Версия за печат

00073-2014-0001

BG-Велико Търново: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Теодора Минкова, Русанка Александрова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619229; 062 619231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-tarnovo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търново, 000133634, За: Мариела Цонева - Директор на дирекция ОР, арх. Николай Малаков-ръководител на проекта, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619301; 062 619501, E-mail: euro_vt@abv.bg

Място/места за контакт: Дирекция "Общинско развитие"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: Иво Лазаров - Началник на отдел ОЦУИГ, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619108

Място/места за контакт: Общински център за услуги и информация на гражданите

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуга по извършване на одит по проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 9
Място на изпълнение: община Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Одит по проект: „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, съгласно дейности по Техническа спецификация, по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 "Зелена и достъпна градска среда", който се осъществява по оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. и договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161РО001/1.4-09/2012/014. Обществената поръчката е по обособени позиции: позиция 1: Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция и позиция 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка се състои от две позиции: Обособена позиция 1: Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция: - Основни обекти СМР: Основен обект на интервенция 1: „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново”; Основен обект на интервенция 2: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)”; Основен обект на интервенция 3: „Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци”; Основен обект на интервенция 4: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В”; Основен обект на интервенция 5: „Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” и „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система”; Основен обект на интервенция 6: „Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда”, „Парк „Акация” - изграждане на поливна система” и „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”; - Изготвяне на работни проекти, с цел кандидатстване на Община Велико Търново по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. - Изработване на документации за участие във връзка с провеждане на процедури за избор на изпълнители на дейностите по проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм”. - Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм”- по основни обекти; - Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм” - по основни обекти; - Дейности по разпространение на информация и публичност на основните обекти; - Услуги за извършване на одит на основните обекти; - Изготвяне на формуляр за кандидатстване. Обособена позиция 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция: - Допълнителни обекти СМР: Допълнителен обект 1: „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски”; Допълнителен обект 2: „Парк „Никола Габровски” -реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК”; Допълнителен обект 3: „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”; Допълнителен обект 4: „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ”; Допълнителен обект 5: „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”; „Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна бълканска столица на културния туризъм”- по допълнителните обекти; Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” - по допълнителните обекти; Дейности по разпространение на информация и публичност на допълнителните обекти; Услуги за извършване на одит на допълнителните обекти.

Прогнозна стойност без ДДС
46950 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

20.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на:-За позиция 1 – 390 лв.(триста и деветдесет)лв.;-За позиция 2 – 70 лв.(седемдесет)лв.Гаранцията за участие може да се представи като парична сума или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция,тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 12 (дванадесет) месеца,считано от крайния срок за получаване на офертите.Когато участникът избере да представи гаранцията за участие като парична сума, това следва да стане по следната сметка: Банка: Общинска банка АД, Клон Велико Търново IBAN сметка BG97 SOMB 9130 3324 7580 01,BIC: SOMBBGSF.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва решението за откриване на процедурата, за която се представя гаранцията.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция и след прилагане на чл. 68, ал.9 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено,че тя е безусловна и неотменима,че е в полза на Възложителя,че е със срок на валидност 12 (дванадесет) месеца от крайната дата за представяне на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник:оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на:отстранените участници в срок 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител;класираните на първо и второ място участници-след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници- в срок 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 3 % от стойността на позицията. Гаранцията за изпълнение може да се представи като парична сума и внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка АД , Клон Велико Търново IBAN сметка BG97 SOMB 9130 33 24758001,BIC: SOMBBGSF или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.При представяне на гаранция за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко за срока на изпълнение на договора, увеличен с 2 (два) месеца.Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за изпълнение на поръчката са осигурени от бюджета на проект „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” по договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012/014, който Община Велико Търново сключи с Управляващия орган на Оперативна програма "Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, като Обособена позиция 2 - Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителни обекти на интервенция, ще бъде финансирана при отпускане на допълнителни средства от Управляващия орган на ОПРР. За изпълнението на поръчката може да се предостави аванс в размер до 35 % от стойността на договора за съответната позиция.Авансът се превежда в 30 дневен срок след осигуряване на средствата за същия от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по силата на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Регионално развитие» 2007 – 2013г. и след представяне на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, съобразена със условията в документацията за обществената поръчка. Стойността на аванса се удържа при извършени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ плащания. Гаранцията за авансово плащане обезпечава ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и служи за възстановяване на извършените авансово плащания при неизпълнение на договорните задължения от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При констатирано неизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ има право да упражни правата по банковата гаранция за авансово плащане и другите си права, съгласно договора на изправна страна срещу неизправна страна. При неизпълнение на което и да било задължение по договора от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ има право да упражни правата си по банковата гаранция за възстановяване на направеното от него авансово плащане. 1. Схема на плащане 1.1. Стойността за изпълнение обекта на услугата се изплаща по банков път след представяне на фактура от страна на Изпълнителя отговаряща на ЗДДС, ППЗДДС, Закона за счетоводството и съдържаща в описателната си част текста “Разходът е за безвъзмездна помощ по договор BG161PO001/1.4-09/2012/014 на ОПРР”, при следните условия: 1.2. Изпълнителят подготвя одиторски доклад за реализацията на проекта, след като са извършени всички плащания по проекта, с изключение на това за дейността „Одит на проекта”, в тридневен срок от получаване на финансов отчет, в който са отразени извършените плащания до момента. 1.3. След предаването и приемането на одиторския доклад за реализацията на проекта, удостоверено с подписването на приемо-предавателен протокол, Възложителят изплаща стойността за изпълнение обекта на услугата в 3-дневен срок от приемане му.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик 1 –“Документи за подбор”:а)Списък на документите, съдържащи се в офертата,подписан от участника;б)Декларация за спазване на етичните клаузи; в) Административни сведения; г)Декларация за запознаване с условията на обществената поръчка;д)Регистрационни документи на участника:> документ за регистрация или Декл. за определен единен идентификационен код съгласно чл.23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ - заверено копие от участника с печат и подпис, с гриф вярно с оригинала;> документа за самоличност, когато участникът е ФЛ е заверено копие от участника с подпис, с гриф вярно с оригинала;> документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документьт се представя в официален превод (за ЮЛ, което не е регистрирано в България);е) Документ за закупена документация за участие - копие заверено от участника с печат (когато е ЮЛ) и подпис, с гриф вярно с оригинала;ж)Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие; з)Декларация за липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1 /букви от „а” до „д”/ и ал.2,т.5 ЗОП; Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47,ал. 1,т.2 и т.3,ал. 2,т.1,т.3,т.4 и ал.5,т.2 от ЗОП и Декларация за липса на обстоятелства по 47, ал.5,т.1 от ЗОП; и)Документи за доказване на икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП–съгласно р. ІІІ.2.2 от „Обявлението за поръчка”; й)Документи за доказване на технически възможности и/или квалификация на участника по чл.51 от ЗОП–съгласно раздел ІІІ.2.3 от „Обявлението за поръчка”; к)Декл. за участието на подизпълнители и Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв.Забележка: Когато офертата предвижда участие на подизпълнители, в нея се посочват:•подизпълнителите;• вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; л)Декларация за приемане на условията в проекта на договор; м)Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за съдебна регистрация)-оригинал или копие с нотариална заверка; н)Споразумение за създаване на обединение/сдружение/консорциум за участие в обществената поръчка (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) - оригинал или копие с нотариална заверка; о)Декларация, подписана от лицата в обединението, в която задължително се посочва представляващият обединението– оригинал. Продължава в раздел VІ.3. от "Обявлението за поръчката".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация за общия оборот и оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011 г., 2012 г., 2013 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът трябва да представи Декларация (свободен текст), че ако бъде избран за изпълнител, преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от застраховка “Професионална отговорност на експерт-счетоводители и финансови одитори”, в съответствие с чл. 33, ал.1, т. 14 от Закона за независим финансов одит за вреди, причинени вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задължението му.
Минимални изисквания: Минимално изискване към т. 1 - За позиция 1 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 117 000 (сто и седемнадесет хиляди) лева без ДДС; Участника удостоверява, че е сформирал оборот за сходни с предмета на поръчката услуги за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 115 000 (сто и петнадесет хиляди) лева без ДДС. За позиция 2 - Участника удостоверява, че е сформирал общ оборот за последните три години (2011г., 2012г., 2013г.), или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 23 800 (двадесет и три хиляди и осемстотин) лв. без ДДС, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 22 000 (двадесет и две хиляди) лева без ДДС. Информацията се попълва в Образец №8. Забележка: Под оборот за „сходни с предмета на поръчката услуги", следва да се разбира оборот за услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни. Минимално изискване към т. 2 -Участникът следва да декларира сключване на застраховка “Професионална отговорност на експерт-счетоводители и финансови одитори”, в съответствие с чл. 33, ал.1, т. 14 от Закона за независим финансов одит за вреди, причинени вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задължението му. Забележка: Съответните минимални изисквания се прилагат към обединението участник, а към подизпълнител съобразно вида и дела на тяхното участие. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът трябва да представи копие на Удостоверение за вписване в регистъра на регистрираните одитори, поддържан от Института на дипломираните експерт-счетоводители или еквивалентен документ, който му разрешава да изпълни настоящата обществена поръчка, съгласно действащото българско законодателство. 2.Участникът трябва да представи за съответната позиция, списък с основните договори за услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнил през последните три години считано от крайният срок за получаване на оферти, (включително стойностите, датите и получателите на услугите), придружен от препоръки за добро изпълнение. 3. Участникът трябва да приложени Списък - Декларация на лицата отговорни за изпълнението на поръчката и Автобиография за всеки един от тях във формат по образец и копия на документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален опит на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки).
Минимални изисквания: Минимално изискване към т. 1 - Участникът трябва да притежава Удостоверение за вписване в регистъра на регистрираните одитори, поддържан от Института на дипломираните експерт-счетоводители или еквивалентен документ, който му разрешава да изпълни настоящата обществена поръчка, съгласно действащото българско законодателство. Забележка: Участник участващ едновременно и за двете позиции следва да представи само едно удостоверение. Минимално изискване към т. 2 -доказва се с представен за съответната позиция Списък образец №9, в който участникът удостоверява, че е изпълнил през последните три години, считано от крайният срок за получаване на оферти, минимум по 1 договор, сходен с предмета на поръчката за всяка от позициите за които участва придружен от препоръки за добро изпълнение. Забележка: Под договори, „сходни с предмета на поръчката", следва да се разбират договори за услуги, свързани с извършване на одитни дейности или еквивалентни. Минимално изискване към т. 3 -Участникът трябва да приложени Списък - Декларация на лицата отговорни за изпълнението на поръчката и Автобиография за всеки един от тях във формат по образец и копия на документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация, професионален опит на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки) и за двете позиции. Минимално изискване за позиция 1 – Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал от минимум двама експерти. От тях Ключов експерт № 1 - Експерт финансов одит и ръководител на екип, притежаващ минимум 4 години професионален опит и Ключов експерт № 2 - Експерт вътрешен контрол и одит, притежаващ минимум 1 година професионален опит. Предложените одитори трябва да притежават: един или повече от следните сертификати (или еквивалент): а) национални: дипломиран експерт – счетоводител (ДЕС)-диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор” издаден от Министерство на финансите; б)международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA)-сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Audit Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA, Inc.), Сертифициран инспектор на измами (Certified Fraud Examiner) – сертификат на Асоциацията на сертифицираните инспектори на измами (ACFE). Минимално изискване за позиция 2 – Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал от минимум един експерт - Експерт финансов одит, притежаващ минимум 2 години професионален опит. Одитора трябва да притежава поне един от следните сертификати (или еквивалент): а) национални: дипломиран експерт – счетоводител (ДЕС)-диплома издадена от Института на дипломираните експерт-счетоводители; сертификат „Вътрешен одитор в публичния сектор” издаден от Министерство на финансите; б)международни: сертифициран вътрешен одитор (Certified Internal Auditor, CIA)-сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA Inc.); Сертифициран одитор в публичния сектор (Certified Government Audit Professional, CGAP) – сертификат на Международния институт на вътрешните одитори (The IIA, Inc.). Забележка: Съответните минимални изисквания се прилагат към обединението участник, а към подизпълнителите съобразно вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Участникът трябва да докаже, съгласно глава Четвърта и Пета на Закона за независимия финансов одит, че е регистриран одитор и/или предприятие на регистриран одитор, съответно вписани в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители и/или специализирано одиторско предприятие, вписано в регистъра на Специализираните одиторски предприятия към Института на дипломираните експерт-счетоводители.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ц – Ценови критерий; тежест: 40
Показател: Т-Техническа оценка на участника - методология за изпълнение на обществената поръчка с максимална оценка 60 точки, включваща следните подпоказатели: Познаване на приложимите нормативни изисквания и информационни източници за качествено изпълнение на поръчката (макс. брой точки-20);Качество и пълнота на предложените дейности за изпълнение на поръчката (макс. бр. точки - 20) и Качество на плана за мобилизация на ресурсите и екипа за изпълнение на поръчката (макс. бр. точки - 20). ; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.02.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в стая 317 в сградата на Община В. Търново всеки работен ден до изтичане срока, срещу представен документ за платена цена на документацията за участие от 24 /двадесет и четири/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД - ФЦ Велико Търново: BG36 SOMB 9130 31 24758000, BIC код: SOMBBGSF. Документацията за участие може да бъде изпратена по куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане на факс 062/ 619 251 с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция, посочване на наименованието на процедурата, приложен платежен документ за преведена сума на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

365

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.02.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на Община Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. "Майка България" № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни представители, изрично упълномощени за участие в процедурата, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е част от изпълнението на проект „Град Велико Търново – зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”, представен от бенефициента Община Велико Търново и одобрен от Управляващия орган (УО) на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 с договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.4-09/2012/014. В съответствие с Насоките за кандидатстване на УО, по Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие", операция 1.4. „Подобряване на физическата среда и превенция на риска", по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012: „Зелена и достъпна градска среда", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие. Посочените в позиция допълнителни обекти, ще бъдат възлагани за изпълнение след съответното им одобрение от страна на УО на ОПРР и подписване на допълнително споразумение към договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г. С него може да бъдат одобрени за финансиране част или всички от изброените по-горе допълнителни обекти.

VI.3) Допълнителна информация

Забележка: А)Когато участникът в процедурата не е обединение/сдружение/консорциум документите-Споразумение за създаване на обединение/сдружение/консорциум за участие в обществената поръчка и Декларация, подписана от лицата в обединението, в която задължително се посочва представляващият обединението не се представят. Б)Когато участникът в процедурата е обединение/сдружение/консорциум, което не е юридическо лице:> документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър-попълва се Обр. № 4, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;> документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;> документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът се представя в официален превод;>декларация за липсата на обстоятелства по чл.47, ал. 1, т. 1 /букви от „а” до „д”/ и ал. 2, т. 5 ЗОП; Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.3, т.4 и ал. 5, т.2 от ЗОП и Декларация за липса на обстоятелства по 47, ал. 5, т.1 от ЗОП - попълват се Обр. № 5, Образец № 6 и Образец № 7,се представят от всяко физическо или юридическо лице включено в обединението/сдружението/консорциума.> документи за доказване на икономическо и финансово състояние на участника по чл. 50 от ЗОП – съгласно раздел ІІІ.2.2 от „Обявлението за поръчка” и т. 2.1.3. от раздел ІІ „Изисквания към участниците”от документацията за участие и Документи за доказване на технически възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП – съгласно раздел ІІІ.2.3 от „Обявлението за поръчка” и т. 2.1.4. от раздел ІІ „Изисквания към участниците”от документацията за участие, се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП; В) Когато се предвижда участие на подизпълнители, документите по букви А) и Б) се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 2. ПЛИК “2” - “Предложение за изпълнение на поръчката”-а) Предложение за изпълнение на поръчката, в т.ч. срок за изпълнение-попълва се Обр.№14; Изпълнението на настоящата поръчка започва да тече от датата на сключване на договорa и е със срок до крайния срок за изпълнение на проекта-20.05.2015г. В случай на удължаване на срока на ДБФП между възложителя и МРР, срокът за изпълнение на настоящата поръчка, респективно на договора се удължава до датата на приключване на ДБФП. Изпълнението следва да обхване всички дейности по проекта за съответната позиция.Участници, които не са приложили към Офертата си – Обр.№14 с приложена методология към него, ще бъдат отстранени от участие в процедурата. 3. ПЛИК “3” - “Предлагана цена” а) Попълва се образеца на ценово предложение - Образец № 15. Предлаганата цена е твърдо договорена цялостна цена, в лева и не подлежи на промяна. Предлаганата цена се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис "Предлагана цена", поставен в плика с офертата. От процедурата ще бъде отстранен участник: който не е представил някой от необходимите документи, посочени по чл. 56 от ЗОП и обявлението; за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал. 2 ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; за когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция"
1) Кратко описание

Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция по проект: "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Извършване на одит на дейностите, касаещи основните обекти на интервенция, съгласно график за провеждане на процедури на обществени поръчки: Основен обект на интервенция 1: „Реконструкция на паркоустрояване и благоустрояване на парк „Света гора” на територията на град Велико Търново”; Основен обект на интервенция 2: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Чолаковци (кв. 7 УПИ II, V, кв. 14 УПИ I)”; Основен обект на интервенция 3: „Изграждане на Спортна площадка в кв. Чолаковци”; Основен обект на интервенция 4: „Изграждане на парк и детска площадка в кв. Зона В”; Основен обект на интервенция 5: „Довършване на тротоарна настилка около парк „Майка България” и „Парк „Марно поле” - реконструкция на детска площадка и алейна мрежа. Изграждане на ограда и поливна система”; Основен обект на интервенция 6: „Парк „Руски” - изграждане на улично осветление, поливна система и ограда”, „Парк „Акация” - изграждане на поливна система” и „Довършителни работи по благоустрояване на кв. 231 (изграждане на ограда на съществуваща спортна площадка)”; Изготвяне на работни проекти, с цел кандидатстване на Община Велико Търново по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” по ОП „Регионално развитие” 2007-2013 г. Изработване на документации за участие във връзка с провеждане на процедури за избор на изпълнители на дейностите по проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”. „Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”- по основни обекти; Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” - по основни обекти; Дейности по разпространение на информация и публичност на основните обекти; Услуги за извършване на одит на основните обекти; Изготвяне на формуляр за кандидатстване.

Прогнозна стойност, без ДДС
39000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция"
1) Кратко описание

Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция по проект "Град Велико Търново - зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

3) Количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Извършване на одит на дейностите, касаещи допълнителните обекти на интервенция, съгласно график за провеждане на процедури на обществени поръчки: Допълнителен обект 1: „Благоустрояване на парково пространство на ДКС „Васил Левски”; Допълнителен обект 2: „Парк „Никола Габровски”-реконструкция на детска площадка, изграждане ограда и поливна система, ремонт на съществуваща тоалетна с външно ВиК”; Допълнителен обект 3: „Парк „Бузлуджа” - реконструкция на алейна мрежа и изграждане на поливна система”; Допълнителен обект 4: „Благоустрояване на междублоковото пространство в кв. Бузлуджа, кв.353-І, кв. 636-І, кв.637-V,VІ,VІІ”; Допълнителен обект 5: „Изграждане на баскетболно игрище и площадка за скейтборд на ул. „Илия Янулов”; „Услуги по извършване на авторски надзор на обекти, във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм”- по допълнителните обекти; Упражняване на строителен надзор на обществена поръчка с предмет: „СМР във връзка с проект : „Град Велико Търново-зелена и достъпна балканска столица на културния туризъм” - по допълнителните обекти; Дейности по разпространение на информация и публичност на допълнителните обекти; Услуги за извършване на одит на допълнителните обекти.

Прогнозна стойност, без ДДС
7950 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Посочените по-горе допълнителни обекти, ще бъдат възлагани за изпълнение след съответното им одобрение от страна на УО на ОПРР и подписване на допълнително споразумение към договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г. С него може да бъдат одобрени за финансиране част или всички от изброените по-горе допълнителни обекти.