Версия за печат

00608-2014-0001

BG->cur: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Лъки, ул. Възраждане № 18, За: Емилия Стоянова - юрисконсулт, cur, Тел.: 03052 2255, E-mail: obshtinalaki@abv.bg, Факс: 03052 2168

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.oblaki.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на обществен превоз на пътници по автобусни линии от общинската и републиканска транспортни схеми, съгласно маршрутни разписания”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: Община Лъки
Код NUTS: BGZ
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на обществен превоз на пътници по автобусни линии от общинската и републиканска транспортни схеми, съгласно маршрутни разписания.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60112000

Описание:

Услуги на обществения пътен транспорт

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществения превоз се извършва, съгласно транспортната схема и маршрутните разписания, посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 1000.00 ( хиляда) лева. 1.2. Гаранцията за участие в откритата процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Лъки:Банка: Банка ЦКБ АД - Клон Асеновград IBAN BG13CECB97903356275900; BIC CECBBGSF - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя по указания образец № 19 и със срок на валидност - срока за валидност на офертите. 1.3. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2000 (две хиляди) лева. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция (Образец № 20) с условия и срок на валидност, посочени по-долу или парична сума, внесена в касата на общината или по сметка на община Лъки: Банка ЦКБ АД - Клон Асеновград IBAN BG13CECB97903356275900; BIC CECBBGSF 2.3. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора. 2.4. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима гаранция, в полза на община Лъки и със срок на валидност – 30 дни след окончателното изпълнение на договора. 2.5. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път или в касата на общината гаранция за изпълнение на договора преди подписването на договора. 2.6. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране на поръчката Възложителят осигурява средствата за осъществяване предмета на настоящата поръчка чрез: 1. Субсидиране и компенсиране на превозвачите за извършените от тях разходи съгласно Наредба № 3 от 04.04.2005 г. за условията и реда за предоставяне на средства за субсидиране на превоза на пътници по нерентабилни автобусни линии във вътрешноградския транспорт и транспорта в планински и други райони и Наредба №2 от 31.03.2006 г. за условията и реда за предоставяне на средства за компенсиране на намалените приходи от прилагането на цени за пътуване по автомобилния транспорт, като предвидените средства в нормативните актове са за определени категории пътници. Средствата се предоставят в размера, определен в държавния бюджет за тази цел, съгласно Закона за държавния бюджет за съответната година. 2. Предвидено субсидиране от общинския бюджет.

ІІІ.1.4) Други особени условия

В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, вкл. техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия, регистрирани са като търговци и притежават лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на РБългария или лиценз на Общността. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1, т. 2а (предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5, и ал. 5 от ЗОП. В плик № 1 „Документи за подбор” се поставят:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Обр.№1; Админ.сведения за участника – Обр.№2;Декларация за приемане на условията в проекта на договор–Обр.№3;Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необх. за изпълнение на поръчката–Обр.№4;Регистр. документи на участника:удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие, или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за бълг. юрид. лице или едноличен търговец. При обединение, което не е юрид. лице следва да приложи нот.заверен учредителен акт (споразумение) на обединението. Физическите лица, вкл. в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица и еднолични търговци, вкл. в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК (за бълг. юрид. лице) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод; Документ за внесена гаранция за участие оригинал;Декларации по:чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ – „д“ и чл. 47,ал. 2,т.2а (предл. първо) и т. 5 от ЗОП–Обр.№ 5, чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП–Обр.№ 6,чл. 47, ал. 5 от ЗОП–Обр.№ 7;Документ за регистрация по ЗДДС (ако е приложимо);Копие от валиден лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на РБългария или лиценз на Общността по чл. 2 от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси, придружен от удостоверения на ППС за обществен превоз на пътници на територията на РБългария; Док-ва за иконом. и финансовото състояние на участника;Док-ва за техн. възможности и/или квал. за изпълнение на общ. поръчка; изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, съгл.документите за регистрация);Декларация за участието на подизпълнители– Обр.№ 13; Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Обр.№14;Декл. от член на обединение–Обр.№15. Съдържание на ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение – попълва се Обр.№ 16 без да се посочват цени или други елементи, свързани с ценовото предложение.Техн. предложение следва да съдържа: Организация за изпълнение на поръчката - в тази част от предложението участникът следва да изложи в свободен текст своето виждане за: организацията на работа, която ще създаде за изпълнение на поръчката; разпределението на автобусите и човешките ресурси за обезпечаване точното и качествено предоставяне на услугата; осигуряване спазването на изискванията на Възложителя, поставени в Техническото задание и документацията за участие, както и изискванията на нормативната уредба, касаещи осъществяването на обществен превоз на пътници; евентуалните проблеми, които биха могли да възникнат и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора, като участникът трябва да посочи мерките за тяхното намаляване или отстраняване. Описание на основните и резервни автобуси, които са на разположение на участника и ще използва за изпълнение на поръчката, като прилага съответните документи, доказващи наличието им. Декларация по Образец № 21. Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: Попълва се Образец № 18 „Ценово предложение”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, вкл. техни обединения, които отговарят на определените в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия, регистрирани са като търговци и притежават лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на РБългария или лиценз на Общността. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1, т. 2а (предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5, и ал. 5 от ЗОП. В плик № 1 „Документи за подбор” се поставят:Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Обр.№1; Админ.сведения за участника – Обр.№2;Декларация за приемане на условията в проекта на договор–Обр.№3;Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необх. за изпълнение на поръчката–Обр.№4;Регистр. документи на участника:удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие, или се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър – за бълг. юрид. лице или едноличен търговец. При обединение, което не е юрид. лице следва да приложи нот.заверен учредителен акт (споразумение) на обединението. Физическите лица, вкл. в състава на обединения представят копие на документ за самоличност. Юрид. лица и еднолични търговци, вкл. в състава на обединения, представят удостоверение за актуално състояние или ЕИК (за бълг. юрид. лице) или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, в официален превод; Документ за внесена гаранция за участие оригинал;Декларации по:чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“ – „д“ и чл. 47,ал. 2,т.2а (предл. първо) и т. 5 от ЗОП–Обр.№ 5, чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 и ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП–Обр.№ 6,чл. 47, ал. 5 от ЗОП–Обр.№ 7;Документ за регистрация по ЗДДС (ако е приложимо);Копие от валиден лиценз за извършване на превоз на пътници на територията на РБългария или лиценз на Общността по чл. 2 от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси, придружен от удостоверения на ППС за обществен превоз на пътници на територията на РБългария; Док-ва за иконом. и финансовото състояние на участника;Док-ва за техн. възможности и/или квал. за изпълнение на общ. поръчка; изрично, нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, съгл.документите за регистрация);Декларация за участието на подизпълнители– Обр.№ 13; Декл. от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – Обр.№14;Декл. от член на обединение–Обр.№15. Съдържание на ПЛИК № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение – попълва се Обр.№ 16 без да се посочват цени или други елементи, свързани с ценовото предложение.Техн. предложение следва да съдържа: Организация за изпълнение на поръчката - в тази част от предложението участникът следва да изложи в свободен текст своето виждане за: организацията на работа, която ще създаде за изпълнение на поръчката; разпределението на автобусите и човешките ресурси за обезпечаване точното и качествено предоставяне на услугата; осигуряване спазването на изискванията на Възложителя, поставени в Техническото задание и документацията за участие, както и изискванията на нормативната уредба, касаещи осъществяването на обществен превоз на пътници; евентуалните проблеми, които биха могли да възникнат и предпоставките, които могат да окажат влияние върху изпълнението на договора, като участникът трябва да посочи мерките за тяхното намаляване или отстраняване. Описание на основните и резервни автобуси, които са на разположение на участника и ще използва за изпълнение на поръчката, като прилага съответните документи, доказващи наличието им. Декларация по Образец № 21. Съдържание на ПЛИК № 3 „Предлагана цена”: Попълва се Образец № 18 „Ценово предложение”.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по Образец
Минимални изисквания: Участникът да има реализиран оборот от сходни дейности за последните три финансово приключени години в размер на 50 000, 00 / петдесет хиляди лева.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. копие на Застрахователни полици „Гражданска отговорност” на автобусите и „Злополука на пътници в обществения транспорт” на пътниците или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на настоящата процедура и Декларация, че в случай на изтичане на същите, то действието им ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора. 2. - Списък – декларация на персонала, ангажиран с изпълнението на обществената поръчка – Образец № 11, придружен от: - Декларация, че водачите на автобусите за обществен превоз на пътници на участника към момента на подаване на офертата, отговарят на изискванията на чл. 33 от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси - Образец № 12; - Трудови, граждански договори и договори за услуги, доказващи правоотношенията на декларирания персонал с участника (копия, заверени от участника). - Копия на валидни карти за квалификация по Наредба № 41 от 04.08.2008 г. и свидетелство за управление на МПС. Всяко лице, чийто копия от документи, са приложени към офертата подписва декларация (свободен текст), че не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер, както и че не са лишени по съдебен или административен ред от правото да управляват МПС. Също така подписват и декларация за разположение за изпълнение на поръчката. - Копие от договор с медицинско лице или лечебно заведение. Участниците предлагат в списъка - декларация за персонала такъв брой водачи на ППС, колкото са необходими за обслужване на автобусните линии и в съответствие с представеното техническо предложение за изпълнение на поръчката. Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 3. Списък-декларация на собствени, лизингови, наети или ползвани на друго правно основание автобуси за извършване на услугата (Образец № 9), придружени от следните документи: а) копие от регистрационен талон на моторно превозно средство, с което ще се изпълнява поръчката; б) копие от договор за лизинг/ наем или на друг официален ангажимент, валиден към датата на подаване на офертата. Когато договорът е за наем или друг официален ангажимент, той следва да е със срок не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката, придружен с копие от талона за регистрация на МПС, удостоверяващ собствеността на праводателя; в) копие от Протокол за периодичен преглед за техническа изправност на ППС;
Минимални изисквания: 1. Участникът да притежава валидни застрахователни полици „Гражданска отговорност” на автобусите и „Злополука на пътници в обществения транспорт” на пътниците, които да са валидни към крайната дата на подаване на офертите, посочена в обявлението. Застраховките да са придружени от декларация (образец № 8), подписана от представляващия участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховките изтекат, то действието им ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора. 2. 2. Участникът следва да разполага с квалифициран и опитен персонал за изпълнение на обществената поръчка, който да отговаря на изискванията на раздел ІІ, глава трета от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси, както и да разполага с лице за извършване на предпътните медицински прегледи на водачите, включващи общото им здравословно състояние. Водачите на ППС да притежават квалификация, съгласно чл. 2, ал. 1 от Наредба № 41 от 04.08.2008 г. за условията и реда за провеждане на обучение на водачите на автомобили за превоз на пътници и товари и за условията и реда за провеждане на изпитите за придобиване на начална квалификация, издадена от Министъра на транспорта; 3. Участникът трябва да разполага с минимум 4 основни и 1 резервни автобуса, които отговарят на изискванията за техническа изправност, посочени в наредбата по чл. 147, ал.1 от Закона за движение по пътищата и раздел ІІІ, глава трета от Наредба № 2 от 15.03.2002 г. за условията и реда за утвърждаване на транспортни схеми и за осъществяване на обществени превози на пътници с автобуси.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.01.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.02.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.02.2014 г.  Час: 10:00
Място

Заседателна зала ет. 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.01.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ