00073-2014-0001
Технически редакции | ||
09.01.2014 15:19 ч. : | 09/01/2014 15:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.01.2014 15:19 ч. : | 09/01/2014 15:11 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Велико Търново: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251
Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-tarnovo.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Община Велико Търново, 000133634, За: Мариела Цонева - Директор на дирекция ОР, арх. Николай Малаков-ръководител на проекта, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619301; 062 619501, E-mail: euro_vt@abv.bg
Място/места за контакт: Дирекция "Общинско развитие"Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619108
Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация на гражданитеРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Услуга по извършване на одит по проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”
Възлагане на обществена поръчка
Одит по проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, съгласно дейности по Техническа спецификация, по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 "Зелена и достъпна градска среда", който се осъществява по оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. и договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161РО001/1.4-09/2012/014. Обществената поръчката е по обособени позиции: позиция 1: Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция и позиция 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция.
79212000
Описание:
ДА
НЕ
Обществената поръчка се състои от две позиции: Обособена позиция 1: Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция: - Основни обекти СМР: Основен обект на интервенция 1: „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново”; Основен обект на интервенция 2: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)”; Основен обект на интервенция 3: „Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци”; Основен обект на интервенция 4: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В”; Основен обект на интервенция 5: „Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” и „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система”; Основен обект на интервенция 6: „Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда”, „Парк „Акация” - изграждане на поливна система” и „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”; - Изготвяне на работни проекти, с цел кандидатстване на Община Велико Търново по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. - Изработване на документации за участие във връзка с провеждане на процедури за избор на изпълнители на дейностите по проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм”. - Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм”- по основни обекти; - Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм” - по основни обекти; - Дейности по разпространение на информация и публичност на основните обекти; - Услуги за извършване на одит на основните обекти; - Изготвяне на формуляр за кандидатстване. Обособена позиция 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция: - Допълнителни обекти СМР: Допълнителен обект 1: „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски”; Допълнителен обект 2: „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК”; Допълнителен обект 3: „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”; Допълнителен обект 4: „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ”; Допълнителен обект 5: „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”; „Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм”- по допълнителните обекти; Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” - по допълнителните обекти; Дейности по разпространение на информация и публичност на допълнителните обекти; Услуги за извършване на одит на допълнителните обекти.
НЕ
20.05.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на:-За позиция 1 – 390 лв.(триста и деветдесет)лв.;-За позиция 2 – 70 лв.(седемдесет)лв.Гаранцията за участие може да се представи като парична сума или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 12 (дванадесет) месеца,считано от крайния срок за получаване на офертите.Когато участникът избере да представи гаранцията за участие като парична сума, това следва да стане по следната сметка: Банка: Общинска банка АД, Клон Велико Търново IBAN сметка BG97 SOMB 9130 3324 7580 01,BIC: SOMBBGSF.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва решението за откриване на процедурата, за която се представя гаранцията.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция и след прилагане на чл. 68, ал.9 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възложителя,че е със срок на валидност 12 (дванадесет) месеца от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:отстранените участници в срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници- в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 3 % от стойността на позицията. Гаранцията за изпълнение може да се представи като парична сума и внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка АД , Клон Велико Търново IBAN сметка BG97 SOMB 9130 33 24758001,BIC: SOMBBGSF или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 2 (два) месеца.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Средствата за изпълнение на поръчката са осигурени от бюджета на проект „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” по договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/014, който Община Велико Търново сключи с Управляващия орган на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, като Обособена позиция 2 - Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителни обекти на интервенция, ще бъде финансирана при отпускане на допълнителни средства от Управляващия орган на ОПРР. За изпълнението на поръчката може да се предостави аванс в размер до 35 % от стойността на договора за съответната позиция.Авансът се превежда в 30 дневен срок след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по силата на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013г. и след представяне на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съобразена със условията в документацията за обществената поръчка. Стойността на аванса се удържа при извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ плащания. Гаранцията за авансово плащане обезпечава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и служи за възстановяване на извършените авансово плащания при неизпълнение на договорните задължения от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При констатирано неизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да упражни правата по банковата гаранция за авансово плащане и другите си права, съгласно договора на изправна страна срещу неизправна страна. При неизпълнение на което и да било задължение по договора от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да упражни правата си по банковата гаранция за възстановяване на направеното от него авансово плащане. 1. Схема на плащане 1.1. Стойността за изпълнение обекта на услугата се изплаща по банков път след представяне на фактура от страна на Изпълнителя отговаряща на ЗДДС, ППЗДДС, Закона за счетоводството и съдържаща в описателната си част текста “Разходът е за безвъзмездна помощ по договор BG161PO001/1.4-09/2012/014 на ОПРР”, при следните условия: 1.2. Изпълнителят подготвя одиторски доклад за реализацията на проекта, след като са извършени всички плащания по проекта, с изключение на това за дейността „Одит на проекта”, в тридневен срок от получаване на финансов отчет, в който са отразени извършените плащания до момента. 1.3. След предаването и приемането на одиторския доклад за реализацията на проекта, удостоверено с подписването на приемо-предавателен протокол, Възложителят изплаща стойността за изпълнение обекта на услугата в 3-дневен срок от приемане му.
ДА
Участникът трябва да докаже, съгласно глава Четвърта и Пета на Закона за независимия финансов одит, че е регистриран одитор и/или предприятие на регистриран одитор, съответно вписани в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители и/или специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители.
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията се получава в стая 317 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 /двадесет и четири/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. Документацията за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане на факс 062/ 619 251 с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.
Български
365
Административната сграда на Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Майка България" № 2
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Поръчката е част от изпълнението на проект „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, представен от бенефициента Община Велико Търново и одобрен от Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 с договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.4-09/2012/014. В съответствие с Насоките за кандидатстване на УО, по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие", операция 1.4. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска", по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012: „Зелена и достъпна градска среда", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Посочените в позиция допълнителни обекти, ще бъдат възлагани за изпълнение след съответното им одобрение от страна на УО на ОПРР и подписване на допълнително споразумение към договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г. С него може да бъдат одобрени за финансиране част или всички от изброените по-горе допълнителни обекти.
Забележка: А)Когато участникът в процедурата не е обединение/сдружение/консорциум документите-Споразумение за създаване на обединение/сдружение/консорциум за участие в обществената поръчка и Декларация, подписана от лицата в обединението, в която задължително се посочва представляващият обединението не се представят. Б)Когато участникът в процедурата е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице:> документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър-попълва се Обр. № 4, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;> документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;> документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод;>декларация за липсата на обстоятелства по чл.47, ал. 1, т. 1 /букви от „а” до „д”/ и ал. 2, т. 5 ЗОП; Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.3, т.4 и ал. 5, т.2 от ЗОП и Декларация за липса на обстоятелства по 47, ал. 5, т.1 от ЗОП - попълват се Обр. № 5, Образец № 6 и Образец № 7,се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението/сдружението/консорциума.> документи за доказване на икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП – съгласно раздел ІІІ.2.2 от „Обявлението за поръчка” и т. 2.1.3. от раздел ІІ „Изисквания към участниците”от документацията за участие и Документи за доказване на технически възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП – съгласно раздел ІІІ.2.3 от „Обявлението за поръчка” и т. 2.1.4. от раздел ІІ „Изисквания към участниците”от документацията за участие, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; В) Когато се предвижда участие на подизпълнители, документите по букви А) и Б) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. ПЛИК “2” - “Предложение за изпълнение на поръчката”-а) Предложение за изпълнение на поръчката, в т.ч. срок за изпълнение-попълва се Обр.№14; Изпълнението на настоящата поръчка започва да тече от датата на сключване на договорa и е със срок до крайния срок за изпълнение на проекта-20.05.2015г. В случай на удължаване на срока на ДБФП между възложителя и МРР, срокът за изпълнение на настоящата поръчка, респективно на договора се удължава до датата на приключване на ДБФП. Изпълнението следва да обхване всички дейности по проекта за съответната позиция.Участници, които не са приложили към Офертата си – Обр.№14 с приложена методология към него, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. 3. ПЛИК “3” - “Предлагана цена” а) Попълва се образеца на ценово предложение - Образец № 15. Предлаганата цена е твърдо договорена цялостна цена, в лева и не подлежи на промяна. Предлаганата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата. От процедурата ще бъде отстранен участник: който не е представил някой от необходимите документи, посочени по чл. 56 от ЗОП и обявлението; за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал. 2 ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.
09.01.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция по проект: "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм"
79212000
Описание:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция, съгласно график за провеждане на процедури на обществени поръчки: Основен обект на интервенция 1: „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново”; Основен обект на интервенция 2: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)”; Основен обект на интервенция 3: „Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци”; Основен обект на интервенция 4: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В”; Основен обект на интервенция 5: „Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” и „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система”; Основен обект на интервенция 6: „Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда”, „Парк „Акация” - изграждане на поливна система” и „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”; Изготвяне на работни проекти, с цел кандидатстване на Община Велико Търново по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Изработване на документации за участие във връзка с провеждане на процедури за избор на изпълнители на дейностите по проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”. „Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”- по основни обекти; Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” - по основни обекти; Дейности по разпространение на информация и публичност на основните обекти; Услуги за извършване на одит на основните обекти; Изготвяне на формуляр за кандидатстване.
Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция по проект "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм".
79212000
Описание:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция, съгласно график за провеждане на процедури на обществени поръчки: Допълнителен обект 1: „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски”; Допълнителен обект 2: „Парк „Никола Габровски”-реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК”; Допълнителен обект 3: „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”; Допълнителен обект 4: „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ”; Допълнителен обект 5: „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”; „Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”- по допълнителните обекти; Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” - по допълнителните обекти; Дейности по разпространение на информация и публичност на допълнителните обекти; Услуги за извършване на одит на допълнителните обекти.
Посочените по-горе допълнителни обекти, ще бъдат възлагани за изпълнение след съответното им одобрение от страна на УО на ОПРР и подписване на допълнително споразумение към договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г. С него може да бъдат одобрени за финансиране част или всички от изброените по-горе допълнителни обекти.