00512-2014-0001
Технически редакции | ||
09.01.2014 15:36 ч. : | 09/01/2014 15:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.01.2014 15:36 ч. : | 09/01/2014 15:26 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
Медицински университет - Пловдив, гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15а, За: Проф. д-р Стефан Костянев дмн - Ректор на МУ Пловдив, Борис Лозанов- ръководител отдел "ДООП", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602887 ; 0882 891880, E-mail: jurist_es@meduniversity-plovdiv.bg, Факс: 032 602534
Място/места за контакт: гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, Ректорат на МУ-ПловдивИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://meduniversity-plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Медицински университет-Пловдив по обособени позиции”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти за нуждите на Медицински университет-Пловдив по обособени позиции
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Количеството и обема на поръчката по отделни обособени позиции са подробни описани в Приложение Б от настоящото обявление
НЕ
НЕ
15
Размерът на гаранциите за участие в лева е както следва: - при участие за СОП 4 и 8 по 300,00 лв. за всяка една от обособените позиции; - при участие за СОП 12 по 50,00 лв. за всяка една от обособените позиции; - при участие за СОП 1, 7, 9 и 11 по 500,00 лв. за всяка една от обособените позиции; - при участие за СОП 2, 3, 5, 6 и 10 по 1000,00 лв. за всяка една от обособените позиции. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: парична сума или безусловна и неотменима банкова гаранция. Възложителят има право да задържи/усвои гаранцията при условията на чл. 61 от ЗОП. Банковата гаранция за участие се издава в полза на Медицински университет – Пловдив и е неотменяема и безусловна. Влиза в слиза от крайния срок за подаване на оферти и има срок на валидност равен на този на подадената оферта, удължен с 15 дни. Гаранцията за изпълнение е 1% от стойността на поръчката без вкл. ДДС. Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Медицински университет – Пловдив и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване. Влиза в сила от датата на издаването й и има срок на валидност, равен на срока на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условията посочени в договора. Сметки за внасяне на гаранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: Медицински университет, гр. Пловдив BG 61 UNCR 7527 3398 6013 37, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всяко от физическите или юридически лица, включени в обединението може да е наредител по банковите гаранции, съответно вносител на сумите по гаранциите, ако в договора за учредяване на участника не е предвидено друго.
Образуване на предлаганата цена и плащане: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, представлява крайната доставна цена, включваща ДДС и всички разходи по доставката и изпълнението на настоящите условия до краен получател – съответното място на доставка, която се образува, както следва: За срок от два месеца от датата на подписването на договора: Ц = ПЦ + ДДС, където: Ц е крайната доставна цена (с ДДС) за съответния хранителен продукт към момента на доставката в съответното място на доставка. ПЦ е посочената в офертата на Изпълнителя единична цена (без ДДС) на хранителните продукти към момента на подаване на офертата и за срок от два месеца след датата на подписване на договора, към която се добавя съответното ДДС. След изтичане на два месеца от датата на подписване на договора: Ц = СЦ – (СЦ х ПО %) , където: Ц е крайната доставна цена за съответния хранителен продукт към момента на доставката в съответното място на доставка (с ДДС). СЦ е средната цена на едро на съответния хранителен продукт за гр. Пловдив, предоставена от Системата за агропазарна информация (САПИ), съгласно периодичната справка, която се взима и отчита за периода: от датата, следваща деня на получаване на справката в Деловодството на Медицински университет, гр. Пловдив до деня на промяната на тази цена, съгласно последваща справка на САПИ. ПО е процент на отстъпка от СЦ. * За срока на договора ПО е неизменима величина. Процентът отстъпка от СЦ на хранителните продукти е цяло, различно от нула число, относимо до всички хранителни продукти, от обособената позиция, за която се отнася предложението. Начин на плащане: плащането се извършва, по банков път, в срок до 30 календарни дни, след датата на издаване на оригинална фактура и двустранно подписан протокол за приемане на извършените доставки.
ДА
1. Срокът на договора е 15 (петнадесет) месеца, считано от датата на подписването му от страните. 2. Срокът за изпълнение на доставките е до 24 часа след получаване на заявка от Възложителя. 3. Срокът за реагиране при рекламация е един ден след подписване на констативния протокол за приета от изпълнителя рекламация. 4. Срок на валидност на офертите: Срокът на валидност на офертите не може да бъде по-малък от 120 календарни дни считано от крайната дата за подаване на офертите. 5. Изисквания към стоките: 5.1. Хранителните продукти, респ. предлагането и транспортирането им да отговарят на изискванията на следните нормативни актове: Закон за храните, Закон за ветеринарномедицинската дейност (ЗВмД), Наредба № 5/25.05.2006 за хигиената на храните, Наредба за специфичните изисквания към млечните продукти и Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните. 5.2. Хранителните продукти да са произведени в съответствие с качествените характеристики на млечните продукти по БДС, съгласно Заповед № РД 09-749/05.08.2010 г. (респ. измененията й) на Министъра на земеделието и храните и по следните утвърдени стандарт: „Стара планина“ (УС 01.2010, приложение 1/Зап. № РД11-733/11.10.2010 г. Изм. Със Зап. № РД11-447 от 12.04.2012 г.) и „България“ (УС 02.2011), където е приложимо. 5.3. Остатъчният срок на годност на стоките, следва да е не по-малък от 60 на сто от обявения от производителя спрямо датата на доставката. Отклонението от изискванията на т. 5 по-горе е съществено нарушение на предварително обявените от възложителя условия и ще доведе до отстраняване на участника, който не е съобразил офертата си с тях след прилагане на реда по чл. 68, ал. 8 и ал. 9 от ЗОП. 6. Изпълнение на доставките: Доставките се изпълнят по предварителна писмена заявка на Възложителя, като за срока на договора възложителят не е задължен да заяви всички предвидени в спецификациите прогнозни количества за съответните СОП.
1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, а когато участникът е ФЛ - копие от документа за самоличност. Когато участник в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения представят екв. документ на съдебен или административен орган, съгласно законодателството на държавата, в която са установени - в официален превод на български език. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър участниците - ЮЛ или едноличните търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат екв. документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени – в превод на български език.; 2. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника - оригинал или нотариално заверено копие; 3. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ – „д“ и ал. 2, т. 5; чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1 и т. 3 и ал. 5, т. 2 и чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП –– образци с №№ 1, 2 и 3, подписани от съответното ФЛ в съответствие с изискванията на чл. 47, ал. 4 и чл. 47, ал. 6 от ЗОП – декларации се приемат само в оригинал. Когато член на управителния орган на участника е ЮЛ, представителната власт на съответното ФЛ в управителния орган на участника трябва да се удостовери с удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, пълномощно или друг документ – в оригинал или под формата на нотариално заверено фотокопие. За участниците не следва да са налице условията посочени в чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 5 от ЗОП, тъй като при наличието на такива, същите ще бъдат отстранени от процедурата. Когато кандидатът в процедура е чуждестранно лице или обединения на такива лица, Декларациите по т. 3 се представят в превод на български език – оригинал на превода или нотариално заверено копие от него; 4. Декларация за ползване/не ползване на подизпълнители на обществената поръчка – от участника и от подизпълнителя/ите ако има такъв/ива – образци №4 и №5. В декларацията участниците задължително посочват вида на работите, които изпълнителите ще извършват, и дела на тяхното участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. 5. Изискуеми документи и информация по чл.51 от ЗОП. – виж поле ІІІ.2.3) в ляво; 6. Документ за представена гаранция за участие –Платежно нареждане за внесена по сметка на Медицински университет – Пловдив парична сума – оригинал или нотариално заверен препис на оригинала на Банкова гаранция, оформена съгласно изискванията на ЗОП и условията на настоящата обществена поръчка; 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – в оригинал, подписана от участника (свободен текст).; 8. Допълнително споразумение към учредителен договор и/или учредителен договор, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Допълнителното споразумение и/или договорът се представя в оригинал или нотариално заверено копие на оригинала. В него изрично следва да е вписано, че обединението ще участва или е създадено за настоящата обществена поръчка и до действието на срока й и евентуално подписания по нея договор, и че за този период съставът на обединението няма да се променя. В документът следва задължително да е определено лицето, което представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на поръчката. Ако не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител на обединението и да приложат това пълномощно по т. 2 по-горе.; 9. Административни данни на участника – Приложение №6.; .. Поради ограничения брой символи продължава в Раздел VІ "Допълнителна информация", т.VІ.3) от обявлението
В настоящата процедура не са предвидени изисквания за доказване на икономическите и финансови възможности на участниците
В настоящата процедура не са предвидени изисквания за доказване на икономическите и финансови възможности на участниците
1. Декларация, че стоките, които ще се доставят, са етикетирани съгласно Наредбата за изискванията за етикетирането и представянето на храните /свободен текст/. 2. Списък, съдържащ не по-малко от два договора за доставки на стоки, сходни с обекта на съответната СОП, като всеки от договорите следва да е на стойност не по-малка от праговете по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП. Отговарящите на по-горните условия договори за съответната СОП, посочени в списъка с договорите, трябва да са придружени от Препоръки за добро изпълнение. Препоръките за добро изпълнение трябва да са подписани от законния представител на съответния възложител - препоръките се приемат само в оригинал или нотариално заверени фотокопия. Когато критерия за подбор се доказва с договор, който е с предмет, сходен с предмета на две или повече от обособените позиции по настоящата обществена поръчка, участникът следва да укаже в списъка коя част от договора за коя обособена позиция от настоящата обществена поръчка се отнася. В този случай добрата търговска репутация се доказва с препоръка за добро изпълнение, относима за целия договор. Договорите от списъка на участника, с които се доказва съответствието с критерия за подбор, следва да са изпълнени през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, с посочване на датите на сключване и приключване на договорите, възложителите, предмета и стойността на договорите. Списъкът с договорите следва да е подписан и подпечатан на всяка страница от участника. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, информацията по тази точка се представя за всеки от участниците в него, чрез които обединението доказва съответствието си с критерия за подбор. 3. Информация за базите, складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана от законния представител на участника. 4. Разрешения/удостоверения за регистрация на обектите за производство и/или търговия с храни, посредством които ще се осъществява изпълнението на поръчката, съобразно видовете храни, за които е заявено участие. 5. Разрешения/удостоверения за регистрация на обектите за транспорт на храни, посредством които ще се осъществява изпълнението на поръчката, съобразно видовете храни, за които е заявено участие. 6. Когато обектите по т. 4 и т. 5 по-горе са наети или на разположение на участника се представя и документ (договор, споразумение или друг документ), удостоверяващ основанието и актуалността на съглашението за ползване на тези обекти от участника.
1. Участниците да предлагат продукти, отговарящи на нормативните изисквания за пускане на пазара и употреба. 2. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите успешно най-малко 2 (два) договора за доставка на хранителни продукти, като всеки от договорите следва да е на стойност не по-малка от праговете по чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП. 3. Участниците да имат добра търговска репутация като доставчици на хранителни продукти. 4. Участниците да имат технически възможности за изпълнението на поръчката (бази, складове и моторни превозни средства, регистрарани обекти за производство и/или търговия с храни и регистрирани обекти за транспорт на храни).
Открита
НЕ
НЕ
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава в Ректорат на Медицински университет, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов №15 А – Деловодство, всеки работен ден от 08.00 часа до 16.00 часа, срещу документ за платена в касата на учебното заведение или преведена по банков път по следната банкова сметка на Медицински университет, гр. Пловдив BG15 UNCR 7527 3154 6234 00, BIC: UNCRBGSF, при Банка „УниКредит Булбанк” АД, сума от 8.52 лева с включен ДДС.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. Пловдив, бул. "Васил Априлов" № 15А, сграда Ректорат на МУ-Пловдив
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП
НЕ
НЕ
Продължение от Раздел ІІІ. "Условия за участие", т. ІІІ.2.1):... 10. Декларация за това, че остатъчния срок на годност на хранителните продукти, които ще се доставят – няма да е по-малък от 60 на сто от обявения от производителя спрямо датата на доставката (свободен текст).; 11. Списък на документите, съдържащи се (приложени) в офертата. Списъкът трябва да подписан от законния представител на участника или упълномощено от него лице; 12. Оферта – (Приложение №3;13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – (Приложение №4);14.Ценово предложение, подписано на всяка страница от законния представител на участника и подпечатано с неговия печат (Приложение №5 ).Цените, посочени от участника, трябва да бъдат в български лева. В тези цени трябва да се включат: стойността на хранителните продукти, разходите по доставката им, както и всички разходи извършени от участника във връзка с изпълнението на обществената поръчка до краен получател, съответното място на доставка, без включен ДДС, като задължително се посочват единична цена и обща стойност на съответните хранителни продукти, както и общата стойност на обособената позиция, за която участват, с цифри до втория знак след десетичната запетая. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, трябва да предостави необходимите документи съгласно чл. 56, ал. 3 от ЗОП, а когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56 ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 4, 5 и 6 от ЗОП които са на чужд език, се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Изискването за подпечатване на документи от офертата за участие е задължително само за участниците, които по закон са длъжни да притежават печат! Възложителят е изпратил обявлението по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен Интернет адрес (профил на купувача), на който тя може да бъде намерена, а именно: http://meduniversity-plovdiv.bg/bg/obshtestveni-poruchki.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
При условията на чл. 120, ал. 5, т. 1 и 6 от ЗОП, като за повече информация относно обжалването на конкретната поръчка, всяко заинтересовано лице, кандидат или участник може да се обраща към определеното в поле VІ.4.3) длъжностно лице.
Медицински университет - Пловдив, лице за контакти - Борис Лозанов, гр. Пловдив, бул. Васил Априлов № 15а, България 4000, Пловдив, Тел.: 0882 891880, Факс: 032 602534
09.01.2014 г.
Доставка на месо
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Свински шол охладен, кг ,3 000;2.Свинско бон филе охладено, кг, 500; 3.Свински котлети – 50%червено + 50% полутлъсто – охладени, кг,2 000; 4.Свинско контра филе охладено, кг, 1 300;5.Свински дроб охладен,кг,1 000;6.Телешки шол охладен,кг,1 500;7.Телешко бон филе охладено,кг ,600;8.Агнешко месо охладено,кг,1 000;9.Агнешка дроб сърма охладена,кг,800;10.Телешко шкембе замразено,кг,100;11.Телешки джолан обезкостен,кг, 1 000;12.Свински врат без кост охладен ,кг,2 000
Доставка на месни продукти
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Кайма свинска 100% охладена стандарт Ст.планина,кг,7 000;2.Кайма смес 60%свин.+ 40%тел. Охладена стандарт Ст.планина,кг,2 000;3.Кебапчета 60 гр – 100% свинско охладени,бр,60 000;4.Кърначета 40%тел.+ 60%свин. Охладени,кг,2 000;5.Свински врат паприкован 50% червено+ 50% полутлъсто охладен,кг,2 500;6.Кюфте бабеково – 70 гр – 50%червено + 50% полутлъсто охл.,бр,3 000;7.Свинско кюфте 60 гр замразено,бр,30 000;8.Татарско кюфте 160 гр – 100%свин. Охладено,бр,3 000;9.Варено пушен свински бут охладен,кг,1 100;10.Филе Елена охладено,кг,150;11.Филе Трапезица охладено,кг,150;12.Кайзер пастърма охладен,кг,200;13.Луканка тип Карловска охладена, кг,2 950;14.Шунка блок свинска охладена,кг,2 800;15.Салам траен шпек охладен,кг, 2 600;16.Салам нетр.тип Хамбурски и Камчия охладен,кг,3 000;17.Кренвирши 100% свински пушени охладени,кг,4 500;18.Филе варено пушено-свинско охладено,кг,3 350;19.Луканка телешка - охладена,кг,300;20.Пастет апетит тип щафета 170 гр охладен,бр,600.
Доставка на пиле и пилешки продукти
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Пиле цяло осмица 1800 гр-2000гр. – замразено,кг,3 000;2.Пилешка пържола маринована от гърди - замразена,кг,4 000;3.Пилешка пържола маринована от бут замразена без кожа,кг,4 000;4.Пилешко филе без кост и кожа тип Пеперуда индив замраз.,кг,5 000;5.Пилешки бут индивид.замразен,кг,11 000;6.Пилешки дроб замразен разф. 1 кг,кг,800;7.Пилешки хапки замр. разф.0,500 кг.,кг,800;8.Пилешко филе варено пушено охл.,кг,300.
Доставка на риба и рибни продукти
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Скумрия - филе замразено,кг,1 000;2.Филе от бяла риба - замразено,кг, 2 000;3.Пъстърва замразена почистена 250 гр-300 гр.,кг,1 000;4.Хайвер изкуствен - опак от 0,100 кг.,бр.,100;5.Пушено филе от Сьомга опак. от 0,500 кг.,бр.,200;6.Риба Тон - консерва опак. от 0,080 кг.,бр.,100
Доставка на плодове и зеленчуци, пресни и преработени
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Банани,кг,3000;2.Портокали,кг,2 000;3.Лимони,кг,200;4.Череши,кг,600;5.Кайсии,кг,600;6.Праскови,кг,600;7.Ябълки,кг,7000;8.Дини,кг,1 000;9.Пъпеши,кг,400;10.Домати,кг,7 000;11.Краставици,кг,7000;12.Кромид,кг,6000;13.Патладжани,кг,3 000;14.Сиврия,кг,3 000;15. Чушки зелени за пълнене,кг,3 000;16. Червена капия,кг,2000;17.Зеле бяло прясно,кг, 10 000;18.Картофи,кг,16 000;19.Картофи пресни,кг,6 000;20.Картофи бланширани замр. разф.2,500 кг,кг,15 000;21.Моркови,кг,5 000;22.Гъби пресни,кг,1 500;23.Грах замразен разф.2,500 кг,кг, 2 000;24.Тиквички,кг,4 000;25.Марули,бр,7500;26.Репички - 10 бр. във връзка,вр,1 800;27.Пресен лук - 10 бр. във връзка, вр,2 500;28.Магданоз 100 гр. за връзка, вр,3 000;29.Капия печена белена консерва – 0,680 кг ,бр,3 000;30.Грах стерилизиран – 0,680 кг,бр,1 500;31.Гъби стерилизирани – 0,500 кг,бр,2 000;32.Гювеч стерилизиран – 0,680 кг,бр,2 500;33. Домати консерва – 0,680кг,бр, 6 000;34.Лютеница обикновена – 0,560 кг,бр,5 000;35.Лютеница едро смляна – 0,525 кг,бр, 3 000;36.Лютеница едро смляна – 0,320 кг,бр,3 500;37.Стерилизирани краставици – 0,680 кг,бр,3 000;38.Натурален сок – 0,250 л – 100%,бр,70 000;39.Натурален сок – 1 л – 100%,бр,40 000;40.Кетчуп - 1 л,бр,1 000;41. Доматено пюре буркан 0,680 кг,бр,2 000;42.Кисело зеле буркан 1,700 кг,бр,2 000;43.Зеленчуков микс замразен разф.0,450кг /2,500кг (мин. асортимент: грах,моркови,царевица), кг,1000;44.Домати Чери, кг,10
Доставка на мляко и млечни продукти
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Кисело мляко 3,6%-масленост – кофичка по 400 гр, по БДС, съгласно Заповед № РД 09-749/05.08.2010 г.,бр,50 000;2.Кисело мляко плодово – 0,200 л / за бр.,бр,80 000;3.Прясно мляко 3,6 % - масленост- UHT,л,4 000;4.Сирене краве вакумирано в разф. до 1 кг,кг,6 000;5.Кашкавал Витоша вакумиран в разф. 1 кг,кг,6 000;6.Масло краве - разф. 0,250 кг,кг,1 250;7.Маргарин – 1 кг,кг, 550;8.Майонеза – 0,200 кг / за бр.,бр, 2 000;9.Топено сирене тип щафета х 250 гр,бр ,500;10.Пушено сирене тип щафета х 250 гр,бр,500;11.Цедено мляко разф. 0,500 кг,кг,600;12.Млечна салата разф. 0,500 кг,кг,400;13.Руска салата разф. 0,500 кг,кг,400;14.Заквасена сметана разф. 0,500 кг, кг,200;15.Синьо сирене разф. до 1 кг,кг,40;16.Сирене Ементал разф. до 1 кг,кг,25;17,Сирене Чедар разф. до 1 кг,кг,25
Доставка на бакалия и варива
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Брашно опаковка – 1 кг,кг,2 500;2.Грис – 0,500 кг,кг, 200;3.Галета 1 кг,кг,600;4.Леща І-во качество,кг,2 000;5.Олио слънчогледово рафин. 1 л екстра кач.,бр,11 000;6.Сол – екстра,кг,1 000;7.Фасул стар, бял І-во качество,кг,2 300;8.Ориз бял І-во качество,кг,5 000;9.Червен пипер пак. х 0,500 кг,кг,500;10.Подправки /кимион,чер пипер,чубрица, дафинов лист / 10 гр,бр,12 500;11.Зеленчукова подправка – 90 гр,бр,600;12.Фикс за пригот.на ястия мин. 90 гр ,бр,1 000;13.Готова супа пак. от 40 гр,бр,500;14.Оцет – 0,700 л,бр,1 500;15. Яйца L, бр,66 000;16.Маслини – екстра,кг,2 400;17.Захар – 1 кг / 1-во качество /,кг,4 000;18.Спагети - опак. 0,400 кг,бр,500;19.Юфка опак.0,400 кг,бр,500;20.Фиде опак. 0,400 кг,бр,300;21.Нишесте – опак. – 60 гр. за пакет,бр,1 200;22.Шарена сол пак. х 40 гр,бр,700
Доставка на хляб и хлебни изделия
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Хляб бял (нарязан в индивидуална опаковка) – 0,750 кг, УС "България",бр, 40 000;2.Питки 0,180 кг - дълги Пърленка,бр ,20 000
Доставка на сладкарски изделия
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Баклава – 200 гр,бр,18 000;2.Каламари – 200 гр,бр,10 000;3.Паста млечно-маслена – 100 гр- 120 гр,бр,7 000;4.Паста сметанова – 120 гр- 130 гр,бр,9 000;5.Паста сметанова – 150 гр- 170 гр,бр,12 000;6.Кадаиф – 200 гр, бр,3 000;7.Плодово руло – 200 гр,бр,3 000;8.Реване – 200 гр,бр,3 000;9.Крем баклава – 200 гр,бр,3 000;10.Ябълков пай – 150 гр- 170 гр,бр,5 000
Доставка на захарни изделия
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Кафе на зърна,кг,600;2.Кафе на зърна – екстра качество,кг ,600;3.Кафе 3 х 1 - 17,5 гр,бр, 14 000;4.Сметана суха пакетчета х 2,5 гр,бр,10 000;5.Захар пакетчета по 5 гр. х 700 бр в торба,торби,300;6.Капучино в кутия х 10 бр х 14 гр,кутия,1 000;7.Шоколадови вафли – 33 гр, бр,12 000;8.Шоколадови бонбони – 160 гр, бр,3 500;9.Солети обикновенни – 60 гр,бр,6 000;10.Шоколад млечен – 100 гр,бр,4 200;11.Шоколад с лешник – 100 гр,бр,3 000;12.Шоколад със стафиди – 100 гр,бр,5 000;13.Кроасани - минимален асортимент - шоколад,плодове, крем-80 гр,бр,9 000;14.Шоколадов десерт – 50 гр,бр,9 000;15. Шоколадова вафла с фъстъчени ядки (натрошени) - 49 гр,бр,8 000;16.Чай билков кутия /20 пак.х 1,5 г /,кутия,1 200;17.Дъвка драже 14 гр х 30 бр в кутия,кутия,1 000;18.Снаксове - сухари с кръгла форма (минимален асортимент от вкусове - натурален, пица, сирене, чесън, спанак) - 70гр,бр,7 000;19.Обикн.вафли в кутия х 21 бр.х 630 гр,бр,800;20.Бисквити чаени 220 гр,бр,2 000;21.Течен шоколад – коф. Х 400 гр,бр,400;22.Бисквити внос - 215 гр,бр,600;23.Поп кекс 45 гр, бр,5 500;24.Солети с кашкавал 45 гр,бр,2 000;25.Бульон – 10 гр,бр,800;26.Горчица – 10 гр,бр,1 500;27.Майонеза – 10 гр.бр ,2 000;28.Кетчуп – 10 гр,бр,2 500;29.Бисквити обикновени 130 гр,бр,1 000;30.Бисквити закуска - мин. 330 гр,бр,3 000;31.Кекс 180 гр,бр,3 000;32.Чипс 155 гр,бр,3 000;33.Нес кафе Еспресо в пакети х 0,500 кг /за работа с машини Нестле /,бр,300;34.Сухо мляко в пакети х 0,500 кг за машина /за работа с машини Нестле /,бр,600;35.Напитка от какао в пакети х 1 кг /за работа с машини Нестле /,бр ,600;36.Кафе 3х1 в пакети х 1 кг /за работа с машини Нестле /,бр,600;37.Ядки - Бадеми - 100 гр,бр,150;38.Ядки - Лешник - 100 гр,бр,150;39.Шам фъстък - 100 гр,бр,100;40.Бирен фъстък - 100 гр,бр,100;41.Кашу - 100 гр,бр,150
Доставка на Минерални води и безалкохолни напитки
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Газирана напитка (мин. асортимент на вкусове - кола, лимон, портокал, тоник или екв. продукти) – бут.стъкл.х 0,250 л,бр,30000;2.Газирана напитка (мин. асортимент на вкусове - кола, лимон, портокал, тоник или екв. продукти) - PVC х 0,500 л,бр,30000;3.Натурална минерална вода PVC или екв. опаковка х 0,500 л,бр,40000;4.Натурална минерална вода PVC или екв. опаковка х 0,330 л,бр,10000;5.Натурална минерална вода PVC или екв. опаковка х 1,500 л,бр,3000;6.Газирана вода - бут. стъкло х 0,250 л,бр,2500;7.Студен чай, произведен от екстракт от чай и плодов сок, без консерванти (мин. асортимент - горски плодове, зелен чай, праскова, лимон) - PVC или екв. опаковка х 0,500 л,бр, 14000
Доставка на алкохолни напитки и вина
15000000
Описание:
Наименование, мярка, количество както следва: 1.Специална ракия - 0,700 л,бр.,20;2.Мускатова ракия 0,700 л,бр.,20;3.Мускатова ракия специална - 0,500 л,бр.,30;4.Водка българска - 1 л,бр.,20;5.Водка внос - 1 л,бр.,20;6.Коняк български - 0,700 л,бр.,5;7.Коняк внос - 0,700 л, бр.,5;8. Джин български - 1 л,бр.,5;9.Мастика внос - УЗО - 0,700 л,бр.,10;10.Уиски внос - 1 л,бр.,20;11.Уиски внос - 12 годишно 0,700 л,бр.,5;12.Вермут - 1 л, бр.,5;13.Шампанско - 0,700 л, бр.,50;14.Вино Мускат - 0,700 л,бр.,200;15.Вино Шардоне 0,700 л, бр.,200;16.Вино Траминер - 0,700 л,бр.,200;17.Вино Каберне Сувиньон - 0,700 л,бр., 200;18.Вино Мерло - 0,700 л,бр.,200;19.Мартини - 1 л – внос, бр.,5