 2007-2013г” Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и от бюджета на Община Аксаково. Заплащането на цената на договора ще става по предвидения в договора ред. Заплащането на цената на договора ще се извършва, съгласно договорните условия по следната схема: - Авансово плащане в размер на 50% (петдесет на сто) от общата цена на договора срещу обезпечение под формата на запис на заповед в полза на Възложителя за пълния размер на аванса, със срок на падежа – 30 календарни дни след посочената от изпълнителя дата на завършване на СМР (подписване на Акт образец № 15 за строежа) и издадена фактура, в срок не повече от 20 работни дни след представяне на гореописаните документи. Обезпечението се освобождава в 14 (четиринадесет) дни след датата на падежа. - Окончателно плащане - остатъка от общата цена – съобразно подписания приемо-предавателен протокол - след подписване на Акт образец № 15 за строежа, в срок до 20 работни дни след представяне на фактура. Заплащането на СМР ще се извършва за действително изпълнени количества СМР съгласно условията на договора по предложените от изпълнителя офертни единични цени в офертната количествено-стойностна сметка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците, включително членове на обединение и подизпълнители, само ако не са регистрирани в търговския регистър към Агенцията по вписвания на Република България и не са посочили валиден ЕИК в попълнения от тях формуляр (съответно образци №№ 2, 3 или 5) представят следните документи за регистрация:-Местни и чуждестранни физически лица представят копие на документ за самоличност.-Местни юридически лица представят копие на документ за регистрация и оригинал на удостоверение за актуално състояние, валидно към датата на подаване на офертата.-Чуждестранни юридически лица и търговци представят документ за регистрация или еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени.Документът трябва да е валиден към датата на подаване на офертата. От този документ трябва да личи датата на първоначална регистрация на лицето, неговият текущ юридически и търговски статут и физическите лица, които имат правомощия да представляват лицето към датата на издаване на документа. Допустимо е това изискване да се изпълни чрез два отделни документа (напр., копие на оригинален документ за регистрация, независимо от датата му, и оригинал на удостоверение за актуалното състояние след посочената дата).Документи за регистрация, които са на чужд език, се представят с официален превод.При участие на обединения, които не са юридически лица, участниците в обединението трябва да сключат договор за създаване на обединението за участие в процедурата и за изпълнение на поръчката. Договорът трябва да отговаря на изискванията, посочени в Раздел VІ.3 "Допълнителна информация" от настоящото обявление.Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, същите трябва да са посочени в Декларацията Образец 4, а всеки подизпълнител трябва да представи Декларация за съгласие по Образец 5. При участие на подизпълнители следва да се запише вида на работите, които ще извършват, както и дела на тяхното участие. Съгласно чл. 47, ал.8 от ЗОП изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал. 2, т.1, 2а, 3, 4 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Административни изисквания към участниците:За участника, вкл. всички членове на обединение и подизпълнителите, трябва да не са приложими ограничителните условия за участие, посочени в чл. 47, ал. 1, т.1 /с изключение на буква „е”/, т.2 и 3, ал. 2, т.1, 2а (предложение първо), 3, 4 и 5 и ал. 5 на ЗОП.Участникът, включително всички членове на обединение и всички подизпълнители (независимо дали са физически или юридически лица), трябва да представи декларация относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 2 и 3, ал. 2 т. 1, 2а (предложение първо), 3 и 4 и ал. 5 т. 2 по реда на чл. 47 ал. 6 от ЗОП.Физическите лица, участващи в процедурата (вкл. като съдружници в обединение или подизпълнители), а по отношение на юридическите лица – съответните физически лица в обхвата на чл. 47, ал. 4, трябва да представят лични декларации относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 т. 1 /с изключение на буква „е”/, ал. 2, т. 5 и ал. 5 т. 1 от ЗОП.Изисквания по Регламент 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на ЕС:1.По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 106, 107 и 109, пар.2 б.”а” Регламент 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на ЕС относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съвета.2.По отношение на участника, включително съдружниците в обединение и подизпълнителите, трябва да не са налице обстоятелства, съгласно чл. 57 от Регламент 966/2012 и предвидени в чл. 19, ал. 1 от „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси по смисъла на чл. 52 от Регламент 1605/2002 и за спазване принципа на безпристрастност и независимост при управление на Оперативните програми, съфинансирани от структурните и Кохезионния фонд на ЕС”.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация (чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП) на участника. В случай, че някое от лицата не е регистрирано в ТР или съответните данни не са публикувани в ТР, следва да се приложат ОПР от годишните финансови отчети за последните три финансово приключени години (или за годините, данни за които не са публикувани). Когато по обективни причини участникът не може до представи изискания по-горе документ, той може да представи всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 2. Извлечение от банкова сметка/удостоверение от банка за налични средства по банкова сметка (издадено не по-рано от 10 /десет/ дни преди датата на подаване на офертата или документ от банка (споразумение, писмо) за достъп до кредитна линия за финансиране на работите.
Минимални изисквания: 1. Оборот (нетни приходи от продажби) от дейност „строителство” общо за последните три финансово приключени години в размер на най-малко 2 (два) млн. лв. или равностойността им в друга валута. 2. Участникът трябва да разполага със свободни оборотни средства за финансиране на работите в размер на не по-малко от 500 000 (петстотин хиляди) лева под формата на пари в брой или гарантиран достъп до кредитна линия, отпусната от банка. В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло. Документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, валидно за текущата година. За чуждестранни участници: декларация относно нормативната уредба за оправомощаване за дейност „строителство на инфраструктурни обекти” в държавата по регистрацията им и копия на съответните удостоверения или заверени извадки от съответния регистър - актуални; в случай на обединение, документи се представят съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. 2. Декларация (чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП) по образец съдържаща списък на изпълнените договори през последните пет години, включително до крайния срок за подаване на офертите, с техните периоди на изпълнение, възложители и опис на включените дейности. Към Декларацията се прилагат документи удостоверяващи изпълнението на съответните поръчки, ролята и дела на участника, референции за изпълнение на договорите от съответните контрагенти. 3. Заверено от Участника копие на сертификати (еквивалент) за съответствие на СУК и СУОС или други доказателства на еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на изискванията на посочените стандарти с обхват, включващ „строителство”. В случай на обединение, сертификат или еквивалентен документ трябва да се представи от тези съдружници в обединението, които пряко ще участват в строителния процес.
Минимални изисквания: 1. Участникът да е вписан в „Централния професионален регистър на строителя” към Камарата на строителите за изпълнение на обекти 4-та група за строежи от трета категория или да има аналогично оправомощаване за дейност „строителство на инфраструктурни обекти” в държавата по регистрация. 2. Участникът да е завършил през последните 5 години, включително до датата на подаване на офертата строителството на поне един обект І-ва, ІІ-ра или ІІІ-та категория, включващ изграждането на линейна инфраструктура (водопровод , канализация, газопровод) в урбанизирана територия. 3. Участникът да има: (а) сертифицирана Система за управление на качеството според изискванията на БДС EN ISO 9001:2008 (или еквивалентен, или доказателства за еквивалентни мерки за доказване на качеството) за дейност с обхват „строителство”; (б) сертифицирана Система за управление на околната среда според изискванията на БДС EN ISO 14001:2005 (или еквивалентен) за дейност с обхват „строителство”; В случай на обединение, което не е юридическо лице, изискванията се отнасят за обединението като цяло, освен по отношение на сертификати и лицензи, които не могат да имат действие за други лица, освен титулярите – както е уточнено по-горе. Документите се представят само от тези участници в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.02.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 9.6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се предоставя срещу заплащане на гише 2 в деловодството в сградата на Община Аксаково на горе посочения адрес в срок до 10 дни преди крайния срок за подаване на офертите. Участниците имат право да се запознаят с документацията, преди да я закупят, в Центъра за услуги и информация на гражданите в сградата на Община Аксаково, ет. 1. Цената на документацията е BGN 9.60 с вкл. ДДС и е изчислена по калкулация на действителните разходи за отпечатване и размножаване според изискванията на чл. 28, ал. 4 от ЗОП. Цената на документацията се заплаща на каса в сградата на Община Аксаково, ет. 1, каса 1, или по банков път по сметка: Титуляр: Община Аксаково Банка: ЦКБ АД Варна, BIC CECBBGSF IBAN: BG84CECB97908432010500 Код за вид плащане: 447000 Работно време на службите на Възложителя: от 8.00 до 16.30 часа всеки работен ден. Участниците могат да поискат документацията да им бъде изпратена по куриер за тяхна сметка, като за целта изпратят на посоченото по-горе лице за контакт факс с посочване на заинтересованото лице, адрес, телефон и факс, както и данни за издаване на фактура, и приложат копие на документ за платена цена на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. Аксаково, ул."Г.Петлешев" №58б, Общинска администрация,заседателна зала- ІІ етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в списък на присъстващите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се финансира от Eвропейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и от държавния бюджет на Република България чрез „Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г” Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” и от бюджета на Община Аксаково.

VI.3) Допълнителна информация

Договорът трябва да отговаря на изискванията на чл. 357 от ЗЗД, респективно на чл. 275 и чл. 276 от ТЗ, както и на следните минимални изисквания: 1. Да са идентифицирани съдружниците с пълните им юридически наименования и регистрационни данни (ЕИК или данъчен номер), в случай, че са юридически лица; 2. Да се потвърждава приемането на действията на един или повече от съдружниците в процедурата за възлагане преди датата на учредяване на обединението, вкл. закупуване на документацията, приемане на съобщения от Възложителя в хода на процедурата и др. под.; 3. Да е предвидена солидарна отговорност на съдружниците за изпълнение на поръчката; 4. Да е посочено разпределението на дейностите по изпълнение на поръчката между съдружниците, както по същество, така и в процентно изражение (без да се посочва никаква информация за единични и общи цени); 5. Да е посочен представител/и на обединението, който с договора се упълномощава от съдружниците да изпълнява всички действия от името на обединението, респективно неговите членове, както по време на процедурата за възлагане на поръчката, така и след това по време на изпълнение на договора, ако бъде възложен на обединението, вкл. да получава съобщения и изпраща документи и разяснения на Възложителя по време на процедурата, да сключи договор за изпълнение на поръчката, да приема и да изпраща съобщения от/на Възложителя във връзка с изпълнението на договора, да издава фактури и да приема плащания по договора и др.; 6. Да е предвидено да не се променя съставът на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че съставът на обединението се промени след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата. Минималните изисквания за участие в процедурата се прилагат към обединението като цяло, с изключение на съответна регистрация, сертификат, лиценз или друго условие, което се издава според изискванията на нормативен или административен акт на конкретни лица и е необходимо за изпълнение на поръчката, като при това такива изисквания се прилагат с оглед на разпределението на участието на съдружниците в обединението при изпълнение на дейностите, както е предвидено в договора за създаването му. Когато едно лице участва в обединение-участник в процедурата, то няма право да подава самостоятелна оферта, или да е посочено като подизпълнител на друг участник или да участва в друго обединение-участник в същата процедура. Възложителят няма изискване за регистриране на обединението като юридическо лице в случай на избора му за изпълнител на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице по реда и условията на чл. 120, ал .5, т.1 и ал.6 от ЗОП. На обжалване подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалба срещу решение, действие или бездействие на възложителя, с изключение на тази срещу решението за определяне на изпълнител, не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен когато е поискана временна мярка "спиране на процедурата". Жалба срещу решението за определяне на изпълнител спира процедурата за възлагане на обществена поръчка до окончателното решаване на спора, освен когато е допуснато предварително изпълнение. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Административно правно нормативно обслужване" в общинска администрация Аксаково, ул."Г.Петлешев" № 58б, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 052 762157, E-mail: d_pravna@aksakovo.net, Факс: 052 762157

Интернет адрес/и:

URL: www.aksakovo.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ