Версия за печат

00512-2014-0001

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000455471

Медицински университет - Пловдив, гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15а, За: Проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел "ДООП", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534

Място/места за контакт: гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, Ректорат на МУ-Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://meduniversity-plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Медицински университет-Пловдив по обособени позиции”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение на поръчката гр. Пловдив: 1. Студентски стол бул. Васил Априлов №15 а; 2. Студентски стол към студентско общежитие ул. Царевец № 2; 3. Студентски стол към Медицински колеж ул. Братя Бъкстон №120.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Медицински университет-Пловдив по обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количеството и обема на поръчката по отделни обособени позиции са подробни описани в Приложение Б от настоящото обявление

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

15

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранциите за участие в лева е както следва: - при участие за СОП 4 и 8 по 300,00 лв. за всяка една от обособените позиции; - при участие за СОП 12 по 50,00 лв. за всяка една от обособените позиции; - при участие за СОП 1, 7, 9 и 11 по 500,00 лв. за всяка една от обособените позиции; - при участие за СОП 2, 3, 5, 6 и 10 по 1000,00 лв. за всяка една от обособените позиции. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция. Възложителят има право да задържи/усвои гаранцията при условията на чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция за участие се издава в полза на Медицински университет – Пловдив и е неотменяема и безусловна. Влиза в слиза от крайния срок за подаване на оферти и има срок на валидност равен на този на подадената оферта, удължен с 15 дни. Гаранцията за изпълнение е 1% от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Медицински университет – Пловдив и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност, равен на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условията посочени в договора. Сметки за внасяне на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Медицински университет, гр. Пловдив BG 61 UNCR 7527 3398 6013 37, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите, ако в договора за учредяване на участника не е предвидено друго.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, представлява крайната доставна цена, включваща ДДС и всички разходи по доставката и изпълнението на настоящите условия до краен получател – съответното място на доставка, която се образува, както следва: За срок от два месеца от датата на подписването на договора: Ц = ПЦ + ДДС, където: Ц е крайната доставна цена (с ДДС) за съответния хранителен продукт към момента на доставката в съответното място на доставка. ПЦ е посочената в офертата на Изпълнителя единична цена (без ДДС) на хранителните продукти към момента на подаване на офертата и за срок от два месеца след датата на подписване на договора, към която се добавя съответното ДДС. След изтичане на два месеца от датата на подписване на договора: Ц = СЦ – (СЦ х ПО %) , където: Ц е крайната доставна цена за съответния хранителен продукт към момента на доставката в съответното място на доставка (с ДДС). СЦ е средната цена на едро на съответния хранителен продукт за гр. Пловдив, предоставена от Системата за агропазарна информация (САПИ), съгласно периодичната справка, която се взима и отчита за периода: от датата, следваща деня на получаване на справката в Деловодството на Медицински университет, гр. Пловдив до деня на промяната на тази цена, съгласно последваща справка на САПИ. ПО е процент на отстъпка от СЦ. * За срока на договора ПО е неизменима величина. Процентът отстъпка от СЦ на хранителните продукти е цяло, различно от нула число, относимо до всички хранителни продукти, от обособената позиция, за която се отнася предложението. Начин на плащане: плащането се извършва, по банков път, в срок до 30 календарни дни, след датата на издаване на оригинална фактура и двустранно подписан протокол за приемане на извършените доставки.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Срокът на договора е 15 (петнадесет) месеца, считано от датата на подписването му от страните. 2. Срокът за изпълнение на доставките е до 24 часа след получаване на заявка от Възложителя. 3. Срокът за реагиране при рекламация е един ден след подписване на констативния протокол за приета от изпълнителя рекламация. 4. Срок на валидност на офертите: Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 120 календарни дни считано от крайната дата за подаване на офертите. 5. Изисквания към стоките: 5.1. Хранителните продукти, респ. предлагането и транспортирането им да отговарят на изискванията на следните нормативни актове: Закон за храните, Закон за ветеринарномедицинската дейност (ЗВмД), Наредба № 5/25.05.2006 за хигиената на храните, Наредба за специфичните изисквания към млечните продукти и Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните. 5.2. Хранителните продукти да са произведени в съответствие с качествените характеристики на млечните продукти по БДС, съгласно Заповед № РД 09-749/05.08.2010 г. (респ. измененията й) на Министъра на земеделието и храните и по следните утвърдени стандарт: „Стара планина“ (УС 01.2010, приложение 1/Зап. № РД11-733/11.10.2010 г. Изм. Със Зап. № РД11-447 от 12.04.2012 г.) и „България“ (УС 02.2011), където е приложимо. 5.3. Остатъчният срок на годност на стоките, следва да е не по-малък от 60 на сто от обявения от производителя спрямо датата на доставката. Отклонението от изискванията на т. 5 по-горе е съществено нарушение на предварително обявените от възложителя условия и ще доведе до отстраняване на участника, който не е съобразил офертата си с тях след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. 6. Изпълнение на доставките: Доставките се изпълнят по предварителна писмена заявка на Възложителя, като за срока на договора възложителят не е задължен да заяви всички предвидени в спецификациите прогнозни количества за съответните СОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато участникът е ФЛ - копие от документа за самоличност. Когато участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения представят екв. документ на съдебен или административен орган, съгласно законодателството на държавата, в която са установени - в официален превод на български език. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците - ЮЛ или едноличните търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат екв. документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени – в превод на български език.; 2. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника - оригинал или нотариално заверено копие; 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ – „д“ и ал. 2, т. 5; чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 и ал. 5, т. 2 и чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП –– образци с №№ 1, 2 и 3, подписани от съответното ФЛ в съответствие с изискванията на чл. 47, ал. 4 и чл. 47, ал. 6 от ЗОП – декларации се приемат само в оригинал. Когато член на управителния орган на участника е ЮЛ, представителната власт на съответното ФЛ в управителния орган на участника трябва да се удостовери с удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, пълномощно или друг документ – в оригинал или под формата на нотариално заверено фотокопие. За участниците не следва да са налице условията посочени в чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 5 от ЗОП, тъй като при наличието на такива, същите ще бъдат отстранени от процедурата. Когато кандидатът в процедура е чуждестранно лице или обединения на такива лица, Декларациите по т. 3 се представят в превод на български език – оригинал на превода или нотариално заверено копие от него; 4. Декларация за ползване/не ползване на подизпълнители на обществената поръчка – от участника и от подизпълнителя/ите ако има такъв/ива – образци №4 и №5. В декларацията участниците задължително посочват вида на работите, които изпълнителите ще извършват, и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 5. Изискуеми документи и информация по чл.51 от ЗОП. – виж поле ІІІ.2.3) в ляво; 6. Документ за представена гаранция за участие –Платежно нареждане за внесена по сметка на Медицински университет – Пловдив парична сума – оригинал или нотариално заверен препис на оригинала на Банкова гаранция, оформена съгласно изискванията на ЗОП и условията на настоящата обществена поръчка; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст).; 8. Допълнително споразумение към учредителен договор и/или учредителен договор, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Допълнителното споразумение и/или договорът се представя в оригинал или нотариално заверено копие на оригинала. В него изрично следва да е вписано, че обединението ще участва или е създадено за настоящата обществена поръчка и до действието на срока й и евентуално подписания по нея договор, и че за този период съставът на обединението няма да се променя. В документът следва задължително да е определено лицето, което представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно по т. 2 по-горе.; 9. Административни данни на участника – Приложение №6.; .. Поради ограничения брой символи продължава в Раздел VІ "Допълнителна информация", т.VІ.3) от обявлението

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В настоящата процедура не са предвидени изисквания за доказване на икономическите и финансови възможности на участниците

Изисквано минимално/ни ниво/а:

В настоящата процедура не са предвидени изисквания за доказване на икономическите и финансови възможности на участниците

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, че стоките, които ще се доставят, са етикетирани съгласно Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните /свободен текст/. 2. Списък, съдържащ не по-малко от два договора за доставки на стоки, сходни с обекта на съответната СОП, като всеки от договорите следва да е на стойност не по-малка от праговете по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП. Отговарящите на по-горните условия договори за съответната СОП, посочени в списъка с договорите, трябва да са придружени от Препоръки за добро изпълнение. Препоръките за добро изпълнение трябва да са подписани от законния представител на съответния възложител - препоръките се приемат само в оригинал или нотариално заверени фотокопия. Когато критерия за подбор се доказва с договор, който е с предмет, сходен с предмета на две или повече от обособените позиции по настоящата обществена поръчка, участникът следва да укаже в списъка коя част от договора за коя обособена позиция от настоящата обществена поръчка се отнася. В този случай добрата търговска репутация се доказва с препоръка за добро изпълнение, относима за целия договор. Договорите от списъка на участника, с които се доказва съответствието с критерия за подбор, следва да са изпълнени през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, с посочване на датите на сключване и приключване на договорите, възложителите, предмета и стойността на договорите. Списъкът с договорите следва да е подписан и подпечатан на всяка страница от участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, информацията по тази точка се представя за всеки от участниците в него, чрез които обединението доказва съответствието си с критерия за подбор. 3. Информация за базите, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана от законния представител на участника. 4. Разрешения/удостоверения за регистрация на обектите за производство и/или търговия с храни, посредством които ще се осъществява изпълнението на поръчката, съобразно видовете храни, за които е заявено участие. 5. Разрешения/удостоверения за регистрация на обектите за транспорт на храни, посредством които ще се осъществява изпълнението на поръчката, съобразно видовете храни, за които е заявено участие. 6. Когато обектите по т. 4 и т. 5 по-горе са наети или на разположение на участника се представя и документ (договор, споразумение или друг документ), удостоверяващ основанието и актуалността на съглашението за ползване на тези обекти от участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците да предлагат продукти, отговарящи на нормативните изисквания за пускане на пазара и употреба. 2. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите успешно най-малко 2 (два) договора за доставка на хранителни продукти, като всеки от договорите следва да е на стойност не по-малка от праговете по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП. 3. Участниците да имат добра търговска репутация като доставчици на хранителни продукти. 4. Участниците да имат технически възможности за изпълнението на поръчката (бази, складове и моторни превозни средства, регистрарани обекти за производство и/или търговия с храни и регистрирани обекти за транспорт на храни).

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на поръчката до втория месец от датата на подписване на договора (К1); тежест: 25
Показател: Процент отстъпка от СЦ на хранителните продукти след втория месец от датата на подписването на договора (К2); тежест: 75
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.02.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8.52 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава в Ректорат на Медицински университет, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15 А – Деловодство, всеки работен ден от 08.00 часа до 16.00 часа, срещу документ за платена в касата на учебното заведение или преведена по банков път по следната банкова сметка на Медицински университет, гр. Пловдив BG15 UNCR 7527 3154 6234 00, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД, сума от 8.52 лева с включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.02.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.02.2014 г.  Час: 09:00
Място

гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, сграда Ректорат на МУ-Пловдив

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ. "Условия за участие", т. ІІІ.2.1):... 10. Декларация за това, че остатъчния срок на годност на хранителните продукти, които ще се доставят – няма да е по-малък от 60 на сто от обявения от производителя спрямо датата на доставката (свободен текст).; 11. Списък на документите, съдържащи се (приложени) в офертата. Списъкът трябва да подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице; 12. Оферта – (Приложение №3;13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – (Приложение №4);14.Ценово предложение, подписано на всяка страница от законния представител на участника и подпечатано с неговия печат (Приложение №5 ).Цените, посочени от участника, трябва да бъдат в български лева. В тези цени трябва да се включат: стойността на хранителните продукти, разходите по доставката им, както и всички разходи извършени от участника във връзка с изпълнението на обществената поръчка до краен получател, съответното място на доставка, без включен ДДС, като задължително се посочват единична цена и обща стойност на съответните хранителни продукти, както и общата стойност на обособената позиция, за която участват, с цифри до втория знак след десетичната запетая. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, трябва да предостави необходимите документи съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, а когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56 ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Изискването за подпечатване на документи от офертата за участие е задължително само за участниците, които по закон са длъжни да притежават печат! Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес (профил на купувача), на който тя може да бъде намерена, а именно: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

При условията на чл. 120, ал. 5, т. 1 и 6 от ЗОП, като за повече информация относно обжалването на конкретната поръчка, всяко заинтересовано лице, кандидат или участник може да се обраща към определеното в поле VІ.4.3) длъжностно лице.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Медицински университет - Пловдив, лице за контакти - Борис Лозанов, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов № 15а, България 4000, Пловдив, Тел.: 0882 891880, Факс: 032 602534

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Месо
1) Кратко описание

Доставка на месо

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Свински шол охладен, кг ,3 000;2.Свинско бон филе охладено, кг, 500; 3.Свински котлети – 50%червено + 50% полутлъсто – охладени, кг,2 000; 4.Свинско контра филе охладено, кг, 1 300;5.Свински дроб охладен,кг,1 000;6.Телешки шол охладен,кг,1 500;7.Телешко бон филе охладено,кг ,600;8.Агнешко месо охладено,кг,1 000;9.Агнешка дроб сърма охладена,кг,800;10.Телешко шкембе замразено,кг,100;11.Телешки джолан обезкостен,кг, 1 000;12.Свински врат без кост охладен ,кг,2 000

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция МЕСНИ ПРОДУКТИ
1) Кратко описание

Доставка на месни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Кайма свинска 100% охладена стандарт Ст.планина,кг,7 000;2.Кайма смес 60%свин.+ 40%тел. Охладена стандарт Ст.планина,кг,2 000;3.Кебапчета 60 гр – 100% свинско охладени,бр,60 000;4.Кърначета 40%тел.+ 60%свин. Охладени,кг,2 000;5.Свински врат паприкован 50% червено+ 50% полутлъсто охладен,кг,2 500;6.Кюфте бабеково – 70 гр – 50%червено + 50% полутлъсто охл.,бр,3 000;7.Свинско кюфте 60 гр замразено,бр,30 000;8.Татарско кюфте 160 гр – 100%свин. Охладено,бр,3 000;9.Варено пушен свински бут охладен,кг,1 100;10.Филе Елена охладено,кг,150;11.Филе Трапезица охладено,кг,150;12.Кайзер пастърма охладен,кг,200;13.Луканка тип Карловска охладена, кг,2 950;14.Шунка блок свинска охладена,кг,2 800;15.Салам траен шпек охладен,кг, 2 600;16.Салам нетр.тип Хамбурски и Камчия охладен,кг,3 000;17.Кренвирши 100% свински пушени охладени,кг,4 500;18.Филе варено пушено-свинско охладено,кг,3 350;19.Луканка телешка - охладена,кг,300;20.Пастет апетит тип щафета 170 гр охладен,бр,600.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Пиле и пилешки продукти
1) Кратко описание

Доставка на пиле и пилешки продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Пиле цяло осмица 1800 гр-2000гр. – замразено,кг,3 000;2.Пилешка пържола маринована от гърди - замразена,кг,4 000;3.Пилешка пържола маринована от бут замразена без кожа,кг,4 000;4.Пилешко филе без кост и кожа тип Пеперуда индив замраз.,кг,5 000;5.Пилешки бут индивид.замразен,кг,11 000;6.Пилешки дроб замразен разф. 1 кг,кг,800;7.Пилешки хапки замр. разф.0,500 кг.,кг,800;8.Пилешко филе варено пушено охл.,кг,300.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Риба и рибни продукти
1) Кратко описание

Доставка на риба и рибни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Скумрия - филе замразено,кг,1 000;2.Филе от бяла риба - замразено,кг, 2 000;3.Пъстърва замразена почистена 250 гр-300 гр.,кг,1 000;4.Хайвер изкуствен - опак от 0,100 кг.,бр.,100;5.Пушено филе от Сьомга опак. от 0,500 кг.,бр.,200;6.Риба Тон - консерва опак. от 0,080 кг.,бр.,100

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци, пресни и преработени
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци, пресни и преработени

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Банани,кг,3000;2.Портокали,кг,2 000;3.Лимони,кг,200;4.Череши,кг,600;5.Кайсии,кг,600;6.Праскови,кг,600;7.Ябълки,кг,7000;8.Дини,кг,1 000;9.Пъпеши,кг,400;10.Домати,кг,7 000;11.Краставици,кг,7000;12.Кромид,кг,6000;13.Патладжани,кг,3 000;14.Сиврия,кг,3 000;15. Чушки зелени за пълнене,кг,3 000;16. Червена капия,кг,2000;17.Зеле бяло прясно,кг, 10 000;18.Картофи,кг,16 000;19.Картофи пресни,кг,6 000;20.Картофи бланширани замр. разф.2,500 кг,кг,15 000;21.Моркови,кг,5 000;22.Гъби пресни,кг,1 500;23.Грах замразен разф.2,500 кг,кг, 2 000;24.Тиквички,кг,4 000;25.Марули,бр,7500;26.Репички - 10 бр. във връзка,вр,1 800;27.Пресен лук - 10 бр. във връзка, вр,2 500;28.Магданоз 100 гр. за връзка, вр,3 000;29.Капия печена белена консерва – 0,680 кг ,бр,3 000;30.Грах стерилизиран – 0,680 кг,бр,1 500;31.Гъби стерилизирани – 0,500 кг,бр,2 000;32.Гювеч стерилизиран – 0,680 кг,бр,2 500;33. Домати консерва – 0,680кг,бр, 6 000;34.Лютеница обикновена – 0,560 кг,бр,5 000;35.Лютеница едро смляна – 0,525 кг,бр, 3 000;36.Лютеница едро смляна – 0,320 кг,бр,3 500;37.Стерилизирани краставици – 0,680 кг,бр,3 000;38.Натурален сок – 0,250 л – 100%,бр,70 000;39.Натурален сок – 1 л – 100%,бр,40 000;40.Кетчуп - 1 л,бр,1 000;41. Доматено пюре буркан 0,680 кг,бр,2 000;42.Кисело зеле буркан 1,700 кг,бр,2 000;43.Зеленчуков микс замразен разф.0,450кг /2,500кг (мин. асортимент: грах,моркови,царевица), кг,1000;44.Домати Чери, кг,10

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Кисело мляко 3,6%-масленост – кофичка по 400 гр, по БДС, съгласно Заповед № РД 09-749/05.08.2010 г.,бр,50 000;2.Кисело мляко плодово – 0,200 л / за бр.,бр,80 000;3.Прясно мляко 3,6 % - масленост- UHT,л,4 000;4.Сирене краве вакумирано в разф. до 1 кг,кг,6 000;5.Кашкавал Витоша вакумиран в разф. 1 кг,кг,6 000;6.Масло краве - разф. 0,250 кг,кг,1 250;7.Маргарин – 1 кг,кг, 550;8.Майонеза – 0,200 кг / за бр.,бр, 2 000;9.Топено сирене тип щафета х 250 гр,бр ,500;10.Пушено сирене тип щафета х 250 гр,бр,500;11.Цедено мляко разф. 0,500 кг,кг,600;12.Млечна салата разф. 0,500 кг,кг,400;13.Руска салата разф. 0,500 кг,кг,400;14.Заквасена сметана разф. 0,500 кг, кг,200;15.Синьо сирене разф. до 1 кг,кг,40;16.Сирене Ементал разф. до 1 кг,кг,25;17,Сирене Чедар разф. до 1 кг,кг,25

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Бакалия и варива
1) Кратко описание

Доставка на бакалия и варива

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Брашно опаковка – 1 кг,кг,2 500;2.Грис – 0,500 кг,кг, 200;3.Галета 1 кг,кг,600;4.Леща І-во качество,кг,2 000;5.Олио слънчогледово рафин. 1 л екстра кач.,бр,11 000;6.Сол – екстра,кг,1 000;7.Фасул стар, бял І-во качество,кг,2 300;8.Ориз бял І-во качество,кг,5 000;9.Червен пипер пак. х 0,500 кг,кг,500;10.Подправки /кимион,чер пипер,чубрица, дафинов лист / 10 гр,бр,12 500;11.Зеленчукова подправка – 90 гр,бр,600;12.Фикс за пригот.на ястия мин. 90 гр ,бр,1 000;13.Готова супа пак. от 40 гр,бр,500;14.Оцет – 0,700 л,бр,1 500;15. Яйца L, бр,66 000;16.Маслини – екстра,кг,2 400;17.Захар – 1 кг / 1-во качество /,кг,4 000;18.Спагети - опак. 0,400 кг,бр,500;19.Юфка опак.0,400 кг,бр,500;20.Фиде опак. 0,400 кг,бр,300;21.Нишесте – опак. – 60 гр. за пакет,бр,1 200;22.Шарена сол пак. х 40 гр,бр,700

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Доставка на хляб и хлебни изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Хляб бял (нарязан в индивидуална опаковка) – 0,750 кг, УС "България",бр, 40 000;2.Питки 0,180 кг - дълги Пърленка,бр ,20 000

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Сладкарски изделия
1) Кратко описание

Доставка на сладкарски изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Баклава – 200 гр,бр,18 000;2.Каламари – 200 гр,бр,10 000;3.Паста млечно-маслена – 100 гр- 120 гр,бр,7 000;4.Паста сметанова – 120 гр- 130 гр,бр,9 000;5.Паста сметанова – 150 гр- 170 гр,бр,12 000;6.Кадаиф – 200 гр, бр,3 000;7.Плодово руло – 200 гр,бр,3 000;8.Реване – 200 гр,бр,3 000;9.Крем баклава – 200 гр,бр,3 000;10.Ябълков пай – 150 гр- 170 гр,бр,5 000

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Захарни изделия
1) Кратко описание

Доставка на захарни изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Кафе на зърна,кг,600;2.Кафе на зърна – екстра качество,кг ,600;3.Кафе 3 х 1 - 17,5 гр,бр, 14 000;4.Сметана суха пакетчета х 2,5 гр,бр,10 000;5.Захар пакетчета по 5 гр. х 700 бр в торба,торби,300;6.Капучино в кутия х 10 бр х 14 гр,кутия,1 000;7.Шоколадови вафли – 33 гр, бр,12 000;8.Шоколадови бонбони – 160 гр, бр,3 500;9.Солети обикновенни – 60 гр,бр,6 000;10.Шоколад млечен – 100 гр,бр,4 200;11.Шоколад с лешник – 100 гр,бр,3 000;12.Шоколад със стафиди – 100 гр,бр,5 000;13.Кроасани - минимален асортимент - шоколад,плодове, крем-80 гр,бр,9 000;14.Шоколадов десерт – 50 гр,бр,9 000;15. Шоколадова вафла с фъстъчени ядки (натрошени) - 49 гр,бр,8 000;16.Чай билков кутия /20 пак.х 1,5 г /,кутия,1 200;17.Дъвка драже 14 гр х 30 бр в кутия,кутия,1 000;18.Снаксове - сухари с кръгла форма (минимален асортимент от вкусове - натурален, пица, сирене, чесън, спанак) - 70гр,бр,7 000;19.Обикн.вафли в кутия х 21 бр.х 630 гр,бр,800;20.Бисквити чаени 220 гр,бр,2 000;21.Течен шоколад – коф. Х 400 гр,бр,400;22.Бисквити внос - 215 гр,бр,600;23.Поп кекс 45 гр, бр,5 500;24.Солети с кашкавал 45 гр,бр,2 000;25.Бульон – 10 гр,бр,800;26.Горчица – 10 гр,бр,1 500;27.Майонеза – 10 гр.бр ,2 000;28.Кетчуп – 10 гр,бр,2 500;29.Бисквити обикновени 130 гр,бр,1 000;30.Бисквити закуска - мин. 330 гр,бр,3 000;31.Кекс 180 гр,бр,3 000;32.Чипс 155 гр,бр,3 000;33.Нес кафе Еспресо в пакети х 0,500 кг /за работа с машини Нестле /,бр,300;34.Сухо мляко в пакети х 0,500 кг за машина /за работа с машини Нестле /,бр,600;35.Напитка от какао в пакети х 1 кг /за работа с машини Нестле /,бр ,600;36.Кафе 3х1 в пакети х 1 кг /за работа с машини Нестле /,бр,600;37.Ядки - Бадеми - 100 гр,бр,150;38.Ядки - Лешник - 100 гр,бр,150;39.Шам фъстък - 100 гр,бр,100;40.Бирен фъстък - 100 гр,бр,100;41.Кашу - 100 гр,бр,150

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция Минерални води и безалкохолни напитки
1) Кратко описание

Доставка на Минерални води и безалкохолни напитки

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Газирана напитка (мин. асортимент на вкусове - кола, лимон, портокал, тоник или екв. продукти) – бут.стъкл.х 0,250 л,бр,30000;2.Газирана напитка (мин. асортимент на вкусове - кола, лимон, портокал, тоник или екв. продукти) - PVC х 0,500 л,бр,30000;3.Натурална минерална вода PVC или екв. опаковка х 0,500 л,бр,40000;4.Натурална минерална вода PVC или екв. опаковка х 0,330 л,бр,10000;5.Натурална минерална вода PVC или екв. опаковка х 1,500 л,бр,3000;6.Газирана вода - бут. стъкло х 0,250 л,бр,2500;7.Студен чай, произведен от екстракт от чай и плодов сок, без консерванти (мин. асортимент - горски плодове, зелен чай, праскова, лимон) - PVC или екв. опаковка х 0,500 л,бр, 14000

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15



Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция Алкохолни напитки и вина
1) Кратко описание

Доставка на алкохолни напитки и вина

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Наименование, мярка, количество както следва: 1.Специална ракия - 0,700 л,бр.,20;2.Мускатова ракия 0,700 л,бр.,20;3.Мускатова ракия специална - 0,500 л,бр.,30;4.Водка българска - 1 л,бр.,20;5.Водка внос - 1 л,бр.,20;6.Коняк български - 0,700 л,бр.,5;7.Коняк внос - 0,700 л, бр.,5;8. Джин български - 1 л,бр.,5;9.Мастика внос - УЗО - 0,700 л,бр.,10;10.Уиски внос - 1 л,бр.,20;11.Уиски внос - 12 годишно 0,700 л,бр.,5;12.Вермут - 1 л, бр.,5;13.Шампанско - 0,700 л, бр.,50;14.Вино Мускат - 0,700 л,бр.,200;15.Вино Шардоне 0,700 л, бр.,200;16.Вино Траминер - 0,700 л,бр.,200;17.Вино Каберне Сувиньон - 0,700 л,бр., 200;18.Вино Мерло - 0,700 л,бр.,200;19.Мартини - 1 л – внос, бр.,5

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15