Версия за печат

00287-2014-0004

BG-Белоградчик: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Белоградчик, ул. "Княз Борис-I" № 6, За: Анелия Цанкова, Република България 3900, Белоградчик, Тел.: 0936 53017, E-mail: kmet@belogradchik.bg, Факс: 0936 53017

Място/места за контакт: гр. Белоградчик, ул. "Княз Борис-I" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.belogradchik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.belogradchik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предметът на обществената поръчка е „Извършване на строително-монтажни работи (СМР) за реконструкция и подобряване на съществуващи центрове за културни и социални услуги на територията на Община Белоградчик по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 “Ремонт и преустройство на НЧ „Развитие“ в гр. Белоградчик“ и Обособена позиция № 2 „Реконструкция на масивна сграда в УПУ XXV-119, кв. 5 в с. Дъбравка за обособяване на ЦНСТ за възрастни хора с деменция“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Белоградчик
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Извършване на строително-монтажни работи (СМР) за реконструкция и подобряване на съществуващи центрове за културни и социални услуги на територията на Община Белоградчик по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 “Ремонт и преустройство на НЧ „Развитие“ в гр. Белоградчик“ - Обектът представлява двуетажна сградата със сутерен към площада и триетажна със сутерен към задната улица. Построена е в края на 1950 година по монолитен способ. Застроената и площ е 678.00 м2. В конструктивно отношение сградата е решена със монолитни стоманобетонови носещи елементи - плочи, греди и колони. Конструкцията е плочо-гредова.Предвиждани СМР: По част АС:Сутерен (партер към задна улица) на кота -4.75м.: Партер на кота 0.00 (от към централния вход): Покривна конструкция: Фасадни стени: Дограми, стени и тавани - ремонт и довършителни работи: Кабинети, библиотека, гримьорни и репетиционни - Театрален салон и балкон, сцена - Етаж кино; Санитарни възли: съществуващи;Част ВиК,Част Електро. Обособена позиция № 2 „Реконструкция на масивна сграда в УПУ XXV-119, кв. 5 в с. Дъбравка за обособяване на ЦНСТ за възрастни хора с деменция“ - Обектът представлява сграда от един корпус с ,,П"-образна форма на един етаж. Конструкцията на сградата е масивна, с външни носещи стени от тухлена или каменна зидария с дебелина най-малко 25 см. Подовите конструкции са дървен гредоред. Стените на сградата са тухлени, с вътрешна циментова шпакловка и външна варопясъчна мазилка. Подовата конструкция на сградата е с мозаечни плочи, циментова замазка,дюшеме/гредоред. Покривната конструкция е четирискатен покрив , дървена покривна конструкция, дъсчена обшивка, покривно покритие керемиди тип "Мизия ". Прозорците и вратите са с дървена дограма , силно амортизирана. Година на построяване: преди 1987 г. Предвиждани СМР:По част АС: Ремонт на покривната конструкция, подмяна на компрометираните и елементи, направа на топлоизолация от EPS и хидроизолация на покрива, подмяна на дъсчената обшивка, цялостна подмяна на керемиди; направа на външна топлоизолация от EPS, силикатна мазилка по фасадни стени; изграждане на външна рампа, съгласно изискванията на Наредба № 4 за проектиране, изпълнение и поддръжка на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително на хората с увреждания; направа на облицовка от каменни плочи гнайс по цокъла , от всички страни на сградата; ремонт на външни стълби и направа на настилка от гранитогрес антислип покритие по тях; цялостна подмяна на външна и вътрешна дървена дограма с алуминиева; подмяна на решетки на прозорци; обособяване на шест индивидуални спални помещения за по две лица. Обособяване на три санитарни помещения с баня, съгласно изискванията за достъпна среда; обособяване на кът за хранене; обособяване на мокро помещение за пране, сушене и гладене; обособяване на офис за персонала; обособяване на дневна стая - място, където през деня могат да се събират ползвателите на сградата; обособяване на складови помещения; обособяване на котелно помещение; подмяна настилка на всички помещения с теракот; цялостна подмяна на оборудването и обзавеждането на всички помещения; Архитектурно решение на фасадата;Покривна конструкция; Подмяна на ВиК системата; Вътрешна водопроводна инсталация; Канализация; Изграждане на 0ВК инсталация; Част „Електро“.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОП №1-Обектът представ. двуетажна сградата със сутерен към площада и триетажна със сутерен към задната лица. Построена е в кр. на 1950г.по монолитен способ.Застр. и площ е 678.00м2.В конструкт.отнош. сград. е решена със монолит. стоманобет.носещи ел.-плочи,греди и колони.Констр.е плочо-гредова.Предвижд.СМР:По част АС:Сутерен на кота-4.75м.:в центр. фоайе се демонт.стени,изгр.се нови помещ.,които заемат част от фоайето и целия киносалон.Съществ. наклон на залата на киносал. се прем.,като се оформят 2 нива с коти-4.30м и 4.15м.Подовата констр.на тези нива се изпъл. с дървени греди и плоскости.Преград.зидове се изпъл. от газобет. блокчета в/у стоманобет. ивични основи.Зидарията от газоб. се обрамчва със стоманобет.хоризонт. и вертик.пояси.При двойните врати се изпълн. вертик. стоманобет.пояси.Ще се изпъл.окачен таван тип"Армстронг" с плочи 60/60см.От двете стр. на фоайето се изгр. нови WC възли със съблекални.Преградните зидове се изпъл.от газобет.блокчета.Оформя се помещ. за канцелария в пряка вр. с фоайето.Партер на кота 0.00:във фоайето се изгр. 2 нови санит. възела под тези на втори етаж.До средния вход за фоайето се обособ. от двете страни помещ.за каса и гардероб. обслуж. театрал.зала.Прем. се част от съществ. стени и се изгр. нови такива.Покривна констр.:Демон. се изцяло покритието от керемиди.Предвид.е направа на нова поцинков.мълниезащитна инстал., защитена с мин.Зсм циментопяс.р-р към дървени части и топлоизол. Обработ.се дървената констр. на покрива с антисепт.и противопож.материали.Отгоре се монт. OSB плоскости.В/у тях се поставя 1 пласт битумен рулонен хидроиз.материал.Накрая се редят керемидите в/у заковани летви.В/у стоманобет. плоча се поставя фибран 8см и се завър.с циментова замазка 2см.Сменят се всички ламарин. обшивки,улуци и водосточни тръби. Фасадни стени:Демонт.се старата дървена дограма.Изкърпват се и се възст.профилите по корнизите и фронтона на сград.,както и декорат.орнаменти по фасад.към площада.Монт.се новата PVC дограма и нови подпрозор. бордове от мрамор.варовик.Монт.се топлоизол.материал съгл.проекта за топлотехн. ефектив. по тухлени зидове,греди,колони и еркери,с дебелина 8см.На площадката и вход. стъпала пред двата входа се изпъл.ново покритие свъншен/противоплъзгащ/ гранитог.Преди това се изчук.компрометир.участ.от старата настилка и се изкърпва с обемно армиран цименто-пяс.р-р след почист.и обраб.с необх.лепила.Дограми,стени и тавани-ремонт и довърш. аботи: Кабинети,библиотека, гримьорни и репетиционни;Театр.салон и балкон,сцена;Етаж кино;Санитарни възли;Част ВиК, част Ел.;ОП № 2-Обектът предст. сграда от 1 корпус с ,,П"-образна ф-ма на един етаж.Констр.на сград.е масивна, с външни носещи стени от тухл. или каменна зидар.с дебел.най-малко 25 см.Подовите констр.са дървен гредоред.Стените на сград.са тухл.,с вътр.цимент.шпакловка и външ.варопяс.мазилка.Подовата констр. на сград.е с мозаечни плочи,цимент.замазка , дюшеме/гредоред.Покривната констр.е четирискатен покрив,дърв.покривна констр., дъсчена обшивка,покривно покритие керемиди тип"Мизия".Прозорц.и вратите са с дърв.дограма,силно аморт.Година на постр.е преди 1987г.Предвижд.СМР:По част АС:Ремонт на покрив. констр.,подм. на компром. и ел.,направа на топлоиз.от EPS и хидроиз. на покрива,подм. на дъсчената обшивка,цялостна подм.на керемиди;направа на външна топлоиз. от EPS,силикатна мазилка по фасадни стени;изгр. на външна рампа;направа на облицов.от каменни плочи гнайс по цокъла,от всички страни на сград.;ремонт на външни стълби и направа на настилка от гранитогрес антислип покритие по тях;цялостна подм.на външ. и вътр. дървена дограма с алум.;подм. на решетки на прозорци;обособ.на 6 индивид.спални помещ.за по 2 лица; 3 санит.помещ. с баня, съгл. изискв. за достъпна среда;кът за хранене;мокро помещ.за пране,сушене и гладене; офис за персонала;дневна стая;складови помещения; котелно помещ.;подм.настилка на всички помещ.с теракот;цялостна подм. на оборудв. и обзавежд. на всички помещ. Подм. на ВиК с-мата, Изграждане на 0ВК инсталация,Част Ел.

Прогнозна стойност без ДДС
2011830 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.06.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата е в размер по обособени позиции, както следва : 1.1.За участие по Обособена позиция 1 –16 300.00 лв. (шестнадесет хиляди и триста лева) 1.2. За участие по Обособена позиция 2 – 3 800.00 лв. (три хиляди и осемстотин лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Белоградчик: „Интернешънъл Асет Банк” АД, клон: Видин, офис Белоградчик, IBAN: BG 65 IABG 74968400270200, BIC: IABGBGSF, код за вид плащане: 447000 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, предвиждащи възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал в Плик № 1 като част от офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на обществената поръчка и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора, като подлежи на внасяне при подписване на конкретен договор за възлагане. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Белоградчик: „Интернешънъл Асет Банк” АД, клон: Видин, офис Белоградчик, IBAN: BG 65 IABG 74968400270200, BIC: IABGBGSF, код за вид плащане: 447000 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора, и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на проекта ще се осигури съгласно Договор № 05/321/01320 от 21.11.2012 г. за отпускане на финансова помощ, по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Плащането на цената по настоящия договор се извършва на части, както следва: 1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 50 % (петдесет процента) от цената по договора, дължимо в срок до 15 (петнадесет) дни, считано от дата на подписването на договора, след представяне на обезпечение за сумата под формата на запис на заповед за стойността на авансовото плащане, с издател, представляващият участника и поемател възложителя. След получаване на авансовото плащане изпълнителят представя на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на аванса, с включен ДДС. 2.Окончателно плащане в размер на останалата част от договорените и изпълнени СМР, платимо в срок до 30 (тридесет) дни след след приемането на обекта с Акт №15 съгласно ЗУТ и издаване на фактура от изпълнителя. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспадне авансът. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на тристранен протокол (между ВЪЗЛОЖИТЕЛ, ИЗПЪЛНИТЕЛ И СТР.НАДЗОР). Сборът от стойностите на авансовото плащане и окончателното плащане не може да надхвърля общата стойност на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за регистрация като юридическо лице. При участие в процедурата на участникът, който е обединение, нерегистрирано като самостоятелно юридическо лице, то участниците в обединението сключват споразумение с нотариална заверка на подписите, което трябва да съдържа клаузи, гарантиращи че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; че представляващият обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че членовете на обединението са солидарно отоговрни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението или анкес към него следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конректно посочване на дейностите, които всеки един от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Оферта се представя в запечатан общ непрозрачен плик и/или кутия и/или кашон, като трябва да съдържа по три отделни самостоятелно запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор " и наименование на участника, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 – 6, 8, 11 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката по Об.позиция №..." и наименование на участника, в който се поставят документите, по чл 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания. Плик № 2 се подава поотделно за всяка от обособените позиции на обществената поръчка, за която кандидатът подава оферта за участие;Плик № 3 с надпис „Предлагана цена по Об.позиция №..." и наименование на участника, който съдържа ценовото предложение на участника. Плик № 3 се подава поотделно за всяка от обособените позиции на обществената поръчка, за която кандидатът подава оферта за участие.Съдържание на Плик № 1 „Документи за подбор"1.Общо предложение за изпълнение на предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция (без посочване на определящи показатели относими към Плик № 2 и Плик № 3) ;2.Подробен списък, изчерпателно изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника или неговия представляващ.; 3.Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър /Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация/, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 4.Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предл.първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП ;5.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП;6.Декларация за ползване на подизпълнител/и, съдържаща наименование на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие за съответната обособена позиция ;7.Декларация – съгласие за участие на подизпълнител за съответната обособена позиция (когато е приложимо);8.Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника 9.Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация 10.Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на настоящата документация - оригинал; 11.Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно. 12.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника;13.Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка с нотариална заверка на подписите - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверен препис.14. Декларация за приемане на условията в проекта на договор;15. Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект;16.Проект на договор
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка-декларация по образец – Образец № 9 за реализираните обороти от участника по чл. 50 ал.1, т. 3 от ЗОП 2.Заверени от участника копия на годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или представяне от участника на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 3.Атестация/удостоверение от обслужващата банка и/или писмо за намерение за кредитиране от банка
Минимални изисквания: По обособена позиция № 1 - “Ремонт и преустройство на НЧ „Развитие“ в гр. Белоградчик“: 1.Участникът да има оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 3 900 000,00 лева (три милиона и деветстотин хиляди лева) сумарно без ДДС. 2.Участникът да има оборот от СМР за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 1 500 000,00 лева (един милион и петстотин хиляди лева) сумарно без ДДС от СМР от изграждане, ремонт, преустройство и/или реконструкция на сгради. 3. Участникът да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 750 000,00 лева (седемстотин и петдесет хиляди лева) в една от следните форми– собствени финансови средства, възможност за кредитна линия или др. Обособена позиция № 2 - „Реконструкция на масивна сграда в УПУ XXV-119, кв. 5 в с. Дъбравка за обособяване на ЦНСТ за възрастни хора с деменция“ 1.Участникът да има оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 800 000,00 лева (осемстотин хиляди лева) сумарно. 2.Участникът да има оборот от СМР от сходни обекти за последните три години (2010, 2011 и 2012 год.) или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 360 000 лв. (триста и шестдесет хиляди лева) сумарно от СМР по изграждане, ремонт, преустройство и/или реконструкция на сгради. 3.Участникът да притежава финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер не по-малък от 180 000,00 лева (сто и осемдесет хиляди лева) в една от следните форми – собствени финансови средства, възможност за кредитна линия или др.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък декларация -образец № 10, съдържащ описание на основните изпълнени договори, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от референции (препоръки) за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 2. Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалентно; 3. Сертификат ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно; 4. Сертификат OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа или еквивалентно. 5. Заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юридическото лице, от участника за вписване в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на СМР от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. 6. Валидна задължителна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна. 7. Списък-декларация на инженеро-техническия екип, който ще участва в изпълнението на поръчката – по Образец № 11. Към списъка се прилагат доказателства за квалификацията, опита и стажа на изброените специалисти - референции от работодатели, възложители, копия на дипломи и сертификати за придобити квалификации, копия на служебни, трудови и/или осигурителни книжки и автобиографии по образец №12 8. Списък на строителна механизация , съоръжения и технически средства – образец № 13
Минимални изисквания: 1.Участникът да има успешно изпълнени в рамките на последните пет години към дататана подаване на офертата или от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, поне 2 договора за обекти, включващи изграждане, ремонт, преустройство и/или реконструкция на сгради. 2. Въведена система за управление на качеството в строителството в съответствие със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; 3. Въведена система за управление на околна среда в съответствие със стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентен; 4. Въведена система за управление на здравето и безопасността при работа в съответствие със стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен; 5. Участникът да има право на изпълнение на СМР от І група ІV категория съгласно Правилника за вписване в ЦПРС или еквивалентен; 6.Участникът да има валидна задължителна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна. 7. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с минимум 10 (десет) души изпълнителски състав (без ключовите експерти), за да осигурят точното, качествено и своевременно изпълнение на обекта на поръчката. За тази цел участникът следва да има действащи трудови договори или друг вид правни отношения с не по-малко от изискуемите 10 (десет) души за обособена позиция №1 и 5 (пет) души даза обособена позиция №2 8. За изпълнението на поръчката участникът следва да разполага с инженерен персонал- ключови експерти, назначен на трудов договор или привлечен по граждански договор, който да отговаря на следните изисквания: •Ръководител на обекта - да има завършено висше образование с квалификация „строителен инженер” или еквивалентна, степен „магистър”; да има минимум 5 години стаж по специалността и минимум един проект от подобно естество като „Ръководител на обект”. •Строителен инженер (ПГС) –със завършено висше образование, степен «магистър», специалност «ПГС» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. •Инженер (В и К) – със завършено висше образование, степен «магистър», специалност «ВиК» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. •Инженер геодезист – със завършено средно или висше образование, специалност «Геодезия» или еквивалентна, с най-малко 5 години стаж по специалността. •Специалист по безопасност и охрана на труда – координатор по БЗР с най-малко 3 години стаж по специалността. 9.Участникът да разполага със строителната механизация, съоръжения и технически средства за изпълнение на поръчката при спазване на следните минимални изисквания: скеле, багер комбиниран, багер – колесен, камиони – 2 бр., валяк, фадрома, водоноска.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 - Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: П2 - Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: П3 - Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 35 BGN
Условия и начин на плащане

Цената за получаване на хартиен носител на настоящата документация е в размер на 35 лв. с ДДС, като сумата може да бъде заплатена в посочения в обявлението срок на касата на Община Белоградчик, находяща се в град Белоградчи, ул. „Княз Борис-I“ № 6 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Община Белоградчик: Банка: „Интернешънъл Асет Банк” АД, клон: Видин, офис Белоградчик, IBAN: BG 65 IABG 74968400270200, BIC: IABGBGSF, код за вид плащане: 447000. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в Община Белоградчик - град Белоградчик, ул. „Княз Борис-I“ № 6, след заплащане на цената й. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Белоградчик от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа всеки работен ден. При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалния уеб-сайт на Община Белоградчик - www.belogradchik.bg .

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на община Белоградчик

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридическите лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нотариална заверка на подписа.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка се провежда в изпълнение на Договор №05/321/01320 от 21.11.2012 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 321 "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони, сключен между Държавен фонд „Земеделие” гр.София – Разплащателна агенция и Община Белоградчик във връзка с проект: «Реконструкция и подобряване на съществуващи центрове за културни и социални услуги на територията на Община Белоградчик».

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят се възползва от съкратен срок за провеждане на процедурата съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.belogradchik.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й. Участниците могат да получат необходимата информация за: - задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел. адрес: www.nap.bg ; - опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел. адрес: www.moew.government.bg ; - закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел. адрес: www.mlsp.government.bg , които са в сила в Р. България, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Възложителят си запазва правото, ако възнине необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия подизпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1 “Ремонт и преустройство на НЧ „Развитие“ в гр. Белоградчик“
1) Кратко описание

„Извършване на строително-монтажни работи (СМР) за реконструкция и подобряване на съществуващи центрове за културни и социални услуги на територията на Община Белоградчик по обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 “Ремонт и преустройство на НЧ „Развитие“ в гр. Белоградчик“ -Обектът представ. двуетажна сградата със сутерен към площада и триетажна със сутерен към задната лица. Построена е в кр. на 1950г.по монолитен способ.Застр. и площ е 678.00м2.В конструкт.отнош. сград. е решена със монолит. стоманобет.носещи ел.-плочи,греди и колони.Констр.е плочо-гредова.Предвижд.СМР:По част АС:Сутерен на кота-4.75м.:в центр. фоайе се демонт.стени,изгр.се нови помещ.,които заемат част от фоайето и целия киносалон.Съществ. наклон на залата на киносал. се прем.,като се оформят 2 нива с коти-4.30м и 4.15м.Подовата констр.на тези нива се изпъл. с дървени греди и плоскости.Преград.зидове се изпъл. от газобет. блокчета в/у стоманобет. ивични основи.Зидарията от газоб. се обрамчва със стоманобет.хоризонт. и вертик.пояси.При двойните врати се изпълн. вертик. стоманобет.пояси.Ще се изпъл.окачен таван тип"Армстронг" с плочи 60/60см.От двете стр. на фоайето се изгр. нови WC възли със съблекални.Преградните зидове се изпъл.от газобет.блокчета.Оформя се помещ. за канцелария в пряка вр. с фоайето.Партер на кота 0.00:във фоайето се изгр. 2 нови санит. възела под тези на втори етаж.До средния вход за фоайето се обособ. от двете страни помещ.за каса и гардероб. обслуж. театрал.зала.Прем. се част от съществ. стени и се изгр. нови такива.Покривна констр.:Демон. се изцяло покритието от керемиди.Предвид.е направа на нова поцинков.мълниезащитна инстал., защитена с мин.Зсм циментопяс.р-р към дървени части и топлоизол. Обработ.се дървената констр. на покрива с антисепт.и противопож.материали.Отгоре се монт. OSB плоскости.В/у тях се поставя 1 пласт битумен рулонен хидроиз.материал.Накрая се редят керемидите в/у заковани летви.В/у стоманобет. плоча се поставя фибран 8см и се завър.с циментова замазка 2см.Сменят се всички ламарин. обшивки,улуци и водосточни тръби. Фасадни стени:Демонт.се старата дървена дограма.Изкърпват се и се възст.профилите по корнизите и фронтона на сград.,както и декорат.орнаменти по фасад.към площада.Монт.се новата PVC дограма и нови подпрозор. бордове от мрамор.варовик.Монт.се топлоизол.материал съгл.проекта за топлотехн. ефектив. по тухлени зидове,греди,колони и еркери,с дебелина 8см.На площадката и вход. стъпала пред двата входа се изпъл.ново покритие свъншен/противоплъзгащ/ гранитог.Преди това се изчук.компрометир.участ.от старата настилка и се изкърпва с обемно армиран цименто-пяс.р-р след почист.и обраб.с необх.лепила.Дограми,стени и тавани-ремонт и довърш. аботи: Кабинети,библиотека, гримьорни и репетиционни;Театр.салон и балкон,сцена;Етаж кино;Санитарни възли;Част ВиК, част Ел.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Обектът представ. двуетажна сградата със сутерен към площада и триетажна със сутерен към задната лица. Построена е в кр. на 1950г.по монолитен способ.Застр. и площ е 678.00м2.В конструкт.отнош. сград. е решена със монолит. стоманобет.носещи ел.-плочи,греди и колони.Констр.е плочо-гредова.Предвижд.СМР:По част АС:Сутерен на кота-4.75м.:в центр. фоайе се демонт.стени,изгр.се нови помещ.,които заемат част от фоайето и целия киносалон.Съществ. наклон на залата на киносал. се прем.,като се оформят 2 нива с коти-4.30м и 4.15м.Подовата констр.на тези нива се изпъл. с дървени греди и плоскости.Преград.зидове се изпъл. от газобет. блокчета в/у стоманобет. ивични основи.Зидарията от газоб. се обрамчва със стоманобет.хоризонт. и вертик.пояси.При двойните врати се изпълн. вертик. стоманобет.пояси.Ще се изпъл.окачен таван тип"Армстронг" с плочи 60/60см.От двете стр. на фоайето се изгр. нови WC възли със съблекални.Преградните зидове се изпъл.от газобет.блокчета.Оформя се помещ. за канцелария в пряка вр. с фоайето.Партер на кота 0.00:във фоайето се изгр. 2 нови санит. възела под тези на втори етаж.До средния вход за фоайето се обособ. от двете страни помещ.за каса и гардероб. обслуж. театрал.зала.Прем. се част от съществ. стени и се изгр. нови такива.Покривна констр.:Демон. се изцяло покритието от керемиди.Предвид.е направа на нова поцинков.мълниезащитна инстал., защитена с мин.Зсм циментопяс.р-р към дървени части и топлоизол. Обработ.се дървената констр. на покрива с антисепт.и противопож.материали.Отгоре се монт. OSB плоскости.В/у тях се поставя 1 пласт битумен рулонен хидроиз.материал.Накрая се редят керемидите в/у заковани летви.В/у стоманобет. плоча се поставя фибран 8см и се завър.с циментова замазка 2см.Сменят се всички ламарин. обшивки,улуци и водосточни тръби. Фасадни стени:Демонт.се старата дървена дограма.Изкърпват се и се възст.профилите по корнизите и фронтона на сград.,както и декорат.орнаменти по фасад.към площада.Монт.се новата PVC дограма и нови подпрозор. бордове от мрамор.варовик.Монт.се топлоизол.материал съгл.проекта за топлотехн. ефектив. по тухлени зидове,греди,колони и еркери,с дебелина 8см.На площадката и вход. стъпала пред двата входа се изпъл.ново покритие свъншен/противоплъзгащ/ гранитог.Преди това се изчук.компрометир.участ.от старата настилка и се изкърпва с обемно армиран цименто-пяс.р-р след почист.и обраб.с необх.лепила.Дограми,стени и тавани-ремонт и довърш. аботи: Кабинети,библиотека, гримьорни и репетиционни;Театр.салон и балкон,сцена;Етаж кино;Санитарни възли;Част ВиК, част Ел.

Прогнозна стойност, без ДДС
1630988.7 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.06.2015 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2 „Реконструкция на масивна сграда в УПУ XXV-119, кв. 5 в с. Дъбравка за обособяване на ЦНСТ за възрастни хора с деменция“
1) Кратко описание

Обособена позиция № 2 „Реконструкция на масивна сграда в УПУ XXV-119, кв. 5 в с. Дъбравка за обособяване на ЦНСТ за възрастни хора с деменция“ - Обектът предст. сграда от 1 корпус с ,,П"-образна ф-ма на един етаж.Констр.на сград.е масивна, с външни носещи стени от тухл. или каменна зидар.с дебел.най-малко 25 см.Подовите констр.са дървен гредоред.Стените на сград.са тухл.,с вътр.цимент.шпакловка и външ.варопяс.мазилка.Подовата констр. на сград.е с мозаечни плочи,цимент.замазка , дюшеме/гредоред.Покривната констр.е четирискатен покрив,дърв.покривна констр., дъсчена обшивка,покривно покритие керемиди тип"Мизия".Прозорц.и вратите са с дърв.дограма,силно аморт.Година на постр.е преди 1987г.Предвижд.СМР:По част АС:Ремонт на покрив. констр.,подм. на компром. и ел.,направа на топлоиз.от EPS и хидроиз. на покрива,подм. на дъсчената обшивка,цялостна подм.на керемиди;направа на външна топлоиз. от EPS,силикатна мазилка по фасадни стени;изгр. на външна рампа;направа на облицов.от каменни плочи гнайс по цокъла,от всички страни на сград.;ремонт на външни стълби и направа на настилка от гранитогрес антислип покритие по тях;цялостна подм.на външ. и вътр. дървена дограма с алум.;подм. на решетки на прозорци;обособ.на 6 индивид.спални помещ.за по 2 лица; 3 санит.помещ. с баня, съгл. изискв. за достъпна среда;кът за хранене;мокро помещ.за пране,сушене и гладене; офис за персонала;дневна стая;складови помещения; котелно помещ.;подм.настилка на всички помещ.с теракот;цялостна подм. на оборудв. и обзавежд. на всички помещ. Подм. на ВиК с-мата, Изграждане на 0ВК инсталация,Част Ел.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Обектът предст. сграда от 1 корпус с ,,П"-образна ф-ма на един етаж.Констр.на сград.е масивна, с външни носещи стени от тухл. или каменна зидар.с дебел.най-малко 25 см.Подовите констр.са дървен гредоред.Стените на сград.са тухл.,с вътр.цимент.шпакловка и външ.варопяс.мазилка.Подовата констр. на сград.е с мозаечни плочи,цимент.замазка , дюшеме/гредоред.Покривната констр.е четирискатен покрив,дърв.покривна констр., дъсчена обшивка,покривно покритие керемиди тип"Мизия".Прозорц.и вратите са с дърв.дограма,силно аморт.Година на постр.е преди 1987г.Предвижд.СМР:По част АС:Ремонт на покрив. констр.,подм. на компром. и ел.,направа на топлоиз.от EPS и хидроиз. на покрива,подм. на дъсчената обшивка,цялостна подм.на керемиди;направа на външна топлоиз. от EPS,силикатна мазилка по фасадни стени;изгр. на външна рампа;направа на облицов.от каменни плочи гнайс по цокъла,от всички страни на сград.;ремонт на външни стълби и направа на настилка от гранитогрес антислип покритие по тях;цялостна подм.на външ. и вътр. дървена дограма с алум.;подм. на решетки на прозорци;обособ.на 6 индивид.спални помещ.за по 2 лица; 3 санит.помещ. с баня, съгл. изискв. за достъпна среда;кът за хранене;мокро помещ.за пране,сушене и гладене; офис за персонала;дневна стая;складови помещения; котелно помещ.;подм.настилка на всички помещ.с теракот;цялостна подм. на оборудв. и обзавежд. на всички помещ. Подм. на ВиК с-мата, Изграждане на 0ВК инсталация,Част Ел.

Прогнозна стойност, без ДДС
380841.3 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 15.06.2015 г.