Версия за печат

00914-2014-0001

BG-Разлог: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Петранка Ушева, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80095, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlog.bg.

Адрес на профила на купувача: www.razlog.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Информационен център на Община Разлог, ул."Шейново" №2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Информационен център на Община Разлог, ул."Шейново" №2, За: Елена Прешелкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092

Място/места за контакт: Информационен център на Община Разлог

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект 01/321/01147 „Устойчиво развитие, повишаване на икономическата активност и подобряване качеството на живот в община Разлог чрез реконструкция и рехабилитация на общинска пътна инфраструктура” по три обособени позиции: Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG2190 ІІ-19 Предел – Разлог – м.Бетоловото в зоната на културно-туристическо образование от о.т.294 до о.т.1128 по ПУР в землището на гр.Разлог. Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1192 Баня – Добърско, участък с.Долно Даглище – с.Добърско от км. 5 + 300 до км. 6 + 559.59. Обособена позиция 3: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1193, BLG1203/ Разлог – Годлево от км. 0 + 000 до км. 5 + 195.24.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Разлог
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Община Разлог провежда открита процедура по реда на ЗОП за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект 01/321/01147 „Устойчиво развитие, повишаване на икономическата активност и подобряване качеството на живот в община Разлог чрез реконструкция и рехабилитация на общинска пътна инфраструктура” по три обособени позиции: Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG2190 ІІ-19 Предел – Разлог – м.Бетоловото в зоната на културно-туристическо образование от о.т.294 до о.т.1128 по ПУР в землището на гр.Разлог. Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1192 Баня – Добърско, участък с.Долно Даглище – с.Добърско от км. 5 + 300 до км. 6 + 559.59. Обособена позиция 3: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1193, BLG1203/ Разлог – Годлево от км. 0 + 000 до км. 5 + 195.24. Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор № 01/321/01147 от 19.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд „Земеделие” гр.София – Разплащателна агенция и Община Разлог за извършване на дейностите „Устойчиво развитие, повишаване на икономическата активност и подобряване качеството на живот в община Разлог чрез реконструкция и рехабилитация на общинска пътна инфраструктура”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител по всяка обос.поз. се включва: 1.Упражняване на непрекъснат СН върху изпълн.на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строит.правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 3.следи за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.упражнява контрол на количествата на изпълнените по СМР на обектите; 6.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба №3/2003г.; 7.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗЗБУТ, Наредба №2/22.03.2004 г.и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; 8.осъществява контрол по опазване на ОС по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС, ЗУО и наредбите към тях; 9.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на НСИОССП; 10.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 11.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 12.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 13.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението; 14.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи; 15.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и сл. ЗУТ; 16.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в АК в необходимия обем; 17.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 ЗУТ след завършване на СМР, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; 18.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежите по чл. 170, ал. 3 ЗУТ; 19.съдейства на Възложителя, след завършването на СМР и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обектите в експлоатация, като представя окончателните доклади, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от АК, съгласно изискванията на ЗУТ; 20.изготвя технически паспорти на строежите съгласно ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; 21.изготвя и представя Доклади за въвеждане в експлоатация - докладите се изготвят след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представят на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване. Както и всички други дейности, изисквани от закона, технологичните правила и нормативи.

Прогнозна стойност без ДДС
80000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е както следва: -по обособена позиция 1 - 400лв.; -по обособена позиция 2 – 90 лв.; -по обособена позиция 3 - 310 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а)парична сума внесена по банкова сметка на община Разлог: "Първа Инвестиционна Банка” BIC: FINVBGSF IBAN: BG20FINV91503315390508 или б)банкова гаранция (Образец №13) - със срок на валидност, не по-кратък от срока на валидност на офертата, определен от възложителя в обявлението за обществена поръчка. В случай, че банката има собствени образци, в същите следва да бъдат включени специфичните клаузи от образеца към документацията. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията и обособената позиция. В случай, че участникът е обединение/сдружение/ консорциум, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното й усвояване - за сметка на възложителя. Участникът/- ите трябва да предвиди/- ят и заплати/- ят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в обявлението и настоящите условия. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи гаранция за участие в процедурата, в една от горепосочените форми. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и реда на чл.61 и чл.62 ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора (без ДДС) по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция (Образец №14). В случай, че банката има собствени образци, в същите следва да бъдат включени специфичните клаузи от образеца към документацията. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора по съответната обособена позиция при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е съгласно сключен между Община Разлог и Държавен фонд "Земеделие" - Разплащателна агенция Договор №01/321/01147 от 19.11.2012г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Плащането по всяка обособена позиция е, както следва:

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. Участникът е лишен от правото да упражнява определена дейност /строителен надзор/, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. Участникът има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Когато участникът е юридическо лице посоченото изискване се прилага за лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка участници: - при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; -които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. В пар.1, т.23а от ДР на ЗОП е дадено определение за "свързани лица" по смисъла на ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа не по-малко от три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик №1 с надпис „Документи за подбор”; Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - пликът се представя за всяка обособ. поз-я поотделно, за която уч-ът представя оферта; Плик №3 с надпис „Предлагана цена” - пликът се представя за всяка обособ. поз-я поотделно, за която уч-ът представя оферта. Съдържание на Плик №1: •Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от уч-ка– обр.№8 •Административни сведения– обр.№1 •Декл-я, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществ. поръчка и че се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката– обр.№2 •Регистрационни документи на участника: копие от документа за регистрация или ЕИК съгл. чл.23 от ЗТР, когато уч-ът е юрид. лице или ЕТ. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР участниците- юрид. лица или ЕТ, представят и удост-е за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат екв. документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени копие от документа за самоличност, когато участник е физ. лице документ за регистрация на чуждестранното юридическо лице или тяхно обединение в официален превод, издаден от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Ако участникът е чуждестранно физ. лице следва да представи в офиц. превод документа си за самоличност, издаден от държавата, в която е установен •Документ за внесена гаранция за участие– оригинал на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; •Декл-я за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б.а, б, в, г, д и ал. 2, т.2, т.4 и т.5 от ЗОП– обр.№3 •Декл-я за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП– обр.№4 •Декл-я за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП– обр.№5 •Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява уч-ка в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); •Декл-я за участието на подизпълнители– обр.№6 •Декл-я от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв– обр.№7 •Документи, доказващи икономически и финансови възможности на участника съгласно т.ІІІ.2.2 от настоящото обявление •Документи, доказващи техническите възможности на участника съгласно т.ІІІ.2.3 от настоящото обявление •Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият– оригинал или нотариално заверено копие В случай, че уч-ът участва като обединение (сдружение, консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, тогава уч-те в него представят документ, подписан от тях, който трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението / сдружението / консорциума са отговорни солидарно, заедно и поотделно, за изпълнението на дог-ра; всички членове на обединението / сдружението / консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на дог-ра; уч-те в обединението / сдружението / консорциума трябва да определят едно лице, което да ги представлява за целите на поръчката; не се допускат промени в състава на обединението / сдружението / консорциума след подаването на офертата. •Декл-я за приемане на условията в проекта на договор– обр.№9 •Оферта за участие •Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП Съдържание на Плик №2: Техническо предложение /по образец/. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”- пликът се представя за всяка обособ. поз-я поотделно, за която уч-ът представя оферта Съдържание на Плик №3: Ценова оферта /по образец/. Плик №3 с надпис „Предлагана цена”- пликът се представя за всяка обособ. поз-я поотделно, за която уч-ът представя оферта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка-декларация за оборота от дейността строителен надзор през последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./ или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - съгласно Образец №10. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3. Оригинал или заверено от участника копие на счетоводен баланс, както и отчет за приходи и разходи за последните 3 /три/ отчетни години /2011г., 2012г. и 2013г./ или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3.
Минимални изисквания: 1. Оборотът от строителен надзор на участника за последните три години /2011г., 2012г. и 2013г./ или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, да е не по-малък от: -по обособена позиция №1: 100 000.00 (сто хиляди лева) лв. сумарно; -по обособена позиция №2: 22 000.00 (двадесет и две хиляди лева) лв. сумарно; -по обособена позиция №3: 75 000.00 (седемдесет и пет хиляди лева) лв. сумарно. Участващите по повече от една позиция трябва да имат оборот от строителен надзор за последните 3 год. (2011, 2012 и 2013г.) равен или по-голям от сумите по позициите, за които кандидатстват. При участие на обединения, които не са юридически лица, посочените изисквания за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Документите се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с посочените критерии за подбор. Когато участник в процедурата предвижда участието на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията се прилагат съобразно вида и дела на участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено копие от лиценза на участника по чл.166 от ЗУТ или еквивалентен. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 166, ал. 3 и 4 от ЗУТ. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3. 3. Заверено копие от застраховка за професионална отговорност на участника и декларация, че при изтичане срока на валидност на полицата, същата ще бъде подновена. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3. 4. Копие от сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, с обхват „упражняване на строителен надзор”. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3. 5. Копие от сертификат за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхват „упражняване на строителен надзор”. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3. 6. Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори за строителен надзор, изпълнени през последните три години или от датата, на която участника е учреден или е започнал дейността си, с посочване на дати на сключване, изпълнение, контрагенти и стойност, придружена от препоръки за добро изпълнение. Декларацията се изготвя съгласно Образец №11. Забележка: Посоченият период се изчислява към датата, определена като краен срок за получаване на оферти. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3. 7. Справка-декларация, която да включва технически правоспособните физически лица, които ще участват в изпълнението на договора, при спазване на следните изисквания: ръководител екип, архитект, инженер пътно строителство, инженер геодезист, инженер конструктор с удостоверение за „Технически контрол”. Участникът, може да предложи и други лица специалисти по свое усмотрение, които да включи при изпълнение на договора с възложителя, за които следва да представи съответните документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация. Представя се съгласно Образец №12. Към справката за всяко от лицата се прилагат копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства за професионалния стаж - например копия на служебни, трудови и/или осигурителни книжки или автобиографии (достатъчно е представянето на един от посочените тук примерни документи); за образование – копия от дипломи или други сходни документи. Представя се за участниците по: Поз.№1; №2 и №3.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да притежава лиценз, издаден при условията и по реда на чл.166, ал.2 във връзка с ал.1 от Закона за устройството на територията /ЗУТ/ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Чуждестранните участници представят документ, удостоверяващ правото да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (чл. 166, ал. 7 от ЗУТ). 2. Участникът трябва да отговаря на изискванията на чл.166, ал.3 и ал.4 от ЗУТ. 3. Участникът трябва да има застраховка за професионална отговорност по чл.171 от ЗУТ или еквивалентна, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, обект на инвестицията. Застраховката трябва да бъде в сила към датата на подаване на офертата и да отговаря на изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Декларация, че при изтичане срока на валидност на полицата, същата ще бъде подновена. 4. Участникът трябва да притежава сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 „или еквивалентен” с обхват „упражняване на строителен надзор”. 5. Участникът трябва да притежава сертификат за управление на здравето и безопасността при работа OHSAS 18001:2007 „или еквивалентен” с обхват „упражняване на строителен надзор”. 6. Участникът през последните три години или от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, следва да е изпълнил договори „сходни с обекта на поръчката” – минимум 3 договора с предмет упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по изграждане, ремонт, реконструкция или рехабилитация на пътища. 7. Участникът трябва да разполага с инженерно-технически екип от технически правоспособни лица за изпълнение на обществената поръчка, които отговарят на изискванията на Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Всички експерти трябва да бъдат независими и да няма конфликт на интереси при осъществяване на възложения им договор, при спазване на следните изисквания: ръководител екип, архитект, инженер пътно строителство, инженер геодезист, инженер конструктор с удостоверение за „Технически контрол”. При участие по повече от една позиция участникът да разполага с изискуемите ресурси за всяка позиция по отделно. Изискванията по т. 6 и 7 за технически възможности се отнасят към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, а съответните документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с изискванията. Изискванията по т. 1 - 5 се отнасят за всеки участник в обединението. Когато участник в процедурата предвижда участието на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

ЗУТ и подзаконовите нормативни актове по приложението му.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок за изработване на окончателен доклад за строежа; тежест: 25
Показател: Срок за съставяне на технически паспорт за строежа; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на Документацията може да бъде заплатена на касата в Информационен център на Община Разлог, ул. "Шейново" №2, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80092 или по банкова сметка: „Първа Инвестиционна Банка”, BIC: FINVBGSF; IBAN: BG20FINV91503315390508. Документацията може да бъде изпратена на участниците с куриерска фирма за тяхна сметка след предварително писмено заявление до възложителя на факса, посочен в обявлението, съдържащо реквизити за издаване на фактура, наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс и лице за получаване на документацията, към което заявление се прилага копие от платежен документ за внесена невъзстановима сума за закупуването на документацията по посочената банкова сметка на възложителя в указания размер.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Стая №111 в сградата на ОбА- гр. Разлог

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони

VI.3) Допълнителна информация

Забележка: Минималният срок за изработване на окончателен доклад за строежа по всяка обособена позиция поотделно е 5 календарни дни. Участници, предложили срок за изработване на окончателен доклад за строежа, по-кратък от посочения минимален срок, по съответната обособена позиция, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. Забележка: Минималният срок за съставяне на технически паспорт за строежа по всяка обособена позиция поотделно е 5 календарни дни. Участници, предложили срок за съставяне на технически паспорт за строежа, по-кратък от посочения минимален срок, по съответната обособена позиция, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов" №1, България 2760, Разлог, Тел.: 0747 80095, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Интернет адрес/и:

URL: www.razlog.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG2190 ІІ-19 Предел – Разлог – м.Бетоловото в зоната на културно-туристическо образование от о.т.294 до о.т.1128 по ПУР в землището на гр.Разлог
1) Кратко описание

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG2190 ІІ-19 Предел – Разлог – м.Бетоловото в зоната на културно-туристическо образование от о.т.294 до о.т.1128 по ПУР в землището на гр.Разлог

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва: 1.Упражняване на непрекъснат СН върху изпълн.на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строит.правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 3.следи за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.упражнява контрол на количествата на изпълнените по СМР на обектите; 6.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба №3/2003г.; 7.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗЗБУТ, Наредба №2/22.03.2004 г.и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; 8.осъществява контрол по опазване на ОС по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС, ЗУО и наредбите към тях; 9.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на НСИОССП; 10.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 11.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 12.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 13.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението; 14.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи; 15.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и сл. ЗУТ; 16.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в АК в необходимия обем; 17.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 ЗУТ след завършване на СМР, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; 18.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежите по чл. 170, ал. 3 ЗУТ; 19.съдейства на Възложителя, след завършването на СМР и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обектите в експлоатация, като представя окончателните доклади, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от АК, съгласно изискванията на ЗУТ; 20.изготвя технически паспорти на строежите съгласно ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; 21.изготвя и представя Доклади за въвеждане в експлоатация - докладите се изготвят след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представят на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване. Както и всички други дейности, изисквани от закона, технологичните правила и нормативи.

Прогнозна стойност, без ДДС
40000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1192 Баня – Добърско, участък с.Долно Даглище – с.Добърско от км. 5 + 300 до км. 6 + 559.59
1) Кратко описание

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1192 Баня – Добърско, участък с.Долно Даглище – с.Добърско от км. 5 + 300 до км. 6 + 559.59

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва: 1.Упражняване на непрекъснат СН върху изпълн.на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строит.правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 3.следи за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.упражнява контрол на количествата на изпълнените по СМР на обектите; 6.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба №3/2003г.; 7.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗЗБУТ, Наредба №2/22.03.2004 г.и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; 8.осъществява контрол по опазване на ОС по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС, ЗУО и наредбите към тях; 9.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на НСИОССП; 10.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 11.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 12.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 13.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението; 14.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи; 15.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и сл. ЗУТ; 16.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в АК в необходимия обем; 17.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 ЗУТ след завършване на СМР, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; 18.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежите по чл. 170, ал. 3 ЗУТ; 19.съдейства на Възложителя, след завършването на СМР и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обектите в експлоатация, като представя окончателните доклади, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от АК, съгласно изискванията на ЗУТ; 20.изготвя технически паспорти на строежите съгласно ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; 21.изготвя и представя Доклади за въвеждане в експлоатация - докладите се изготвят след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представят на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване. Както и всички други дейности, изисквани от закона, технологичните правила и нормативи.

Прогнозна стойност, без ДДС
9000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2015 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1193, BLG1203/ Разлог – Годлево от км. 0 + 000 до км. 5 + 195.24
1) Кратко описание

Упражняване на строителен надзор при изпълнение на обект: Рехабилитация на път BLG1193, BLG1203/ Разлог – Годлево от км. 0 + 000 до км. 5 + 195.24

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000, 71521000

Описание:

Строителен надзор
Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

В обхвата на дейностите, които се очаква да бъдат извършени от избрания изпълнител се включва: 1.Упражняване на непрекъснат СН върху изпълн.на СМР и съответствието на извършващото се строителство със законовите изисквания; строит.правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; 2.координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 3.следи за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4.проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от Изпълнителя за извършените СМР и осигурява предаването им на Възложителя; 5.упражнява контрол на количествата на изпълнените по СМР на обектите; 6.осигурява съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба №3/2003г.; 7.осигурява спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗЗБУТ, Наредба №2/22.03.2004 г.и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; 8.осъществява контрол по опазване на ОС по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със ЗООС, ЗУО и наредбите към тях; 9.контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на НСИОССП; 10.осигурява предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 11.подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; 12.дава инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 13.обсъжда с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности възникналите проблеми във връзка със СМР и информира Възложителя и ДНСК за всяко нарушение на строителните нормативни разпоредби в тридневен срок след установяване на нарушението; 14.изисква изготвянето на екзекутивната документация и другата техническа документация по изпълнение на строително-монтажните дейности от Изпълнителя в предвидените от закона случаи; 15.подписва съвместно с Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности изготвената екзекутивна документация и я представя на съответните органи съгласно чл.175 и сл. ЗУТ; 16.внася екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в АК в необходимия обем; 17.участва при съставянето на констативния акт по чл.176, ал.1 ЗУТ след завършване на СМР, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително-монтажните дейности, който удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаването на строежа от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; 18.съхранява и предоставя при поискване от контролен орган на строителните книжа и заповедната книга на строежите по чл. 170, ал. 3 ЗУТ; 19.съдейства на Възложителя, след завършването на СМР и приключване на приемните изпитвания, да регистрира пред органа издал разрешението за строеж, въвеждането на обектите в експлоатация, като представя окончателните доклади, договорите с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура и документ от АК, съгласно изискванията на ЗУТ; 20.изготвя технически паспорти на строежите съгласно ЗУТ и Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; 21.изготвя и представя Доклади за въвеждане в експлоатация - докладите се изготвят след подписване на констативен акт (Образец 15) по Наредба № 3 на МРРБ и се представят на органа издал Разрешението за строеж за получаване на Разрешение за ползване. Както и всички други дейности, изисквани от закона, технологичните правила и нормативи.

Прогнозна стойност, без ДДС
31000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2015 г.